Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is niet dat ik het als fout zie. Dat heb je verkeerd geïnterpreteerd. Het is dat de de dame die er mee geconfronteerd wordt en er niet van gediend is het als fout ziet.
Het gaat er niet om dat jij het als fout ziet of niet. Het ging erom dat je de fout bij de klant legt als een dame met een bepaald gedrag niet gediend is. Je moet even bij de les blijven. Je schreef: <<Voor mij is het heel simpel. Iedereen heeft wel iemand waar hij niet mee overeen komt. Als er heel veel zijn waar je niet mee overeen komt dan moet je eerst eens bij jezelf te rade gaan wat je zelf fout doet.>> (vetjes door mij). Hier staat duidelijk geschreven dat je de fout bij de klant legt, en niet zoals je nu jezelf probeert uit te praten, dat de dame het als fout ziet. Ik heb dan ook helemaal niets verkeerd geïnterpreteerd. Blijkbaar was je vergeten wat je zelf geschreven had. Bij deze beschouw ik deze topic dan ook afgehandeld.
 
Het gaat er niet om dat jij het als fout ziet of niet. Het ging erom dat je de fout bij de klant legt als een dame met een bepaald gedrag niet gediend is. Je moet even bij de les blijven. Je schreef: <<Voor mij is het heel simpel. Iedereen heeft wel iemand waar hij niet mee overeen komt. Als er heel veel zijn waar je niet mee overeen komt dan moet je eerst eens bij jezelf te rade gaan wat je zelf fout doet.>> (vetjes door mij). Hier staat duidelijk geschreven dat je de fout bij de klant legt, en niet zoals je nu jezelf probeert uit te praten, dat de dame het als fout ziet. Ik heb dan ook helemaal niets verkeerd geïnterpreteerd. Blijkbaar was je vergeten wat je zelf geschreven had. Bij deze beschouw ik deze topic dan ook afgehandeld.
Inderdaad. Jij doet dan iets fout in de ogen van de dame. Zo simpel is het. Jij moet dus bij de les blijven, en leren om begrijpend te lezen.
 
@hama je romantiseert het verleden te veel. Vroeger kon je wel meestal NZc in een behaarde poes. Maar zoenen was er zelden bij en ook veel vrouwen die er met de pet meegooiden. Je had wel veel keus in NL en B dames ook in het SKW.
Ik ben idd misschien een romanticus. En heb heimwee naar vroeger. Waar het in het in de warme buurten van Vlaanderen en Brussel ook warm aan toeging. Caféétjes, restaurantjes, ramen: 1 bruisend geheel. Zonder 'kraagjes' en ander gespuis. En toen de meeste dames nog hun belofte hielden.
 
Ik was er ook. Redelijk wat volk in het straatbeeld voor een woensdagavond.
Thali VT 26 bezocht ik al eens enkele maanden geleden. Ik zat net om het hoekje te spelen :)
Cataleya SS9 zag ik ook (even), daar moet je tijdig parkeren wil je daar binnen geraken. Haar skinny lijfje spreekt me aan, haar uitstraling iets minder..
Rebeka ken ik niet (vermoedelijk wel van zien).

Er valt altijd wel iemand te vinden waar je voorkeur naar uitgaat, zelfs op kalmere avonden moet ik soms een 'hartverscheurende' keuze maken wie te bezoeken. Ik speelde op veilig gisteren bij mijn vaste dame.
Parkeren in Villa Tinto is omzeggens uitgesloten geworden. De kamers liggen zo dicht bij elkaar dat je nog nauwelijks merkt wie en waar iemand in en uitwandelt. En maak je al téveel rondjes dan bekijken de dames je alsof je van Mars komt. In het verleden werd ik eens ronduit uitgescholden omdat ik toertjes maakte. Da's het nadeel van dit complex. In de andere straten heb je dat in mindere mate.
 
Na middernacht vindt je op het Brouwersvliet wel plaats, ook op een zaterdagavond, ga je vroeger moet je wel dikwijls veel verder parkeren
Is dit een forum geworden om ervaringen te delen omtrent parkeerplaatsen? Ik denk dat girlreview nog steeds bedoelt is om de meisjes te beoordelen en ervaringen te delen. En niet te zeuren over 7 euro parkeerretributie of zoiets.
 
Nee was niet enkel 100 euro voor een blowjob. Ik zal het verhaal duidelijker schetsen.
Ik sta aan het raam vraag de prijs voor een blowjob zij zegt 50 euro.
Binnen pijpt zij mij met condoom enkel kom ik niet snel genoeg klaar voor haar.
Waarop zij mij haar doggy laat neuken voor mss 2 min en daarna missionaris.
Daarna heeft zij mij afgetrokken totdat ik klaar kwam. Dit alles is op 10-15 min gebeurt.
Had op voorhand 50 euro betaald voor de blowjob.
Nadat ik was klaargekomen zei ze dat missionaris en doggy een meer kost zijn waarop ik volgens haar nog eens 50 euro moest bijleggen. Had dit eerst geweigerd maar ze bleef aandringen... Uiteindelijk dan toch die extra 50 euro betaald
Dom dom dom. Aandringen is iets. Toegeven iets anders. Bij mij zou dat nooit het geval geweest zijn. Trouwens, zoiets heb ik in heel mijn wandelcarrière nog nooit meegemaakt.
 
Er is inderdaad weer meer controle sinds ze met hun scanwagens mogen spelen. Als je af en toe eens komt, betaal je best gewoon je parkeergeld. Kom je heel vaak, dan kan je geluk of pech hebben. Mijn auto staat er elke dag verschillende uren en in heel 2022 heb ik niets betaald en ook geen enkele retributie gekregen. Dit jaar sinds nieuwjaar al een stuk of 4. Ik doe nog altijd veel profijt, dank zij vorig jaar. Maar het lijkt erop dat dit geluk dus keert. Het zal nog erger worden vrees ik, na 1 augustus als je in de binnenstad niet meer zomaar mag parkeren als toevallige bezoeker, De Brouwersvliet valt net buiten de zone 'binnenstad'. De smalle straatjes richting SKW echter niet. Ik denk dat er dan nog meer controle gaat komen. Er is natuurlijk ook wel de ondergrondse parking Godefridus, maar die is nog duurder.
Ik kan het niet laten. Maar is dit nu echt een forum om te zeuren omwille parkeerretributies? Betaal gewoon. En denk niet aan die 10 of 15 euro die je eventueel betaalt om je auto kwijt te raken. De meisjes kosten meer. En dan maar jammeren dat ze 20 euro bijvragen voor een specialleke.
 
Parkeren in Villa Tinto is omzeggens uitgesloten geworden. De kamers liggen zo dicht bij elkaar dat je nog nauwelijks merkt wie en waar iemand in en uitwandelt. En maak je al téveel rondjes dan bekijken de dames je alsof je van Mars komt. In het verleden werd ik eens ronduit uitgescholden omdat ik toertjes maakte. Da's het nadeel van dit complex. In de andere straten heb je dat in mindere mate.
Op plaatsen is VT ook gehorig. Ik was bij de blonde Roemeense Elly op t pleintje. En hoorde gekreun van bij " de buren " ik heb toch haat/ liefde verhouding met VT , sommige kamers zijn knus en anderen ongezellig. Lijkt me wel een goudmijn om daar eigenaar van VillaTinto te zijn . Veel kamers bezet en meer als in de straatjes.. Voor de dames ook prettig om dat ze hun eigen stek hebben.
Aangaande parkeren : In de avond nooit 1 cent betaald .,en sta altijd vlakbij op 100meter bij SDWorx of Adriaen Brouwerstraat.
Ik wandel bij voorkeur in de straatjes en niet daarbuiten. Het MAS is al te ver.
Gister was het matig met de dames , en ik hoorde zondag ook.
Vandaar wat nieuwe geprobeerd.
Wat beide 6 jes waren.
Hoorde ook dat Cataleya (SS9) naar de dag is gegaan. Jammer!
 
Is dit een forum geworden om ervaringen te delen omtrent parkeerplaatsen? Ik denk dat girlreview nog steeds bedoelt is om de meisjes te beoordelen en ervaringen te delen. En niet te zeuren over 7 euro parkeerretributie of zoiets.
Ach ja , jij zevert weer veel over het verleden, en hoe geweldig het toen was. Dat is voor velen nog minder boeiend dan het parkeren.
 
Is dit een forum geworden om ervaringen te delen omtrent parkeerplaatsen? Ik denk dat girlreview nog steeds bedoelt is om de meisjes te beoordelen en ervaringen te delen. En niet te zeuren over 7 euro parkeerretributie of zoiets.
Dit noemt hier het stamcafè, en in het cafè kan je het hebben over alles en nog wat.

Ik heb de indruk dat je gefrustreerd bent over "vroeger was het beter" en dat er nu niks meer ok is, noch de dames, noch het skw, noch de parking, noch dit deel van het forum, genaamd stamcafè.

Ik vind jouw posts ook gezeur. Maar dat is mijn persoonlijke, nederige mening.
 
Ik kan het niet laten. Maar is dit nu echt een forum om te zeuren omwille parkeerretributies? Betaal gewoon. En denk niet aan die 10 of 15 euro die je eventueel betaalt om je auto kwijt te raken. De meisjes kosten meer. En dan maar jammeren dat ze 20 euro bijvragen voor een specialleke.
Waarom steeds zagen en negatieve ingesteldheid op dit forum via jou?
Ik amuseer me rot in skw.
'Get a life, please'...
 
Ik ben idd misschien een romanticus. En heb heimwee naar vroeger. Waar het in het in de warme buurten van Vlaanderen en Brussel ook warm aan toeging. Caféétjes, restaurantjes, ramen: 1 bruisend geheel. Zonder 'kraagjes' en ander gespuis. En toen de meeste dames nog hun belofte hielden.
Tsja, heimwee naar vroeger.....kan zijn, maar je schiet er niks mee op. Ik vond de raambuurten vroeger ook veel leuker en spannender, maar het was dan ook een heel andere tijd. Geen internet, wat dit wereldje onherkenbaar heeft veranderd. We leven nu eenmaal in het nu, het verleden moet je achter je laten want zo als het toen was zo wordt het nooit meer. Het beste is om de huidige tijd te accepteren en te genieten van wat er allemaal nog wél kan. En mijn ervaring is dat er in het SKW best nog wel wat te beleven valt. Het is nog steeds een fijne wandelbuurt, ik kom er graag.
 
Is dit een forum geworden om ervaringen te delen omtrent parkeerplaatsen? Ik denk dat girlreview nog steeds bedoelt is om de meisjes te beoordelen en ervaringen te delen. En niet te zeuren over 7 euro parkeerretributie of zoiets.
En waar zijn dan jouw ervaringen dan..... IK lees alvast niks, behalve olie op het vuur gieten, kritiek geven want dat doe je graag zo te zien en zitten kakken op andere leden.... hou je beter bezig met iets anders man.
En vroeger was vroeger en nu is nu, tijden veranderen, niks blijft hetzelfde.
 
Onlangs was ik op zo'n reünie met leeftijdsgenoten en daar was het ook allemaal van vroeger dit en vroeger dat.
En dan dacht ik bij mijn eigen, mannekes, als gijle eens wist.
Terwijl jullie misschien nog ne keer of twee - als het al zoveel is - per jaar sex hebben met jullie vrouw of man, lig ik nog minstens één keer per week met een jongere en knappe vrouw te rollebollen. En mijn knieën beginnen serieus te kraken waardoor doggy zo ne meer lukt altijd, maar wat leer ik soms nog allemaal bij van die dames. Wat zijn het heerlijke tijden.
 
Iemand een idee hoe de drukte aan de waaslandtunnel(konijnepijp)rond 16.00 tegenwoordig is ? Komende van het waasland.
Minder druk dan aan de Kennedytunnel. Goed te doen tenzij het net die dag de Antwerp 10 miles is, dan zou je wel eens lang kunnen wachten vrees ik. Veel rij- en neukplezier alvast. Tip van de burgemeester van het SKW: gebruik de P+R op LR en neem de tram naar 't stad. En begin jij nu ook niet te zeuren over 5 frank parkeergeld of die fucking retributies hé of het zal uwen besten dag niet zijn makker.
 
Iemand een idee hoe de drukte aan de waaslandtunnel(konijnepijp)rond 16.00 tegenwoordig is ? Komende van het waasland.
Je kan het verkeer in Stad on line opvolgen.
slimnaarantwerpen.be

en verkeerscentrum.be klik op Antwerpen

Door het afsluiten van de Charles de Costerlaan zal er volgens mij drukker zijn omstreeks 16 uur. Deze toegangsweg afsluiten zorgt voor drukker verkeer in andere straten.

Doc
 
Tsja, heimwee naar vroeger.....kan zijn, maar je schiet er niks mee op. Ik vond de raambuurten vroeger ook veel leuker en spannender, maar het was dan ook een heel andere tijd. Geen internet, wat dit wereldje onherkenbaar heeft veranderd. We leven nu eenmaal in het nu, het verleden moet je achter je laten want zo als het toen was zo wordt het nooit meer. Het beste is om de huidige tijd te accepteren en te genieten van wat er allemaal nog wél kan. En mijn ervaring is dat er in het SKW best nog wel wat te beleven valt. Het is nog steeds een fijne wandelbuurt, ik kom er graag.
Ik kan je verzekeren dat als je ziet wat er na enkele decennia overblijft van de rosse buurten, dan valt er helemaal niets meer te beleven in die straten. Dat huidige wandelaars zoals jij het blijkbaar allemaal nog top vinden is maar een bewijs hoe laag de lat van het nieuwe normaal gezakt is... En ja, al wat je dan nog rest is euforisch te zijn over wat er nog te rapen valt. Ik gun het jou. Ik hou het stilaan voor bekeken.
 
Ik kan je verzekeren dat als je ziet wat er na enkele decennia overblijft van de rosse buurten, dan valt er helemaal niets meer te beleven in die straten. Dat huidige wandelaars zoals jij het blijkbaar allemaal nog top vinden is maar een bewijs hoe laag de lat van het nieuwe normaal gezakt is... En ja, al wat je dan nog rest is euforisch te zijn over wat er nog te rapen valt. Ik gun het jou. Ik hou het stilaan voor bekeken.

Als je liever zeurt dat het vroeger beter was in plaats van te genieten van het heden en open te staan voor het positieve in het leven.
So be it.
Daag en, waarschijnlijk dan, tot nooit meer.
 
Ik kan je verzekeren dat als je ziet wat er na enkele decennia overblijft van de rosse buurten, dan valt er helemaal niets meer te beleven in die straten. Dat huidige wandelaars zoals jij het blijkbaar allemaal nog top vinden is maar een bewijs hoe laag de lat van het nieuwe normaal gezakt is... En ja, al wat je dan nog rest is euforisch te zijn over wat er nog te rapen valt. Ik gun het jou. Ik hou het stilaan voor bekeken.
Er valt nog heel veel te beleven in de straten, en nog heel veel en heel leuk te spelen. Je moet wel de adresjes kennen. Ik leg mijn lat juist steeds hoger, en ik vermaak me nog steeds prima.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.511
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan