Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
€50 is het instaptarief voor 15 tot 20 minuten. €100 voor een half uur, €150 voor 3 kwartier, en €200 voor een uur. Hier kunnen kleine variaties in zitten afhankelijk van de dame. En naar mate je langer blijft wordt de kans groter dat je een kleine korting krijgt op de tarieven.

Uiteraard zijn de prijzen ook afhankelijk van je wensen. Soms wordt er voor bepaalde diensten extra aangerekend, of zijn ze pas mogelijk bij langere afspraken. Zeker bij kinky of SM moet je rekening houden dat de afspraak minimaal een half uur moet zijn, en dus minimaal €100 kost, en voor een goede kinky service zou ik adviseren om toch zeker voor een vol uur te gaan.

Laatst bewerkt:
Beste collega's, dreigen er in België ook nieuwe coronamaatregelen voor wat betreft de prostitutie? In NL is nu na 18 uur alles dicht.

Beste collega's, dreigen er in België ook nieuwe coronamaatregelen voor wat betreft de prostitutie? In NL is nu na 18 uur alles dicht.
Er is nog niets bekend. En alles is voorlopig nog speculatie. Wat we wel geleerd hebben van de vorige keren is dat ze voor de ramen redelijk de maatregelen voor de horeca volgen. Dus grote kans dat dit deze keer ook weer het geval gaat zijn.

Ik verwacht ook geen nieuwe lockdown. Maar wel "lichtere" maatregelen. Maar zoals ik eerder al schreef is alles speculatie tot de eerste maatregelen voor niet essentiële winkels, horeca en andere contactberoepen uitlekken. Dan krijgen we pas enigszins een idee welke kant het uit zou kunnen gaan.

Ik verwacht ook geen nieuwe lockdown. Maar wel "lichtere" maatregelen. Maar zoals ik eerder al schreef is alles speculatie tot de eerste maatregelen voor niet essentiële winkels, horeca en andere contactberoepen uitlekken. Dan krijgen we pas enigszins een idee welke kant het uit zou kunnen gaan.
Inderdaad Janus. Blijft afwachten.
Maar ik verwacht dat SKW de horeca zal volgen en daar verwacht ik nu nog geen sluiting.
Zeker niet om 20 uur.

Mensen in ziekenhuis zijn grotendeels niet-gevaccineerden.
Dat klopt niet. In sommige ziekenhuizen liggen zelfs hoofdzakelijk gevaccineerden op IC.

Daar zit ook een logica achter: een virus muteert constant. Vaccinatie helpt dus maar zeer tijdelijk. Covid is een lid van de griep-familie. En een griepspuit van 3 geleden helpt dit jaar ook geen jota meer.

Inderdaad Janus. Blijft afwachten.
Maar ik verwacht dat SKW de horeca zal volgen en daar verwacht ik nu nog geen sluiting.
Zeker niet om 20 uur.
In de officiële kringen die daarover beslissen is tot nu toe nog nergens iets daarover gezegd.

Hollanders die het niet vertrouwen: voel je niet afgeremd, kom gerust allemaal af naar Antwerpen. Onze meisjes zullen jullie niet terugsturen, tenzij jullie beginnen af te bieden :LOL:

van mij mogen ze de tent daar gerust sluiten,gisterenavond een bezoek gebracht aan een dvp vertelde dood leuk achteraf dat ze covid had gehad en een week ziek op bed had gelegen,stond te hoesten tijdens het neuken nou lekker,ik ben ingeent daar niet van maar toch,voorlopig voor mij geen skw meer ff wachten tot de piek weer weg is

Als ze GEHAD heeft is ze dus genezen, en is even goed beschermd als jij met je spuiten. Ik heb het ook gehad. Ben er gelukkig niet ziek van geweest. En ben nu ook volledig gevaccineerd. Bovendien als ze weet dat ze het gehad heeft, heeft ze zich laten testen, en zal ze dus ook wel niet gewerkt hebben toen ze ziek was. Je bericht is dus weer bedoeld om onrust te stoken. Voor mij hoef je nooit meer in skw te komen. Je hebt toch nooit iets zinnigs of positief te melden.

laten we er op hopen dat maatregelen enigszins redelijk blijven, zoals in Nederland waar je nu in ieder geval overdag nog dames kunt bezoeken, dit in tegenstelling tot eerdere volledige lockdowns.
Het wordt het nieuwe normaal denk ik dat we in de herfst/winter periode te maken krijgen met beperkingen. Nu maar hopen dat we er een beetje balans in kunnen vinden, zal voorlopig nog wel blijven schuren.

Collega's, ik ga vaak 's morgens wandelen tussen 10 en 12 in het SKW. Heel vaak merk ik dat er veel dames ontbreken. Ik vermoed dus dat die pas later aankomen? Wanneer is nu de beste tijd om tijdens de dagshift te gaan wandelen? Wanneer zou elk meisje er in theorie echt moeten zijn?

zal vermoedelijk terug mondmasker plicht zijn op openbare plaatsen ,Zaterdagavond nog langs geweest het krioelde van Oostblokkers met pintjes in hun hand en hoesten en spuwen op de grond ipv uw zicht te bedekken als je hoest,ik heb er niks op tegen maar al van veel meisjes gehoord dat week-end weinig wandelaars in de zin van...maar veel kijkers (dronken bezoekers)

Terug
Bovenaan Onderaan