Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En wat gaan ze daar dan doen? Een "gewone" job? :unsure: Ten eerste is die "gewone" job daar heel moeilijk te vinden en ten tweede kunnen ze daar amper een paar honderd Euro in de maand mee verdienen. (misschien even verduidelijken dat ik het hier over Roemenië heb, daar komen toch de meeste SKW dames vandaan)

Ik hoorde gisteravond nog dat ook in Roemenië alles pokkeduur geworden is en dat mensen daar nu helemaal niet meer rond komen met wat ze verdienen.

De meeste dames zullen na een welverdiend Paasverlof eind april of begin mei wel terugkomen, daar vertrouw ik op, en als de bekende dames niet terugkomen dan komen er wel nieuwe in de plaats die als het even meevalt ook weer uitgroeien tot nieuwe toppertjes.
😅wees maar niet bang,binnen kort zit alles weer vol oekrainse schoonheden daar kun je van op aan
 
Was wel veel kleiner dan VT. Hoeveel kamers waren er toen ook al weer, 10 of misschien 15? Die Myo-o bar kwam er pas toen de passage al jaren gesloten was.
Was klein maar niet zeer klein. Ik gok toch dikke 20 ramen hoor. Heb er vaak gewipt toen ik jong was. Dat was de periode dat je nog straathoertjes kon oppikken in de buurt van het koninckplein. En kort ervoor kon je nog rondjes rijden met de auto in het skw 🙂.
Vandaag is het toch veiliger en properder.... wat zijn we toch gelukzakken dat we op die plek al die tijd 20jarige modelletjes mogen volpompen. Vroeger meer Russisch en Bulgaars (zelfs geregeld Nederlands), vandaag weliswaar prachtig Roemeens....
 
@DaBart die tijden heb ik meegemaakt. Ik kom al bijna 40 jaar in het skw. Ik ben vaak door die passage gewandeld, maar ok ben maar 2 of 3 keer daar op een kamer beland.

Ik ben ook wel eens rondjes blijven rijden tot ik mijn goesting vond. Dan parkeren, maar als je dan aan haar raam kwam, was iemand anders je natuurlijk al voor, en moest je wachten of een andere keuze maken. ;)
:p :D

Dus dan de volgorde aangepast. Eerst parkeren, en dan op zoek naar een dame naar mijn goesting. :D
 
Weet iemand als maya ss 30/2 daar is zaterdagnacht?
Vorige week was ze er niet.
en zou haar super graag nog eens bezoeken so een geil ding.
En voor mij is het toch vlug 1h rijden
Die zit in Roemenië met haar geile kont. Dat zijn twintig worsten per nacht die een ander pompstation moeten zoeken deze periode 🙂
 
En kort ervoor kon je nog rondjes rijden met de auto in het skw 🙂.
Die tijd herinner ik mij nog, met de licht getunde VW Kever, géén verkeer voor mij, even een showtje geven en optrekken... om dan mijne kak in te houden toen ik een VW GTI van de Rijkswacht achter mij spotte.... En dan die keer op dat smalle voetpaadje met de Honda XR voorbij die ramen gescheurd.
 
Ze verdienen hier x100 dan dat ze in Roemenië verdienen dus waarom zouden ze hier wegblijven?? En ja , enkele zullen stoppen na 10/15 jaar poen geschept te hebben of ne rijke aan de haak geslagen te hebben! Gloria van villa tinto4 (avond shift) deed haar verhaal deze week aan mij: ze leerde een rijke Hollander kennen die bij haar klant was , begon een relatie met hem en stopte met prostitutie, na enkele jaren relatie op de klippen en ziehier , ze is terug in skw. By the way ,Gloria is geen Roemeense
Ik hoop dat x100 symbolisch bedoeld is... Het gemiddelde maandloon in Roemenië is zo'n €400, dus x 100 zou €40000 zijn... Er is geen enkele raamdame die dat verdient in een maand tijd. De tijd van poenscheppen en na10 jaar te kunnen rentenieren is definitief voorbij. Ik heb al dames gehoord die hun keuze betreuren. En wat ga je vertellen als je een job moet zoeken in Roemenië? Ik heb tien jaar in de horeca gewerkt in België? Roemeense werkgevers zijn niet achterlijk hoor.
 
Ik hoop dat x100 symbolisch bedoeld is... Het gemiddelde maandloon in Roemenië is zo'n €400, dus x 100 zou €40000 zijn... Er is geen enkele raamdame die dat verdient in een maand tijd. De tijd van poenscheppen en na10 jaar te kunnen rentenieren is definitief voorbij. Ik heb al dames gehoord die hun keuze betreuren. En wat ga je vertellen als je een job moet zoeken in Roemenië? Ik heb tien jaar in de horeca gewerkt in België? Roemeense werkgevers zijn niet achterlijk hoor.
Die tijd is niet definitief voorbij voor de toppers hoor. En daarnaast zijn er genoeg die 400 per nacht 'gewoon' of 'weinig' vinden. Maar uiteraard ook een paar die maar 100 aan hun shift overhouden.... 300 meiden, 400 meningen.... de geld discussie zullen we maar niet heropenen.....
 
Het is inderdaad uit tweede hand, maar zolang Gabriella zelf niet reageert op mijn bericht, is Maria, de beste vriendin van Gabriella in het skw, de meest betrouwbare bron die ik heb. Ik heb bovendien uit meerdere bronnen vernomen dat het momenteel nog niet helemaal definitief is. Ik blijf voorlopig dus nog hoop houden Gabriella terug te gaan zien, en haar weer te kunnen bezoeken voor heerlijke dates.

En zoals je zelf ook aangeeft, is definitief vaak voor langere tijd, maar dus slechts tijdelijk.

Het blijft dus afwachten, maar voorlopig houd ik hoop. Wat me minder positief in deze stemt, is het feit dat hun vriendinnen Julia en Flory wel definitief gestopt lijken te zijn. Zij zijn beiden namelijk al wel langere tijd gestopt.

Toen Gabriella vertrok was er slechts sprake van verlof voor ongeveer een maand. Tijdens dit verlof is het echter veranderd, en zou ze gestopt zijn, en reageert niet op berichten. Ze bekijkt haar belgische nummer zelfs niet meer. Ze heeft dus mij en ook andere goede vaste klanten niets laten weten, en onze enige bron van informatie is Maria.
Een paar jaar geleden is Maria ook eens voor enkele maanden weggeweest en nadien dus teruggekomen. Ik vreesde toen dat Maria niet meer zou terugkomen maar dat was dus niet het geval. De dames hebben ook een privéleven en kunnen dus om allerlei redenen hier niet zijn. De dames moeten hier niet zijn; als zij nu problemen thuis zou hebben dan is het best dat ze thuis is waar ze het meest nodig is...
 
Ik hoop dat x100 symbolisch bedoeld is... Het gemiddelde maandloon in Roemenië is zo'n €400, dus x 100 zou €40000 zijn... Er is geen enkele raamdame die dat verdient in een maand tijd. De tijd van poenscheppen en na10 jaar te kunnen rentenieren is definitief voorbij. Ik heb al dames gehoord die hun keuze betreuren. En wat ga je vertellen als je een job moet zoeken in Roemenië? Ik heb tien jaar in de horeca gewerkt in België? Roemeense werkgevers zijn niet achterlijk hoor.
Toppers verdienen hier nog altijd veeeeeeeeeeel geld , anders zouden ze hier niet meer werken!!!!!
 
Ik hoop dat x100 symbolisch bedoeld is... Het gemiddelde maandloon in Roemenië is zo'n €400, dus x 100 zou €40000 zijn... Er is geen enkele raamdame die dat verdient in een maand tijd. De tijd van poenscheppen en na10 jaar te kunnen rentenieren is definitief voorbij. Ik heb al dames gehoord die hun keuze betreuren. En wat ga je vertellen als je een job moet zoeken in Roemenië? Ik heb tien jaar in de horeca gewerkt in België? Roemeense werkgevers zijn niet achterlijk hoor.
Ik ken toppers die 25000/30000€ per maand pakken! Zij hebben soms klanten die 1000€ geven voor een uur of twee te babbelen en aan hun flosch te laten trekken zonder dat er neuken aan te pas komt. Als je 6 van de 7 dagen werkt en je bent veel bezet (toppers bedoel ik dan , voor de commentaar weer komt )dan kom je wel aan die bedragen! Daarom dat er veel toppers enkele maanden veel werken en er dan een tijdje op verlof zijn
 
Laatst bewerkt:
Die tijd is niet definitief voorbij voor de toppers hoor. En daarnaast zijn er genoeg die 400 per nacht 'gewoon' of 'weinig' vinden. Maar uiteraard ook een paar die maar 100 aan hun shift overhouden.... 300 meiden, 400 meningen.... de geld discussie zullen we maar niet heropenen.....
Omzet is geen winst he.

Normale winst skw is tussen de 10 en 15000 maand.

Toppers verdubbelen het

Al de rest die loopt te klagen en zagen zijn gewoon charlatans die de harten van de domme klanten bespelen.

Vaste kosten tellen dus ook.
Appartement in antwerpen zonder contract met verbruik geregeld door baas is 1500/maand. Ruit is 2000/maand. 500 eten en drinken. Das al 4000/maand. Nu kan dan appartement gedeeld worden maar het raam niet.

Elke week is de eerste 1000 dus voor de kosten te dekken. Normaal moet dat lukken in 1 goede dag. Dan nog een dag verlof met een 6 op 7 schema... Blijven er 5 dagen over. Of 4 als het kalm is

Lopen de dames dubbele ruiten te huren (wat er veel doen) dan hebben ze 6000 euro kost

Enz enz

10 000 euro winst moet echt te halen zijn.

Das maar 5x500 euro per dag nodig per week. (met 6de dag als "goede dag" berekend voor 1000 kost)

500 is gemiddeld 5 klanten. (50 euro klanten en 100 euro en 150 euro klanten)

Das het minimum.
 
Omzet is geen winst he.

Normale winst skw is tussen de 10 en 15000 maand.

Toppers verdubbelen het

Al de rest die loopt te klagen en zagen zijn gewoon charlatans die de harten van de domme klanten bespelen.

Vaste kosten tellen dus ook.
Appartement in antwerpen zonder contract met verbruik geregeld door baas is 1500/maand. Ruit is 2000/maand. 500 eten en drinken. Das al 4000/maand. Nu kan dan appartement gedeeld worden maar het raam niet.

Elke week is de eerste 1000 dus voor de kosten te dekken. Normaal moet dat lukken in 1 goede dag. Dan nog een dag verlof met een 6 op 7 schema... Blijven er 5 dagen over. Of 4 als het kalm is

Lopen de dames dubbele ruiten te huren (wat er veel doen) dan hebben ze 6000 euro kost

Enz enz

10 000 euro winst moet echt te halen zijn.

Das maar 5x500 euro per dag nodig per week. (met 6de dag als "goede dag" berekend voor 1000 kost)

500 is gemiddeld 5 klanten. (50 euro klanten en 100 euro en 150 euro klanten)

Das het minimum.

Ben jij hun boekhouder misschien? :LOL:

Ik schreef het al een aantal keren op dit forum........."veralgemenen is nooit een goede zaak".

Je zult in "een aantal gevallen" wel gelijk hebben maar in een ander aantal gevallen ook niet. Er zijn wel degelijk dames die dagen hebben waarop ze er met moeite hun huur van het raam uithalen en er zijn dames die meer dan eens op het einde van de maand niet het geld bij elkaar hebben om hun huishuur te betalen voor de volgende maand.

Wat jij hier dus stelt is géén algemene regel.

Maar zoals @DaBart al schreef ....".... de geld discussie zullen we maar niet heropenen....."

En om af te sluiten nóg één van mijn stokpaardjes........"er is een groot verschil tussen denken van iets te weten en iets écht weten" en ook nog "je kunt nooit een ander zijn rekening maken"

Zullen we het daar maar bij houden?

Tenzij jij dus de boekhouder van het SKW bent en inzage hebt in alle inkomsten en uitgaven van alle dames die daar werken maar ik ga ervan uit dat dát niet het geval is. ;)
 
Ben jij hun boekhouder misschien? :LOL:

Ik schreef het al een aantal keren op dit forum........."veralgemenen is nooit een goede zaak".

Je zult in "een aantal gevallen" wel gelijk hebben maar in een ander aantal gevallen ook niet. Er zijn wel degelijk dames die dagen hebben waarop ze er met moeite hun huur van het raam uithalen en er zijn dames die meer dan eens op het einde van de maand niet het geld bij elkaar hebben om hun huishuur te betalen voor de volgende maand.

Wat jij hier dus stelt is géén algemene regel.

Maar zoals @DaBart al schreef ....".... de geld discussie zullen we maar niet heropenen....."

En om af te sluiten nóg één van mijn stokpaardjes........"er is een groot verschil tussen denken van iets te weten en iets écht weten" en ook nog "je kunt nooit een ander zijn rekening maken"

Zullen we het daar maar bij houden?

Tenzij jij dus de boekhouder van het SKW bent en inzage hebt in alle inkomsten en uitgaven van alle dames die daar werken maar ik ga ervan uit dat dát niet het geval is. ;)
Die dames die hun huur er niet uithalen zijn diegene die heel de tijd met hun gsm bezig zijn of er met ne zure smoel zitten en geen interesse tonen
 
Gisteren werd er nog geschreven hier dat de dames klagen dat er niet genoeg klanten zijn.
Nu verdienen ze allemaal rond de 10k per maand.
De waarheid zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen anders hadden de vele dvp het niet moeilijk gehad in corona tijd.
Voor mezelf kan ik maar zeggen dat we vanavond een dvp toch gaan een beetje rijker gaan maken 😛
 
Gisteren werd er nog geschreven hier dat de dames klagen dat er niet genoeg klanten zijn.
Nu verdienen ze allemaal rond de 10k per maand.
De waarheid zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen anders hadden de vele dvp het niet moeilijk gehad in corona tijd.
Voor mezelf kan ik maar zeggen dat we vanavond een dvp toch gaan een beetje rijker gaan maken 😛
Als ik zou klagen over mijn loon dan zocht ik ander werk! Geloof me , er zijn er veel die op het einde van de maand meer geld verdienen waar de meeste van ons van kunnen dromen. En er zijn er waar ik van weet die tijdens de lockdown meer verdienden privé ( Maria Flory Gabriella ) dan in het skw , geen klanten van 50€ privé !! Starten vanaf 100€
 
Laatst bewerkt:
Het mes snijdt aan 2 kanten dit zegs zijnde ,vandaag was ik in skw en de toppers zijn constant bezet wel schrijnend als de andere 4 er werkloos aan toeziet terwijl die ene topper nauwelijks voor haar raam zit ,plotseling begon haar gebuur me al lachend oog contact te zoeken en al lachend in mijn richting keek ,ik heb er wel een dubbel gevoel mee met haar houding ,al jaren ontwijkt ze me of doet ze alsof ik niet bestaat maar nu was ze plotseling mijn beste vriendin vanuit haar raam :)
Paasvakantie zal er ook iets mee te maken hebben de meeste getrouwde mannen zullen nu met hun kroost waarschijnlijk in een of ander pretpark vertoeven of vakantiedorp hun zakgeld op te souperen ipv vakantiedorp van lichte zeden en lust te bezoeken,enfin heb vandaag toch een serieuse sponsering gedaan aan een Dvp ,ze was weeral gelukkig !
 
Terug
Bovenaan Onderaan