Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.
 
Ik vind hierover niets terug op slimnaarantwerpen .... enkel dit
https://www.slimnaarantwerpen.be/nl...tussen-charles-de-costerlaan-en-brouwersvliet

Nu de laatste maanden ga ik met de auto tot op linkeroever er is er gratis parkeren. Ik fiets/ wandel via de voetgangerstunnel naar de rechterkant.
Alhoewel in deze tunnel zijn er ook werken , mn. aan de roltrappen. Tot eind dit jaar is er op donderdag tot 16 uur één trap buiten dienst.

Groeten
Doc
 
Heeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.

De Brouwersvliet richting Falconplein wordt volledig afgesloten tot eind januari wegens rioleringswerken en dit tot de eerste doorsteek ( ter hoogte nr 18).
Het verkeer in beide richtingen gaat dan langs de andere zijde tot diezelfde doorsteek. Daar gaat het terug Falconplein rechts in de normale richting.

Het andere stuk van de Brouwersviet dat nu dubbele richting wordt, wordt afgesloten van eind januari tot april. Dan moet het verkeer in beide richtingen op het stuk dat nu afgesloten wordt.

Hierbij officiële mededeling


Hinder en omleidingen

Vanaf :13 oktober 2021

Tot : 31 januari 2022

Type:Nutswerken

Situatie: Verminderd aantal rijstroken op de Brouwersvliet

Van 13 oktober 2021 tot 31 januari 2022 werkt Waterlink op de Brouwersvliet richting Falconplein. De Brouwersvliet richting Scheldekaaien is tijdens de werken dubbelrichting. Hierdoor is een verminderd aantal rijstroken beschikbaar.

Fietsers en voetgangers kunnen langs de werken.
 
Een wandelbroeder heeft enkele dagen geleden de Nederlandse Naomie (shemale ) gedurende de nacht opgemerkt in VT. Voor de lockdown werkte die regelmatig in VT.

Gisteren stond zij gedurende de dag op Vingerlingstraat 05/2.

Was eigelijk de eerste maal sinds lang dat ik haar zag;; iemand anders deze nog gezien ?
 
Een wandelbroeder heeft enkele dagen geleden de Nederlandse Naomie (shemale ) gedurende de nacht opgemerkt in VT. Voor de lockdown werkte die regelmatig in VT.

Gisteren stond zij gedurende de dag op Vingerlingstraat 05/2.

Was eigelijk de eerste maal sinds lang dat ik haar zag;; iemand anders deze nog gezien ?
Ik heb Naomi na de heropening al een paar keer gezien. Maar heel sporadisch en onregelmatig. Slechts 2 of 3 keer, telkens in VT.
 
Zeg boys iemand van jullie een idee wie die bomb is op VT47? Gespot vrijdag omstreeks 14u. Braziliaans Latina type met een fameus stel billen.

Aitorekke kwam net van een andere kanjer genaamd Gabriella SS 40/1.
 
Laatst bewerkt:
Mara, Dominicaanse of Caraïbische, ik weet het niet juist die al lang in de dagshift op Verversrui 18/3 werkt, al een aantal dagen op Vingerlingstraat 15/4 opgemerkt, weet echter niet of dit haar nieuwe vaste stek wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan