Voormalig lid 1943
Stamgast
Nou ik moet zeggen.. in Skw stond ze best vaak achter het raam. In Den Haag ook trouwens. Het is wisselend per dag, alleen de komende dagen zal ze druk hebben door heropening van de straten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat komt door haar onverschillige houding. Ze lijkt door je te kijken ipv naar je. Ze neemt ook geen acties om je te proberen lokken en dit zal veel wandelaars afschrikken , zowel de ietwat verlegen wandelaar als de ervaren rotten. Spijtig want het is een goeike en zonder twijfel één van de knapste meiden die zich beschikbaar stelt voor ieder die er geld voorover heeft.Nou ik moet zeggen.. in Skw stond ze best vaak achter het raam. In Den Haag ook trouwens.
Nee, ze is weer in Den Haag.Ik ben nu in het skw, en Maya was al niet meer te zien.
Weet ik. Is gisteravond al vertrokken samen met haar vriendin.Nee, ze is weer in Den Haag.
Ik vind beide heren ieder hun eigen charme hebben.Dat is inderdaad zo maar er is wel 1 wezenlijk verschil tussen beide heren. @Janus hanteert het "schoenmaker blijft bij uw leest" principe en bemoeit zich enkel met SKW topics terwijl Paulus de boskabouter het niet houdt bij de Geleenstraat alleen maar zich steeds geroepen voelt om zich ook in het SKW te komen moeien.
Sorry kaboutertje, ik kon het niet laten, zo'n mooie voorzet van knightrider moest ik gewoon even binnen koppen![]()
Ik vind beide heren ieder hun eigen charme hebben.
Je hebt er veel aan qua informatie-verstrekking en hoewel ik snap dat de opmerkingen van paulus sommigen irriteren, kan ik er vaak wel om lachen.
Ik voel me ook meer Antwerpenaar dan Nederlander.@Janus heeft inderdaad veel charme, vraag dat maar eens aan een aantal dames in het SKW. Alhoewel hij het niet helemaal is zou hij zo kunnen doorgaan voor een rasechte Antwerpenaar
.
Je valt wel al direct door de mand, Janus, want in Antwerpen spreekt niemand over een Nederlander. Enkel over nen Ollander.Ik voel me ook meer Antwerpenaar dan Nederlander.![]()
Toffe gasten, maar als we spreken over charme, heb ik toch liever dat we het over dames hebben...Ik vind beide heren ieder hun eigen charme hebben.
Je hebt er veel aan qua informatie-verstrekking en hoewel ik snap dat de opmerkingen van paulus sommigen irriteren, kan ik er vaak wel om lachen.
Hey Sakis, als iemand van de parking voel ik me nu een beetje triest.@Janus heeft inderdaad veel charme, vraag dat maar eens aan een aantal dames in het SKW. Alhoewel hij het niet helemaal is zou hij zo kunnen doorgaan voor een rasechte Antwerpenaar
.
Ik twijfel niet aan de kennis van boskabouters maar die hebben zo hun eigen biotoop en dat is niet zo direct het SKW. Ik heb nog niet zo heel veel boskabouters bij de dames in het SKW zien binnen gaan. In de Geleenstraat zie je dat misschien wel eens meer maar dat is dan weer helemaal mijn biotoop niet.
Hey Sakis, als iemand van de parking voel ik me nu een beetje triest.
Kan ik ook nuttig bijdragen??
[/QUOTE)
We zulle ne cursus Antwaarps veur hoerelopers geven![]()
Ik ben er ook geen. Ik voel me er één. Ik gebruik ook redelijk wat Vlaamse woorden, maar ook nederlandse. Dat ik me nederlander noem, en geen hollander is typisch zo iets nederlands. In Nederland zijn mensen uit de randstad hollanders, de rest zijn nederlanders. Ook wordt wel eens het onderscheid gemaakt, boven en onder de Moerdijk. Of boven en onder de sloot.Je valt wel al direct door de mand, Janus, want in Antwerpen spreekt niemand over een Nederlander. Enkel over nen Ollander.
Ge voelt oew aigen dus veul mieër nen Aantwerpenér dan nen Ollander?
![]()
Maak je niet ongerust Brouwer02. Jij geeft ook zeker nuttige bijdragen.Hey Sakis, als iemand van de parking voel ik me nu een beetje triest.
Kan ik ook nuttig bijdragen??![]()
Hey Sakis, als iemand van de parking voel ik me nu een beetje triest.
Kan ik ook nuttig bijdragen??![]()
Zoals "poepen", bijvoorbeeld? Zowel de Nederlander als de Vlaming laat er zijn broek voor zakken.Ik gebruik ook redelijk wat Vlaamse woorden, maar ook nederlandse.
Dan ben jij een grensgeval zeker?Ik voel me ook meer Antwerpenaar dan Nederlander.![]()
Antwerpen is mijn tweede thuis.Dan ben jij een grensgeval zeker?![]()
Antwerpen is mijn tweede thuis.
En waar ligt het skw? Volgens mij in Antwerpen.Fout Janus, het SKW is jouw tweede thuis![]()
En waar ligt het skw? Volgens mij in Antwerpen.
![]()
Hela hela, ze staan niet bloot he!Er is trouwens nog heel wat meer te zien en te beleven in Antwerpen dan blote dames achter een raam![]()
Naar het strand ...Hela hela, ze staan niet bloot he!
Ze staan hooguit "gekleed" zoals in de zomer op het strand.
Het grootste verschil: als je op het strand naar dergelijke meisjes gluurt, kijken ze je venijnig bliksemend aan. En als je er in het SKW naar kijkt, lachen ze je vriendelijk toe. Twee keer raden waar ik liefst naartoe ga.