Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is inderdaad zo maar er is wel 1 wezenlijk verschil tussen beide heren. @Janus hanteert het "schoenmaker blijft bij uw leest" principe en bemoeit zich enkel met SKW topics terwijl Paulus de boskabouter het niet houdt bij de Geleenstraat alleen maar zich steeds geroepen voelt om zich ook in het SKW te komen moeien.

Sorry kaboutertje, ik kon het niet laten, zo'n mooie voorzet van knightrider moest ik gewoon even binnen koppen 🤣🤣🤣
Ik vind beide heren ieder hun eigen charme hebben. ;)

Je hebt er veel aan qua informatie-verstrekking en hoewel ik snap dat de opmerkingen van paulus sommigen irriteren, kan ik er vaak wel om lachen.
 
Ik vind beide heren ieder hun eigen charme hebben. ;)

Je hebt er veel aan qua informatie-verstrekking en hoewel ik snap dat de opmerkingen van paulus sommigen irriteren, kan ik er vaak wel om lachen.

@Janus heeft inderdaad veel charme, vraag dat maar eens aan een aantal dames in het SKW 😉. Alhoewel hij het niet helemaal is zou hij zo kunnen doorgaan voor een rasechte Antwerpenaar 😂.

Ik twijfel niet aan de kennis van boskabouters maar die hebben zo hun eigen biotoop en dat is niet zo direct het SKW. Ik heb nog niet zo heel veel boskabouters bij de dames in het SKW zien binnen gaan. In de Geleenstraat zie je dat misschien wel eens meer maar dat is dan weer helemaal mijn biotoop niet 😂.
 
@Janus heeft inderdaad veel charme, vraag dat maar eens aan een aantal dames in het SKW 😉. Alhoewel hij het niet helemaal is zou hij zo kunnen doorgaan voor een rasechte Antwerpenaar 😂.

Ik twijfel niet aan de kennis van boskabouters maar die hebben zo hun eigen biotoop en dat is niet zo direct het SKW. Ik heb nog niet zo heel veel boskabouters bij de dames in het SKW zien binnen gaan. In de Geleenstraat zie je dat misschien wel eens meer maar dat is dan weer helemaal mijn biotoop niet 😂.
Hey Sakis, als iemand van de parking voel ik me nu een beetje triest. 😪😪
Kan ik ook nuttig bijdragen??😉😉
 
Je valt wel al direct door de mand, Janus, want in Antwerpen spreekt niemand over een Nederlander. Enkel over nen Ollander.

Ge voelt oew aigen dus veul mieër nen Aantwerpenér dan nen Ollander?
:ROFLMAO:
Ik ben er ook geen. Ik voel me er één. Ik gebruik ook redelijk wat Vlaamse woorden, maar ook nederlandse. Dat ik me nederlander noem, en geen hollander is typisch zo iets nederlands. In Nederland zijn mensen uit de randstad hollanders, de rest zijn nederlanders. Ook wordt wel eens het onderscheid gemaakt, boven en onder de Moerdijk. Of boven en onder de sloot.
 
@AmsterdamTheCity : Ik heb jou berichten over @AmsterdamTheCity vs. @AntwerpenTheCity doorgelezen en herken weinig tot niets in jou verhaal.

Als eerste vind ik dat je toon in de berichten niet juist is. H**r dit, H**r dat, je schrijft alsof de meisjes/dames minder zijn dan jijzelf en dat terwijl je voor slechts 50 Euro met een mooi Oost-Europees meisje hebt kunnen doen wat je in Amsterdam minimaal 150 Euro had gekost, dus wat meer respect was op zijn plaats geweest. (dat je voor 50 Euro haar Anaal hebt gedaan geloof ik niet. Het kan natuurlijk zijn dat het meisje in jou een bekende topvoetballer zag, en misschien ben je dat ook wel, in dat geval mijn excuus.:D)

Dat de Antwerpse meisjes/dames een arrogantere en een onvriendelijkere uitstraling hebben is volgens mij ook niet juist. Ik denk dat dit vooral aan je eigen houding ligt, dus in het vervolg gewoon wat meer lachen :)naar de meisjes/dames en in het geval van een praatje maken wat meer complimentjes geven dat werkt altijd zo is mijn ervaring.

Nee, bij mijn eerste bezoek aan SKW sinds lange tijd, in Okt.2019 (voor Corona dat wel) vond ik dat de Antwerpse meisjes/dames juist veel vriendelijker en geïnteresseerder zijn dan de Amsterdamse dames, dus minder geklooi op telefoons en vooral ook na vele rondjes lopen nog steeds vriendelijk uitnodigend lachend oogcontact maken.

Wat je schrijft over racisme vind ik ook jammer dat je dat zo voelt, Antwerpen is net als Amsterdam een wereldstad met vele culturen en de meisjes/dames zien in jou echt niet de eerste gekleurde wandelaar. En dat ze jou weigeren, ik neem aan dat je dat ook wel eens in je begintijd in Amsterdam is overkomen? Wel is het zo dat in Amsterdam meer Surinaamse/ Antilliaanse wandelaars zijn, ik denk dat jij dit zo hebt ervaren omdat het jou eerste bezoek was aan SKW, je zal zien de volgende keren gaat het beter.

Dat een seks werker geen eigenwaarde heeft lijkt mij ook niet, nee integendeel, juist heel slim dat een meisje/dame hier (tijdelijk) aan de slag gaat en veel meer kan verdienen dan met hetzelfde werk in haar thuisland. En hoezo een seks werker geen eigenwaarde? Zij krijgt jou 50 Euro, nee dan zou ik eerst maar eens in de spiegel kijken als ik jou was.

Persoonlijk vind ik dat het mooie aan SKW, alle kamers waar ik ben geweest (ca. 25) voorzien van een mooie spiegel, waar ik mijzelf met een mooi Oost-Europees meisje bezig kan zien. Kicken!

Sorry voor de late reactie,

Groetjes, Gaastra (Blanke Hollander)
 
Wat een idioot ben ik toch! Gisteren dacht ik naar Gabriëlla te gaan maar het kwam er niet van. Ik dacht dan doen we het morgen wel. Kwam ik vandaag tot het besef dat ze op zondag nooit werkt. WAAROM heb ik daar gisteren niet aan gedacht???!!! Nu ben ik naar haar foto's aan het kijken op Redlights en ben ik zo geil geworden 🤪 Dan morgen maar zeker... Ik zou haar trouwens ook wel eens willen zien in dat zwart avondkleed dat ze vrijdag aanhad. Zou aub iemand haar daar op attent kunnen maken of haar iets sturen dat ze dat morgen aandoet?! In mijn hoofd gaat het momenteel enkel maar over Gabriëlla, andere gedachten laat ik niet toe :LOL:
 
Dat moet wel Anna zijn, hier haar topic.
Check even ook haar foto's op redlight voor bevestiging.

 
Er is trouwens nog heel wat meer te zien en te beleven in Antwerpen dan blote dames achter een raam :LOL:
Hela hela, ze staan niet bloot he!

Ze staan hooguit "gekleed" zoals in de zomer op het strand.
Het grootste verschil: als je op het strand naar dergelijke meisjes gluurt, kijken ze je venijnig bliksemend aan. En als je er in het SKW naar kijkt, lachen ze je vriendelijk toe. Twee keer raden waar ik liefst naartoe ga.
 
Hela hela, ze staan niet bloot he!

Ze staan hooguit "gekleed" zoals in de zomer op het strand.
Het grootste verschil: als je op het strand naar dergelijke meisjes gluurt, kijken ze je venijnig bliksemend aan. En als je er in het SKW naar kijkt, lachen ze je vriendelijk toe. Twee keer raden waar ik liefst naartoe ga.
Naar het strand ...
 
Met Suzanna (VT) en Jessica (VVR 22) nog twee van mijn favorietjes terug, (Jessica bezocht zie recensie)
Het wordt een dure zaak dat SKW
Zag daarna bovendien nog een heel knap meisje zitten in de Schippersstraat 23/5, slank type met lang bruin haar.(rond 17u dus avondshift)
Ben geen dagelijkse spotter maar vermoed dat ze nieuw is, iemand al ervaring met haar ?

Op de Vingerlingstraat 5/3 een wat rijpere dame met grote natuurlijke boezem, ook donkerbruin haar.
Zou dat de Bulgaarse Deborah kunnen zijn of vergis ik me, ook al jaren niet meer gezien .??
Zat vroeger op verschillende plekken, ook in Vingerling en Schippersstraat en verkaste dan naar Brussel.
 
Zag daarna bovendien nog een heel knap meisje zitten in de Schippersstraat 23/5, slank type met lang bruin haar.(rond 17u dus avondshift)
Ben geen dagelijkse spotter maar vermoed dat ze nieuw is, iemand al ervaring met haar ?
Dat meisje was mij ook opgevallen, zeer mooi maar lijkt wel nog heel jong. Als hier iemand inderdaad meer over zou kunnen vertellen zou dat mooi zijn. Toen ik maandagavond in het SKW was, was ik uiteindelijk aan het twijfelen tussen dit meisje en Jasmine SS29/1 (recensie geschreven). Het is uiteindelijk Jasmine geworden. Ik kwam eigenlijk voor Gabriëlla (of Maria), maar toen ik hen stuurde waren ze al volgeboekt tot het einde van de shift. Die meiden hun winkel draait echt goed. Je moet echt goed plannen om bij hen binnen te geraken. Dat is wel frustrerend. Maar ja, bij Jasmine dan een goede tijd gehad.
 
Een tijdje geleden werd er hier geopperd dat het woordgebruik 'hoer' van niet veel respect getuigd. Ik ben het hier niet mee eens, zelf heb ik het immers hier ook al eens gebruikt. Meestal gebruik ik wel DVP, dame of meisje. Het is gewoon dat het woord 'hoer' een negatieve connotatie heeft. Een groot aantal mensen denkt dan aan al de slechte zaken rond dit beroep. Ik zie het echter als een term die het beroep omschrijft niets meer of minder. De vorige site heette ook hookers.nl... Het is gewoon vaktaal of jargon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan