Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet zal wel 11/3 zijn Anna Maria zit op 13/3SS 11/3 of 13/3, ik twijfel.
In het rechtse raam van het pand staat een oude vrij lelijke dame met een lang ouderwets kleed, in het midden niemand
Dat is Andrea die daar staat met lange zwarte spijkerbroek aan. Maar je zal ze niet meer zien staan ook want is volledig gestopt. Dat heeft ze mij zelf zelf verteld. Bij het voorbij wandelen riep ze me binnen om dat te zeggen. ( het is mijn laatste nacht vandaag ) en dat is nu een week of 2 geleden denken ik.Gisteren, dinsdagavond was ze er niet.
@JoviBon: ter info.
Het is Andra haar naam sorry ik had Andrea geschreven maar het is wel degelijk Andra. Struisere dame met lang zwart haar en steeds in een lange zwarte spijkerbroek.Dat is Andrea die daar staat met lange zwarte spijkerbroek aan. Maar je zal ze niet meer zien staan ook want is volledig gestopt. Dat heeft ze mij zelf zelf verteld. Bij het voorbij wandelen riep ze me binnen om dat te zeggen. ( het is mijn laatste nacht vandaag ) en dat is nu een week of 2 geleden denken ik.
Nou alleen nog 20 graden en droog weer.Wat zijn er toch veel leuke dames daar!
Dat zal normaal gesproken wel in het Stamcafé toegestaan zijn.Een vraagje. In een topic van een dame hier in het SKW ( Anna Maria) , zijn bijdragen verwijderd met de reden " alleen ervaringen graag" . Mogen die bijdragen dan wel in topic " stamcafe " , of worden zd dan nogmaals verwijderd?
Kan je beter vragen aan een schrijvende 'ancien' in dit stamcafe, die weet ongetwijfeld meerEen vraagje. In een topic van een dame hier in het SKW ( Anna Maria) , zijn bijdragen verwijderd met de reden " alleen ervaringen graag" . Mogen die bijdragen dan wel in topic " stamcafe " , of worden zd dan nogmaals verwijderd?
Eigenlijk ook aan de moderator gericht.Kan je beter vragen aan een schrijvende 'ancien' in dit stamcafe, die weet ongetwijfeld meer
Tenzij deze moderator ook veelvuldig schrijver is in dit stamcafe...Eigenlijk ook aan de moderator gericht.
Anna-Maria heeft een soort van beschermde status heb ik het gevoel. In haar recensie topic heerst een soort van smetvrees, wat dan weer wel bij haar past...
Sofi heb ik vanavond gezien.Thanks, heeft iemand anders Sofi al gespot van VT26?
Te ijverig is nooit goedIk rapporteer helemaal niets. We hebben gewoon met een overijverige moderator te maken.
Maar dan wel weer met magische handjes. Aftrekken met olie is dus de specialiteit. Terwijl je zelf aan die grote borsten friemeltAnna-Maria heeft een soort van beschermde status heb ik het gevoel. In haar recensie topic heerst een soort van smetvrees, wat dan weer wel bij haar past...
ja paspoort controleAnna Maria heeft meerdere specialiteiten.
Als ze stopt met dit werk gaat ze op zavetem werken bij de douane.ja paspoort controle![]()
Bedoel je Amanda?Dat Hongaars Meisje met de kleine borstjes dat op vingerling 14 zat 2e raam is die daar al terug?
Zit terug in GentBedoel je Amanda?
Al even niet meer gezien en dat mag wat mij betreft zo blijven.
![]()
Recensie - Amanda (Roe), Vingerlingstraat 14/2
Deze gisteren bezocht, nadat ze haar omgeslagen handdoek open deed. Aan de deur kon kussen, pzc, intiem. Binnen gekomen was ze eerst rustig, maar nadat ik betaald had, begon ze helemaal te veranderen en gek te worden qua gedrag, hele vreemde 'grapjes' te maken die ze eindeloos bleef herhalen in...www.girlsreview.nl
Is het deze danZit terug in Gent
Ja!Is het deze dan
![]()
Recensie - Amanda, Gent, Pieter Vanderdonckt 17, linkse raam (vh Antwerpen)
Voor mijn bezoek aan antonia, dit meisje nog onderweg tegen gekomen. Zag er mij een heet ? kanon uit en sloeg tielt als ze mij zag ?? giechelen en lachen en overal aan mij komen mij trekken van alle kanten ? wou mij per se naar binnen lokken maar sorry ? meisje. Had al de keuze gemaakt voor...www.girlsreview.nl
In de tijd, dat ze in Antwerpen werkte, zijn meerdere malen de dames van Violett uitgerukt om haar weer wat te kalmeren!
Ze konden beter iemand van de Zoo laten komen met een verdovingsgeweerIn de tijd, dat ze in Antwerpen werkte, zijn meerdere malen de dames van Violett uitgerukt om haar weer wat te kalmeren!