Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
When you see closed curtain in VT, does it mean a lady is working? Or could it be unoccupied, cause I have walked there and there are curtains that are always closed no matter when you pass.
I have never got this so probably those girls close the curtains when they see you coming. Of course not dude. Either there is no girl working or there is and she is busy. Don't over-analyse the thing.
 
Laatst bewerkt:
When you see closed curtain in VT, does it mean a lady is working? Or could it be unoccupied, cause I have walked there and there are curtains that are always closed no matter when you pass.
When the curtain is closed, but the light is on, the girl is busy. When it is closed, and the ligt is off, it is unoccupied or she has a brake.
 
Het is erg in Antwerpen, je hebt enkel nog het schipperskwartier dat deftig is.

Privé huizen zijn er een ramp, vroeger was er tenminste nog verschil.

Private girls, maison d'amour, andreas massage borsbeek. Allemaal schipperskwartier geworden.

Het enige is dat je bij andreas massage hebt, is dat je tenminste nog geen 180 per uur moet betalen.

Jammer dat Antwerpen zo een drama is geworden.
Ligt het nu aan mij of ja ik weet het niet. Of hebben mannen echt zoveel geld te veel.

Geen enkel kwalitatief privéhuis heb je hier nog in Antwerpen en rand Antwerpen. Dan moet je naar Hasselt of Gent of verder zucht. Hier is het tegenwoordig kommer en kwel. Zonde!

Beste optie is schipperskwartier of anders in een privéhuis meer betalen voor minder. . Dus ja

Ik ben uitermate tevreden over het skw. Zowel over de kwaliteit als over de kwantiteit. Bij elk bezoek zie ik minstens 10 of 15 dames die ik wel zou willen bezoeken. Ik heb dan ook helemaal geen behoefte om ergens anders te gaan kijken.

Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik hoor zeer positieve verhalen over Private Girls. Prijzen daar zijn vergelijkbaar met het skw.
 
Voor zo'n grote stad als Antwaarp is het wel dun gezaaid met privehuizen, zeker waar. Maar het SKW compenseert het helemaal.
Natuurlijk hebben mensen schroom om daar heen te gaan als je getrouwd bent , of je hebt een belangrijke job , maar zet een zonnebril op en niemand herkent je nog.
En iedereen komt er .Ik zag er orthodoxe Joden en ik zag er BN ers en BV ers.
Dus gewoon heengaan , tenzij je echtgenote er ook komt.
 
Voor zo'n grote stad als Antwaarp is het wel dun gezaaid met privehuizen, zeker waar. Maar het SKW compenseert het helemaal.
Natuurlijk hebben mensen schroom om daar heen te gaan als je getrouwd bent , of je hebt een belangrijke job , maar zet een zonnebril op en niemand herkent je nog.
En iedereen komt er .Ik zag er orthodoxe Joden en ik zag er BN ers en BV ers.
Dus gewoon heengaan , tenzij je echtgenote er ook komt.
Wij mogen best fier zijn , dat er zo iets bestaat in onze regio.
 
Laatst bewerkt:
Voor zo'n grote stad als Antwaarp is het wel dun gezaaid met privehuizen, zeker waar. Maar het SKW compenseert het helemaal.
Natuurlijk hebben mensen schroom om daar heen te gaan als je getrouwd bent , of je hebt een belangrijke job , maar zet een zonnebril op en niemand herkent je nog.
En iedereen komt er .Ik zag er orthodoxe Joden en ik zag er BN ers en BV ers.
Dus gewoon heengaan , tenzij je echtgenote er ook komt.
Je kan ook gewoon aan je echtgenote vragen of ze je daar wil afzetten en achteraf samen iets gaan eten :cool:
 
De werken zijn gisteren begonnen, de dames op VR7 met o.a. Kathy en Eva waren technisch werkloos gesteld ...., ze hebben de huur terug betaald gekregen.
Op VR5 heb ik de dames ook zien vertrekken. VR13 was nog steeds op post.

Er wordt een nieuwe kabel naar VT getrokken, ik denk dat de grootste hinder zal voorbij zijn tegen woensdag.

Doc
 
Een tijdje geleden, voor corona en ik denk ook in 2021, zat er op VT 26 een blonde Cubaanse, genaamd Laura. Het was een pittige dame van midden 30, die vnl. Frans sprak met een mega ass. Ze verbleef de afgelopen maanden/jaren blijkbaar in Spanje, maar zou nu teruggekomen zijn in het SKW.
Heeft iemand ze al gespot?
 
Een tijdje geleden, voor corona en ik denk ook in 2021, zat er op VT 26 een blonde Cubaanse, genaamd Laura. Het was een pittige dame van midden 30, die vnl. Frans sprak met een mega ass. Ze verbleef de afgelopen maanden/jaren blijkbaar in Spanje, maar zou nu teruggekomen zijn in het SKW.
Heeft iemand ze al gespot?
Ja die heb ik ook gehad, kwam af en toe werkdn, maar al maanden niet meer gezien
 
Dankjewel
allemaal Roemenen, ik mag ze niet echt.
Als je Roemenen echt niet mag, is de keuze wel heel beperkt.
Misschien dan eens bij Celina, VT 28 of met Jennifer een afspraak maken.
Jennifer werkt nog in Antwerpen, maar niet meer in het SKW
Beiden succes gegarandeerd met wat je wenst.
 
Een tijdje geleden, voor corona en ik denk ook in 2021, zat er op VT 26 een blonde Cubaanse, genaamd Laura. Het was een pittige dame van midden 30, die vnl. Frans sprak met een mega ass. Ze verbleef de afgelopen maanden/jaren blijkbaar in Spanje, maar zou nu teruggekomen zijn in het SKW.
Heeft iemand ze al gespot?
Ja, ik. Op woensdag avond 7 juni om percies te zijn. Ben er niet bij geweest maar toen stond er in VT26 een dame die aan je beschrijving voldoet. Ze was me opgevallen en dacht interessant voor een volgende keer maar sindsdien maar één keer meer geweest en toen heb ik ze er niet gezien.
 
Iemand ervaring (of naam?) met de skinny dame VT 3 (avond)? Lijkt van ver een beetje op de jonge versie van Avril Lavigne :)
Steeds een zebra broekje aan, flurkend aan een sigaret en muziek luid welks ze afzet indien gordijntjes toe zijn.

Ik herinner me dat deze melding er eens via een andere wandelaar kwam zonder reactie.
Ze lijkt me veel bezet, blijkbaar geen GR schrijvers.
 
" veel bezet " is natuurlijk relatief.
De weinige keren dat ik 's avonds in het SKW was de afgelopen maand zag ik ze regelmatig vrij staan.
Ken haar naam niet en heb niet het minste idee hoe haar werk ethiek is.
Maar ze viel me op door haar zwart-witte zebrabroek en het lurken aan haar e-sigaret.

Bezoek ze eens Hollebolleke, miss is het wel een joy forever !
 
Terug
Bovenaan Onderaan