Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vermoed dat dit Amy is. Volgens mij werkt zij dubbele shifts.
Schoon madame... Ik schat ze begin 20. Lijkt me geen initiatief te nemen iemand binnen te lokken. Die komen wel vanzelf...
Staat steeds op de plaats waar vele kerels even rondhangen aan de trappen.
Zal er eens binnenstappen. Schrijf dan wel recensie (y)

Ter hoogte van VT 36 staat ook zo'n blonde jongedame die me wel aanspreekt. Lijkt me veel bezet.
 
Schoon madame... Ik schat ze begin 20. Lijkt me geen initiatief te nemen iemand binnen te lokken. Die komen wel vanzelf...
Staat steeds op de plaats waar vele kerels even rondhangen aan de trappen.
Zal er eens binnenstappen. Schrijf dan wel recensie (y)

Ter hoogte van VT 36 staat ook zo'n blonde jongedame die me wel aanspreekt. Lijkt me veel bezet.
Amy heeft al een topic als ik me niet vergis. Vroeger toen ze nog in de Vingerlingstraat werkte was ze niet slecht, maar ook niet top schijnbaar. Gewoon een degelijke service, maar heeft schijnbaarveel bijgeleerd en je kan ook voor kinky bij haar terecht. VT 36 weet ik zo niet, maar op VT 35 staat de laatste tijd Mary. Die is schijnbaar ook top. Beide dames heb ik nog niet bezocht, maar staan wel op mijn lijstje.
 
Amy heeft al een topic als ik me niet vergis. Vroeger toen ze nog in de Vingerlingstraat werkte was ze niet slecht, maar ook niet top schijnbaar. Gewoon een degelijke service, maar heeft schijnbaarveel bijgeleerd en je kan ook voor kinky bij haar terecht. VT 36 weet ik zo niet, maar op VT 35 staat de laatste tijd Mary. Die is schijnbaar ook top. Beide dames heb ik nog niet bezocht, maar staan wel op mijn lijstje.

Ik heb uit goede bron vernomen dat Mary definitief zou vertrokken zijn, terug naar het thuisland om daar wellicht te blijven.
 
morgen reis ik weer af naar antwerpen.
vorige maand milf barbara en skinny kim bezocht. ben benieuwd of ik juliana en jasmine spot. verder oog op erg dunne blonde dame in de buurt van vt 34/35/36. en een blonde met een heerlijke kont op 32 of 34k3 schippersstraat en een heerlijke brunnete op dacht ik verversrui 9k4 met een kus tatoe op haar bil.
hopelijk zijn er veel dames tussen 1145 en 1530
 
Na een kleine 10 jaar afwezigheid is Italiaanse Patty terug opgedoken; ze is duidelijk ouder en dikker, maar op het eerste gezicht ook veel minder vriendelijk geworden dan vroeger...
Ik heb haar destijds meermaals bezocht in VT, en vond dat ze een goeie service leverde.
Ze had vandaag plaatsgevat op SS37/1, locatie waar ze vroeger ook nog gestaan heeft.
 
Verversrui 9-4 stond in de avond een dame met kort blond haar in een roze badpak. Eerder op de dag stond ze op 9-2. Dame heeft hier en daar een tattoo. Is iemand bekend met haar? Ik meen dat ze een tijd geleden ook achter de ramen had gestaan.
 
Verversrui 9-4 stond in de avond een dame met kort blond haar in een roze badpak. Eerder op de dag stond ze op 9-2. Dame heeft hier en daar een tattoo. Is iemand bekend met haar? Ik meen dat ze een tijd geleden ook achter de ramen had gestaan.
Ik zie wie je beschrijft , maar ik ken haar naam niet , wat ik wel weet is dat ze vroeger op schippersstraat 14 heeft gewerkt en nog vroeger zelfs in Brussel....
 
erversrui 9-4 stond in de avond een dame met kort blond haar in een roze badpak. Eerder op de dag stond ze op 9-2. Dame heeft hier en daar een tattoo. Is iemand bekend met haar? Ik meen dat ze een tijd geleden ook achter de ramen had gestaan.
Ik heb ze opgemerkt tijdens de dag, mooi en blond.
IK heb geen idee wie ze is of wat ze voorheen gedaan heeft.
 
Verversrui 9-4 stond in de avond een dame met kort blond haar in een roze badpak. Eerder op de dag stond ze op 9-2. Dame heeft hier en daar een tattoo. Is iemand bekend met haar? Ik meen dat ze een tijd geleden ook achter de ramen had gestaan.
Ik heb haar ook gezien en ze had voor mij en mijn maat een wel heel erg bekend gezicht ! ik weet het niet heel zeker maar volgens mij heeft ze voor de lockdowns in de schipperstraat op ss4 k3 gestaan.
theo
 
Dat is er dan weer eentje waar ik te lang mee gewacht heb om te bezoeken. :D :p

@Janus :Heel graag zou ik je hierbij willen bevestigen dat je zeer zeker veel te lang hebt gewacht.:)

Ik heb Mary eind 2019 bezocht, ;)een topklasse dame met uiterlijk en lijf van een 10 jaar jonger meisje, hoe doen ze dat toch in Moldavië? Veel groente en fruit? Veel seks? Ik hoor het wel. ha ha.
 
Tot hoe laat is er een leuke bezetting in de nachtshift of is het er zoals pre corona?
Ik wandel enkel tussen Maandag en Donderdag dus van Vrij/Za kan ik niets zeggen.
Tegen ongeveer 1u zie je toch een aantal dames vertrekken dus als je optimale keuze wilt is het tussen 21u en pakweg half 1 te doen.

Dat gezegd , een paar dames op mijn lijstje zitten er ook vlot tot 3-4u hangt er net van af wat/wie je wilt :)
 
Zondagavond/nacht nog is gaan wandelen. Het was er niet erg druk wat handig was. Een paar nieuwe dames gezien. Op de vingerlingstraat 6/3 stond een mooie dame met donker lang haar, zwart badpak aan en toch Met met een mooie stevig boezem. Een redelijk grote meid iets steviger dat wel maar dat vind ik wel iets hebben. Ze trekt geen mannen aan of tikt op het raam. Volgende keer ga ik haar is bezoeken. Iemand van jullie onder ons weet wie deze dame is ? Of heeft er ervaring mee ? Zou al handige info zijn. Uiteindelijk gekozen voor Anna schipperstraat 12/3 heeft altijd op 12/1 maar staat nu al een tijdje een andere dame. Zoals eerder vermeld op haar resentie's vandaag maandag haar laatste werknacht. Recensie volgt.
 
Ik ga morgen na een behoorlijke periode van privé bezoeken nog eens stappen in mijn favoriete buurt. Iemand die bij wonder een verborgen tip heeft voor een (nieuwe) dame die écht kan deepthroaten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan