Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik maakte onlangs de bedenking dat DVP's mentaal toch wel sterk moeten zijn. Eerst de stap zetten om dit soort werk te gaan doen. Daar moet niet lichtzinnig over gedaan worden. En dan jaren in een raam gaan staan voor meer dan 10u per dag en geneukt worden door allerlei mannen. Waarschijnlijk niet allemaal de meest aantrekkelijke... Dan moet je je doel wel altijd goed voor ogen houden, bijvoorbeeld sparen voor een huis of om de familie te helpen... Maar als dat gelukt is komt misschien het moeilijkste. (Roemenië is willekeurig) De dame komt terug aan in Roemenië en begint haar voorbije jaren te overschouwen en dan komt het besef dat ze al die jaren 'verloren' is in een ver land. Ook is het misschien moeilijk om de draad weer op te pikken en weer een 'gewoon' leven te leiden. Ineens weer meer tijd. Relatie aangaan of niet. Gaan werken? Wat is de zin van het leven? Kortom de dames zouden wel begeleiding en ondersteuning kunnen gebruiken, denk ik, wanneer ze uit het vak stappen.

Begeleiding en ondersteuning veronderstelt ook dat (weer maar eens) vreemden zich gaan bemoeien met, en inmengen in hun leven. veruit de meeste dames zitten daar niet op te wachten. Je stelt het ook nogal vreemd voor: als ze in hun thuisland gaan werken, hebben ze ineens meer tijd? Weet ik nog niet zo hoor. En een relatie aan gaan of niet? De meesten hebben al een relatie. Onderschat de dames niet. Je schrijft het zelf trouwens: ze moeten mentaal sterk zijn. En er wordt in het SKW ook wel eens geneukt door een dame die een beter diploma op zak heeft dan haar klant.

Dames hun plannen wijzigen doorgaans nog rapper dan de coronaregels. Dat is dus een moeilijke vraag, die je aan het meisje zelf moet stellen, en dan zal je een antwoord krijgen dat meestal toch niet klopt.

Weet er trouwens iemand iets meer over Maya? Hoelang dat zij nog blijft vooraleer terug naar Den Haag te gaan?
Terugdenkend aan de vorige keer dat in Nederland alles gesloten was en het skw open. Toen zei Maya mij dat ze na de heropening in Nederland snel terug zou gaan. En dat heeft toen ook daadwerkelijk gedaan. Toen was ze meteen de eerste of tweede dag na de heropening in Nederland terug naar Den Haag. Ik verwacht dat nu dus ook weer.

Ik maakte onlangs de bedenking dat DVP's mentaal toch wel sterk moeten zijn. Eerst de stap zetten om dit soort werk te gaan doen. Daar moet niet lichtzinnig over gedaan worden. En dan jaren in een raam gaan staan voor meer dan 10u per dag en geneukt worden door allerlei mannen. Waarschijnlijk niet allemaal de meest aantrekkelijke... Dan moet je je doel wel altijd goed voor ogen houden, bijvoorbeeld sparen voor een huis of om de familie te helpen... Maar als dat gelukt is komt misschien het moeilijkste. (Roemenië is willekeurig) De dame komt terug aan in Roemenië en begint haar voorbije jaren te overschouwen en dan komt het besef dat ze al die jaren 'verloren' is in een ver land. Ook is het misschien moeilijk om de draad weer op te pikken en weer een 'gewoon' leven te leiden. Ineens weer meer tijd. Relatie aangaan of niet. Gaan werken? Wat is de zin van het leven? Kortom de dames zouden wel begeleiding en ondersteuning kunnen gebruiken, denk ik, wanneer ze uit het vak stappen.
het is natuurlijk een keuze om achter het raam te werken.
en ik ben het wel met wc sabine eens. de dames zijn zeker niet dom. (de meeste dan)
en dames kunnen veel beter dingen verwerken dan mannen ooit zouden kunnen. dus mentaal sterk, ja.
en uit het vak stappen doen ze meestal niet zo maar. te weinig klanten, of een leuke vent ontmoet, of ander werk. meerdere redenen dus.

In de avond weet ik niet. Overdag is dat al jaren de vaste kamer van Maria, en die heeft volgens mij wel een topic.
Als je die dame hebt zien staan, waarom kom je dan hier vragen wie het zou kunnen zijn als je haar gewoon persoonlijk had kunnen vragen wie zij is? Die dames bijten niet hoor. :giggle:

Het is soms ook moeilijk om dit soort vragen te beantwoorden. Zeker door de shifturen die de afgelopen 2 jaar verschillende keren wijzigden door de veranderende coronaregels, en nu ook door de lockdown in NL, moet er al wel eens geschoven worden met plaatsjes aan het raam. Het gros van die ramen wordt door drie kantoren beheerd. Een dame kan dus gemakkelijk al eens muteren naar een ander raam van haar verhuurkantoor.

Als je die dame hebt zien staan, waarom kom je dan hier vragen wie het zou kunnen zijn als je haar gewoon persoonlijk had kunnen vragen wie zij is? Die dames bijten niet hoor. :giggle:

Het is soms ook moeilijk om dit soort vragen te beantwoorden. Zeker door de shifturen die de afgelopen 2 jaar verschillende keren wijzigden door de veranderende coronaregels, en nu ook door de lockdown in NL, moet er al wel eens geschoven worden met plaatsjes aan het raam. Het gros van die ramen wordt door drie kantoren beheerd. Een dame kan dus gemakkelijk al eens muteren naar een ander raam van haar verhuurkantoor.
Ik heb de dame van de avond niet zien staan. Ik reageer op de vraag van Marcov12 die vraagt wie het is. Dames die al jaren een vaste kamer hebben hoeven echt niet te verhuizen naar een andere kamer. Misschien wel voor de andere shift dan die ze normaal werken omdat er tijdens die andere shift een andere dame vast op die kamer zit, maar dus niet voor hun gebruikelijke shift.

Misschien wel voor de andere shift dan die ze normaal werken omdat er tijdens die andere shift een andere dame vast op die kamer zit, maar dus niet voor hun gebruikelijke shift.
Daar gaat het dus momenteel over he.

Bovendien zijn er ook dames die bv de dagshift deden, maar die nu met de huidige openingsuren (tengevolge van de coronaregels) al om 16 - 17 uur zouden moeten verkassen naar een ander raam als zij bij avond willen doorwerken. Met de huidige toestand (veel kantoren in de buurt nog laagbemand wegens thuiswerk bv) valt er vaak op sommige dagen voor de middag niet veel te verdienen, en als een dame dan bv rond 13 wil beginnen, gaat die niet eerst 3 uur in het ene raam staan, om dan al haar spullen te verhuizen naar een ander raam.

Het is ook een beetje tengevolge van de verhuurkantoren. Zij willen per force 2 shiften behouden, vanuit financieel standpunt natuurlijk. Voor de dames is dat geen voordeel. Als de boel toch om 23 uur dicht moet, zou men beter bv verhuren in 1 shift en de dames laten kiezen hoe laat ze beginnen en eindigen. Maar de coronaperikelen nopen ook de verhuurders om te proberen om hun rentabiliteit op te trekken, want we sakkeren wel eens op die geldwolven, maar uiteindelijk zijn dat ook bedrijven die zich moeten zien te handhaven en de ene coronacrisis na de andere heeft hen ook veel centjes doen mislopen.

Daar gaat het dus momenteel over he.

Bovendien zijn er ook dames die bv de dagshift deden, maar die nu met de huidige openingsuren (tengevolge van de coronaregels) al om 16 - 17 uur zouden moeten verkassen naar een ander raam als zij bij avond willen doorwerken. Met de huidige toestand (veel kantoren in de buurt nog laagbemand wegens thuiswerk bv) valt er vaak op sommige dagen voor de middag niet veel te verdienen, en als een dame dan bv rond 13 wil beginnen, gaat die niet eerst 3 uur in het ene raam staan, om dan al haar spullen te verhuizen naar een ander raam.

Het is ook een beetje tengevolge van de verhuurkantoren. Zij willen per force 2 shiften behouden, vanuit financieel standpunt natuurlijk. Voor de dames is dat geen voordeel. Als de boel toch om 23 uur dicht moet, zou men beter bv verhuren in 1 shift en de dames laten kiezen hoe laat ze beginnen en eindigen. Maar de coronaperikelen nopen ook de verhuurders om te proberen om hun rentabiliteit op te trekken, want we sakkeren wel eens op die geldwolven, maar uiteindelijk zijn dat ook bedrijven die zich moeten zien te handhaven en de ene coronacrisis na de andere heeft hen ook veel centjes doen mislopen.
Jij maakt het veel ingewikkelder dan het is. Ik ken geen enkele dame die haar vaste kamer opgegeven heeft om op een andere kamer dubbele shifts te werken. Al de dames die dubbele shifs werken, en dit niet op hun "eigen" kamer kunnen doen verhuizen voor de andere shift naar een andere kamer of zelfs naar een ander pand.

Maria en Gabriella
Maria en Gabriella huren hun kamer permanent. Dus ook hun vrije dagen en zelfs verlofperiodes. Ze beginnen ergens rond 9.30 of 10.00u en blijven dan tot ongeveer 22.00u. Op woensdag beginnen ze later. Zondag is hun vrije dag, en daar wijken ze maar zelden vanaf. Eind deze maand gaan ze met verlof.

Als de vroege vogel die ik ben kom ik meestal enkel smorgends in het SKW. Gisterenavond na mijn bezoekje aan Nicole heb ik een aantal rondjes gewandeld en het leek of het de beste bezetting in jaren was. De komst van de dames die normaal in NL werken zal daar ook wel iets mee te maken hebben maar ik geraakte gewoonweg niet uitgekeken op al dat moois dat stond te pronken achter de ramen.

Ik zou morgen zondagmiddag dus naar Antwerpen komen heeft er iemand een tip waar ik terecht kan voor pzc en een dame met een heel grote boezem .
Ben net voor nieuwjaar daar geweest maar dan heb ik mijn gedacht daar niet gevonden misschien is er nu toch wat beterschap.
Tips zijn welkom en deze neem ik met dank af.

Als de vroege vogel die ik ben kom ik meestal enkel smorgends in het SKW. Gisterenavond na mijn bezoekje aan Nicole heb ik een aantal rondjes gewandeld en het leek of het de beste bezetting in jaren was. De komst van de dames die normaal in NL werken zal daar ook wel iets mee te maken hebben maar ik geraakte gewoonweg niet uitgekeken op al dat moois dat stond te pronken achter de ramen.
Vanaf vandaag mogen de dames in Nederland weer aan de slag. De meeste van hun zullen dus snel terug in Nederland aan de slag gaan.

Maria en Gabriella huren hun kamer permanent. Dus ook hun vrije dagen en zelfs verlofperiodes. Ze beginnen ergens rond 9.30 of 10.00u en blijven dan tot ongeveer 22.00u. Op woensdag beginnen ze later. Zondag is hun vrije dag, en daar wijken ze maar zelden vanaf. Eind deze maand gaan ze met verlof.
Ja, maar ze zijn daarvoor wel verhuisd van 47 (en 39) naar 40

Ja, maar ze zijn daarvoor wel verhuisd van 47 (en 39) naar 40
Maria is jaren geleden samen met Flory van 38 naar 47 verhuisd, zodat de 3 vriendinnen be elkaar stonden. Na vorige lockdown werkten ze overdag op 47, en de avond op verschillende andere adressen. Dat ze naar 40 verhuisd zijn heeft er niet alleen mee te maken dat ze die permanent kunnen huren, maar ook omdat kamers ruimer zijn, en hun dus meer mogelijkheden bied om hun toys uit te stallen.

Maria is jaren geleden samen met Flory van 38 naar 47 verhuisd, zodat de 3 vriendinnen be elkaar stonden. Na vorige lockdown werkten ze overdag op 47, en de avond op verschillende andere adressen. Dat ze naar 40 verhuisd zijn heeft er niet alleen mee te maken dat ze die permanent kunnen huren, maar ook omdat kamers ruimer zijn, en hun dus meer mogelijkheden bied om hun toys uit te stallen.
Ik ga hier niet in een onnozele ja-nee discussie vervallen, maar het tussen shiften in iet hoeven verhuizen speelde er zeker ook een grote rol in.

Jij maakt het veel ingewikkelder dan het is. Ik ken geen enkele dame die haar vaste kamer opgegeven heeft om op een andere kamer dubbele shifts te werken. Al de dames die dubbele shifs werken, en dit niet op hun "eigen" kamer kunnen doen verhuizen voor de andere shift naar een andere kamer of zelfs naar een ander pand.
Toch wel hoor Janus. Niet massaal, maar zelfs voor de coronatijd werd er wel eens een vaste kamer die voor 1 shift beschikbaar was, opgegeven om elders ook eventueel een dubbele shift te kunnen doen. Heel wat meisjes richten hun kamer wat in, en laten hun spulletjes liever op hun vaste plaats staan ipv dat lastige verhuizen. Op dat vlak is er trouwens ook een verschil in "beleid" tussen de verhuurders, wat betreft hetgeen ze toelaten en de vrijheden die ze geven. Dat verrechtvaardigt ten dele ook prijsverschillen onderling.

Ik ben nu in het skw, en Maya was al niet meer te zien.
Erg jammer.

Zou ze dan zoveel meer verdienen in Den Haag ? Iemand enig idee waarom ze persé in Nederland wil werken en niet hier in Antwerpen ? Vriendinnen die daar werkzaam zijn , een ander cliënteel , meer wandelaars die ook binnen gaan ipv mannen die enkel hun ogen eens de kost willen geven... wie zal het zeggen...

Ik heb het verhaal dat ze mij verteld heeft al een paar keer uitgebreid verteld. Maar het komt er op neer dat ze in Antwerpen meer, veel meer zelfs kan verdienen, maar dat ze het in Den Haag prettiger werken vind.

Terug
Bovenaan Onderaan