Voormalig lid 25992
Newbie
- 17
- 06/06/23
- 18
Ja die zijn er zeker, bij sommige extra bij betalen en bij sommige mee in het uurpakketZijn dvp in SKS die tongzoenen als extra aanbied of moet ik toch maar voor privé gaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa die zijn er zeker, bij sommige extra bij betalen en bij sommige mee in het uurpakketZijn dvp in SKS die tongzoenen als extra aanbied of moet ik toch maar voor privé gaan?
Er zijn er voldoende die het aanbieden mits extra centje doch weet niet precies wie. Tongzoenen doe ik enkel met een geliefde in de privé kring, niet met een dvp.Zijn dvp in SKS die tongzoenen als extra aanbied of moet ik toch maar voor privé gaan?
Even praktisch gedacht. Je kan en zal toch beste zelf aan het raam vragen of de dame dit aanbiedt, en zo ja , voor welke meer prijs.Zijn dvp in SKS die tongzoenen als extra aanbied of moet ik toch maar voor privé gaan?
Ben even vergeten welk raam precies , ik geloof het wel.Sofia VVR 9 Bedoel je de zwartharige aan het meest rechtse raam, redelijk klein van gestalte?
Ik 'denk' dat ik weet wie je bedoeld, ze viel me ook op deze week als nieuweling. Ze zat steeds te tokkelen op haar gsm. Zou het deze zijn die je hebt bezocht?
Roxy was er inderdaad ook, zij leek me redelijk veel vrij.
Een keer ze je gezicht herkennen na een geslaagde date, heb je vlaggen, lol.Ben even vergeten welk raam precies , ik geloof het wel.
Ze is niet heel klein hoor , eerder 1m70
Ze had erover dat ze naar een ander zou gaan , misschien zaterdag nog eens kijken .
Ze zou ook naar me uitkijken haha.
Klopt met die zebrabroek valt me ook op en staat vaak uren vrijdeze dame loopt al enige jaren mee,heeft voorheen op vvr13 en 18 gestaan,is vrijwel nooit bezet
Cindy SS 23, Claudia SS 20-2Zijn dvp in SKS die tongzoenen als extra aanbied of moet ik toch maar voor privé gaan?
klopt, ondanks dat ze al jaren op diverse adresjes heeft gestaan is het naar niet gelukt een vaste klantenkring op te bouwen, zegt genoeg.deze dame loopt al enige jaren mee,heeft voorheen op vvr13 en 18 gestaan,is vrijwel nooit bezet
Cindy SS 23, Claudia SS 20-2
Zal ik niet ontkennen, hoor. Doch in tegenstelling tot andere dames heeft ze mijn inziens niet te klagen.klopt, ondanks dat ze al jaren op diverse adresjes heeft gestaan is het naar niet gelukt een vaste klantenkring op te bouwen, zegt genoeg.
Staat uren vrij en lijkt te paffen als een turk. Kettingrokers vallen al meteen af bij bibi'ke.Klopt met die zebrabroek valt me ook op en staat vaak uren vrij
Ik heb onlangs een Hailey Reed-lookalike gevonden in de buurt van het kruispunt van wegen, VL in de buurt van 8 of 6, nachtdienst. Ik ben haar naam vergeten, als iemand me kan helpen?
Soms heb je wel het nadeel dat de service soms minder wordt op langere termijn. Sommige hebben een wisselvallig karakter .Ik begrijp het , daarom dat ik voor een vaste dame heb gekozen , want de dames die nog beschikbaar zijn geven meestal niet wat ik graag wil
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Veel dames beginnen toch rond 10u00. En de meesten blijven wel tot 18u00 of zelfs 19u00. Ik vind nog steeds op elk moment van de dag dat ik er ben mijn goesting. Ik kom er nog steeds met veel plezier, en ga vrijwel altijd met een big smile weer naar huis na weer een geweldige date.de werkattitude sinds corona is echt triestig, niemand begint voor 12u maar om 17u zijn ze al weg. degenen die er wel zijn zijn allemaal dezelfde dames. overgrote deel van de dames op mijn lijst blijkt vaak niet beschikbaar te zijn. reden genoeg om skw voortaan links te laten liggen.
Dat kan gebeuren, maar ook het tegenovergestelde kan gebeuren. Dat alles alleen maar beter en beter wordt.Soms heb je wel het nadeel dat de service soms minder wordt op langere termijn. Sommige hebben een wisselvallig karakter .
Klopt maar volgens andere wandelaars is het niet waar en er zijn er die wel vroeg beginnen en al om 1 uur al weg met uitzondering van de vtde werkattitude sinds corona is echt triestig, niemand begint voor 12u maar om 17u zijn ze al weg. degenen die er wel zijn zijn allemaal dezelfde dames. overgrote deel van de dames op mijn lijst blijkt vaak niet beschikbaar te zijn. reden genoeg om skw voortaan links te laten liggen.
De neus is aanwezig alsook het meisje zelf. Veel plezier.Goedemiddag,
Is Elisabeth Roemeense dame met grote neus aanwezig?(Schippperstraat 2/2)
Bedankt Alvast,
Vaak is dat een teken aan de wand. Een oranje vlag dat er privé misschien wel eens wat scheelt. Routine maakt een mens ook lui. Tijd om dan nieuwe horizonten op te zoeken maar niet iedereen heeft die kracht.Soms heb je wel het nadeel dat de service soms minder wordt op langere termijn. Sommige hebben een wisselvallig karakter .
Beter plannen zou ik zeggen mijne beste vriend. Links laten voor welk (beter) alternatief dan?de werkattitude sinds corona is echt triestig, niemand begint voor 12u maar om 17u zijn ze al weg. degenen die er wel zijn zijn allemaal dezelfde dames. overgrote deel van de dames op mijn lijst blijkt vaak niet beschikbaar te zijn. reden genoeg om skw voortaan links te laten liggen.
Thuisblijven als het daar beter is.Beter plannen zou ik zeggen mijne beste vriend. Links laten voor welk (beter) alternatief dan?
Of gewoon eventjes links laten liggen . Dan krijg ik wel een berichtje van haar . Waarom ik niet meer langs kom ..Vaak is dat een teken aan de wand. Een oranje vlag dat er privé misschien wel eens wat scheelt. Routine maakt een mens ook lui. Tijd om dan nieuwe horizonten op te zoeken maar niet iedereen heeft die kracht.
Dan kiezen jullie duidelijk voor de verkeerde dames. Ik heb nóóit te klagen.Klopt maar volgens andere wandelaars is het niet waar en er zijn er die wel vroeg beginnen en al om 1 uur al weg met uitzondering van de vt
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Veel dames beginnen toch rond 10u00. En de meesten blijven wel tot 18u00 of zelfs 19u00. Ik vind nog steeds op elk moment van de dag dat ik er ben mijn goesting. Ik kom er nog steeds met veel plezier, en ga vrijwel altijd met een big smile weer naar huis na weer een geweldige date.
Niet correct. Enkele dagen geleden (woensdag) nog gezien. Is gewoon veel bezetDe neus is afwezig alsook het meisje zelf. Veel plezier.
PS. Pijpen doet ze goed maar niet al te diep. Doordenkertje...![]()
Dus 'ja'Goedemiddag,
Is Elisabeth Roemeense dame met grote neus aanwezig?(Schippperstraat 2/2)
Bedankt Alvast,