Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen nacht ook eens gaan kijken in het Skw. Vrij druk met wandelaars, redelijk wat dames aanwezig. Parkeren op Oude Leeuwenrui ook geen probleem na enkele rondjes. Had wel de indruk dat er in verhouding met het aantal wandelaars er weinig werd gekamerd.
Mijn voorkeur gaat toch doordeweeks.
 
Afgelopen nacht ook eens gaan kijken in het Skw. Vrij druk met wandelaars, redelijk wat dames aanwezig. Parkeren op Oude Leeuwenrui ook geen probleem na enkele rondjes. Had wel de indruk dat er in verhouding met het aantal wandelaars er weinig werd gekamerd.
Mijn voorkeur gaat toch doordeweeks.
Veel kijkers weinig bezoekers. Woensdag ga ik ook naar daar . Niet voor te kijken 😀
 
Veel kijkers weinig bezoekers. Woensdag ga ik ook naar daar . Niet voor te kijken 😀
Ik vond dat er onverwacht veel volk op straat was, want het was toch ook nog voetbal. Misschien konden er meer echte bezoekers geweest zijn, maar ik zag toch redelijk wat mannen binnengaan of buitenkomen. Beter kan altijd natuurlijk. Het was ook nog erg warm, en dat inspireert sommige mannen misschien meer om op een terrasje te gaan zitten ipv op de meisjes. Dames die nu een kamer met airco hebben, hebben wel een serieus voordeel nu.
 
😅 en wat dacht je van witwassen van crimineel geld van de pand eigenaren
Je kan geld aleen maar witwassen, als daar de herkomst (inkomstenbron) van bekend is.
In het SKW wordt dagelijks in meerdere systemen vastgelegd hoeveel kamers verhuurd zijn.
Dit houdt in, dat je moeilijk ander ontvangen geld kan witwassen!
Want.....................leg maar uit, waar dit vandaan komt!
 
Neen, maar ik vraag het toch voor ik binnenga hoor. Met deze temperaturen ga ik niet naar dames zonder airco.
1 x gedaan zonder airco enkele jaren geleden tijdens een hittegolf. Nooit zulke plakkerige seks gehad...
Als ik me niet vergis, zijn alle kamers in Villa Tinto uitgerust met airco.
De overige straten: sommige panden wel, andere dan weer niet.
Een 'blazerke' helpt met zulke tropische temperaturen niets...
 
Neen, maar ik vraag het toch voor ik binnenga hoor. Met deze temperaturen ga ik niet naar dames zonder airco.
Het is het omgekeerde van wat ik tijdens de coronasluiting mocht 'genieten' bij winterse temperaturen bij een meisje dat normaal in VT werkt en toen niet anders kon dan stiekem ontvangen op haar flatje. Dat peperduur betaalde flatje bleek een mansardekamer te zijn zonder verwarming. Er stond enkel een klein blazertje met warme lucht. Mijn fluit stond heet en mijn gat was bevroren... Ik heb toen nadien ook gevraagd aan de dames die ik bezocht of er verwarming was, alhoewel ik voor de dames ging en niet voor de verwarming. Hetzelfde nu met de airco.
 
Tijdelijk gaat dat goed, maar ook een Nederlandse supermarkteigenaar liep tegen de lamp.
Nu totaal onzichtbaar, ook geen 24uur van Le Mans voor hem.
Hij staat wel nog steeds onder zware verdenking, maar ze hebben nog steeds geen harde bewijzen tegen hem, en hij is dus ook nog niet officieel in staat van beschuldiging gesteld.

Waarschijnlijk is hij, door zijn grote liefde voor sport, veel te goed van vertrouwen geweest.
 
Ik kan niet echt een dame aanraden. Het is namelijk al 2 of 3 jaar geleden dat ik nog eens voor anaal gekozen heb. Ik kan echter wel een paar dames noemen die het aanbieden.
Ina SS 40/1
Anais SS 38 ik dacht raam 2
Jasmine SS 34/1. Jasmine begint echter pas in de loop van de middag, en werkt door in de avondshift.
Heeft ina al een topic? Want ik wil daar wel wat over schrijfven
 
Hij staat wel nog steeds onder zware verdenking, maar ze hebben nog steeds geen harde bewijzen tegen hem, en hij is dus ook nog niet officieel in staat van beschuldiging gesteld.

Waarschijnlijk is hij, door zijn grote liefde voor sport, veel te goed van vertrouwen geweest.
Het feit, dat hij definitief uit het bedrijf is vertrokken, zegt genoeg!
Natuurlijk, zelf ook een groot sportman, maar in heel deze affaire speelt natuurlijk sterk mee, dat hij niet kan verantwoorden, waar hij de centen vandaan haalde!

Verder, hij blijft mede-eigenaar van dit bedrijf, dus financieel geen probleem, maar zijn (sociaal) wereldje is wel veel kleiner geworden!
Zullen zijn kinderen later dit prachtige bedrijf nog mogen/kunnen aansturen?
 
Het feit, dat hij definitief uit het bedrijf is vertrokken, zegt genoeg!
Natuurlijk, zelf ook een groot sportman, maar in heel deze affaire speelt natuurlijk sterk mee, dat hij niet kan verantwoorden, waar hij de centen vandaan haalde!

Verder, hij blijft mede-eigenaar van dit bedrijf, dus financieel geen probleem, maar zijn (sociaal) wereldje is wel veel kleiner geworden!
Zullen zijn kinderen later dit prachtige bedrijf nog mogen/kunnen aansturen?
Hij is niet uit het bedrijf vertrokken. Hij is geen CEO meer, maar zit nog wel in de raadvan bestuur onder andere.
 
Hij is niet uit het bedrijf vertrokken. Hij is geen CEO meer, maar zit nog wel in de raadvan bestuur onder andere.
Janus, hij is alleen nog maar mede-eigenaar, geen enkele bestuurfunctie meer!

Je verwart bestuursfunctie met (groot)aandeelhouder.
Mede-eigenaar zijn is iets anders dan directie-lid zijn.
De CEO is een directie-lid, die de voorzittershamer hanteert!
 
Laatst bewerkt:
Janus, hij is alleen nog maar mede-eigenaar, geen enkele bestuurfunctie meer!

10 dagen terug, was Primos Roglic (Winnaar Italie 2023) op het hoofdkantoor.
En natuurlijk ook de pers. Iemand staat niet de foto, wel ma en zijn zussen!
Hij heeft zich wel volledig teruggetrokken uit de media, zeker wat gelinkt wordt aan het bedrijf. Hij heeft echter nog wel een bestuursfunctie.
Vroeger waren de rollen qua publiciteit omgedraaid. Toen zag je alleen hemen niemand anders van de familie of foto's en tv. Nu hebben anderen dat overgenomen van hem, doet hij dat niet meer.
 
Spannende conversatie, waarschijnlijk over nen Ollander, maar geen idee wie. Ik hoef het ook niet te weten eigenlijk. Zolang het hier maar gaat over de vrouwtjes
Het gaat over een Nederlandse zakenman, die ook een sportman is/was.

Reed 5maal Parijs-Dakar uit, de finishte ook 3 keer in de 24uur van Le Mans.
Heeft ook geelgekleurde ondernemingen in Belgie
 
Spannende conversatie, waarschijnlijk over nen Ollander, maar geen idee wie. Ik hoef het ook niet te weten eigenlijk. Zolang het hier maar gaat over de vrouwtjes
Nu weer over de vrouwtjes

Op een ander forum las ik (bericht is 20uur jong), dat Cindy SS 23/3) enkel prive-ontvangst doet.
Was een reactie op een vraag, dat ze al langer niet meer aanwezig zou zijn.
Ik heb ze de laatste dagen (avonddienst) samen met haar evenTOPgoede vriendin (Heidi?) nog achter de ramen van het grote pand SS 21 en 23 gezien.
 
Nu weer over de vrouwtjes

Op een ander forum las ik (bericht is 20uur jong), dat Cindy SS 23/3) enkel prive-ontvangst doet.
Was een reactie op een vraag, dat ze al langer niet meer aanwezig zou zijn.
Ik heb ze de laatste dagen (avonddienst) samen met haar evenTOPgoede vriendin (Heidi?) nog achter de ramen van het grote pand SS 21 en 23 gezien.
En op datzelfde forum is 35 minuten geleden geschreven dat ze in de avond terug is in het skw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan