Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mensen "van vreemde afkomst" hebben wel snel de neiging om alles als "racistisch" af te schilderen.
Ik heb op een verzekeringsmaatschappij gewerkt, en daar werd je ook al snel als "racistisch" bestempeld als je op een bepaald verzoek niet inging; dat ging dan meer bepaald over zaken die je aan iedereen zou geweigerd hebben....,
Racisme bestaat spijtig genoeg wel degelijk, maar het wordt toch te vaak ten onrechte, te pas en te onpas, ingeroepen...
 
Nja, als hij door meerdere meisjes wordt geweigerd, is er toch wat aan de hand. Ikzelf ben blank en ik ben in 15 jaar wandelen niet één keer geweigerd. Niet één keer op honderden meisjes. Tegelijk valt mij toch op dat wel erg veel dvp's van Bulgaarse en Roemeense afkomst in de peeskamers hele bevolkingsgroepen afdoen als 'gevaarlijk' of 'onbeschoft'. Ik kan me gemakkelijk twintig dvp's voor de geest halen die dingen zeiden in de trant van "I never do Arabs" enz.

Hij heeft een punt, en dat heeft weinig te maken met 'het recht' van een dvp om mannen te weigeren. Natuurlijk hebben ze dat recht, maar in de praktijk baseren ze zich vaak op vooroordelen. Zeker, er loopt heel wat schorremorrie rond in het skw, zeker 's nachts. Maar ik kan me evengoed voorstellen dat een pak brave burgers met donkerder huidskleur daar last van heeft. Met hetzelfde argument houden sommige dansclubs het gros van de allochtonen buiten, gewoon omdat een beperkte groep voor heibel zorgt. Die te brede borstel is wat AmsterdamTheCity aankaart, niet het idee dat de dvp letterlijk niemand zou mogen weigeren.

Absoluut, ik heb ook al heel wat vervelende groepjes aan de ramen amok zien maken, en ja die zijn meestal van een bepaalde bevolkingsgroep. Maar tegelijk zie ik ook vaak dat van die brave huisvaders met donkere huidskleur, die er in hun eentje lopen en helemaal niet bezopen of agressief zijn, geweigerd worden.

De dvp's leveren een geweldige en broodnodige dienst, maar dat verheft hen nog niet tot moreel onberispelijke engeltjes die alleen maar redelijke criteria hanteren, hé.
 
Laatst bewerkt:
Nja, als hij door meerdere meisjes wordt geweigerd, is er toch wat aan de hand.

Tja, als we dagelijks zien dat mannen van allochtone afkomst zonder enig probleem door een ruim aantal dames wél ontvangen worden en geserviced worden dan lijkt er mij duidelijk iets mis met de houding van AmsterdamTheCity. Als hij dan ook nog, zoals hij stelt, door massaal veel dames geweigerd wordt dan kan ik me toch niet van de indruk ontdoen dat er iets anders speelt dan zijn huidskleur of afkomst.

Respect misschien? (van hem naar de dames toe)

Arrogantie misschien? (van hem tegenover de dames i.p.v. andersom)

Of is het gewoon een "verhaaltje" om hier uit verveling de boel wat op stelten te komen zetten in het kader van "zogezegd racisme"?

Trouwens, nog even over dat "recht tot weigeren". Als gerenommeerd hoerenloper zou jij toch ook moeten weten dat het bij de ramen ALTIJD de dame is die kiest! De hoerenloper kan wel een een dame "uitkiezen" maar het blijft háár keuze, en enkel de háre, of ze de hoerenloper binnen laat of niet. Point final!
 
Jij praat alsof je weet hoe ik ben opgevoed, jij weet helemaal niks van mij. Die trap bij mijn ballen gaan ze toch niet lukken, en als ze dat deden hebben zij ook een probleem. Ik heb helemaal geen verkeerde houding op het forum dus ik weet niet wat voor onzin dingen jij zegt.
Ik weet behoorlijk veel van je. Dat laat je namelijk zelf duidelijk uutschijnen met je manier van schrijven. Jij hebt namelijk 0,0 respect voor de dames. Waarschijnlijk heb je dat zelf niet eens in de gaten omdat je dat van huis uit niet meegekregen hebt.

Als je de verkeerde treft lukt het haar gegarandeerd wel om je in je ballen te trappen, en dan doe jij helemaal niets meer buiten op je knieën wegkruipen.

Die verkeerde houding van je straalt langs alle kanten van je posts af.
 
Dat je mensen weigert op basis van de manier waarop hun schoenen dichtgebonden zijn en volgens haar uit een bepaald land komen die zij niet wilt. Vind ik wel erg overdreven, sommige mensen zijn niet te begrijpen. Maar goed wat je zegt 'Het zij zo'
Ondanks dat ze voor geld werken, beslissen ze zelf nog wie ze in hun lijf laten binnendringen.
Heeft met hun waardigheid te maken, niet met andere dingen.
Ik ben al geweigerd omdat ik ouder dan 55 ben. Het zij zo. Zij beslissen en ik kan begrijpen dat sommigen afknappen op het neuken met hun vader.
Maar er zijn er genoeg die mij nog willen....
 
Die zaken kunnen tegelijk bestaan: én de dame kan haar goed recht uitoefenen om mannen te weigeren, én ze kan het soms op onredelijke criteria baseren. Da's alles dat ik zeg.
Dat kan inderdaad beide het geval zijn. Maar wat de reden van weigering ook is: het is en blijft haar goed recht en ik zal dat altijd van de dame respecteren. Ik zal er ook nooit over in discussie gaan: bij evt. weigering groet ik de dame netjes en ga ik op zoek naar een andere dame. Ik denk maar zo: ik ga ook niet naar een dame die ik om wat voor (en misschien wel geheel misplaatste) reden niet zie zitten.
 
Ze hebben ook het recht om zelf te beslissen voor wie zij hun benen spreiden en om te weigeren. Maar dat je zegt dat het met hun waardigheid te maken heeft, is het laatste wat je kan zeggen over een prostituee. Want een dame met echte eigenwaarde zal niet seksuele diensten verrichten voor geld met verschillende mannen, maar beschouwd haar lichaam als een geslepen diamant die zij niet zomaar wilt weg geven.

Maar goed ik zie dat ik onbewust veel kritiek heb veroorzaakt. Dit was niet mijn bedoeling geweest. Ik vertel alleen mijn 1e indruk en ervaring bij SKW. En mensen moeten ook goed lezen voordat ze antwoorden op mijn recensie, ze maken er weer wat anders van. Mensen hier kunnen zeggen wat ze willen over mij en doen alsof ze mijn hele leven kennen en of ze het geloven of niet dat ik een dame voor €50 in de kont heb geneukt + andere services. Ik lig er niet wakker van. Ik heb geen zin om hier verder over te discussiëren vooral niet met de mensen die weer onzin dingen zeggen.
De bewering dat je een dame 'in haar kont hebt geneukt' voor 50€ kwam om te beginnen al zeer ongeloofwaardig over.
Een naam komt er niet van jouw kant, wees maar zeker. die heb je niet.
Als je 's avonds wandelt in skw, schat ik dat 80-90% van het volk allochtonen, oostblokkers of Afrikanen zijn. Ik heb daar geen problemen mee. De deurtjes en gordijnen gaan er vlotjes open en toe.
Roemeense dames racistisch? Dan zouden enkel de blanken binnen geraken? Zo is toch je bewering? Denk je echt dat deze de avond of nacht zouden willen doen om enkel die 10-20% binnen te laten?
Begrijp je welke richting ik ben ingeslagen?
Ik denk je hier als nieuweling enkel wat prietpraat wou verkondigen. De reacties en verontwaardiging kon je al raden.
Agressief schrijvend dat ze niet moeten proberen je te raken? Besef dat je beter geen problemen veroorzaakt met eender welke dame in skw. Het zou niet je beste dagje zijn. Die hebben een alarmknop en een extra nummer om te bellen bij problemen. Beren van 2 meter kom je beter niet tegen.
We kunnen hier nog dagen over lullen. Ik stop er alvast mee bij deze.
Enfin, hopelijk een prettige terugreis gehad naar Amsterdam.
 
Ze hebben ook het recht om zelf te beslissen voor wie zij hun benen spreiden en om te weigeren. Maar dat je zegt dat het met hun waardigheid te maken heeft, is het laatste wat je kan zeggen over een prostituee. Want een dame met echte eigenwaarde zal niet seksuele diensten verrichten voor geld met verschillende mannen, maar beschouwd haar lichaam als een geslepen diamant die zij niet zomaar wilt weg geven.

Maar goed ik zie dat ik onbewust veel kritiek heb veroorzaakt. Dit was niet mijn bedoeling geweest. Ik vertel alleen mijn 1e indruk en ervaring bij SKW. En mensen moeten ook goed lezen voordat ze antwoorden op mijn recensie, ze maken er weer wat anders van. Mensen hier kunnen zeggen wat ze willen over mij en doen alsof ze mijn hele leven kennen en of ze het geloven of niet dat ik een dame voor €50 in de kont heb geneukt + andere services. Ik lig er niet wakker van. Ik heb geen zin om hier verder over te discussiëren vooral niet met de mensen die weer onzin dingen zeggen.
Jij moet duidelijk nog veel leren over het prostitutiewereldje. De dames kunnen om verschillende redenen in de prostitutie stappen. Ik ken er die er juist ingestapt zijn om hun waardigheid en zelfvertrouwen een boost te geven omdat ze nogal verlegen waren voordien.

Het beeld dat jij van het skw schets strookt totaal niet met de werkelijkheid, maar dat zul je inmiddels wel begrepen hebben uit alle reacties die je gekregen hebt.
 
Agressief schrijvend dat ze niet moeten proberen je te raken? Besef dat je beter geen problemen veroorzaakt met eender welke dame in skw. Het zou niet je beste dagje zijn. Die hebben een alarmknop en een extra nummer om te bellen bij problemen. Beren van 2 meter kom je beter niet tegen.
En dan is het voor hem te hopen dat de politie sneller reageert op de alarmknop dan de beren op het telefoontje. Feit is dat beiden er binnen de 5 minuten zijn.
 
Ze hebben ook het recht om zelf te beslissen voor wie zij hun benen spreiden en om te weigeren. Maar dat je zegt dat het met hun waardigheid te maken heeft, is het laatste wat je kan zeggen over een prostituee. Want een dame met echte eigenwaarde zal niet seksuele diensten verrichten voor geld met verschillende mannen, maar beschouwd haar lichaam als een geslepen diamant die zij niet zomaar wilt weg geven.

Maar goed ik zie dat ik onbewust veel kritiek heb veroorzaakt. Dit was niet mijn bedoeling geweest. Ik vertel alleen mijn 1e indruk en ervaring bij SKW. En mensen moeten ook goed lezen voordat ze antwoorden op mijn recensie, ze maken er weer wat anders van. Mensen hier kunnen zeggen wat ze willen over mij en doen alsof ze mijn hele leven kennen en of ze het geloven of niet dat ik een dame voor €50 in de kont heb geneukt + andere services. Ik lig er niet wakker van. Ik heb geen zin om hier verder over te discussiëren vooral niet met de mensen die weer onzin dingen zeggen.
Dat is juist het verschil tussen ons beide.
Ik vind dat een prostituee ook recht heeft op eigenwaarde. Ondanks dat ze neukt voor geld.
Jij vind dat dames die voor geld geen eigenwaarde hebben of mogen hebben.
Jij je mening, ik de mijne. Ik hemel ze niet op, maar ik kijk niet op hen neer.
Ik begrijp je frustratie, maar veralgemeen niet het ganse SKW. Net zoals we niet mogen veralgemenen over Nederland.
 
Nja, als hij door meerdere meisjes wordt geweigerd, is er toch wat aan de hand. Ikzelf ben blank en ik ben in 15 jaar wandelen niet één keer geweigerd. Niet één keer op honderden meisjes. Tegelijk valt mij toch op dat wel erg veel dvp's van Bulgaarse en Roemeense afkomst in de peeskamers hele bevolkingsgroepen afdoen als 'gevaarlijk' of 'onbeschoft'. Ik kan me gemakkelijk twintig dvp's voor de geest halen die dingen zeiden in de trant van "I never do Arabs" enz.

Hij heeft een punt, en dat heeft weinig te maken met 'het recht' van een dvp om mannen te weigeren. Natuurlijk hebben ze dat recht, maar in de praktijk baseren ze zich vaak op vooroordelen. Zeker, er loopt heel wat schorremorrie rond in het skw, zeker 's nachts. Maar ik kan me evengoed voorstellen dat een pak brave burgers met donkerder huidskleur daar last van heeft. Met hetzelfde argument houden sommige dansclubs het gros van de allochtonen buiten, gewoon omdat een beperkte groep voor heibel zorgt. Die te brede borstel is wat AmsterdamTheCity aankaart, niet het idee dat de dvp letterlijk niemand zou mogen weigeren.

Absoluut, ik heb ook al heel wat vervelende groepjes aan de ramen amok zien maken, en ja die zijn meestal van een bepaalde bevolkingsgroep. Maar tegelijk zie ik ook vaak dat van die brave huisvaders met donkere huidskleur, die er in hun eentje lopen en helemaal niet bezopen of agressief zijn, geweigerd worden.

De dvp's leveren een geweldige en broodnodige dienst, maar dat verheft hen nog niet tot moreel onberispelijke engeltjes die alleen maar redelijke criteria hanteren, hé.
Ik ga grofweg mee met de mening van @Kladderadatsch hierboven.

Ik snap de zienswijze van @Janus en @Sakis R. , maar die van @AmsterdamTheCity ook wel enigszins.

Denk dat het wel een combi van nationaliteit, leeftijd etc is. Zijn eerste post kwam wat blufferig en SKW-dissend over, dus dan schieten jullie gelijk terug, want jullie gebied en iemand die de codes niet helemaal snapt etc.

Maar hij liep rond en werd een flink aantal keren geweigerd hoewel hij voor zijn gevoel zich netjes gedroeg.

Ik ben zelf een blanke man van vroeg in de veertig en er werd als een malle naar me gelonkt afgelopen weekend. Ik ben niet de mooiste, niet de lelijkste, lach de dames vriendelijk toe, oog misschien zelfs een beetje verlegen, wellicht ben ik daarom nog nooit ergens geweigerd.

Maar vooral ook: Ik ben wit. Dat speelt toch wel mee als het merendeel van de dames Oost-Europees is. Op het hoekje bij de Verversrui en de Vingerling had hij ws. elke donkere dame kunnen krijgen, maar hij valt op Oostblok dames en die kunnen wat moeilijk kijken bij mannen met een kleurtje.

Waarschijnlijk zijn ze juist op hun hoede omdat er idd nogal wat Marokkaanse en Afrikaanse jongens rondlopen in groepjes die doorgaans de dames niet altijd even netjes benaderen.
Anderszijds: Het zijn groepjes, hiphop-minnende jonge jongens in een rosse buurt waar ze geconfronteerd worden met een enorme berg mooie meiden, dan gaan ze stoer doen, is ook een leeftijds-dingetje. En een achtergrond-dingetje, als je bv moslim ouders hebt zul je heel anders tegen prostitutie aankijken dan een atheistische Vlaming.
Je vindt het fout en getuigen van weinig zelfwaarde, maar je wordt er wel geil van....haha...best confronterend en tegenstrijdig.

Ik zag een aantal keer dames een jongen/man weigeren....en hij had altijd een kleurtje. Maar ik zag ook witte en gekleurde mannen bij dames naar binnen gaan.
Er was zelfs een dame die enorm met me liep te sjansen bij een eerste rondje en toen ik bij haar naar binnen wilde gaan bij een volgende ronde stond ze net een jongen die iets bij de geopende deur aan haar vroeg uit te kafferen. Verwens-gebaar, schreeuwerige reactie, loop door man-gebaar etc. Toen ze mij uit haar ooghoek achter hem zag opdoemen, switchte ze alweer naar poeslief en maakte ze een gebaar van: Dat soort types....louter om me voor zich te winnen...uiteindelijk niet voor haar gekozen, maar ik kon er wel om gniffelen.

Had overigens niet het gevoel dat die gast nou zoveel fout deed.....maar de intuitie van de dame bepaalt idd, of die nou klopt of niet. Toch kan ik me wel voorstellen dat je baalt als je steeds bepaalt: Dit wordt de dame en dan 3 of 4x op rij geweigerd wordt oid.

Maar goed: Als ik tegen een dame zou zeggen: neuken, pijpen, likken en anaal voor 50 (niet dat ik daar echt behoefte aan heb, maar dat terzijde) had ze me, als blanke veertiger ws. sowieso om 100€ gevraagd.

Voordelen, nadelen. De waarheid ligt in het midden. Soms is er frustratie, soms heb je een meevaller.

Vaak heb je aan je intuitie al genoeg: Als een dame star wegkijkt als je haar bekijkt hoef je het eigenlijk niet eens te proberen. Kijkt ze neutraal dan kun je een gokje wagen.
Lacht ze je toe, doet ze zwoel, wenkt ze, dan is het in ieder geval al redelijk bingo. Dat kan een binnen-vis trucje zijn van een dame die je weinig gaat bieden, maar dat doen ze alleen bij mannen die ze wel binnen willen hebben.
Dus eigenlijk kun je weigeringen ook zelf een beetje voorkomen door de reactie van de dame op jou voorbij lopen een beetje te checken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie heel weinig gekleurde medemensen geweigerd worden puur op hun uiterlijk. De meeste mannen die geweigerd worden, worden geweigerd omdat ze af proberen te dingen op de minimumprijs van €50, omdat ze onverzorgd of respectloos zijn. Een groot aantal dames heeft zelfs een aardig klienteel aan gekleurde klanten. En als je eerst neerbuigend naar een dame kijkt, of haar zelfs belachelijk maakt is het ook logisch dat ze je daarna weigert. 9 van de 10 mannen die meermaals geweigerd worden, worden geweigerd om hun gedrag. Respectloos gedrag, of stoned of dronken overkomen, of onverzorgd zijn.

Uiteraard helpt het irritante gedrag van de allochtone "relschoppertjes" de nette allochtonen niet. Vooral als ze zelf ook nog vrij jong zijn, maar als ze verzorgd zijn, en zich netjes en respectvol gedragen naar de dames, en gewoon ook bereid zijn om de minimumprijs van €50 te betalen zullen ze weinig problemen ondervinden en gewoon bij zeker 90% van de dames binnen mogen.
 
Ze hebben ook het recht om zelf te beslissen voor wie zij hun benen spreiden en om te weigeren. Maar dat je zegt dat het met hun waardigheid te maken heeft, is het laatste wat je kan zeggen over een prostituee. Want een dame met echte eigenwaarde zal niet seksuele diensten verrichten voor geld met verschillende mannen, maar beschouwd haar lichaam als een geslepen diamant die zij niet zomaar wilt weg geven.
Ben ik de enige die hier opmerkt met welke dubbele moraal Mijnheer Amsterdam vindt dat een dvp geen echte eigenwaarde kan hebben?

Want dames met een eigenwaarde beschouwen hun lichaam als een geslepen diamant (Mijnheer heeft zich ingelezen over Antwerpen en de diamantsector zeker?) en die geven zij niet zomaar weg? Hijzelf gaat toch ook bij zo een dvp binnen, hij doet daar evenzeer als zij zijn broek af, net als de dvp staat hij in zijn bloot gat bij een vreemde, en hij duwt dan hitsig zijn fluit in haar kont. De dame heeft daarbij geen eigenwaarde, Mijnheer wel.

Daarna schrijft hij een redelijk arrogante recensie, en als daar reacties op komen, begint hij wat meer de zoetgevoosde uit te hangen en gaat hij in de kijker zetten hoe zijn eigenwaarde in elkaar zit. Want hij is toch o zo een brave wandelaar.

Moeten we daaruit besluiten dat een man die naar een sekswerker gaat (een hoer noemt hij dat respectvol) een held is, en de sekswerker zelf is een slet.?

AmsterdamTheCity moet misschien ook eens leren beseffen dat een dvp haar lichaam niet voor geld 'weg geeft', zoals hij schrijft, maar zij verleent doodgewoon een dienst aan een klant, waarbij zij haar lichaam gebruikt. Net zoals een bouwvakker zijn lichaam gebruikt om jouw huis te helpen bouwen.
 
En dat ik die Roemeense dame in de kont hebt geneukt, zij ronselde mij zelf naar haar toe en was vriendelijk. Volgens mij ruik ik gewoon jaloezie onder een aantal mensen die dat gewoon niet kunnen hebben omdat ik €50 heb neergelegd.
En ik had maar €50 op zak omdat ik hoorde dat de prijzen vanaf €50 zijn. Ik vroeg aan haar eerst hoeveel is het? Ze zei €50 en ik vroeg: wat is er mogelijk? Ze zei: pijpen en neuken. Ik vroeg kan ik ook likken ? Ze zei: ja. Dus ik vertelde haar dat ik er over na zal denken. Later kwam ik terug en vroeg ik heb nog een vraag doe je ook anaal? Ze zei: ja dat is €100 en ik zei: ik heb alleen €50 op zak. Toen zei ze: ja is goed. Toen vroeg ik: ook met likken en kan je mij pijpen. Zei ze: ja. En toen schrok ik dat die dingen allemaal mogelijk was. Ik dacht ik doe gewoon een poging en het is mij gelukt.
Dus samengevat: je vraagt de prijs, en je vraagt wat daarvoor mogelijk is. Zo verneem je dat je 50 euro dient te betalen voor pijpen en neuken, en je probeert dan nog te bekomen dat je voor die prijs ook mag likken. So far so good. Je wandelt dan verder. Een poosje later passeer je terug bij die dame en je spreekt haar opnieuw aan. Je wil nu ineens ook anaal, en dat blijkt 100 euro te kosten. Maar je biedt af tot 50 euro. Je trof er toevallig eentje die denkelijk die dag nog niet veel klanten had, en je misbruikt die situatie om jouw wil door te drukken: likken, pijpen, neuken, anaal... ALLES voor 50 euro.

En dan vraag je je af, waarom 'verschillende dames' jou weigeren????? Ik zou zeggen: loop eerst 20 rondjes en spreek bij elke passage dat meisje steeds opnieuw aan en ga dan telkens door zonder binnen te komen, zodat ze zich al flink kan beginnen ergeren aan jou. Vraag dan steeds méér voor dezelfde prijs. Dat maakt een dame ook echt blij. Dit soort wandelaars werkt bij 99% van de dames grandioos op de zenuwen.

Ik geloof dus niet dat je geweigerd bent om je huidskleur, maar wel omwille van jouw gedrag. En de dames hebben groot gelijk.
 
De dames kunnen om verschillende redenen in de prostitutie stappen. Ik ken er die er juist ingestapt zijn om hun waardigheid en zelfvertrouwen een boost te geven omdat ze nogal verlegen waren voordien.
En ik die dacht dat ze het allemaal deden voor het geld, weer iets bijgeleerd ... :D
 
En ik die dacht dat ze het allemaal deden voor het geld, weer iets bijgeleerd ... :D
Werken wij niet allemaal voor het geld? :)
En ja, de dames kunnen om verschillende redenen in de stiel stappen. De ene omdat ze er hier een veelvoud kan mee verdienen van wat in haar thuisland mogelijk is, zelfs met de allerbeste job. En de andere omdat ze diep in de financiële shit zit en met haar skills geen andere mogelijkheid ziet om daar ooit nog uit te komen. Waarschijnlijk is die eerste bij een date positiever ingesteld dan die tweede. In het SKW zitten er die het doen om een huis te kunnen bouwen, om hun studies te kunnen betalen, om hun familie te helpen, om een beter leven te kunnen leiden, enz. Dus ja, waarom niet om zichzelf over een drempel te leren zetten. Zou best kunnen.
 
Jij moet duidelijk nog veel leren over het prostitutiewereldje. De dames kunnen om verschillende redenen in de prostitutie stappen. Ik ken er die er juist ingestapt zijn om hun waardigheid en zelfvertrouwen een boost te geven omdat ze nogal verlegen waren voordien.

Het beeld dat jij van het skw schets strookt totaal niet met de werkelijkheid, maar dat zul je inmiddels wel begrepen hebben uit alle reacties die je gekregen hebt.
Waardigheid en zelfvertrouwen snap ik niet.. kan je beter aankloppen bij een professionele instantie.
 
Wiet iemand waar de Dominicaanse Maria zich ophoudt? Zat vroeger in het begin van de SS. Ooit ook in Villa Tinto. Had een vriendin Stephanie. Was een topgriet. Iets ouder. Zij en Stephanie waren zalig. Meerdere uurtjes beleefd. Zeer aangename. Wiet iemand waar ze te vinden is?
 
ongeveer 1 week voor de kerst zag ik in de vls 5 k3 een mooie superslanke dame met lang zwart haar gekleed in een zwarte legging
met allemaal scheurtjes erin ze had een roemeens uiterllijk ik denk een mooie b cup .
wie weet of deze dame alweer terug is ? het was overdag.
theo
 
ongeveer 1 week voor de kerst zag ik in de vls 5 k3 een mooie superslanke dame met lang zwart haar gekleed in een zwarte legging
met allemaal scheurtjes erin ze had een roemeens uiterllijk ik denk een mooie b cup .
wie weet of deze dame alweer terug is ? het was overdag.
theo
Hi Theo, ze is idd terug. Haar naam is Julia en ze stond vroeger op vv 9. Begint meestal kort na de middag. Groet Duncan
 
Wiet iemand waar de Dominicaanse Maria zich ophoudt? Zat vroeger in het begin van de SS. Ooit ook in Villa Tinto. Had een vriendin Stephanie. Was een topgriet. Iets ouder. Zij en Stephanie waren zalig. Meerdere uurtjes beleefd. Zeer aangename. Wiet iemand waar ze te vinden is?
Maria zit/staat normaal op SS47/1, dus aan het einde- en niet in het begin van de Schippersstraat- ; 't is maar hoe je 't bekijkt....
Enkele weken geleden was ze er nog, steeds in de late shift.
Nu is ze warschijnlijk met verlof !
 
Wiet iemand waar de Dominicaanse Maria zich ophoudt? Zat vroeger in het begin van de SS. Ooit ook in Villa Tinto. Had een vriendin Stephanie. Was een topgriet. Iets ouder. Zij en Stephanie waren zalig. Meerdere uurtjes beleefd. Zeer aangename. Wiet iemand waar ze te vinden is?I
in VT47 zit toch de ook duits en spaans sprekende Dominicaanse Maria doet ook SM maar ook gewoon sex. Vorige week nog gezien., maar ik kan de naam fout hebben (of Anna of Maria)
 
Kan iemand mij vertellen of de bezetting op een doordeweekse avond tussen 21:00 en 23:00 op dit moment de moeite is om een stuk voor te rijden? Of zijn de meeste ramen dan leeg (of de dames nog op kerstvakantie)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan