Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het laatste wat ik hierover wil zeggen is dat alle berichten hierover nattevingerwerk zijn. Ik baseer me liever op een studie die is uitgevoerd door de KULeuven, in opdracht van de NBB. En nee, deze studie is niet gemaakt van achter het bureau. De mensen die de studie hebben gemaakt hebben uren respectievelijk in een gehuurde bovenverdieping in het SKW, resp in hun auto in de Aarschotstraat gezeten om te tellen en te timen. Lees ook eens het boek dat Hans Vandecandelaere hierover heeft geschreven.
 
Het laatste wat ik hierover wil zeggen is dat alle berichten hierover nattevingerwerk zijn. Ik baseer me liever op een studie die is uitgevoerd door de KULeuven, in opdracht van de NBB. En nee, deze studie is niet gemaakt van achter het bureau. De mensen die de studie hebben gemaakt hebben uren respectievelijk in een gehuurde bovenverdieping in het SKW, resp in hun auto in de Aarschotstraat gezeten om te tellen en te timen. Lees ook eens het boek dat Hans Vandecandelaere hierover heeft geschreven.
Hoe bereken je vanuit de wagen of vanuit een gehuurde bovenverdieping hoeveel een vrouw verdient ?
Je weet niet of er extra's zijn betaald en wees maar zeker dat dit een serieus verschil kan uitmaken op een hele maand....
 
Het mes snijdt aan 2 kanten dit zegs zijnde ,vandaag was ik in skw en de toppers zijn constant bezet wel schrijnend als de andere 4 er werkloos aan toeziet terwijl die ene topper nauwelijks voor haar raam zit ,plotseling begon haar gebuur me al lachend oog contact te zoeken en al lachend in mijn richting keek ,ik heb er wel een dubbel gevoel mee met haar houding ,al jaren ontwijkt ze me of doet ze alsof ik niet bestaat maar nu was ze plotseling mijn beste vriendin vanuit haar raam :)
Paasvakantie zal er ook iets mee te maken hebben de meeste getrouwde mannen zullen nu met hun kroost waarschijnlijk in een of ander pretpark vertoeven of vakantiedorp hun zakgeld op te souperen ipv vakantiedorp van lichte zeden en lust te bezoeken,enfin heb vandaag toch een serieuse sponsering gedaan aan een Dvp ,ze was weeral gelukkig !
leestekens... een zegen!!!!!
 
Weekje Antwerpen eindigde eigenlijk vrijdag, maar nog eens een hotel genomen voor het weekend erbij. Paar conclusies getroķken, skw is beter doordeweeks dan in het weekend. Een plek zo dicht mogelijk bij skw is wel aan te raden voor een wandel toerist. Mijn eerste verblijf was een appartement op steenworp afstand (ideaal), tweede verblijf voor het weekend was een hotel 2 km afstand, lijkt niet ver maar voelt wel ver in praktijk. Had aanvankelijk spijt van de verlenging, maar op zaterdag begin van de avond toch iets heel speciaals meegemaakt. Helaas ook veel negatieve ervaringen. Tienmaal naar binnen geweest en goed gesponsored. Enkel 1 dame heeft me echt volledig betoverd, een andere was ook subliem, de rest was niet goed. Fantastische stad wel, jammer van het verschrikkelijke weer. Reviews geleidelijk later.
 
Weekje Antwerpen eindigde eigenlijk vrijdag, maar nog eens een hotel genomen voor het weekend erbij. Paar conclusies getroķken, skw is beter doordeweeks dan in het weekend. Een plek zo dicht mogelijk bij skw is wel aan te raden voor een wandel toerist. Mijn eerste verblijf was een appartement op steenworp afstand (ideaal), tweede verblijf voor het weekend was een hotel 2 km afstand, lijkt niet ver maar voelt wel ver in praktijk. Had aanvankelijk spijt van de verlenging, maar op zaterdag begin van de avond toch iets heel speciaals meegemaakt. Helaas ook veel negatieve ervaringen. Tienmaal naar binnen geweest en goed gesponsored. Enkel 1 dame heeft me echt volledig betoverd, een andere was ook subliem, de rest was niet goed. Fantastische stad wel, jammer van het verschrikkelijke weer. Reviews geleidelijk later.
We zijn benieuwd naar wie je subliem vond en ook wie niet goed en waar de verschillen in zaten. Gaan we tzt nog horen dus.

10x in 1 week...een hele belevenis!
 
Weekje Antwerpen eindigde eigenlijk vrijdag, maar nog eens een hotel genomen voor het weekend erbij. Paar conclusies getroķken, skw is beter doordeweeks dan in het weekend. Een plek zo dicht mogelijk bij skw is wel aan te raden voor een wandel toerist. Mijn eerste verblijf was een appartement op steenworp afstand (ideaal), tweede verblijf voor het weekend was een hotel 2 km afstand, lijkt niet ver maar voelt wel ver in praktijk. Had aanvankelijk spijt van de verlenging, maar op zaterdag begin van de avond toch iets heel speciaals meegemaakt. Helaas ook veel negatieve ervaringen. Tienmaal naar binnen geweest en goed gesponsored. Enkel 1 dame heeft me echt volledig betoverd, een andere was ook subliem, de rest was niet goed. Fantastische stad wel, jammer van het verschrikkelijke weer. Reviews geleidelijk later.
Maniga, als je wil niet te lang wachten met uw reviews zo maak je ons alleen maar nieuwsgieriger.
 
Tienmaal naar binnen geweest en goed gesponsored. Enkel 1 dame heeft me echt volledig betoverd, een andere was ook subliem, de rest was niet goed.

Dus je wil eigenlijk zeggen dat 8 van de 10 dames die je bezocht hebt niet goed waren? Dat is dan 80%? :unsure:

Waarschijnlijk heb je dan toch een aantal verkeerde keuzes gemaakt want naar mijn ervaringen liggen de verhoudingen in het SKW toch anders. De vijftigtal verschillende dames die ik de voorbije 5 jaar in het SKW bezocht hebben leveren voor mij ongeveer volgende percentages op:

25% zéér goed
50% goed
25% niet goed

Waarbij natuurlijk in deze 3 categorieën nog onderverdelingen mogelijk zijn.

Een goede raad, volgende keer beter kiezen of je eerst een beetje documenteren op de fora ;)

Ik ben trouwens heel benieuwd naar welke dames je dan goed vond en welke niet.
 
Dus je wil eigenlijk zeggen dat 8 van de 10 dames die je bezocht hebt niet goed waren? Dat is dan 80%? :unsure:

Waarschijnlijk heb je dan toch een aantal verkeerde keuzes gemaakt want naar mijn ervaringen liggen de verhoudingen in het SKW toch anders. De vijftigtal verschillende dames die ik de voorbije 5 jaar in het SKW bezocht hebben leveren voor mij ongeveer volgende percentages op:

25% zéér goed
50% goed
25% niet goed

Waarbij natuurlijk in deze 3 categorieën nog onderverdelingen mogelijk zijn.

Een goede raad, volgende keer beter kiezen of je eerst een beetje documenteren op de fora ;)

Ik ben trouwens heel benieuwd naar welke dames je dan goed vond en welke niet.
Naar mijn ervaring ,soms heb je topontmoetingen met een Dvp niet van de eerste keer.Door regelmaat deze Dvp te bezoeken krijgt je er een click mee en
je moet er wat tijd en centen in steken ,dat doet ze ook want ze investeer ook in uw bezoek en tracht haar service te verbeteren en soms krijg je dat tikkeltje of extra meer bij de volgende bezoek ,natuurlijk zijn er ook afknappers !
 
Dus je wil eigenlijk zeggen dat 8 van de 10 dames die je bezocht hebt niet goed waren? Dat is dan 80%? :unsure:

Waarschijnlijk heb je dan toch een aantal verkeerde keuzes gemaakt want naar mijn ervaringen liggen de verhoudingen in het SKW toch anders. De vijftigtal verschillende dames die ik de voorbije 5 jaar in het SKW bezocht hebben leveren voor mij ongeveer volgende percentages op:

25% zéér goed
50% goed
25% niet goed

Waarbij natuurlijk in deze 3 categorieën nog onderverdelingen mogelijk zijn.

Een goede raad, volgende keer beter kiezen of je eerst een beetje documenteren op de fora ;)

Ik ben trouwens heel benieuwd naar welke dames je dan goed vond en welke niet.
Bwa, dat varieert in mijn ervaring toch erg, hoor. Er zijn periodes dat ik (toevallig of dankzij recensies) enkele heel goede meiden na elkaar doe, maar er zijn evengoed van die periodes dat ik wat meer experimenteer en niets dan afwerkertjes tref.

Niet iedereen is een ervaren wandelaar die goede relaties onderhoud met tal van die meiden, hé. Velen lopen gewoon binnen voor 50 euro, worden wat afgezogen en aangemaand snel te komen voor de timer/radio afloopt. Het verschil tussen toppers en floppers is ook bijzonder groot. Soms kom ik met een bevredigde grijns het raam uit bij zo'n Micha en loop ik pardoes binnen bij een - excuzez le mot - trut die niets van zeg is, het condoom over de slappe trekt en je bijna met de borstel naar buiten veegt terwijl je nog in je broek stapt.

Er zijn meiden die je verbazen en gewoon méér doen dan je zelfs had afgesproken aan de deur, maar er zijn er evengoed veel die binnen plots geen Engels meer verstaan en bijvoorbeeld het beffen afbreken want 'have to take call' en daarna doodleuk zeggen dat je 'time finish' is.

Zoveel wandelaars, zoveel ervaringen.
 
Die Maniga moet dan toch wel geld te veel hebben, me dunkt...

TE veel geld heb je nooit :LOL:

Misschien heeft hij 10 bezoekjes van 50 Eur gedaan (dat zal blijken uit zijn recensies) en dat maakt dan 500 Eur aan budget voor een leuke vakantieweek. Er zijn klanten in het SKW die eenzelfde budget spenderen aan 2 of soms zelfs 1 date met een dame :)

Het is dus maar waarvoor je kiest en je moet natuurlijk dat budget wel voorhanden hebben en het kunnen en willen spenderen.

Maar zoals ik "ergens" al eens schreef............we kunnen iemand anders zijn rekening niet maken hé ;)
 
Ik ga regelmatig op zondagnamiddag een wandeling maken door het SKW. In tegenstelling tot vroeger zijn er nu op zondagnamiddag veel ramen onbezet en die dan bezet zijn, is ofwel door dames die er al jaren staan of door (voor mij alleszins) nieuwe gezichten. Ik krijg echt geen wow gevoel bij alles wat ik zie staan, laat staan dat ik er zou binnen gaan. Vanmiddag kon er mij slechts één bekoren en dat was op Verversrui 13, uiterst rechtse raam (blond).
 
Er zijn redelijk wat meisjes op verlof momenteel. Maar inderdaad: de laatste tijd is de nachtshift een pak beter bezet, vind ik. Toch in het weekend.

De grote Paas-uittocht moet nog beginnen :)

En dagshift..........avond/nachtshift..........ik vind perfect mijn gading in de dagshift, ik was er daarentegen uitzonderlijk gisteravond en ben onverrichter zake terug naar huis gereden vanwege te veel dames die absoluut mijn type niet zijn.

Het hangt er allemaal van af wát je zoekt natuurlijk. ;)
 
Dus je wil eigenlijk zeggen dat 8 van de 10 dames die je bezocht hebt niet goed waren? Dat is dan 80%? :unsure:

Waarschijnlijk heb je dan toch een aantal verkeerde keuzes gemaakt want naar mijn ervaringen liggen de verhoudingen in het SKW toch anders. De vijftigtal verschillende dames die ik de voorbije 5 jaar in het SKW bezocht hebben leveren voor mij ongeveer volgende percentages op:

25% zéér goed
50% goed
25% niet goed

Waarbij natuurlijk in deze 3 categorieën nog onderverdelingen mogelijk zijn.

Een goede raad, volgende keer beter kiezen of je eerst een beetje documenteren op de fora ;)

Ik ben trouwens heel benieuwd naar welke dames je dan goed vond en welke niet.
Misschien een slechte run gehad, maar ik had eigenlijk moeten zeggen "niet goed" in vergelijking met wat ook mogelijk te vinden is op het SKW. Geen van de dames waren echt "slecht", en allen waren prachtig genoeg om moeite te moeten doen niet te snel klaar te zijn. Ik heb er in ieder geval twee twee gedaan die al met een enkele ster hier waren beoordeeld, vond ze zelf wat meer waard.

Het subforum Antwerpen heb ik stuk gelezen van te voren en tijdens en met veel plezier. Maar ik was wat meer in de nachten aanwezig, en dan is de bezetting toch wat anders. Plus ik vind het ook wel leuk gewoon ergens naar binnen te gaan en hopen dat je wat moois vindt. En vergeet niet, het was deze week tyfus koud, maakt het lopen niet zo relaxed, op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee en ga ergens naar binnen.

Geen reviews nog, maar wie ik subliem vond was Camilla (VT 34 Avond/Nacht) geen reviews hier zover ik weet. En Alexia (verversrui 26) heeft echt mijn dag/week goed gemaakt. Werd bloed chagrijnig door het weer en een aantal subpar bezoekjes, en zij maakte alles goed in een uur. Beste dame die ik ooit bezocht heb, klik was werkelijk fantastisch.
 
Bwa, dat varieert in mijn ervaring toch erg, hoor. Er zijn periodes dat ik (toevallig of dankzij recensies) enkele heel goede meiden na elkaar doe, maar er zijn evengoed van die periodes dat ik wat meer experimenteer en niets dan afwerkertjes tref.

Niet iedereen is een ervaren wandelaar die goede relaties onderhoud met tal van die meiden, hé. Velen lopen gewoon binnen voor 50 euro, worden wat afgezogen en aangemaand snel te komen voor de timer/radio afloopt. Het verschil tussen toppers en floppers is ook bijzonder groot. Soms kom ik met een bevredigde grijns het raam uit bij zo'n Micha en loop ik pardoes binnen bij een - excuzez le mot - trut die niets van zeg is, het condoom over de slappe trekt en je bijna met de borstel naar buiten veegt terwijl je nog in je broek stapt.

Er zijn meiden die je verbazen en gewoon méér doen dan je zelfs had afgesproken aan de deur, maar er zijn er evengoed veel die binnen plots geen Engels meer verstaan en bijvoorbeeld het beffen afbreken want 'have to take call' en daarna doodleuk zeggen dat je 'time finish' is.

Zoveel wandelaars, zoveel ervaringen.
Dit is denk ik wel een perfecte samenvatting. Het verschil tussen dames is zo groot. Het uiterlijk kan fantastisch zijn, maar als een meisje je afwerkt ga ik toch met een kut gevoel weer naar buiten. Als een dame dezelfde energie binnen behoudt als dat ze had toen ze je naar binnen lokte dan ga ik bijna altijd tevreden de deur uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar wel degelijk 2 keer op haar stoel zien zitten op haar gebruikelijke locatie.

Misschien heb ik 23u niet goed ingeschat en was het tussen 22u en 22u30 maar op dát moment was ze er zeker.
ik heb georgia gisteravond tussen 7 en 9 toch wel een paar keer gespot.
theo

'k zal wat verward geweest zijn. Of ze zat boven met een klant en had haar licht al uitgedaan beneden, geen idee.

Georgia draait dus nog steeds dubbele diensten. Dacht dat ze na haar verlof misschien terug naar enkel dagdienst zou gaan. Aan de andere kant is de huur in VT natuurlijk ook omhoog.

En intussen heb ik ze zelf ook zien zitten gisterenmiddag en alweer van kortbij mogen bewonderen.
Ze gaf inderdaad aan dat ze - nog steeds - "anderhalf"/dubbele shift doet.
Anyways, de zon scheen, ze was haar vrolijke zelf en deze idioot ging met een brede smile buiten, dus meer moet dat niet zijn. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan