Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zal vermoedelijk terug mondmasker plicht zijn op openbare plaatsen ,Zaterdagavond nog langs geweest het krioelde van Oostblokkers met pintjes in hun hand en hoesten en spuwen op de grond ipv uw zicht te bedekken als je hoest,ik heb er niks op tegen maar al van veel meisjes gehoord dat week-end weinig wandelaars in de zin van...maar veel kijkers (dronken bezoekers)
Misschien eens op een "ander moment" op de dag of op een andere dag komen kijken?

Jij brengt altijd dit soort nieuws over weekendavonden en ik kan je geen ongelijk geven in wat je over die momenten schrijft. Het is echter wél zo dat het er op "andere momenten" helemaal anders aan toe gaat in het SKW.

Veralgemenen is nooit een goede zaak en negativiteit spuien al helemaal niet.
 
Misschien eens op een "ander moment" op de dag of op een andere dag komen kijken?

Jij brengt altijd dit soort nieuws over weekendavonden en ik kan je geen ongelijk geven in wat je over die momenten schrijft. Het is echter wél zo dat het er op "andere momenten" helemaal anders aan toe gaat in het SKW.

Veralgemenen is nooit een goede zaak en negativiteit spuien al helemaal niet.
Maar wel de waarheid!!!!!!
 
Maar wel de waarheid!!!!!!

Dat bevestigde ik ook, ik weet hoe het er op weekendavonden/nachten aan toe gaat in het SKW. Het is absoluut niet mijn ding en je zult me op die momenten dan ook zo goed als nooit tegen het lijf lopen.

Maar het is niet omdat het op weekendavonden/nachten zo is dat het dan op weekavonden/nachten en tijdens de dag ook zo is. Dan zie je namelijk een heel ander SKW maar dat is iets wat blijkbaar niet tot JhonWalker doordringt. Hij levert nogal graag kritiek op het SKW maar schijnbaar kan hij het toch niet laten van er te komen rondlopen.

Het is simpel hoor JohnWalker, als het je niet bevalt in het SKW, blijf er dan gewoon weg. Je bent volledig vrij van die keuze voor jezelf te maken.
 
Dat bevestigde ik ook, ik weet hoe het er op weekendavonden/nachten aan toe gaat in het SKW. Het is absoluut niet mijn ding en je zult me op die momenten dan ook zo goed als nooit tegen het lijf lopen.

Maar het is niet omdat het op weekendavonden/nachten zo is dat het dan op weekavonden/nachten en tijdens de dag ook zo is. Dan zie je namelijk een heel ander SKW maar dat is iets wat blijkbaar niet tot JhonWalker doordringt. Hij levert nogal graag kritiek op het SKW maar schijnbaar kan hij het toch niet laten van er te komen rondlopen.

Het is simpel hoor JohnWalker, als het je niet bevalt in het SKW, blijf er dan gewoon weg. Je bent volledig vrij van die keuze voor jezelf te maken.
Ja ik weet het, tijdens de dag een heel ander publiek maar s'avonds ja sorry???
 
Beste Sakis , als jij er al niet komt id weekend en ik ook niet , want dat wil ik juist wel dan gaan onze dames niet veel verdienen he , heeft niks met kritiek te maken of negativiteit , je moet het hele plaatje snappen , get the picture!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar wel de waarheid!!!!!!
Het is ook wat je wil zien hé. Het schipperskwartier is in het weekend een uitgangsbuurt, altijd al geweest, of je dat nu wil of niet. Ik vind die discussie eerlijk gezegd wat achterhaald en afgezaagd vooral als er dan nog eens van die xenofobe zever bijkomt. Ga op een ander moment wandelen als je niet tegen die herrie kunt.

Ik zou meer schrik hebben van de PFOS of al dat fijn stof dan die paar Polen of Marokkanen.
 
Beste Sakis , als jij er al niet komt id weekend en ik ook niet , want dat wil ik juist wel dan gaan onze dames niet veel verdienen he , heeft niks met kritiek te maken of negativiteit , je moet het hele plaatje snappen , get the picture!

Ik kom er genoeg op alle momenten van de week, ik weet goed genoeg wat er zich op welke momenten afspeelt in het SKW.

Ik beleef er ook geweldig veel plezier maar ik heb niet de behoefte zoals jij van om de paar weken te komen verkondigen hoe het er op weekendavonden/aan toe gaat. Ik probeer het positief te houden.

Er zijn dus heel veel momenten waarop het er helemaal anders aan toe gaat dan dat jij beschrijft. Ik bekijk het dus van de positieve kant, jij van negatieve.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Sakis , als jij er al niet komt id weekend en ik ook niet , want dat wil ik juist wel dan gaan onze dames niet veel verdienen he , heeft niks met kritiek te maken of negativiteit , je moet het hele plaatje snappen , get the picture!
Ik werk tijdens de week en overdag dus het weekend is vaak het enigste moment waarop ik kan gaan wandelen. Vrijdag is een leuke avond omdat er dan veel ambiance is. Eerlijk gezegd stoort mij dat niet. Je komt er van alle slag mensen tegen, gaande van toeristen tot studenten. Die amokmakers hoeven voor mij ook niet natuurlijk maar je moet vooral niet overdrijven. De raambuurt in Antwerpen blijft proper en ik voel me nooit echt onveilig.

Ik zag over laatst een groepje blanke, Vlaamse studenten, die zelf al wat hadden gedronken, een oudere wandelaar (65+) belachelijk maken omdat de man naar de meisjes aan het kijken was. Zo zie je maar...
 
Ja ik weet het, tijdens de dag een heel ander publiek maar s'avonds ja sorry???
In de week heb ik nog NOOIT ernstige problemen gehad of gemerkt tijdens de avondshift, de eenzame zatlap of junkie niet meegerekend.
Heb er tientallen jaren gewandeld tussen 20 u en 1à2 uur s'nachts. Weet dus waar ik het over heb.

Ben maar een paar keer in het weekend langs geweest in de nacht en inderdaad is de sfeer totaal anders evenals het wandelpubliek dat totaal verschillend is alsmede ook hun gedrag.

Mijn ervaring zegt: in de week alles normaal in de twee shiften.
In de weekendnachten is er wel wat vervelend publiek dat meer uit is op rondlopen, drinken en zeveren en niet daar is voor onze dames te vereren met een betaald beroep.
 
Als je in de week 's avonds wandelt, heb je steeds een zeer positieve sfeer in skw. Zo ervaar ik het toch. Problemen zie je af en toe wel eens maar waar niet?
Zatlappen vind je ook op bv De Meir of elders in de stad, hoor. Dat heeft niets met skw te maken.
Weekends vermijd ik wegens te druk naar mijn zin. Denk zelfs dat bepaalde dames op een weekavond meer verdienen dan op een zaterdagavond. Dan wemelt het van gluurders die er enkel voor de fun wandelen.

In de week heb je rustig de tijd een klapke te doen met de dames. Bevalt ze je, stap je binnen. Dames zijn in de week meer op hun gemak. Een ideale moment om aan klantenbinding te doen. Dat leverde me al meerdere leuke momenten op (zie o.a. mijn laatste verslag).

Ook ik zag een dikke week geleden een nest zatte studenten (ik schat ze amper 20 jaar, de pubers) enorm vervelend doen tegen nagenoeg alle dames. Deuren plotsklaps opendoen, roepend en tierend door de straten slenterend.
Hoe ze plotseling afdropen, kan je al raden. Dames hebben wel ergens een nummer die ze kunnen bellen, hoor (lees: enkele dubbele meters kwamen even vriendelijk duidelijk maken skw best snel te verlaten). Ze dropen af.

Overdag kom ik er nauwelijks. Een compleet andere sfeer. Hierin leven de dames van langere dates, lijkt me. 's Avonds zijn eerder de 50€ beurten.

Elk zijn keuze, lijkt me. Inderdaad, dag en avond lijken 2 verschillende werelden. Daarom een voordeel of nadeel? Niet meteen naar mijn zeer bescheiden mening.
 
Door even rustig door de straten te wandelen op een rustige moment stap ik steeds binnen indien een dame niet overkomt als een dame die me snel probeert binnen te lokken. Het sociale aspect spreekt me daarom enorm aan. Zo kwam ik eens bij Amanda uit VT11. Weet nog altijd niet of ze enkel dagshift doet. Soms zag ik ze ook 's avonds. Switch zij regelmatig van shift? Klassedame waar ik steeds voldaan buitenstap.

Ik stap steeds ergens anders binnen, heb geen vaste dame. Indien ik deze Roemeense schoonheid zie, heb ik steeds de neiging om er naartoe te stappen.
Zeer sociaal overkomend waar ik nog nooit een negatieve ervaring mee had.
Mijn vaste dame zal ze nooit worden. Af en toe als je niet meteen je keuze vind, zuig ik toch steeds makkelijker richting VT11 overdag of avondshift
 
Door even rustig door de straten te wandelen op een rustige moment stap ik steeds binnen indien een dame niet overkomt als een dame die me snel probeert binnen te lokken. Het sociale aspect spreekt me daarom enorm aan. Zo kwam ik eens bij Amanda uit VT11. Weet nog altijd niet of ze enkel dagshift doet. Soms zag ik ze ook 's avonds. Switch zij regelmatig van shift? Klassedame waar ik steeds voldaan buitenstap.

Ik stap steeds ergens anders binnen, heb geen vaste dame. Indien ik deze Roemeense schoonheid zie, heb ik steeds de neiging om er naartoe te stappen.
Zeer sociaal overkomend waar ik nog nooit een negatieve ervaring mee had.
Mijn vaste dame zal ze nooit worden. Af en toe als je niet meteen je keuze vind, zuig ik toch steeds makkelijker richting VT11 overdag of avondshift
@Hollebolleke

Hoort dit bericht niet eerder thuis op het topic van de genoemde Amanda VT 11?

Er bestaat namelijk al een topic van haar op dit forum.

Misschien krijg je daar dan antwoord op je vraag of ze dag en/of avond/nachtshift doet.
 
Er komen nieuwe Corona maatregelen in België, o.a. uitbreiding mondkapjesplicht. O.a. dansen met een mondkapje op (hoe verzin je het)
Wat voor consequenties hebben de nieuwe maatregelen bij een bezoek aan het SKW? Als je in de straten loopt geen mondkapje? Maar wel als je een dvp bij de deur aanspreekt? En op de kamer ook mondkapje? Formeel dan, want wie houdt er op de kamer nou zo'n kapje op?
 
Je beantwoordt jouw vraag perfect @hansgelderland boy.

Zoals overal buiten geen mondmasker en binnen wel. Simpel, helder en duidelijk. Of dit toegepast wordt en gecontroleerd, is iets anders. Sekswerk en het volgen van coronaregels zijn nu eenmaal moeilijk te verzoenen. Laten we daar niet onnozel over doen.

Neem steeds een mondmasker mee en klaar is kees. Volgende vraag.
 
Er komen nieuwe Corona maatregelen in België, o.a. uitbreiding mondkapjesplicht. O.a. dansen met een mondkapje op (hoe verzin je het)
Wat voor consequenties hebben de nieuwe maatregelen bij een bezoek aan het SKW? Als je in de straten loopt geen mondkapje? Maar wel als je een dvp bij de deur aanspreekt? En op de kamer ook mondkapje? Formeel dan, want wie houdt er op de kamer nou zo'n kapje op?

Ik veronderstel dat de nieuwe maatregelen weinig of geen impact zullen hebben op de werkomstandigheden van de meisjes in het SKW.

Zoals je zelf stelt zal de dame zowel als de klant terug een mondmasker moeten dragen tijdens een babbeltje aan de deur, tijdens het binnen stappen en tijdens het buiten gaan.

Wat er op de kamer gebeurt .........
 
Je beantwoordt jouw vraag perfect @hansgelderland boy.

Zoals overal buiten geen mondmasker en binnen wel. Simpel, helder en duidelijk. Of dit toegepast wordt en gecontroleerd, is iets anders. Sekswerk en het volgen van coronaregels zijn nu eenmaal moeilijk te verzoenen. Laten we daar niet onnozel over doen.

Neem steeds een mondmasker mee en klaar is kees. Volgende vraag.
Op drukke plaatsen buiten wel een mondmasker dus...........
 
Er komen nieuwe Corona maatregelen in België, o.a. uitbreiding mondkapjesplicht. O.a. dansen met een mondkapje op (hoe verzin je het)
Wat voor consequenties hebben de nieuwe maatregelen bij een bezoek aan het SKW? Als je in de straten loopt geen mondkapje? Maar wel als je een dvp bij de deur aanspreekt? En op de kamer ook mondkapje? Formeel dan, want wie houdt er op de kamer nou zo'n kapje op?
Voor mij geen.
Als het niet kan zonder, dan niet.
Mondkapje gaat niet bij mij, ik eet voortdurend appels, peren, meloenen , pruimen, etc ..... , heb voorschrift van mijn dokter.
Misschien mag ik niet binnen bij sommigen zonder kapje, het zij zo dan, there loss
 
Was afgelopen avond/nacht in het SKW,wat was dat voor ne nest,als de virologen,Frank VDB of Cathy Berx dit zouden zien,vallen ze steil achterover.
Allemaal groepjes de eene al wat groter dan den andere,Polen,Albanezen,Nederlanders,Marokanen en af en toe ook nog ne verdwaalde Belg.Het mag(moet)ook gezegt worden niks van ruzie gezien,en als er sommige storend leken te doen was het meer van zattigheid of dommigheid.Maar wat wel opviel was dus weinig of geen mondmaskers,rond elkaars nek hangen,het zijn natuurlijk vrienden,op de grond spuwen,hoesten om de 10 meter hoorde wel eene hoesten.Moet ook gezegt worden,de dames in kwestie die vooraf de priijs aan het bespreken waren ook geen mondmasker.Politie was aanwezig maar deden niets.Ben benieuwd hoelang dees gaat blijven duren
 
Morgen eens een bezoekje brengen in Antwerpen en ga dus die Sylvie eens opzoeken daar want het zal zo rond 15 uur zijn dat ik er ben ben echt benieuwd naar de grote van haar borsten en haar pijpkunsten hopelijk is het zoals jullie zeggen PZC. Mocht er nog iemand een goeie ervaring hebben die ik daar kan bezoeken met enorme joekels ben er tot 18 u morgen laat maar komen er zijn soms dagen dat 2x op een uur of 3 wel kan zo zou het kunnen dat ik er 2 bezoek. Breng Allezins verslag uit nadien .
 
Terug
Bovenaan Onderaan