Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na mijn laatste uitlating op dit forum, n.a.v. de geruchten over sluiting skw, kreeg ik nogal wat bagger over mij van een forumlid dat zich graag laat gelden als skw-expert, een bedenkelijke expertise die je nu niet graag op een cv ziet staan.
Maar goed, ik ben hier niet om te stoken, zoals het betreffende lid liet verstaan, maar integendeel om te waarschuwen voor de keerzijde van deze "hobby". Niet alle dames zijn namelijk eerlijk. Zelf ben ik afgezet, kan het niet anders noemen, door een poppemieke met slechte intenties. En dan spreek ik niet over diensten die niet geleverd worden naar afspraak, maar over valse zielige verhaaltjes en zelfs liefdesbetuigingen, met als enige doel geld binnen te rijven. Je kan dat van mijn kant zien als naïviteit, maar ik weet dat velen hier gevoelig voor zouden zijn. En ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die het fenomeen kent.
Ik noem geen namen, gelieve mij dus niet te verwijten dat ik dames valselijk beschuldig.
Een waarschuwing moet ook kunnen op het forum. Doe ermee wat je wil.
 
Na mijn laatste uitlating op dit forum, n.a.v. de geruchten over sluiting skw, kreeg ik nogal wat bagger over mij van een forumlid dat zich graag laat gelden als skw-expert, een bedenkelijke expertise die je nu niet graag op een cv ziet staan.
Maar goed, ik ben hier niet om te stoken, zoals het betreffende lid liet verstaan, maar integendeel om te waarschuwen voor de keerzijde van deze "hobby". Niet alle dames zijn namelijk eerlijk. Zelf ben ik afgezet, kan het niet anders noemen, door een poppemieke met slechte intenties. En dan spreek ik niet over diensten die niet geleverd worden naar afspraak, maar over valse zielige verhaaltjes en zelfs liefdesbetuigingen, met als enige doel geld binnen te rijven. Je kan dat van mijn kant zien als naïviteit, maar ik weet dat velen hier gevoelig voor zouden zijn. En ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die het fenomeen kent.
Ik noem geen namen, gelieve mij dus niet te verwijten dat ik dames valselijk beschuldig.
Een waarschuwing moet ook kunnen op het forum. Doe ermee wat je wil.
Zoiets heb ik een 4 tal jaar geleden ook eens tegengekomen bij een raamdame in Gent, een zeldzaamheid van mij was dat ik bij een nieuwe dame een extra betaalde om haar te zoenen, ze deed het wel maar ingehouden.

Maar het was mss niet slim van mij om mijn telefoonnummer te geven en toen vroeg ze ook of ik met haar wilde trouwen.
Ik kreeg er al snel spijt van mijn nummer gegeven te hebben en in het begin het ene bericht na het andere, ze rook uiteraard geld en haar situatie was zo ingewikkeld dat er dingen van waren die onmogelijk waren.
Ze had dan ook bijna geen geld meer om haar raam te betalen en nog andere zaken.
Ik reageerde er niet meer op en na een tijdje liet ze mij ook met rust.
Als je een nieuwe dame opzoekt betaal dan voor de eerste keer het basisbedrag en dan kun je later er mee doen wat je wil.
 
Zoiets heb ik een 4 tal jaar geleden ook eens tegengekomen bij een raamdame in Gent, een zeldzaamheid van mij was dat ik bij een nieuwe dame een extra betaalde om haar te zoenen, ze deed het wel maar ingehouden.

Maar het was mss niet slim van mij om mijn telefoonnummer te geven en toen vroeg ze ook of ik met haar wilde trouwen.
Ik kreeg er al snel spijt van mijn nummer gegeven te hebben en in het begin het ene bericht na het andere, ze rook uiteraard geld en haar situatie was zo ingewikkeld dat er dingen van waren die onmogelijk waren.
Ze had dan ook bijna geen geld meer om haar raam te betalen en nog andere zaken.
Ik reageerde er niet meer op en na een tijdje liet ze mij ook met rust.
Als je een nieuwe dame opzoekt betaal dan voor de eerste keer het basisbedrag en dan kun je later er mee doen wat je wil.
Een illusie of een leugen dat hoort er ook bij met de job . Bij meeste toch helaas. Als klant moet ge dat met een korreltje zout aan nemen.
 
Als ze hier geen info zouden halen, dan zou het daar helemaal stil vallen qua schrijven over het skw.;)
Best triest forum eigenlijk.
Er schrijven daar ook wel een paar leden die hier, in de meeste gevallen onder een andere naam schrijven. Het is allemaal echter zo doorzichtig dat ze met 2 of 3 berichten al ontmaskerd zijn.
 
Janus, hij is alleen nog maar mede-eigenaar, geen enkele bestuurfunctie meer!

Je verwart bestuursfunctie met (groot)aandeelhouder.
Mede-eigenaar zijn is iets anders dan directie-lid zijn.
De CEO is een directie-lid, die de voorzittershamer hanteert!
Hij is inmiddels inderdaad geen lid meer van de raad van bestuur. Hij is ook definitief geen CEO meer, en heeft geen zitting meer in de directie. Hij bekleed echter wel nog een belangrijke strategische positie, en is dus wel nog beduidend meer dan alleen mede-eigenaar. Bovendien zal men hem ook nog regelmatig om advies, en zijn mening vragen.
 
Het zal niet negatief bedoeld zijn denk ik.
Het is gewoon grappig " in gebruik zijn " voor een hoer.
Respect voor jou en dat je de moeite doet om in het Nederlands te schrijven via een vertaal-app.
Zorg dat je op tijd bent voor Jasmine en Alina want ik moet ook dringend eens bij hen binnen wippen ...
 
Rond 20.15 was ik in het Schipperskwartier . Om dat ik een afspraak had met mijn vaste dvp om 20.30 . Dan had ik nog een kwartiertje tijd voor eens een wandeling maken. Mijn eerste indruk was dat er maar weinig dames waren in de vitrines . Ongeveer een uurtje later na het afscheid nemen van mijn dvp was er toch meer leven in de rosse buurt. Ongeveer 70 % bezetting maar niet zo veel wandelaars vond ik ..
 
Laatst bewerkt:
Rond 20.15 was ik in het Schipperskwartier . Om dat ik een afspraak had met mijn vaste dvp om 20.30 . Dan had ik nog een kwartiertje tijd voor eens een wandeling maken. Mijn eerste indruk was dat er maar weinig dames waren in de vitrines . Ongeveer een uurtje later na het afscheid nemen van mijn dvp was er toch meer leven in de rosse buurt. Ongeveer 70 % bezetting maar niet zo veel wandelaars vond ik ..
was er afgelopen zondagmiddag 16.00 eens 😅 nou daar wordt je niet vrolijk van niet eens 25% bezetting
 
Ik zoek een dvp die zelf enorm geniet van de sex.
Liefst een dame die goed en graag langdurig pijpt en de balletjes mee verwent,terwijl de klant haar kutje ongeremd mag strelen of eventueel likken.
Eindigen met een lekkere neukbeurt, waar zij ook enorm van geniet en liefst daarbij kan klaar komen.

Iemand die zo'n dvp kan adviseren?
 
Ik zoek een dvp die zelf enorm geniet van de sex.
Liefst een dame die goed en graag langdurig pijpt en de balletjes mee verwent,terwijl de klant haar kutje ongeremd mag strelen of eventueel likken.
Eindigen met een lekkere neukbeurt, waar zij ook enorm van geniet en liefst daarbij kan klaar komen.

Iemand die zo'n dvp kan adviseren?
Die zullen er wel zijn Arnold .Breng gewoon 500 € mee .
 
Niet in de context van de SKW, maar er staat een dame aan de hoofdweg tegenover de halte Schoonkebeplein. Ze staat op een balkon en belt voortdurend, is dat een prostituee? Ik vond het zowel grappig als eigenlijk slim.
 
Terug
Bovenaan Onderaan