Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kan best in het BDSM-forumdeel kijken. Er zijn veel dames tijdens de dag die dat aanbieden, waaronder Beatrice, Melissa en Selena.Hallo.
Ik ben op zoek naar een Meesteres, die strapon, fisting, deep fisting beoefent... met veel plezier.
bedankt voor de informatie
DankjewelJe kan best in het BDSM-forumdeel kijken. Er zijn veel dames tijdens de dag die dat aanbieden, waaronder Beatrice, Melissa en Selena.
En waarom niet. Er is niets mis met de roemeense dames. Velen leveren absolute topservice, en er voor elk wat wils te vinden onder hen. Als je de roemeense dames weg streept blijft er ook maar weinig keuze over.Dankjewel
allemaal Roemenen, ik mag ze niet echt.
Als je Roemenen echt niet mag, is de keuze wel heel beperkt.Dankjewel
allemaal Roemenen, ik mag ze niet echt.
Dinsdagavond is chill bro. Regen of niet, in het SKW is het altijd natte boel, wink winkWeet iemand hoe de bezetting nu is in het skw ?
Of regent het daar ook zo hard en zijn er al veel Dames naar huis ?
Anders rij ik nog even die kant op
Ja, ik. Op woensdag avond 7 juni om percies te zijn. Ben er niet bij geweest maar toen stond er in VT26 een dame die aan je beschrijving voldoet. Ze was me opgevallen en dacht interessant voor een volgende keer maar sindsdien maar één keer meer geweest en toen heb ik ze er niet gezien.Een tijdje geleden, voor corona en ik denk ook in 2021, zat er op VT 26 een blonde Cubaanse, genaamd Laura. Het was een pittige dame van midden 30, die vnl. Frans sprak met een mega ass. Ze verbleef de afgelopen maanden/jaren blijkbaar in Spanje, maar zou nu teruggekomen zijn in het SKW.
Heeft iemand ze al gespot?
Dinsdagavond is chill bro. Regen of niet, in het SKW is het altijd natte boel, wink wink![]()
Vandaag was alles weer normaal begaanbaar.De werken zijn gisteren begonnen, de dames op VR7 met o.a. Kathy en Eva waren technisch werkloos gesteld ...., ze hebben de huur terug betaald gekregen.
Op VR5 heb ik de dames ook zien vertrekken. VR13 was nog steeds op post.
Er wordt een nieuwe kabel naar VT getrokken, ik denk dat de grootste hinder zal voorbij zijn tegen woensdag.
Doc
dank u voor uw antwoord .dank u voor uw antwoord .Als je Roemenen echt niet mag, is de keuze wel heel beperkt.
Misschien dan eens bij Celina, VT 28 of met Jennifer een afspraak maken.
Jennifer werkt nog in Antwerpen, maar niet meer in het SKW
Beiden succes gegarandeerd met wat je wenst.
![]()
Mistress Celina
The site to get in contact with Mistress Celina, working in SKW Antwerpenmistresscelina.fun
![]()
DominaJen -
Dominatrix Jennifer Over mij Over mij Dominatrix Jennifer is afkomstig uit Latijns-Amerika, ze is opgegroeid in Nederland. Ze woont en ontvangt momenteel in Antwerpen, tevens spreekt ze perfect Nederlands, Engels en Spaans. Zelf geniet deze high class latex fetisj meesteres enorm van het BDSM...dominajen.xxx
deze dame loopt al enige jaren mee,heeft voorheen op vvr13 en 18 gestaan,is vrijwel nooit bezetIemand ervaring (of naam?) met de skinny dame VT 3 (avond)? Lijkt van ver een beetje op de jonge versie van Avril Lavigne
Steeds een zebra broekje aan, flurkend aan een sigaret en muziek luid welks ze afzet indien gordijntjes toe zijn.
Ik herinner me dat deze melding er eens via een andere wandelaar kwam zonder reactie.
Ze lijkt me veel bezet, blijkbaar geen GR schrijvers.
Roemenen zijn inderdaad vaak top. Maar er zit nog een Ned Indische MRS op de Schipperstraat, Divine en ook nog een blonde Duitse Mrs beide tegenover Maria van nr 40En waarom niet. Er is niets mis met de roemeense dames. Velen leveren absolute topservice, en er voor elk wat wils te vinden onder hen. Als je de roemeense dames weg streept blijft er ook maar weinig keuze over.
Ja, die duitse is zeker aan te ramen.Roemenen zijn inderdaad vaak top. Maar er zit nog een Ned Indische MRS op de Schipperstraat, Divine en ook nog een blonde Duitse Mrs beide tegenover Maria van nr 40
Dan mag je dringend een brilleke kopen. In jouw ogen zit alles wat Roemeens is zich te pletter te vervelen. Als je maar negatief kan schrijven over skw, niet?deze dame loopt al enige jaren mee,heeft voorheen op vvr13 en 18 gestaan,is vrijwel nooit bezet
Beatrice is uniek en geweldig, dus als je toch voor een Roemeense kiest, is Beatrice zeker aan te raden!dank u voor uw antwoord .dank u voor uw antwoord .
als ik moet kiezen, een Roemeen... welke volgens jou persoonlijk? Meesteres Beatrice (die Roemeense is) wat vind je van haar? Dankjewel .
Charlene is zeker aan te raden.Ja, die duitse is zeker aan te ramen.
hahaha nee hoor der zijn roemeense dames die goed der best doen, alleen mag je daar niet binnenDan mag je dringend een brilleke kopen. In jouw ogen zit alles wat Roemeens is zich te pletter te vervelen. Als je maar negatief kan schrijven over skw, niet?
Ik was er daarnet en heb deze dame welgeteld 2 seconden gezien, steeds bezet.
Ondanks niet te veel drukte hebben vele dames toch goed hun boterhammeke verdiend. Ook mijn Roemeens toppertje, hoor, die kreeg mij op bezoek.
Soit, denk er maar van wat je wil, ik weet wat ik zie in tegenstelling tot jou.
Deze dame werkte voorheen steeds in wisselende kamers Villa Tinto. Nu heeft ze blijkbaar haar vaste stek VT 3. Klopt dus niet wat je schreef. Ik vermoed dat je een dubbelgangster in je hoofd hebt.
Kan dit enkel beamen.Charlene is zeker aan te raden.
Dat durf ik niet te zeggen. Door omstandigheden al lang niet meer bezocht. Ik oem haar bij haar echte naam.Kan dit enkel beamen.
Paar weken geleden nog babbeltje mee gedaan, noemt zichzelf Sonia tegenwoordig, of ik heb het fout verstaan.
Kan dit enkel beamen.
Paar weken geleden nog babbeltje mee gedaan, noemt zichzelf Sonia tegenwoordig, of ik heb het fout verstaan.
Wat ben jij toch een lady killer Janus.Dat durf ik niet te zeggen. Door omstandigheden al lang niet meer bezocht. Ik oem haar bij haar echte naam.![]()
![]()
Sofia VVR 9 Bedoel je de zwartharige aan het meest rechtse raam, redelijk klein van gestalte?gisteren 21 juni , de langste dag , was heel gezellig en zwoel in het SKW , wat was er weer veel kwaliteit aanwezig..Alvast weer een paar op mijn lijstje gezet(Roxy SS 49) .
Bezocht 2 Roemeensen van 20 lentes , Selina en de nieuwe Sofia Verversrui 9 ( recensie volgt nog) beiden toppers. Die jonge meiden zijn toch de besten in het SKW. Ze zijn nog niet zo " gemaakt "