Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan je verzekeren dat als je ziet wat er na enkele decennia overblijft van de rosse buurten, dan valt er helemaal niets meer te beleven in die straten. Dat huidige wandelaars zoals jij het blijkbaar allemaal nog top vinden is maar een bewijs hoe laag de lat van het nieuwe normaal gezakt is... En ja, al wat je dan nog rest is euforisch te zijn over wat er nog te rapen valt. Ik gun het jou. Ik hou het stilaan voor bekeken.
Ja maar met daarover zeuren en klagen wordt het ook niet beter.
Maar ik geniet oprecht meer dan vroeger in t SKW. , de dames zijn veel knapper dan 40 jaar terug.
En die negerinnen in de Lange en Korte Winkelhaakstraat, de tippelaarsters in de Van Straelenstraat die mis ik ook allemaal niet. Pure afwerksex man.
Miss maar snel doeze en nog even naar SKW . lijkt me goed plan. Gister had ik uitstapje naar Gent , t glazen straatje , ik was daar nog nooit geweest, dat is toch echt geen schim van ons SKW.
 
Ik kan je verzekeren dat als je ziet wat er na enkele decennia overblijft van de rosse buurten, dan valt er helemaal niets meer te beleven in die straten. Dat huidige wandelaars zoals jij het blijkbaar allemaal nog top vinden is maar een bewijs hoe laag de lat van het nieuwe normaal gezakt is... En ja, al wat je dan nog rest is euforisch te zijn over wat er nog te rapen valt. Ik gun het jou. Ik hou het stilaan voor bekeken.
Ho ho, dan heb je me absoluut verkeerd begrepen. Ik heb de gouden tijden van nabij meegemaakt en ik kan de raambuurten van Den Haag, Amsterdam, Arnhem en nog andere buurten uit die tijd nog goed voor mijn geest halen. Daar is nu niks meer van over. Maar ik ben ook realist en weet dat die tijden nooit meer terug komen. We leven in het nu en we moeten het doen met het aanbod zoals het er nu is, het is niet anders. En naar de huidige maatstaven anno 2023 steekt het SKW Antwerpen echt boven alle andere raambuurten uit. Daarmee heb ik niet gezegd dat het een geweldige buurt is en allemaal halleluja, maar met klagen over die mooie goeie ouwe tijd kom je geen steek verder. Het SKW sfeertje vind ik een verademing t.o.v. die andere wandelbuurten. En, zoals al gezegd, gerekend naar de maatstaven anno 2023.
 
Ja maar met daarover zeuren en klagen wordt het ook niet beter.
Maar ik geniet oprecht meer dan vroeger in t SKW. , de dames zijn veel knapper dan 40 jaar terug.
En die negerinnen in de Lange en Korte Winkelhaakstraat, de tippelaarsters in de Van Straelenstraat die mis ik ook allemaal niet. Pure afwerksex man.
Miss maar snel doeze en nog even naar SKW . lijkt me goed plan. Gister had ik uitstapje naar Gent , t glazen straatje , ik was daar nog nooit geweest, dat is toch echt geen schim van ons SKW.
In het glazen straatje in Gent zitten ook heus wat knappe dames en als je daar nog nooit geweest bent en het nu voor de eerste keer bezoekt kun je nog moeilijk oordelen vindt ik.
Maar op vlak van een deftige service is het wel een schim van wat het SKW te bieden heeft, er komen ook sneller nieuwe dames in Gent maar ze verdwijnen ook snel, dat zegt ook wel iets.
De dames die in Antwerpen toekomen blijven globaal gezien wel langer in de buurt dan in Gent.
 
Ja maar met daarover zeuren en klagen wordt het ook niet beter.
Maar ik geniet oprecht meer dan vroeger in t SKW. , de dames zijn veel knapper dan 40 jaar terug.
En die negerinnen in de Lange en Korte Winkelhaakstraat, de tippelaarsters in de Van Straelenstraat die mis ik ook allemaal niet. Pure afwerksex man.
Miss maar snel doeze en nog even naar SKW . lijkt me goed plan. Gister had ik uitstapje naar Gent , t glazen straatje , ik was daar nog nooit geweest, dat is toch echt geen schim van ons SKW.
Ik heb die periode ook meegemaakt . Daar kan ik u gelijk mee geven . Onveilige buurt was dat daar in de lange/korte winkelhaakstraat . Daar heb ik ooit eens kopstoot gekregen en bijna elkaar geslagen geweest door een café klant die buiten stond met zijn vrienden aan Café Koetsierke . En de Burgergracht daar was ook een grote klucht . Er waren toen veel vecht partijen . Te veel dronken mannen die daar rond liepen met als gevolg heel veel kots op straat en wild plassers en zelfs een gevoeg op straat deden . De politie was dat gewoon beu toen . En de houding van sommige hoertjes was soms ook niet te doen . Voor 500 Fr of 1000 Fr werd je bijna naar binnen gesleurd. . En dat getikt op de ramen als je daar voorbij liep . Nu is het meer beschaafder geworden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die periode ook meegemaakt . Daar kan ik u gelijk mee geven . Onveilige buurt was dat daar in de lange/korte winkelhaakstraat . Daar heb ik ooit eens kopstoot gekregen en bijna elkaar geslagen geweest door een café klant die buiten stond met zijn vrienden aan Café Koetsierke . En de Burgergracht daar was ook een grote klucht . Er waren toen veel vecht partijen . Te veel dronken mannen die daar rond liepen met als gevolg heel veel kots op straat en wild plassers en zelfs een gevoeg op straat deden . De politie was dat gewoon beu toen . En de houding van sommige hoertjes was soms ook niet te doen . Voor 500 Fr of 1000 Fr werd je bijna naar binnen gesleurd. . En dat getikt op de ramen als je daar voorbij liep . Nu is het meer beschaafder geworden.
Als klant moet je ook veilig voelen als je daar bent . Je moet met goed gevoel terug naar huis gaan .
 
Als klant moet je ook veilig voelen als je daar bent . Je moet met goed gevoel terug naar huis gaan .
Het is zowel voor de dames als voor de wandelaars vele malen veiliger en ook vele malen hygiënischer. Vooral dus veel verbeteringen tegenover vroeger.
Ik kan zelfs alleen maar verbeteringen opnoemen, en niets dat minder is dan vroeger.
 
De blonde schoonheid in die vroeger altijd in een wit kleedje op VVR 7 stond is terug. Hoe heet ze ook al weer. Kan het dat haar naam Elisa is? Zij staat vanmiddag op VVR 8/1.
 
Laatst bewerkt:
Ja volgens mij is Elisa haar naam. Is een Hongaarse dame als ik me niet vergis. In ieder geval draagt ze nog steeds hetzelfde witte kleedje. Dat was altijd haar handelsmerk. 😉
Gisteren gaan vragen ze zij Roemenië maar ik had van andere dames ook gehoord dat ze van Hongarije was veel bezocht voor corona en tot 2 de Lock down
 
Hallo heren, ik lees al een tijdje mee zonder account. Ik heb nu gekozen om een account aan te maken. Ik vroeg mij af of Elisabeth in schipperstraat 2/2 nog werkzaam is? Roemeense dame met donker haar en best wel grote neus. Als iemand het weet laat het mij weten aub.

Bedankt alvalst!
 
Hallo heren, ik lees al een tijdje mee zonder account. Ik heb nu gekozen om een account aan te maken. Ik vroeg mij af of Elisabeth in schipperstraat 2/2 nog werkzaam is? Roemeense dame met donker haar en best wel grote neus. Als iemand het weet laat het mij weten aub.

Bedankt alvalst!
Welkom ! ! !
Elisabeth heb ik vorige week nog gezien. Ik kom slechts 1 op 2 weken in skw. Over deze week kan ik niets zeggen.
Ik neem aan avondshift? Ik kan me geen andere inbeelden met inderdaad zulke grote neus..
Indien het een dame is van de dagshift, is het ongetwijfeld een andere.
 
Welkom ! ! !
Elisabeth heb ik vorige week nog gezien. Ik kom slechts 1 op 2 weken in skw. Over deze week kan ik niets zeggen.
Ik neem aan avondshift? Ik kan me geen andere inbeelden met inderdaad zulke grote neus..
Indien het een dame is van de dagshift, is het ongetwijfeld een andere.
ja excuses, ik had de shift moeten vermelden. Ik bezocht haar in de dagshift. Ze staat bij de middelste raam van de 3 ramen bij schipperstraat 2/2. Vriendelijke en vrolijke dame.

Is de bezetting nu trouwens een beetje goed? Of staan er weinig dames in de dagshift?
 
Het is zowel voor de dames als voor de wandelaars vele malen veiliger en ook vele malen hygiënischer. Vooral dus veel verbeteringen tegenover vroeger.
Ik kan zelfs alleen maar verbeteringen opnoemen, en niets dat minder is dan vroeger.
Ik ben in elk geval minder goed dan 20 jaar geleden in het seksen. Bij mij is het veel minder nu.
In vergelijking met vele ander mannen hier ben ik al blij zelf klaar te komen heden ten dage, laat staan de hoeren hun kut zeiknat te beffen en gillend te laten klaarkomen, zoals ik hier soms lees.
 
ja excuses, ik had de shift moeten vermelden. Ik bezocht haar in de dagshift. Ze staat bij de middelste raam van de 3 ramen bij schipperstraat 2/2. Vriendelijke en vrolijke dame.

Is de bezetting nu trouwens een beetje goed? Of staan er weinig dames in de dagshift?
De dagshift ken ik niet. Dan ben ik er nagenoeg nooit. Daar kan ik niets zinnigs over zeggen.
Ik ken er enkel Amanda toen ze dubbele shiften werkte tijdens corona.
Dan zal Elisabeth een andere dame zijn die je bedoeld. De dame die ik bedoel werkt in de avond/nacht.
Conclusie: zowel overdag als in de avond werkt er dan blijkbaar een 'grote neus'. Werkt zij dubbele shiften? Weet ik niet, sorry.

Bezetting avond is best ok tegenwoordig! Dagshift weet ik niet..
Ik vind steeds wat ik zoek, ondanks meestal een vaste dame die ik bezoek.
 
De dagshift ken ik niet. Dan ben ik er nagenoeg nooit. Daar kan ik niets zinnigs over zeggen.
Ik ken er enkel Amanda toen ze dubbele shiften werkte tijdens corona.
Dan zal Elisabeth een andere dame zijn die je bedoeld. De dame die ik bedoel werkt in de avond/nacht.
Conclusie: zowel overdag als in de avond werkt er dan blijkbaar een 'grote neus'. Werkt zij dubbele shiften? Weet ik niet, sorry.

Bezetting avond is best ok tegenwoordig! Dagshift weet ik niet..
Ik vind steeds wat ik zoek, ondanks meestal een vaste dame die ik bezoek.
Oh oke, maar die Elisabeth die jij bedoeld staat ze in de avond ook bij Schipperstraat 2/2 dan? Want als zij daar niet staat dan weet ik zeker dat je een andere voor jou hebt.
 
Oh oke, maar die Elisabeth die jij bedoeld staat ze in de avond ook bij Schipperstraat 2/2 dan? Want als zij daar niet staat dan weet ik zeker dat je een andere voor jou hebt.
Ik ken Elisabeth niet.
Je beschrijving kwam overeen met hetgeen ik dacht wie het kon zijn thv dat pand dat je vermeldde.
Ik weet enkel dat ze een grote neus heeft. Ik heb ze nooit bezocht, is niet meteen het type waar ik naar zoek.

Dus ik kan je helaas niet voorhelpen..
 
Ik ken Elisabeth niet.
Je beschrijving kwam overeen met hetgeen ik dacht wie het kon zijn thv dat pand dat je vermeldde.
Ik weet enkel dat ze een grote neus heeft. Ik heb ze nooit bezocht, is niet meteen het type waar ik naar zoek.

Dus ik kan je helaas niet voorhelpen..
Ah oke, ja ze is eerlijk gezegd ook niet mijn type, maar ze is wel vriendelijk en vrolijk en dat vind ik belangrijk. Maar bedankt voor jou reacties in ieder geval!

Fijne dag verder.
 
Ik vind gisteren zowel de bezetting als het aantal wandelaars best in orde.
Ik was er deze week op pinkstermaandag in de late avond en bezetting was ok, alsook het bezoekerspubliek. Gisteren op zaterdag was ik er omstreeks 18u30 hetgeen niet optimaal is omdat veel van de dames van de dagshift dan al naar huis zijn om hun welverdiende centjes te tellen maar desondanks stond er nog voldoende lekkers op het menu. Ook de sloebers waren op post met dit mooie zomerse weer. Kan je ze eens ongelijk geven?
 
Ah oke, ja ze is eerlijk gezegd ook niet mijn type, maar ze is wel vriendelijk en vrolijk en dat vind ik belangrijk. Maar bedankt voor jou reacties in ieder geval!

Fijne dag verder.
'De neus' wordt uitvoerig besproken (vleugje humor mag al eens, zeker niet negatief bedoeld).
Deze dame werkt uitsluitend in de avond. Ik herken ze aan het feit dat ze steeds glimlacht, vele moeite doet om klantjes te ronselen en vooral omdat haar muziek vermoedelijk tot op De Meir is te horen.
 
Iemand nog aanraders voor anaal in de dag in skw?
Ik kan niet echt een dame aanraden. Het is namelijk al 2 of 3 jaar geleden dat ik nog eens voor anaal gekozen heb. Ik kan echter wel een paar dames noemen die het aanbieden.
Ina SS 40/1
Anais SS 38 ik dacht raam 2
Jasmine SS 34/1. Jasmine begint echter pas in de loop van de middag, en werkt door in de avondshift.
 
Terug
Bovenaan Onderaan