Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik mag Janus toch feliciteren met het feit dat hij zo geliefd is bij vele hoeren is het SKW ?

Ik verzin dit toch niet ? Hij schrijft het zelf.

Of hij het verzint dat weet ik natuurlijk niet ...
Hij is met afstand de populairste en best geïnformeerde hoerenloper van het Schipperskwartier .
Op zich een hele prestatie.

Misschien heeft ie ook nog wel de grootste daar beneden.
Ons rest niks als respect.

Nou dit kinderachtige gedoe bedoel ik dus. En de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Recensies heren, met of zonder formulier. Ps vanmiddag 30% bezetting, vanavond 60% bezet met dames. Mijn recensies zullen volgen nu ff op de bank languit ff snacken

Hij is met afstand de populairste en best geïnformeerde hoerenloper van het Schipperskwartier .
Op zich een hele prestatie.

Misschien heeft ie ook nog wel de grootste daar beneden.
Ons rest niks als respect.
Via dergelijk wederkerende berichten die we tot vervelens toe in onze strot krijgen geduwd, vraag ik me soms af waar 'sommige wandelaars/schrijvers' zich het liefst mee bezighouden op dit forum: Bepaalde schrijver(s) die veel nuttige info blijven geven over dames de grond in blijven boren en bewust den boel opstoken OF ...?
Betreft dit niet een forum over dames waar het soms nog nauwelijks over gaat?

Indien die negatief ingestelde individuen hun mondje zouden houden (please), zouden anderen met zekerheid terug actiever info doorgeven. Ik kan ze geen ongelijk geven.

Zielig

Laatst bewerkt:
Al dat gearmworstel om de interessantste van het forum te zijn is zo'n nutteloze strijd.
Ik haal bruikbare info uit zowel @Janus als @swtdisposition als uit zovele andere hun berichten.
Het recentie formulier is een handig hulpmiddel maar ook niet meer dan dat. Van een beschrijving van een ervaring zonder recentie formulier kan je misschien meer leren dan van enkel een recentie formulier of omgekeerd.
Er bestaat weinig subjectievers dan een bezoek aan een dvp denk ik. Dus lees en interpreteer elke bijdrage hier met de nodige terughoudendheid en de voor jouw gepaste waardering en je vindt hier een schat aan informatie.
De vele onnozele vragen zijn soms wel wat vervelend, de meeste antwoorden erop evenzeer...
Ga gewoon zelf op ontdekking bij al die fijne dvp's in het skw! Niets plezanter dan dat. Laat daarna hier eventueel weten hoe het was.

Aan iedereen hier een mooi eindejaar.

Welke dame zouden jullie me aanraden (zondagnamiddag), liefst wat vriendelijk type, niet te grote borsten.
Christina, VTC.
Kleine borsten, vriendelijk, zeer goede pijpster en de rest is ook prima.
NB: ze werkt nog tot 19/12.
Maar of het jouw type is moet je zelf gaan zien aan het raam.

En er zijn er natuurlijk nog vele anderen.

Via dergelijk wederkerende berichten die we tot vervelens toe in onze strot krijgen geduwd, vraag ik me soms af waar 'sommige wandelaars/schrijvers' zich het liefst mee bezighouden op dit forum: Bepaalde schrijver(s) die veel nuttige info blijven geven over dames de grond in blijven boren en bewust den boel opstoken OF ...?
Betreft dit niet een forum over dames waar het soms nog nauwelijks over gaat?

Indien van die sommige negatief ingestelde individuen hun mondje zouden houden (please), zouden anderen met zekerheid terug actiever info doorgeven. Ik kan ze geen ongelijk geven.

Zielig
Amen.....

Wie is die mooie dame op VT27? Donker haar zeer mooie body en een sleeve tattoo aan haar linker arm. Werkt gedurende de dag. Heeft ze een topic?
Ben ik ook benieuwd naar zeer mooie dame is het alleen jammer dat ze meer aandacht heeft voor haar telefoon dan voor wandelaars.

Waar is dat dan allemaal verplicht?
Wandelaars zijn niks verplicht.
Moet niet gekker worden.
Vertel gewoon je ervaringen op jouw eigen manier.
Daar maak je veel meer uit op ook.
Bezoek aan een dame is altijd een momentopname.
Ik liep gisternacht door de straatjes en de dames hadden het goed druk.Allemaal jonge gasten die de dames flink afrijden , een paar waar ik wel eens kom zagen er flink vermoeid uit.
Zelf de jonge knappe Renata bezocht, VR 14/1 geloof ik. Met een tattoe van een manshoofd op haar rechterbeen.
Alweer 4 maanden hier en er staat geen letter van. Voor de mensen die graag lezen over wel of niet aanwezig met de Kerst.
Ze gaat zo naar thuisland.

Die "Roemeense" kerels, die de god ganse dag daar aan het café Skipper op de hoek buiten staan in groep, mogen voor mijn part toch wel eens aan de tand worden gevoeld door de politie. Zelfs een blinde ziet dat dit pooiers zijn!
Vooral in de avond/nachtshift zie je die kerels vaak naar hun eigen "favorietje" wandelen, vaak met hun kleine hondje bij zich. Even uitlaten en zelf een praatje maken en misschien ook al de opbrengst veilig afvoeren!
Ook in de dagdienst blijft dit niet meer onopvallend, nu veel minder wandelaars dan enkele jaren terug aanwezig in het SKW.

Laatst bewerkt:
De fantasie van die Roemenen is dan ook al een verhaal met een lange baard.
Tja, die Roemeense "vriendjes".

Zo ken ik al jaren een dame die getrouwd is en een kindje heeft. Als ik vraag wat de man doet blijkt hij vooral op sport weddingschappen doet. En, "he is very good in that"....
Is dat een pooier of niet? Leeft wel volledig op haar kap, maar het is zijn vrouw.

Anderzijds is een andere van mijn bekende dames totaal 100% haar eigen vrouw. Wil geen man en kinderen. Heeft dit niet nodig. Dus hier komt echt geen pooier binnen.

Er zijn zeker minder pooiers dan 20 jaar geleden, maar er zijn er nog en ik heb indruk dat de laatste 2 jaar bij de nieuwkomers wel terug aanwijzingen zijn.
Maar nogmaals wil zeker niet veralgemenen of te grote conclusies trekken.

Terug
Bovenaan Onderaan