Daar!Gisteren voor het eerst naar Schipperskwartier geweest. Was wel bevallen, naar Jiulia geweest, heeft een bijzondere kamer met van die theaterstoelen voor bed.
Mijn vraag aan jullie: waar zitten de mooiste kamers?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar!Gisteren voor het eerst naar Schipperskwartier geweest. Was wel bevallen, naar Jiulia geweest, heeft een bijzondere kamer met van die theaterstoelen voor bed.
Mijn vraag aan jullie: waar zitten de mooiste kamers?
Schippersstraat 12 heeft ook hele mooie kamers, maar niet zo theatraal. Ook Verversrui 20 is een mooi pand, maar niet zo zeer voor de kamers, maar een statige trap, en mooie houtsnijwerk beelden en schilderijen.Daar!
Had t over nacht shift sorryEr stond gisteren in de dag wel een nieuwe op 22/2 maar was groter
Nieuw denk ik
Iemand een idee wie dit was ?
Hahahah...inderdaad je hebt een punt....beter als ze niet over de wandelaars hun uiterlijk gaan schrijven, zou schokkend zijn denk ik als we weten hoe ze echt over ons denken ipv van al het theater.....want super modellen zijn we geen van allen, verre van dat......anders hadden we wel een lekker wijf thuis zitten.Lekker belangrijk, laat gewoon iedereen in zijn of haar waarde, denk als de dames over ons uiterlijk zouden gaan schrijven het forum zou exploderen qua recensies. Laten wij nu hier recensies gaan schrijven over dames die we bezoeken ipv iedere x weer laten weten wie we niet bezoeken vanwege hun uiterlijk, omgekeerde wereld.
hihi.....Inderdaad, draait allemaal om de centjes.........lekker manNou als je veel geld hebt lukt dat ook wel
Klopt inderdaad, Schipperstraat 12 en Verversrui 13 zijn de mooiste kamers, daar is wat aandacht aan besteed.........heel anders dan die afwerkhokken met die houten bedjes van 140 cm breed......Schippersstraat 12 heeft ook hele mooie kamers, maar niet zo theatraal. Ook Verversrui 20 is een mooi pand, maar niet zo zeer voor de kamers, maar een statige trap, en mooie houtsnijwerk beelden en schilderijen.
Das zelfs nog breed vvr 2 en 12 zijn bedjes van 80 of 90 breedhihi.....Inderdaad, draait allemaal om de centjes.........lekker man
Klopt inderdaad, Schipperstraat 12 en Verversrui 13 zijn de mooiste kamers, daar is wat aandacht aan besteed.........heel anders dan die afwerkhokken met die houten bedjes van 140 cm breed......
Dan is Antwerpen maar klein bier tegenover Duisburg daar is het niets anders dan trappen en als ge ni goed oplet zit in een doolhof en loop je verlorenIn SS 38 moest ik eens 56 traptreden op om op een simpel kamertje te komen.
Klinkt leuk, zo'n doolhof. Moet ik toch eens heen dan.Dan is Antwerpen maar klein bier tegenover Duisburg daar is het niets anders dan trappen en als ge ni goed oplet zit in een doolhof en loop je verloren
dat is hier al eerder gemeld hoor #12.295
21u00 is dan ook nog vrij vroeg voor de avondshift. Rond die tijd moeten de meeste dames nog komen.Was maar lage bezetting gisteren avond rond 9 uur .. nog nooit zo kalm geweten
Het was niet slecht hoor.Nou ik was er rond half 11 gisteravond en vond de bezetting wel goed .
Ik was er vannacht net na middernacht en vond de bezetting best okee hoorWas maar lage bezetting gisteren avond rond 9 uur .. nog nooit zo kalm geweten
Ik doe dat soms graag, zie je dames in hun dagelijkse kloffie binnenstromen en dat heeft wel wat vind ik. Nadeel is qel dat er bij zij die heel erg langzaam zijn met op post gaan zitten.21u00 is dan ook nog vrij vroeg voor de avondshift. Rond die tijd moeten de meeste dames nog komen.
is ada zusje van nicole met het brilletje en stond ada gisteravond op vvr 5 k1?Het was niet slecht hoor.
Ik heb zusjesdag gedaan.
Amy zusje van Tina (SS9)
Ada zusje van Nicole (VR5)
Ja dat klopt .Nee ze stond VR 5/2 op 5/1 stond andere blonde jonge meid .is ada zusje van nicole met het brilletje en stond ada gisteravond op vvr 5 k1?
Zal ni veel meer geschoten worden in het SKW vanavond.'t was prijs vanavond aan het SKW: https://www.hln.be/antwerpen/politie-schiet-gewapende-man-neer-in-antwerpen~a99955b4/
donderdag of vrijdagWeet iemand wanneer mooie Elissa weer present is?
"eind november en maar voor twee weken" Dat is wat ze tegen mij zei maar als het vroeger is des te beter natuurlijkdonderdag of vrijdag
ze stuurde me dat ze op 7/11 terug naar antwerpen komt , is niet helemaal duidelijk of ze dan op 7 of op 8 in de schippestraat zal staan (zoals watchme schreef)"eind november en maar voor twee weken" Dat is wat ze tegen mij zei maar als het vroeger is des te beter natuurlijk
Interessant uitzien misschien wel, zijn totaal niet.Weet iemand trouwens wie er donderdagnacht op Vingerlingstraat 6 / 2 staat (middenste raam dus).
Ze droeg groene lingerie die avond. Had rode haren (als ik me nog goed voor heb)...
Ze zag er me enorm interessant uit.. maar ik had mijn daad al gedaan in VT...
Van horen zeggen dat Sara heel graag gebeft wordt. Ze let dan niet meer op de tijd. Zelf geen ervaring mee.Interessant uitzien misschien wel, zijn totaal niet.
![]()
Recensie - Sara, Antwerpen, Verversrui 12/2 of 14/2
Voor de zomer was ik er al eens bij geweest, was toen al geen succes. Maar dat was laat in de nacht na een stevige avond dus ja, misschien lag het meer aan mij dan aan haar en gaf haar het voordeel van de twijfel. Door het zeer beperkte aanbod (Kerstmis) een goed moment voor een herkansing...www.girlsreview.nl