Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaak jij dat uit jij hebt nog nooit een positieve bijdrage geleverd aan dit forum!Jonnhy walk alias frank kinky blijf gewoon in Holland me uwe zever
Blablabla, en Theo jij bepaald ook ni wat ik hier schrijf of ni ,Maak jij dat uit jij hebt nog nooit een positieve bijdrage geleverd aan dit forum!
Dit is de rubriek STAMCAFE, ook aan de toog in het cafe werden meiden besproken, recensies horen thuis in de topics van de meiden zelf!Lekker belangrijk, laat gewoon iedereen in zijn of haar waarde, denk als de dames over ons uiterlijk zouden gaan schrijven het forum zou exploderen qua recensies. Laten wij nu hier recensies gaan schrijven over dames die we bezoeken ipv iedere x weer laten weten wie we niet bezoeken vanwege hun uiterlijk, omgekeerde wereld.
Altijd als Frankkinky veel kritiek krijgt, komt Theo ten tonele. Een vriend of handlanger?Maak jij dat uit jij hebt nog nooit een positieve bijdrage geleverd aan dit forum!
Theo op frankkinky , of frankkinky op TheoDit is de rubriek STAMCAFE, ook aan de toog in het cafe werden meiden besproken, recensies horen thuis in de topics van de meiden zelf!
Altijd als Frankkinky veel kritiek krijgt, komt Theo ten tonele. Een vriend of handlanger?
De meeste meiden uit de FKK-reclamekaravaan heeft siliconentieten.Wat heeft er u gebeten?
Als er in het stamcafé al niet meer over tieten gediscussieerd mag worden![]()
Uwe kop vind ik ook wansmakelijk?? Beetje respect voor de dames die jij wan………….. vind!!!!je hebt siliconen borsten en je hebt siliconen borsten maar die van die SM girls zijn wansmakelijk vind ik …
Heb je daar problemen mee? ik geef geen kritiek ik geef mijn mening of mag jij dat alleen?Dit is de rubriek STAMCAFE, ook aan de toog in het cafe werden meiden besproken, recensies horen thuis in de topics van de meiden zelf!
Altijd als Frankkinky veel kritiek krijgt, komt Theo ten tonele. Een vriend of handlanger?
Er zijn toch dames die niet zo opgezet zijn met dit soort forumsDie vrouwen willen niet dat er over hen geschreven wordt..... . Ik ken ze niet hoor, nog nooit één tegengekomen die dat zei !
Of de recensie staan op andere, vroegere fora volgens de Stifmeister. Daar hebben we hier natuurlijk niets aan.
Inderdaad Privateman er zijn er meer dan sommige denken die niet opgezet zijn met dit soort forums. Er zijn altijd medewandelaars die van een vinger een arm maken in hun recensies. Of de dames hun werkzaamheden denken te weten. Of hen zogezegd bezoeken. Als ze dan eens aan hun deur staan worden ze subtiel geweigerd met fabeltje door de dames. Hoe zou dat nu komen. Of denken te weten hoeveel inkomsten en uitgaven ze hebben.Er zijn toch dames die niet zo opgezet zijn met dit soort forums
Natuurlijk mag jij je mening geven, ik heb het over het tijdstip, nl: iedere maal, als Frankkinky veel kritiek krijgt. Dat benoem ik als opvallend!Heb je daar problemen mee? ik geef geen kritiek ik geef mijn mening of mag jij dat alleen?
Meestal de dames, die mindere service verlenen.Er zijn toch dames die niet zo opgezet zijn met dit soort forums
Ik heb ook niet beweerd dat alle dames opgezet zijn met dit forum.Er zijn toch dames die niet zo opgezet zijn met dit soort forums
Blijkbaar nog iemand van dit idee.Inderdaad Privateman er zijn er meer dan sommige denken die niet opgezet zijn met dit soort for
Dat zou goed kunnen, er zijn er hier nogal wat wandelaars die houden van gezellige babbels met het hoertje.Ik denk dat sommige forumleden er zelf over beginnen te praten tegen de dames zelf. Wat er over hen gezegd wordt om toch maar een reactie uit te lokken.
Forum leden verklikken voor op een goed blaadje te kunnen staan met de dames.Dat zou goed kunnen, er zijn er hier nogal wat wandelaars die houden van gezellige babbels met het hoertje.
Men spreekt altijd van roddeltantes maar er zijn dus blijkbaar ook roddelnonkels.
Nu schiet het me te binnen dat er wel eens eentje begonnen is tegen mij over een forum ( niet dit).
Eerst gaaf ze me complimenten over wat ik geschreven had, en na een volgend bezoek waarover ik gerapporteerd had, schoot ze de straat op om mijn huid vol te schelden ....
Die zijn er zeker bij. Persoonlijk begin ik zelf nooit over de fora. Maar er zijn toch dames die mij op de fora herkend hebben en daar dan over beginnen en/of de fora in het algemeen.Forum leden verklikken voor op een goed blaadje te kunnen staan met de dames.
De meeste dames kunnen geen nederlands lezen of schrijven. Daar hebben ze altijd iemand voor nodig voor dat te vertalen. En als je zelf niet over begint gaan zij er ook niet over praten. En ze zien ook niet aan je gezicht dat je lid bent of niet.Die zijn er zeker bij. Persoonlijk begin ik zelf nooit over de fora. Maar er zijn toch dames die mij op de fora herkend hebben en daar dan over beginnen en/of de fora in het algemeen.
Er is ook altijd nog zoiets als Google translate. Dat wordt veelvuldig gebruikt door de dames om de fora te volgen. Sommige dames hebben zelfs zelf een account en reageren ook af en toe.De meeste dames kunnen geen nederlands lezen of schrijven. Daar hebben ze altijd iemand voor nodig voor dat te vertalen. En als je zelf niet over begint gaan zij er ook niet over praten. En ze zien ook niet aan je gezicht dat je lid bent of niet.
Inderdaad, buiten af en toe wat extra uitleg, vooral als er wat typische belgische woorden gebruikt zijn, of andere "aparte" spreuken.Er zijn echt wel goede vertaal-apps via hun smartphone.
Iemand nodig hebben ze niet volgens mij.
Inderdaad er bestaan ook vertaal - apps of via Google kan je dat ook laten vertalen.Er zijn echt wel goede vertaal-apps via hun smartphone.
Iemand nodig hebben ze niet volgens mij.
en was dat op een positieve manier, of meer verwijtend ?Maar er zijn toch dames die mij op de fora herkend hebben en daar dan over beginnen en/of de fora in het algemeen.
Waarschijnlijk sturen de dames ook informatie door naar elkaar . Ze houden elkaar ook wel op de hoogte wie er aan het wandelen is . Wie betrouwbaar is of niet of bij wie ze al problemen mee hebben gehad. Het zijn tenslotte allemaal collega's onder elkaar . Zij denken ook aan hún veiligheid.en was dat op een positieve manier, of meer verwijtend ?
De meeste raamdames houden volgens mij niet zo van die fora, en met name degene die bekend staan dat ze een slechte of middelmatige service verlenen.
Positief. Ze herkenden mij omdat ik waarheidsgetrouwe recensies schreef.en was dat op een positieve manier, of meer verwijtend ?
De meeste raamdames houden volgens mij niet zo van die fora, en met name degene die bekend staan dat ze een slechte of middelmatige service verlenen.
Klopt volledig. Ze houden elkaar op de hoogte wie betrouwbaar zijn, en wie ze beter kunnen weigeren. Ze communiceren minstens evenveel over ons dan wij over hun.Waarschijnlijk sturen de dames ook informatie door naar elkaar . Ze houden elkaar ook wel op de hoogte wie er aan het wandelen is . Wie betrouwbaar is of niet of bij wie ze al problemen mee hebben gehad. Het zijn tenslotte allemaal collega's onder elkaar . Zij denken ook aan hún veiligheid.
Beter spreken van een " schoene preute" dan van een mooie vagina. Om eens wat te noemen.Ik wens ze in elk geval veel plezier als ze moeten vertalen wat ik over hen schrijf in recensies ...
Of in dialect communicerenBeter spreken van een " schoene preute" dan van een mooie vagina. Om eens wat te noemen.
Hoe weet je dit allemaal @Janus ?Positief. Ze herkenden mij omdat ik waarheidsgetrouwe recensies schreef.
Klopt volledig. Ze houden elkaar op de hoogte wie betrouwbaar zijn, en wie ze beter kunnen weigeren. Ze communiceren minstens evenveel over ons dan wij over hun.
En er zijn zoveel wandelaars, en er zijn er bij die kennen geen enkele collega of dit forum omdat ze het niet interesseert.Hoe weet je dit allemaal @Janus ?
Er zijn zoveel dames , en er zijn er bij die kennen geen enkele conculega omdat ze het niet interesseert.