Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de avond weet ik niet. Overdag is dat al jaren de vaste kamer van Maria, en die heeft volgens mij wel een topic.
Als je die dame hebt zien staan, waarom kom je dan hier vragen wie het zou kunnen zijn als je haar gewoon persoonlijk had kunnen vragen wie zij is? Die dames bijten niet hoor. :giggle:

Het is soms ook moeilijk om dit soort vragen te beantwoorden. Zeker door de shifturen die de afgelopen 2 jaar verschillende keren wijzigden door de veranderende coronaregels, en nu ook door de lockdown in NL, moet er al wel eens geschoven worden met plaatsjes aan het raam. Het gros van die ramen wordt door drie kantoren beheerd. Een dame kan dus gemakkelijk al eens muteren naar een ander raam van haar verhuurkantoor.
 
Als je die dame hebt zien staan, waarom kom je dan hier vragen wie het zou kunnen zijn als je haar gewoon persoonlijk had kunnen vragen wie zij is? Die dames bijten niet hoor. :giggle:

Het is soms ook moeilijk om dit soort vragen te beantwoorden. Zeker door de shifturen die de afgelopen 2 jaar verschillende keren wijzigden door de veranderende coronaregels, en nu ook door de lockdown in NL, moet er al wel eens geschoven worden met plaatsjes aan het raam. Het gros van die ramen wordt door drie kantoren beheerd. Een dame kan dus gemakkelijk al eens muteren naar een ander raam van haar verhuurkantoor.
Ik heb de dame van de avond niet zien staan. Ik reageer op de vraag van Marcov12 die vraagt wie het is. Dames die al jaren een vaste kamer hebben hoeven echt niet te verhuizen naar een andere kamer. Misschien wel voor de andere shift dan die ze normaal werken omdat er tijdens die andere shift een andere dame vast op die kamer zit, maar dus niet voor hun gebruikelijke shift.
 
Misschien wel voor de andere shift dan die ze normaal werken omdat er tijdens die andere shift een andere dame vast op die kamer zit, maar dus niet voor hun gebruikelijke shift.
Daar gaat het dus momenteel over he.

Bovendien zijn er ook dames die bv de dagshift deden, maar die nu met de huidige openingsuren (tengevolge van de coronaregels) al om 16 - 17 uur zouden moeten verkassen naar een ander raam als zij bij avond willen doorwerken. Met de huidige toestand (veel kantoren in de buurt nog laagbemand wegens thuiswerk bv) valt er vaak op sommige dagen voor de middag niet veel te verdienen, en als een dame dan bv rond 13 wil beginnen, gaat die niet eerst 3 uur in het ene raam staan, om dan al haar spullen te verhuizen naar een ander raam.

Het is ook een beetje tengevolge van de verhuurkantoren. Zij willen per force 2 shiften behouden, vanuit financieel standpunt natuurlijk. Voor de dames is dat geen voordeel. Als de boel toch om 23 uur dicht moet, zou men beter bv verhuren in 1 shift en de dames laten kiezen hoe laat ze beginnen en eindigen. Maar de coronaperikelen nopen ook de verhuurders om te proberen om hun rentabiliteit op te trekken, want we sakkeren wel eens op die geldwolven, maar uiteindelijk zijn dat ook bedrijven die zich moeten zien te handhaven en de ene coronacrisis na de andere heeft hen ook veel centjes doen mislopen.
 
Daar gaat het dus momenteel over he.

Bovendien zijn er ook dames die bv de dagshift deden, maar die nu met de huidige openingsuren (tengevolge van de coronaregels) al om 16 - 17 uur zouden moeten verkassen naar een ander raam als zij bij avond willen doorwerken. Met de huidige toestand (veel kantoren in de buurt nog laagbemand wegens thuiswerk bv) valt er vaak op sommige dagen voor de middag niet veel te verdienen, en als een dame dan bv rond 13 wil beginnen, gaat die niet eerst 3 uur in het ene raam staan, om dan al haar spullen te verhuizen naar een ander raam.

Het is ook een beetje tengevolge van de verhuurkantoren. Zij willen per force 2 shiften behouden, vanuit financieel standpunt natuurlijk. Voor de dames is dat geen voordeel. Als de boel toch om 23 uur dicht moet, zou men beter bv verhuren in 1 shift en de dames laten kiezen hoe laat ze beginnen en eindigen. Maar de coronaperikelen nopen ook de verhuurders om te proberen om hun rentabiliteit op te trekken, want we sakkeren wel eens op die geldwolven, maar uiteindelijk zijn dat ook bedrijven die zich moeten zien te handhaven en de ene coronacrisis na de andere heeft hen ook veel centjes doen mislopen.
Jij maakt het veel ingewikkelder dan het is. Ik ken geen enkele dame die haar vaste kamer opgegeven heeft om op een andere kamer dubbele shifts te werken. Al de dames die dubbele shifs werken, en dit niet op hun "eigen" kamer kunnen doen verhuizen voor de andere shift naar een andere kamer of zelfs naar een ander pand.
 
Jij maakt het veel ingewikkelder dan het is. Ik ken geen enkele dame die haar vaste kamer opgegeven heeft om op een andere kamer dubbele shifts te werken. Al de dames die dubbele shifs werken, en dit niet op hun "eigen" kamer kunnen doen verhuizen voor de andere shift naar een andere kamer of zelfs naar een ander pand.
Maria en Gabriella
 
Maria en Gabriella
Maria en Gabriella huren hun kamer permanent. Dus ook hun vrije dagen en zelfs verlofperiodes. Ze beginnen ergens rond 9.30 of 10.00u en blijven dan tot ongeveer 22.00u. Op woensdag beginnen ze later. Zondag is hun vrije dag, en daar wijken ze maar zelden vanaf. Eind deze maand gaan ze met verlof.
 
Als de vroege vogel die ik ben kom ik meestal enkel smorgends in het SKW. Gisterenavond na mijn bezoekje aan Nicole heb ik een aantal rondjes gewandeld en het leek of het de beste bezetting in jaren was. De komst van de dames die normaal in NL werken zal daar ook wel iets mee te maken hebben maar ik geraakte gewoonweg niet uitgekeken op al dat moois dat stond te pronken achter de ramen.
 
Ik zou morgen zondagmiddag dus naar Antwerpen komen heeft er iemand een tip waar ik terecht kan voor pzc en een dame met een heel grote boezem .
Ben net voor nieuwjaar daar geweest maar dan heb ik mijn gedacht daar niet gevonden misschien is er nu toch wat beterschap.
Tips zijn welkom en deze neem ik met dank af.
 
Als de vroege vogel die ik ben kom ik meestal enkel smorgends in het SKW. Gisterenavond na mijn bezoekje aan Nicole heb ik een aantal rondjes gewandeld en het leek of het de beste bezetting in jaren was. De komst van de dames die normaal in NL werken zal daar ook wel iets mee te maken hebben maar ik geraakte gewoonweg niet uitgekeken op al dat moois dat stond te pronken achter de ramen.
Vanaf vandaag mogen de dames in Nederland weer aan de slag. De meeste van hun zullen dus snel terug in Nederland aan de slag gaan.
 
Maria en Gabriella huren hun kamer permanent. Dus ook hun vrije dagen en zelfs verlofperiodes. Ze beginnen ergens rond 9.30 of 10.00u en blijven dan tot ongeveer 22.00u. Op woensdag beginnen ze later. Zondag is hun vrije dag, en daar wijken ze maar zelden vanaf. Eind deze maand gaan ze met verlof.
Ja, maar ze zijn daarvoor wel verhuisd van 47 (en 39) naar 40
 
Ja, maar ze zijn daarvoor wel verhuisd van 47 (en 39) naar 40
Maria is jaren geleden samen met Flory van 38 naar 47 verhuisd, zodat de 3 vriendinnen be elkaar stonden. Na vorige lockdown werkten ze overdag op 47, en de avond op verschillende andere adressen. Dat ze naar 40 verhuisd zijn heeft er niet alleen mee te maken dat ze die permanent kunnen huren, maar ook omdat kamers ruimer zijn, en hun dus meer mogelijkheden bied om hun toys uit te stallen.
 
Maria is jaren geleden samen met Flory van 38 naar 47 verhuisd, zodat de 3 vriendinnen be elkaar stonden. Na vorige lockdown werkten ze overdag op 47, en de avond op verschillende andere adressen. Dat ze naar 40 verhuisd zijn heeft er niet alleen mee te maken dat ze die permanent kunnen huren, maar ook omdat kamers ruimer zijn, en hun dus meer mogelijkheden bied om hun toys uit te stallen.
Ik ga hier niet in een onnozele ja-nee discussie vervallen, maar het tussen shiften in iet hoeven verhuizen speelde er zeker ook een grote rol in.
 
Jij maakt het veel ingewikkelder dan het is. Ik ken geen enkele dame die haar vaste kamer opgegeven heeft om op een andere kamer dubbele shifts te werken. Al de dames die dubbele shifs werken, en dit niet op hun "eigen" kamer kunnen doen verhuizen voor de andere shift naar een andere kamer of zelfs naar een ander pand.
Toch wel hoor Janus. Niet massaal, maar zelfs voor de coronatijd werd er wel eens een vaste kamer die voor 1 shift beschikbaar was, opgegeven om elders ook eventueel een dubbele shift te kunnen doen. Heel wat meisjes richten hun kamer wat in, en laten hun spulletjes liever op hun vaste plaats staan ipv dat lastige verhuizen. Op dat vlak is er trouwens ook een verschil in "beleid" tussen de verhuurders, wat betreft hetgeen ze toelaten en de vrijheden die ze geven. Dat verrechtvaardigt ten dele ook prijsverschillen onderling.
 
Ik ben nu in het skw, en Maya was al niet meer te zien.
Erg jammer.

Zou ze dan zoveel meer verdienen in Den Haag ? Iemand enig idee waarom ze persé in Nederland wil werken en niet hier in Antwerpen ? Vriendinnen die daar werkzaam zijn , een ander cliënteel , meer wandelaars die ook binnen gaan ipv mannen die enkel hun ogen eens de kost willen geven... wie zal het zeggen...
 
Ik heb het verhaal dat ze mij verteld heeft al een paar keer uitgebreid verteld. Maar het komt er op neer dat ze in Antwerpen meer, veel meer zelfs kan verdienen, maar dat ze het in Den Haag prettiger werken vind.
 
Nou ik moet zeggen.. in Skw stond ze best vaak achter het raam. In Den Haag ook trouwens. Het is wisselend per dag, alleen de komende dagen zal ze druk hebben door heropening van de straten.
 
Nou ik moet zeggen.. in Skw stond ze best vaak achter het raam. In Den Haag ook trouwens.
Dat komt door haar onverschillige houding. Ze lijkt door je te kijken ipv naar je. Ze neemt ook geen acties om je te proberen lokken en dit zal veel wandelaars afschrikken , zowel de ietwat verlegen wandelaar als de ervaren rotten. Spijtig want het is een goeike en zonder twijfel één van de knapste meiden die zich beschikbaar stelt voor ieder die er geld voorover heeft.
 
Existentialistisch denken: voor elke dame die verdwijnt (of naar elders gaat), komt er wel een nieuwe aan.

Het is de kern van de wandelhobby. Als je jarenlang met dezelfde wil blijven spelen, kan je er beter een relatie mee beginnen of trouwen. Kost wel iets meer dan 50 euro :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Het is zowaar boeiende materie.

Ik heb Alice (zoals ze heet in Den Haag) 3x bezocht in de Geleenstraat en dat was altijd naar wens. Maar toen ik vorige week door het SKW liep en toch benieuwd was of ze daar, als Maya, stond, was dat idd zo, maar was ik een beetje teleurgesteld.

Op een wat mindere dag in de Geleenstraat (je hebt goede en mindere dagen, zeker de afgelopen 2 Corona-jaren), liep ik na een rondje dus 3x zonder twijfelen bij haar naar binnen.
In het SKW was ze 1 van de 15 dames die ik evt. wel wilde bezoeken. En uiteindelijk bezocht ik een ander. Notabene de dame die op hetzelfde huisnummer 2 ramen naast haar stond.

Dat kan ook meespelen, waarom Maya liever in Den Haag dan in Antwerpen werkt. Ik ben wel eens rond 16.30 uur door de Schippersstraat gewandeld als er 80 dames op een rij stonden en er maar een wandelaar of 10 rondsjokten.

Hoe kunnen al die dames genoeg klandizie hebben vroeg ik me dan af.

Dus ik geloof wel dat Maya in het SKW misschien toch meer kan verdienen dan in Den Haag, maar misschien kun je meer de ijskoningin-uitstraling hebben als er niet te veel minstens net zo hard stralende shiners naast je staan, of nog simpeler: meer andere types dan jij bent.

Als Amsterdammer kan ik anders niet verklaren waarom je perse liever in Den Haag dan in Antwerpen zou willen werken danwel wonen.

Voor mijzelf maakt het weinig uit, want Den Haag kom ik vaker en Antwerpen is echt een dagje op stap voor me, dus waar ze ook staat , ik zal er wel weer eens belanden. Als @Servais echt wil, Den Haag is maar een uur met auto of trein vanuit Antwerpen, het lijkt verder dan het is.

Haar onverschillige houding voordat je binnen gaat is idd haar manco en haar kwaliteit. Toen ik in Den Haag voor haar koos was ik blij verrast dat ze ontdooide zodra ik binnen was en een andere raam uitstraling zou ook niet echt bij haar passen, maar het was in Antwerpen ook de reden dat ik haar toen niet bezocht heb.
Ze keek heel nonchalant en er stonden zoveel mooie dames omheen dat ik nog even wat doorliep en toen had ze langdurig een klant en daarna, toen ik haar wel wilde bezoeken, stond ze minstens 20 minuten met een dame twee ramen verderop te kletsen, niet als 2 stoei-poezen gezamenlijk in een raam (wat ze wel eens doen om juist mannen te trekken), maar heel ongeinteresseerd leunende tegen het zij-muurtje met een, ik heb nu even pauze hoor, houding.
Hoewel ongebruikelijk voor me, bleef ik zelfs even stil staan en probeerde haar aandacht te trekken omdat ik dacht: Wellicht herkent ze me uit Den Haag, maar ze praatte honderduit tegen haar collega, staarde wel de straat in, maar, typisch Maya-achtig, over/door me heen.

En dan is er nog een beetje de 'is ze nou aangekomen of niet' discussie. In het specifieke licht van de ramen van de Geleenstraat, met een bepaalde pose heeft/had ze die ijskoningin-uitstraling die me juist aantrok, in het wat fellere SKW licht, met erg veel ietwat vergelijkbare mooie dames om haar heen, tegen de muur geleund met wat extra kilootjes (niet heel veel voor mijn gevoel) miste dat wow-element.
Misschien had ik dat op een ander moment meer gehad als ik in het SKW langs haar liep, was dit een beetje haar eet-pauze, maar dat zal ik dus pas weten als ik weer een keertje in Den Haag ben en voor haar of toch voor een ander kies.
 
Laatst bewerkt:
@Paulus2 weet alles van de Geleenstraat, @Janus weet alles van het SKW. :)

Dat is inderdaad zo maar er is wel 1 wezenlijk verschil tussen beide heren. @Janus hanteert het "schoenmaker blijft bij uw leest" principe en bemoeit zich enkel met SKW topics terwijl Paulus de boskabouter het niet houdt bij de Geleenstraat alleen maar zich steeds geroepen voelt om zich ook in het SKW te komen moeien.

Sorry kaboutertje, ik kon het niet laten, zo'n mooie voorzet van knightrider moest ik gewoon even binnen koppen 🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan