Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De werken zijn gisteren begonnen, de dames op VR7 met o.a. Kathy en Eva waren technisch werkloos gesteld ...., ze hebben de huur terug betaald gekregen.
Op VR5 heb ik de dames ook zien vertrekken. VR13 was nog steeds op post.

Er wordt een nieuwe kabel naar VT getrokken, ik denk dat de grootste hinder zal voorbij zijn tegen woensdag.

Doc
Vandaag was alles weer normaal begaanbaar.
 
Als je Roemenen echt niet mag, is de keuze wel heel beperkt.
Misschien dan eens bij Celina, VT 28 of met Jennifer een afspraak maken.
Jennifer werkt nog in Antwerpen, maar niet meer in het SKW
Beiden succes gegarandeerd met wat je wenst.
dank u voor uw antwoord .dank u voor uw antwoord .

als ik moet kiezen, een Roemeen... welke volgens jou persoonlijk? Meesteres Beatrice (die Roemeense is) wat vind je van haar? Dankjewel .
 
Iemand ervaring (of naam?) met de skinny dame VT 3 (avond)? Lijkt van ver een beetje op de jonge versie van Avril Lavigne :)
Steeds een zebra broekje aan, flurkend aan een sigaret en muziek luid welks ze afzet indien gordijntjes toe zijn.

Ik herinner me dat deze melding er eens via een andere wandelaar kwam zonder reactie.
Ze lijkt me veel bezet, blijkbaar geen GR schrijvers.
deze dame loopt al enige jaren mee,heeft voorheen op vvr13 en 18 gestaan,is vrijwel nooit bezet
 
En waarom niet. Er is niets mis met de roemeense dames. Velen leveren absolute topservice, en er voor elk wat wils te vinden onder hen. Als je de roemeense dames weg streept blijft er ook maar weinig keuze over.
Roemenen zijn inderdaad vaak top. Maar er zit nog een Ned Indische MRS op de Schipperstraat, Divine en ook nog een blonde Duitse Mrs beide tegenover Maria van nr 40
 
deze dame loopt al enige jaren mee,heeft voorheen op vvr13 en 18 gestaan,is vrijwel nooit bezet
Dan mag je dringend een brilleke kopen. In jouw ogen zit alles wat Roemeens is zich te pletter te vervelen. Als je maar negatief kan schrijven over skw, niet?
Ik was er daarnet en heb deze dame welgeteld 2 seconden gezien, steeds bezet.
Ondanks niet te veel drukte hebben vele dames toch goed hun boterhammeke verdiend. Ook mijn Roemeens toppertje, hoor, die kreeg mij op bezoek.

Soit, denk er maar van wat je wil, ik weet wat ik zie in tegenstelling tot jou.

Deze dame werkte voorheen steeds in wisselende kamers Villa Tinto. Nu heeft ze blijkbaar haar vaste stek VT 3. Klopt dus niet wat je schreef. Ik vermoed dat je een dubbelgangster in je hoofd hebt.
 
Dan mag je dringend een brilleke kopen. In jouw ogen zit alles wat Roemeens is zich te pletter te vervelen. Als je maar negatief kan schrijven over skw, niet?
Ik was er daarnet en heb deze dame welgeteld 2 seconden gezien, steeds bezet.
Ondanks niet te veel drukte hebben vele dames toch goed hun boterhammeke verdiend. Ook mijn Roemeens toppertje, hoor, die kreeg mij op bezoek.

Soit, denk er maar van wat je wil, ik weet wat ik zie in tegenstelling tot jou.

Deze dame werkte voorheen steeds in wisselende kamers Villa Tinto. Nu heeft ze blijkbaar haar vaste stek VT 3. Klopt dus niet wat je schreef. Ik vermoed dat je een dubbelgangster in je hoofd hebt.
hahaha nee hoor der zijn roemeense dames die goed der best doen, alleen mag je daar niet binnen 😂 ,maar die dame waar het overgaat loopt echt al geruime tijd mee,heeft enkel haar look een beetje verandert thats it, en zoals mij collega al eerder vermelde is echt heel veel vrij
 
gisteren 21 juni , de langste dag , was heel gezellig en zwoel in het SKW , wat was er weer veel kwaliteit aanwezig..Alvast weer een paar op mijn lijstje gezet(Roxy SS 49) .
Bezocht 2 Roemeensen van 20 lentes , Selina en de nieuwe Sofia Verversrui 9 ( recensie volgt nog) beiden toppers. Die jonge meiden zijn toch de besten in het SKW. Ze zijn nog niet zo " gemaakt "
 
gisteren 21 juni , de langste dag , was heel gezellig en zwoel in het SKW , wat was er weer veel kwaliteit aanwezig..Alvast weer een paar op mijn lijstje gezet(Roxy SS 49) .
Bezocht 2 Roemeensen van 20 lentes , Selina en de nieuwe Sofia Verversrui 9 ( recensie volgt nog) beiden toppers. Die jonge meiden zijn toch de besten in het SKW. Ze zijn nog niet zo " gemaakt "
Sofia VVR 9 Bedoel je de zwartharige aan het meest rechtse raam, redelijk klein van gestalte?
Ik 'denk' dat ik weet wie je bedoeld, ze viel me ook op deze week als nieuweling. Ze zat steeds te tokkelen op haar gsm. Zou het deze zijn die je hebt bezocht?

Roxy was er inderdaad ook, zij leek me redelijk veel vrij.
 
Zijn dvp in SKS die tongzoenen als extra aanbied of moet ik toch maar voor privé gaan?
Even praktisch gedacht. Je kan en zal toch beste zelf aan het raam vragen of de dame dit aanbiedt, en zo ja , voor welke meer prijs.
Voorzichtige schatting is toch wel dat 75 % het zeker niet doet.
Maar dan blijven er nog genoeg over. Ik ken er best wel wat.
Soms bieden ze de optie zelf aan.
Maar je kan dus hoogstens namen krijgen die ervoor open staan. De dames die tongzoenen lezen dit niet graag op internet.
 
Sofia VVR 9 Bedoel je de zwartharige aan het meest rechtse raam, redelijk klein van gestalte?
Ik 'denk' dat ik weet wie je bedoeld, ze viel me ook op deze week als nieuweling. Ze zat steeds te tokkelen op haar gsm. Zou het deze zijn die je hebt bezocht?

Roxy was er inderdaad ook, zij leek me redelijk veel vrij.
Ben even vergeten welk raam precies , ik geloof het wel.
Ze is niet heel klein hoor , eerder 1m70
Ze had erover dat ze naar een ander zou gaan , misschien zaterdag nog eens kijken .
Ze zou ook naar me uitkijken haha.
 
Ben even vergeten welk raam precies , ik geloof het wel.
Ze is niet heel klein hoor , eerder 1m70
Ze had erover dat ze naar een ander zou gaan , misschien zaterdag nog eens kijken .
Ze zou ook naar me uitkijken haha.
Een keer ze je gezicht herkennen na een geslaagde date, heb je vlaggen, lol.
Deze Sofia lag redelijk 'uitgestrekt' op haar stoel, ze viel me enorm op (als het effectief dezelfde is waarover we spreken, ik denk het wel).
 
Cindy in de avond. Claudia in de dag, maar op ss 22/2 ipv 20/2.

Ik kan hier Maria VT 33, en Alexandra ss 31 ook nog aan toevoegen. Beiden werken in de dag.
 
klopt, ondanks dat ze al jaren op diverse adresjes heeft gestaan is het naar niet gelukt een vaste klantenkring op te bouwen, zegt genoeg.
Zal ik niet ontkennen, hoor. Doch in tegenstelling tot andere dames heeft ze mijn inziens niet te klagen.
Sommige avonden zie je ze idd al eens langere tijd vrij, andere avonden zie je continu kerels binnen en buiten slenteren waarin haar winkeltje echt goed draait.
Enkele dagen geleden bleek ze steeds bezet.
Ik ben ook niet het type er continu te blijven hangen. Je ziet dat steeds als je toevallig passeert.

Of ze al dan niet wat langer vrij staan wil niet zeggen dat de service niet goed zou zijn, hé? Daar gaan te vele wandelaars vanuit.
Ik bezocht 2x kort na mekaar een dame die ook moeite had klantjes te ronselen. Wel, haar service was voortreffelijk. Mij zal ze nog wel zien als tussendoortje.

Enfin, ik bezocht ze (nog) niet (VT 3), geen idee hoe haar service is, een schattig snoetje heeft ze alvast. De enige die ik in dat pand al bezocht is Nathalie (die met het spleetje tussen de tanden) die al langere tijd van de aardbodem verdween.
 
Terug
Bovenaan Onderaan