Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben helemaal niet gefrustreerd , ik laat iedereen zijn mening toe en integendeel tot jou ben ik niemand zijn schoothondje , ik huil niet met de wolven in het bos en ga mijn mening niet veranderen naargelang wie schrijft.
Maar ik wens jou een leuke kleurloze en meningloos leven toe
Proficiat met altijd diezelfde stijl van antwoorden. Is dat echt nodig? Iedereen beoefent hier eenzelfde hobby, maar blijkbaar is dit wel de hobby bij uitstek waarbij sommige liefhebbers meer vreugde scheppen in het bekritiseren van anderen, dan in de hobby zelf.

Want je leest recensies hier , en dat neem je toch mee.
Ik bezoek heel weinig dames waarvan ik eerder al iets gelezen heb. Ofwel 'vaste' dames, ofwel, inderdaad, pure intuïtie. Van iemand die je nog niet kent, weet je niets, en daar kan je volgens mij enkel maar op intuïtie binnen gaan.
Je hoort en ziet wel es wat in de straatjes . Of een dame druk is , of niet.
Vermits je hoogstwaarschijnlijk niet constant in de straten rondwandelt, kan je hooguit een momentopname zien van wie het druk heeft of niet. Ik ken verschillende dames die wel eens als toppers en drukbezocht worden genoemd, die ik op andere momenten hopeloos lang zie vrij staan. En het omgekeerde komt ook voor.
Dan heb je ook nog de factor toeval en geluk.
Dat is een feit, bij elke vorm van betaalde seks. Aan de ramen hebben we ten minste al een reële kijk op de dames. Wie afgaat op advertenties, moet nog veel meer geluk hebben, want daar begint het al met de vraag 'lijkt ze wel of niet op de foto's'.

Proficiat met altijd diezelfde stijl van antwoorden. Is dat echt nodig? Iedereen beoefent hier eenzelfde hobby, maar blijkbaar is dit wel de hobby bij uitstek waarbij sommige liefhebbers meer vreugde scheppen in het bekritiseren van anderen, dan in de hobby zelf.
straks krijg je ook een frolic van je meester , maar nu even terug in je mandje zodat de volgende aan de beurt is

Met name in de Vlaamse topics, maar who cares, ik laat anderen op een forum qua kritiek of commentaar 0.0 invloed hebben op mijn eigen belevingen met sekswerkers...

ik vraag mij echt af ,kijken julie tijdens stappen echt naar elke dame waar ze zit naar de nr waar ze zit en straat etc ? :ROFLMAO: , ik onthoud het tog niet , en ga lekker binnen bij wie mij aanspreekt opdat moment , je moet dat tog lekker zelf aanvoelen of ze te vertrouwen is of niet..
Als je maar vaak genoeg in het SKW loopt , ga je het doorkrijgen.
In Villa Tinto zijn de nummers heel klein vlak bij de grond te zien.

Als je maar vaak genoeg in het SKW loopt , ga je het doorkrijgen.
In Villa Tinto zijn de nummers heel klein vlak bij de grond te zien.
In VT is de gang zo smal, dat je bijna onmogelijk tegelijkertijd naar de nummers EN naar de meisjes kan kijken zonder op andere wandelaars te botsen. Ik verkies de meisjes. En degenen die mij geen raap interesseren (intuïtie weet je wel), die hoef ik ook helemaal niet 'door te krijgen'. Wandelen doe je voor pret met een leuke dame, en niet om de levende inventaris van het SKW op te maken en om dan daarover op een forum te gaan klagen of stoefen.

In VT is de gang zo smal, dat je bijna onmogelijk tegelijkertijd naar de nummers EN naar de meisjes kan kijken zonder op andere wandelaars te botsen. Ik verkies de meisjes. En degenen die mij geen raap interesseren (intuïtie weet je wel), die hoef ik ook helemaal niet 'door te krijgen'. Wandelen doe je voor pret met een leuke dame, en niet om de levende inventaris van het SKW op te maken en om dan daarover op een forum te gaan klagen of stoefen.
Dat kan wel.
Soms is het gordijntje dicht ( klant!) en dan kan je even het nummer zien waar ze zit.
Vaste lopers hebben dat niet nodig , maar wandelaars met weinig mogelijkheden die 1, 5 uur reizen voor een bepaalde meid die weten dat graag.

Heeft iemand ervaring met de blonde dame op de schipperstraat 30/1? Deze dame werkte voorheen in eindhoven, daar zijn de recensies niet al te best. Ze ziet er wel heerlijk uit. Nooit op eraf gestapt vanwege de slechte recensies in eindhoven, maar wellicht heeft ze in het skw wel een andere mindset.

Dankk meine wandel kameraden!

Heeft iemand ervaring met de blonde dame op de schipperstraat 30/1? Deze dame werkte voorheen in eindhoven, daar zijn de recensies niet al te best. Ze ziet er wel heerlijk uit. Nooit op eraf gestapt vanwege de slechte recensies in eindhoven, maar wellicht heeft ze in het skw wel een andere mindset.

Dankk meine wandel kameraden!
Dag of nacht?

Dat kan wel.
Soms is het gordijntje dicht ( klant!) en dan kan je even het nummer zien waar ze zit.
Vaste lopers hebben dat niet nodig , maar wandelaars met weinig mogelijkheden die 1, 5 uur reizen voor een bepaalde meid die weten dat graag.

Ben ik met je eens. En dat is volgens mij ook de bedoeling van deze forum om elkaar te helpen, te informeren en ervaringen te delen.

Terug
Bovenaan Onderaan