Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeg copciller kun jij je taal misbruik wat aanpassen op dit, ik zie allen maar botte horkerige opmerkingen van je, beetje zielig vindt je niet voor een 'volwassene'.
wake up er zijn geen italiaanse in skw ,albanezen spreken over het algemeen zeer goed italiaans ,misschien eens een keer een tripje maken die kant op he,kom je nog eens ergens, de wereld is groter dan alleen skw
 
wake up er zijn geen italiaanse in skw ,albanezen spreken over het algemeen zeer goed italiaans ,misschien eens een keer een tripje maken die kant op he,kom je nog eens ergens, de wereld is groter dan alleen skw
Er zijn ook heel wat Roemeense dames die vrij vlot of zelfs vloeiend Italiaans spreken. In het noorden van Italiê leeft al enkele tientallen jaren een uitgebreide Roemeense gemeenschap. Er zijn dan ook een aantal Roemeense dames in het SKW die hun jeugd in Italië hebben doorgebracht, die dan naar België gekomen zijn en nu nog steeds familie hebben ergens in Italië.
 
In de avond zit er een meiske in kamer VT 49, schat haar in ergens rond de 25/27 jaar en heeft een paar hele grote natuurlijke borsten.

Er schuin tegenover op nr 22 kamer staat ook regelmatig (soms overdag soms in de avond) een dame met flinke borsten te pronken, ze heeft vaak iets geels aan en bruine krullende haren.
sorry weet van beide de naam niet.
Verder veel neppers te vinden, of medium tot klein.
PZC weet ik niet, ik vraag daar namelijk nooit naar. Weet wel dat het hier en daar in het SKW mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de mooie verschijning van schipperstraat 23-1 avond/nacht?
Ze lijkt me oost europees. Slanke blondine die dikwijls een wit topje aanheeft waarbij haar tepels mooi doorkomen.
 
Hallo,

Heeft iemand de dame gekend die in de Vingerlingstraat nr 6 werkte ? Zwart haar, altijd helemaal latex gekleed. Ontving op de eerste verdieping en was gewoon .. extra !! Heb ze nooit meer gezien na de eerste Corona golf ?!? Heeft iemand een spoor of info ? Met dank
 
Hallo,

Heeft iemand de dame gekend die in de Vingerlingstraat nr 6 werkte ? Zwart haar, altijd helemaal latex gekleed. Ontving op de eerste verdieping en was gewoon .. extra !! Heb ze nooit meer gezien na de eerste Corona golf ?!? Heeft iemand een spoor of info ? Met dank
Niet meer gezien sinds heropening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan