Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oei oei, laten we hopen dat het SKW niet wéér gesloten wordt! Het is mijn favoriete raambuurt, er is overal al zoveel verloren gegaan, voor mij is momenteel op raamgebied alleen het SKW nog de moeite waard.
Ik hoop dat onze Belgische vrienden ons hier op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
 
Ik verwacht ook geen nieuwe lockdown. Maar wel "lichtere" maatregelen. Maar zoals ik eerder al schreef is alles speculatie tot de eerste maatregelen voor niet essentiële winkels, horeca en andere contactberoepen uitlekken. Dan krijgen we pas enigszins een idee welke kant het uit zou kunnen gaan.
 
Ik verwacht ook geen nieuwe lockdown. Maar wel "lichtere" maatregelen. Maar zoals ik eerder al schreef is alles speculatie tot de eerste maatregelen voor niet essentiële winkels, horeca en andere contactberoepen uitlekken. Dan krijgen we pas enigszins een idee welke kant het uit zou kunnen gaan.
Inderdaad Janus. Blijft afwachten.
Maar ik verwacht dat SKW de horeca zal volgen en daar verwacht ik nu nog geen sluiting.
Zeker niet om 20 uur.
 
van mij mogen ze de tent daar gerust sluiten,gisterenavond een bezoek gebracht aan een dvp vertelde dood leuk achteraf dat ze covid had gehad en een week ziek op bed had gelegen,stond te hoesten tijdens het neuken nou lekker,ik ben ingeent daar niet van maar toch,voorlopig voor mij geen skw meer ff wachten tot de piek weer weg is
 
Als ze GEHAD heeft is ze dus genezen, en is even goed beschermd als jij met je spuiten. Ik heb het ook gehad. Ben er gelukkig niet ziek van geweest. En ben nu ook volledig gevaccineerd. Bovendien als ze weet dat ze het gehad heeft, heeft ze zich laten testen, en zal ze dus ook wel niet gewerkt hebben toen ze ziek was. Je bericht is dus weer bedoeld om onrust te stoken. Voor mij hoef je nooit meer in skw te komen. Je hebt toch nooit iets zinnigs of positief te melden.
 
laten we er op hopen dat maatregelen enigszins redelijk blijven, zoals in Nederland waar je nu in ieder geval overdag nog dames kunt bezoeken, dit in tegenstelling tot eerdere volledige lockdowns.
Het wordt het nieuwe normaal denk ik dat we in de herfst/winter periode te maken krijgen met beperkingen. Nu maar hopen dat we er een beetje balans in kunnen vinden, zal voorlopig nog wel blijven schuren.
 
Collega's, ik ga vaak 's morgens wandelen tussen 10 en 12 in het SKW. Heel vaak merk ik dat er veel dames ontbreken. Ik vermoed dus dat die pas later aankomen? Wanneer is nu de beste tijd om tijdens de dagshift te gaan wandelen? Wanneer zou elk meisje er in theorie echt moeten zijn?
 
zal vermoedelijk terug mondmasker plicht zijn op openbare plaatsen ,Zaterdagavond nog langs geweest het krioelde van Oostblokkers met pintjes in hun hand en hoesten en spuwen op de grond ipv uw zicht te bedekken als je hoest,ik heb er niks op tegen maar al van veel meisjes gehoord dat week-end weinig wandelaars in de zin van...maar veel kijkers (dronken bezoekers)
 
zal vermoedelijk terug mondmasker plicht zijn op openbare plaatsen ,Zaterdagavond nog langs geweest het krioelde van Oostblokkers met pintjes in hun hand en hoesten en spuwen op de grond ipv uw zicht te bedekken als je hoest,ik heb er niks op tegen maar al van veel meisjes gehoord dat week-end weinig wandelaars in de zin van...maar veel kijkers (dronken bezoekers)
Ik begrijp nog steeds niet waarom iemand zich dronken moet voeren en dan naar de dames gaat ? is de drank ik de man dan is de wijsheid in de kan zeggen ze toch . Ook zeggen ze dit nog : Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan ? Betekenis : wie te veel gedronken heeft, zal weinig verstandigs meer te brengen / drank verdringt gezond verstand / dronken mensen handelen onverstandig !
Dus deze dames krijgen soms wel wat te verduren , gezellig een dronken man die nog eens meer wenst dat de afspraken zijn ,een bier geur van hier tot ginder , respect jongens ,
Dus jongens laat je commentaar nu maar komen :cool: ik antwoord wel !!!
 
Ik begrijp nog steeds niet waarom iemand zich dronken moet voeren en dan naar de dames gaat ? is de drank ik de man dan is de wijsheid in de kan zeggen ze toch . Ook zeggen ze dit nog : Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan ? Betekenis : wie te veel gedronken heeft, zal weinig verstandigs meer te brengen / drank verdringt gezond verstand / dronken mensen handelen onverstandig !
Dus deze dames krijgen soms wel wat te verduren , gezellig een dronken man die nog eens meer wenst dat de afspraken zijn ,een bier geur van hier tot ginder , respect jongens ,
Dus jongens laat je commentaar nu maar komen :cool: ik antwoord wel !!!
Commentaar is simpel en kort. Ik ben het volledig met je eens. Dro ken mensen tonen meestal weinig tot geen respect voor de dames. Voor mij is het ook een echte no go.
 
Commentaar is simpel en kort. Ik ben het volledig met je eens. Dro ken mensen tonen meestal weinig tot geen respect voor de dames. Voor mij is het ook een echte no go.
Op een ander forum schreef ik dit ook eens: s'avonds in SKW veel dronkaards en allochtone groepjes "jongeren" die voor overlast zorgen ( wat de dames ZELF beamen) en ik werd toen verbannen van dat forum???. Ben er vorige vrijdag avond nog geweest: ZWART van het volk en de meeste om er gewoon rond te lopen of de dames lastig te vallen voor hun raam!! Voelde mij een vreemde in eigen.............. en nee ik ben geen racist voor er weer reacties komen!!!
 
Op een ander forum schreef ik dit ook eens: s'avonds in SKW veel dronkaards en allochtone groepjes "jongeren" die voor overlast zorgen ( wat de dames ZELF beamen) en ik werd toen verbannen van dat forum???. Ben er vorige vrijdag avond nog geweest: ZWART van het volk en de meeste om er gewoon rond te lopen of de dames lastig te vallen voor hun raam!! Voelde mij een vreemde in eigen.............. en nee ik ben geen racist voor er weer reacties komen!!!
Zoals ik reeds heb gezegd laat de commentaar maar komen gooien ze mij van dit forum dan doen ze maar , ik zoek dan wel een ander oplossing , alvast toch bedankt voor de mensen die de dames steunen ,en mezelf ! En nog even ik ben ook geen racist !!
 
Collega's, ik ga vaak 's morgens wandelen tussen 10 en 12 in het SKW. Heel vaak merk ik dat er veel dames ontbreken. Ik vermoed dus dat die pas later aankomen? Wanneer is nu de beste tijd om tijdens de dagshift te gaan wandelen? Wanneer zou elk meisje er in theorie echt moeten zijn?

Meisjes "moeten" er niet zijn hé, ook niet op bepaalde momenten. Ze bepalen zélf op welk uur ze starten en hoe lang ze blijven. Je vraag is dus eigenlijk niet te beantwoorden.

Er zijn "een aantal" dames die vroeg op de de dag beginnen, rond 10u heb je soms toch al een degelijk aanbod. Op dat moment zijn er zelfs dames die al vaste klanten hebben die langere dates doen. Die zie je dus niet maar ze ZIJN er wél.

Verder zal de info van Janus vrij correct zijn, dus het ruimste aanbod in de dagshift wellicht tussen 13u en 18u. Vroeger op de dag zijn er minder meisjes en ook minder wandelaars maar het is wél zo dat de wandelaars die er zo vroeg zijn wel degelijk wandelaars zijn die bij meisjes binnen gaan en niet zomaar wat komen rondlopen om te kijken. Sommige dames die vroeg beginnen weten dat en halen daar hun voordeel uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan