Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is die mooie dame op VT27? Donker haar zeer mooie body en een sleeve tattoo aan haar linker arm. Werkt gedurende de dag. Heeft ze een topic?
Ben ik ook benieuwd naar zeer mooie dame is het alleen jammer dat ze meer aandacht heeft voor haar telefoon dan voor wandelaars.
 
Waar is dat dan allemaal verplicht?
Wandelaars zijn niks verplicht.
Moet niet gekker worden.
Vertel gewoon je ervaringen op jouw eigen manier.
Daar maak je veel meer uit op ook.
Bezoek aan een dame is altijd een momentopname.
Ik liep gisternacht door de straatjes en de dames hadden het goed druk.Allemaal jonge gasten die de dames flink afrijden , een paar waar ik wel eens kom zagen er flink vermoeid uit.
Zelf de jonge knappe Renata bezocht, VR 14/1 geloof ik. Met een tattoe van een manshoofd op haar rechterbeen.
Alweer 4 maanden hier en er staat geen letter van. Voor de mensen die graag lezen over wel of niet aanwezig met de Kerst.
Ze gaat zo naar thuisland.
 
Die "Roemeense" kerels, die de god ganse dag daar aan het café Skipper op de hoek buiten staan in groep, mogen voor mijn part toch wel eens aan de tand worden gevoeld door de politie. Zelfs een blinde ziet dat dit pooiers zijn!
Vooral in de avond/nachtshift zie je die kerels vaak naar hun eigen "favorietje" wandelen, vaak met hun kleine hondje bij zich. Even uitlaten en zelf een praatje maken en misschien ook al de opbrengst veilig afvoeren!
Ook in de dagdienst blijft dit niet meer onopvallend, nu veel minder wandelaars dan enkele jaren terug aanwezig in het SKW.
 
Laatst bewerkt:
De fantasie van die Roemenen is dan ook al een verhaal met een lange baard.
Tja, die Roemeense "vriendjes".

Zo ken ik al jaren een dame die getrouwd is en een kindje heeft. Als ik vraag wat de man doet blijkt hij vooral op sport weddingschappen doet. En, "he is very good in that"....
Is dat een pooier of niet? Leeft wel volledig op haar kap, maar het is zijn vrouw.

Anderzijds is een andere van mijn bekende dames totaal 100% haar eigen vrouw. Wil geen man en kinderen. Heeft dit niet nodig. Dus hier komt echt geen pooier binnen.


Er zijn zeker minder pooiers dan 20 jaar geleden, maar er zijn er nog en ik heb indruk dat de laatste 2 jaar bij de nieuwkomers wel terug aanwijzingen zijn.
Maar nogmaals wil zeker niet veralgemenen of te grote conclusies trekken.
 
Tja, die Roemeense "vriendjes".

Zo ken ik al jaren een dame die getrouwd is en een kindje heeft. Als ik vraag wat de man doet blijkt hij vooral op sport weddingschappen doet. En, "he is very good in that"....
Is dat een pooier of niet? Leeft wel volledig op haar kap, maar het is zijn vrouw.

Anderzijds is een andere van mijn bekende dames totaal 100% haar eigen vrouw. Wil geen man en kinderen. Heeft dit niet nodig. Dus hier komt echt geen pooier binnen.


Er zijn zeker minder pooiers dan 20 jaar geleden, maar er zijn er nog en ik heb indruk dat de laatste 2 jaar bij de nieuwkomers wel terug aanwijzingen zijn.
Maar nogmaals wil zeker niet veralgemenen of te grote conclusies trekken.
Ik wil ook de discussie niet opnieuw op gang brengen, maar ik wil er toch ook wel iets over kwijt. Ik ben het vooral met @Brouwer02 eens.

De grens tussen wanneer het een "echte" vriend of echtgenoot is, is uiterst dun. Zelfs als hij zelf ook een baan heeft profiteert hij mee van haar inkomsten.

Ik zie vooral zelfstandige dames die geen vriend of pooier hebben en ook helemaal niet willen. Dit vooral bij de meer ervaren dames. Als op (heel) jonge leeftijd in het vak stappen zijn ze soms wel onder invloed van een pooier of loverboy, maar als een paar jaar in het vak zitten, ervaring hebben en gehard zijn in dit wereldje, weten ze zich vaak los te weken van die kerels.

Er zijn er hier ook een aantal die in iedere Oost-Europees ogende man een Roemeense pooier (willen) zien, zonder de persoon te kennen.
 
Er zijn er hier ook een aantal die in iedere Oost-Europees ogende man een Roemeense pooier (willen) zien, zonder de persoon te kennen.
Wandelaars moeten wandelen en bij de meisjes binnen gaan.

Maar voor veel wandelaars is alles wat ze zien blijkbaar fascinerend genoeg om er eigen verhalen bij te fantaseren, ook al kennen ze hoegenaamd niets van dat wereldje. Het is al eens geweest dat iemand van die slimmeriken stond te vertellen dat hij net gezien had hoe een pooier de centen kwam op halen, terwijl het gewoon ging over X, een van de shopping boys die boodschappen doen voor de meisjes.
 
Wandelaars moeten wandelen en bij de meisjes binnen gaan.

Maar voor veel wandelaars is alles wat ze zien blijkbaar fascinerend genoeg om er eigen verhalen bij te fantaseren, ook al kennen ze hoegenaamd niets van dat wereldje. Het is al eens geweest dat iemand van die slimmeriken stond te vertellen dat hij net gezien had hoe een pooier de centen kwam op halen, terwijl het gewoon ging over X, een van de shopping boys die boodschappen doen voor de meisjes.
Dat is wat ik bedoel.
 
De hedendaagse pooier, pooier 2.0 is eerder een organiser, of een samenwerking tussen organiseren. Ze regelen vervoer, slaapplaats, dat soort dingen en. Ragen daar een vergoeding voor. Dan zijn er de meisjes die getrouwd zijn, die een vriend hebben, die single zijn of whatever, er zijn er die volledig zelfstandig zijn, en ook nog steeds het basic type, de loverboy.
Het gaat er allemaal heel anders aan toe dan pakweg 20 jaar geleden. Ik dacht dat bulgaren het tij keerden destijds, door meisjes te ronselen door hen een goede verdienste te beloven, een klein beetje meer dan eerder, en op te houden met hen af te ranselen. Dat geeft de meisjes het idee een onderneemster te zijn, en niet een slachtoffer. En dan zouden ze minder snel naar de politie lopen om klacht in te dienen bij mishandeling. Het is en blijft een grote grijze zone waar an we doorgaans alleen het podium te zien krijgen. Maar het is zeker niet eenzijdig een pooierverhaal.
 
De hedendaagse pooier, pooier 2.0 is eerder een organiser, of een samenwerking tussen organiseren. Ze regelen vervoer, slaapplaats, dat soort dingen en. Ragen daar een vergoeding voor. Dan zijn er de meisjes die getrouwd zijn, die een vriend hebben, die single zijn of whatever, er zijn er die volledig zelfstandig zijn, en ook nog steeds het basic type, de loverboy.
Het gaat er allemaal heel anders aan toe dan pakweg 20 jaar geleden. Ik dacht dat bulgaren het tij keerden destijds, door meisjes te ronselen door hen een goede verdienste te beloven, een klein beetje meer dan eerder, en op te houden met hen af te ranselen. Dat geeft de meisjes het idee een onderneemster te zijn, en niet een slachtoffer. En dan zouden ze minder snel naar de politie lopen om klacht in te dienen bij mishandeling. Het is en blijft een grote grijze zone waar an we doorgaans alleen het podium te zien krijgen. Maar het is zeker niet eenzijdig een pooierverhaal.
100 % gelijk dat is eerlijk concreet antwoord.
 
De hedendaagse pooier, pooier 2.0 is eerder een organiser, of een samenwerking tussen organiseren. Ze regelen vervoer, slaapplaats, dat soort dingen en. Ragen daar een vergoeding voor. Dan zijn er de meisjes die getrouwd zijn, die een vriend hebben, die single zijn of whatever, er zijn er die volledig zelfstandig zijn, en ook nog steeds het basic type, de loverboy.
Het gaat er allemaal heel anders aan toe dan pakweg 20 jaar geleden. Ik dacht dat bulgaren het tij keerden destijds, door meisjes te ronselen door hen een goede verdienste te beloven, een klein beetje meer dan eerder, en op te houden met hen af te ranselen. Dat geeft de meisjes het idee een onderneemster te zijn, en niet een slachtoffer. En dan zouden ze minder snel naar de politie lopen om klacht in te dienen bij mishandeling. Het is en blijft een grote grijze zone waar an we doorgaans alleen het podium te zien krijgen. Maar het is zeker niet eenzijdig een pooierverhaal.
Praat jij veel met pooiers? Samen iets eten, drinken? Of is wet je het van horen zeggen?

Soms krijg ik de indruk dat er wandelaars zijn die meer gefascineerd zijn door het mysterie van al wat ze zien in het SKW, dan door een knappe jonge meid zonder broek.
 
Praat jij veel met pooiers? Samen iets eten, drinken? Of is wet je het van horen zeggen?

Soms krijg ik de indruk dat er wandelaars zijn die meer gefascineerd zijn door het mysterie van al wat ze zien in het SKW, dan door een knappe jonge meid zonder broek.
volgens Janus, ja ik ben pooier 😂 dus ik praat drink en neuk met ze
Wandelaars moeten wandelen en bij de meisjes binnen gaan.

Maar voor veel wandelaars is alles wat ze zien blijkbaar fascinerend genoeg om er eigen verhalen bij te fantaseren, ook al kennen ze hoegenaamd niets van dat wereldje. Het is al eens geweest dat iemand van die slimmeriken stond te vertellen dat hij net gezien had hoe een pooier de centen kwam op halen, terwijl het gewoon ging over X, een van de shopping boys die boodschappen doen voor de meisjes.
wat een dom verhaal is dit,iedereen kent achtereen wel die randdebielen die daar eten en andere dingen rondt brengen,jij komt hier als new bie ff vertellen hoe het werkt in skw😅
 
volgens Janus, ja ik ben pooier 😂 dus ik praat drink en neuk met ze

wat een dom verhaal is dit,iedereen kent achtereen wel die randdebielen die daar eten en andere dingen rondt brengen,jij komt hier als new bie ff vertellen hoe het werkt in skw😅
Op je eerste zin na ben ik het met je eens.
Als je tussen je wandelrondjes en bezoekjes ergens wat gaat drinken en of eten, dan raak bijna altijd wel met iemand aan de praat. De ene keer met een medewandelaar, een andere keer met het personeel of eigenaar van de gelegenheid waar je zit, dan weer met buurtbewoners of mensen die voor één van de verhuurders werken of een verhuurder zelf, en soms zelfs met de politie, want ook die komen wel eens ergens iets drinken en hun oor te luisteren leggen om te horen wat er allemaal speelt. Zo leer je veel mensen kennen en leer je wat er allemaal speelt in en rond het skw.
 
Op je eerste zin na ben ik het met je eens.
Als je tussen je wandelrondjes en bezoekjes ergens wat gaat drinken en of eten, dan raak bijna altijd wel met iemand aan de praat. De ene keer met een medewandelaar, een andere keer met het personeel of eigenaar van de gelegenheid waar je zit, dan weer met buurtbewoners of mensen die voor één van de verhuurders werken of een verhuurder zelf, en soms zelfs met de politie, want ook die komen wel eens ergens iets drinken en hun oor te luisteren leggen om te horen wat er allemaal speelt. Zo leer je veel mensen kennen en leer je wat er allemaal speelt in en rond het skw.
Hij weet wat er speelt en wie er speelt met wie.Bigbrother @Janus is watching you.
Ach ja je kan er maar je plezier uithalen.
Het mysterie duurt voort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan