Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enkele maanden geleden was er eens een advertentie van Vogue, dus 10 kamers in totaal als ik mij niet vergis over de 2 straten verdeeld en toen vroegen ze 110 euro voor dagdienst en 150 euro nachtdienst, zowat hetzelfde als in Antwerpen!
Als je wil huur je in het SKW voor 100 euro een dagshift en voor 80 euro de eropvolgende nachtshift.

Enkele maanden geleden was er eens een advertentie van Vogue, dus 10 kamers in totaal als ik mij niet vergis over de 2 straten verdeeld en toen vroegen ze 110 euro voor dagdienst en 150 euro nachtdienst, zowat hetzelfde als in Antwerpen!

Elke werkplek is te huur met o.a. een vitrine (raam), foyer, videobewaking, wifi, airconditioning, ventilatoren, douche, toilet en keuken. Per loket wordt een vast bedrag gevraagd van 150 € voor de avondploeg (20.00 - 08.00 uur) en 120 € voor de dag.

Nog steeds op Redlights

Als je wil huur je in het SKW voor 100 euro een dagshift en voor 80 euro de eropvolgende nachtshift.
Ik vergeleek enkel maar de prijzen met wat hier vermeld werd en mss zijn in Gent die prijzen ook onderhandelbaar als je dagdienst en de opvolgende nachtdienst neemt.
Ik kan mij ook moeilijk inbeelden dat in Gent de prijzen duurder zijn dan in Antwerpen waar mss meer concurrentie is maar meer mogelijke klanten hebben.

Ah ja? Zoals de supermarkten zeker, waar de prijzen constant verhogen. Daar loopt nog altijd even veel volk rond. Waarom toch altijd dat geklaag en gezaag over die prijzen? Alles wordt toch duurder? Wees eerlijk.
Alles wordt duurder, dat klopt, maar aan een gemiddeld tempo van 5% per jaar. Als de dames €70 euro gaan vragen voor een kwartier is dat een inflatie van 40% en een krimpflatie van 25%, en dat alles in één keer. Doe dat in een supermarkt en je kan je zaak sluiten.

Alles wordt duurder, dat klopt, maar aan een gemiddeld tempo van 5% per jaar. Als de dames €70 euro gaan vragen voor een kwartier is dat een inflatie van 40% en een krimpflatie van 25%, en dat alles in één keer. Doe dat in een supermarkt en je kan je zaak sluiten.
Het is dat, in de supermarkt, de prijzen de laatste jaar ongewijzigd zijn gebleven.

Al dat gezever over wat het kost om een dame te bezoeken...
Het is nochtans simpel. Ge gaat ofwel meer betalen of minder/niet poepen.

iedereen klaagt hier over het geklaag/gezaag van de DVP's.
Maar de mannen hier over de prijzen...da's nog een pak erger.

Alles wordt duurder, dat klopt, maar aan een gemiddeld tempo van 5% per jaar.
Weer een prijsklager die wakker wordt.

50 euro is in het SKW al de instapprijs sinds dat de euro bestaat. 2002, weet je nog... Toen waren we allemaal 23 jaar jonger. Voor wie toen al bestond. Die 5% die je hier opnoemt als richtlijn bij de jaarlijkse inflatie, die zal je dus toch eindelijk eens moeten verrekenen over die ganse periode. Er bestaat trouwens zoiets online als een inflatiemeter. Daarin kan vinden dat een kost van 50 euro van 2002 nu 80 tot 90 euro is geworden in 2025. M.a.w.: wat je toen voor 50 kon kopen, betaal je nu minstens 80 euro. Uiteraard een gemiddelde, want niet elke prijs deed dezelfde sprongen.

Als de dames €70 euro gaan vragen voor een kwartier is dat een inflatie van 40% en een krimpflatie van 25%, en dat alles in één keer. Doe dat in een supermarkt en je kan je zaak sluiten.
De supermarkten zijn dus dubbel zoveel duurder geworden dan wat de sekswerkers de dag van vandaag 'zouden moeten' vragen, maar nog altijd niet echt vragen. En die supermarkten zijn niet gesloten, maar er zijn er enkel maar meer op het toneel verschenen. Intussen is de werkende mensen hun loon constant gestegen, en zij die niet werken, krijgen steeds meer uitkeringsgeld.

Voor een gebruiker van dvp's, die hen gebruikt voor zijn pleziertjes, vind ik het dus een super rare manier van denken, als die dames die voor dat plezier zorgen hun koopkracht constant zou moeten afnemen omdat het anders voor meneer te duur wordt.

De reden? Omdat er vetzakken rondlopen die geen respect hebben voor de dames, en die vinden dat ZIJ en iedereen zomaar ELKE dame, waar zij een stijve voor krijgen, zouden moeten kunnen betalen.

Wees dus eerlijk in je beoordeling van de evolutie van de prijzen. Durf serieus te zijn. En als je het niet kan betalen, ga dan wat minder naar de dames, of zoek beter betaald werk, of ga wat bijstuderen zodat je een beroep kan uitoefenen dat meer opbrengt.

Het is jammer dat dergelijke valse prijs criticasters zo gemakkelijk hun stem mogen blijven laten horen op fora die leven en bloeien bij de gratie van sekswerkers.

Moet wel deftig blijven natuurlijk. 50 euro blijft veel geld.
Dit soort opmerkingen is toch misplaatst?

Als 50 euro voor iemand te veel geld is, wat ik kan begrijpen, dan moet hij niet naar de dames gaan. In onze maatschappij is het niet zo dat iedereen zich alles moet kunnen permitteren. Het is WEL zo dat iedereen die een job doet daarbij betaalt wordt in een lijn die de levensduurte min of meer volgt. DVP's doen een officieel erkende job.

Regel 1 van de liefhebber van betaalde seks: naar de meisjes ga je met geld dat je eigenlijk niet nodig hebt. Is dat niet het geval, dan ben je niet goed bezig...

Ah ja? Zoals de supermarkten zeker, waar de prijzen constant verhogen. Daar loopt nog altijd even veel volk rond. Waarom toch altijd dat geklaag en gezaag over die prijzen? Alles wordt toch duurder? Wees eerlijk.
Ja ok eten en drinken dat hebben wij allemaal nodig we kunnen niet anders. Tegenover een dvp bezoeken is niet echt noodzakelijk . Daar vul je maag niet mee .

Ja ok eten en drinken dat hebben wij allemaal nodig we kunnen niet anders.
Je kan wel eten in functie van wat je kan betalen. Een boterham met choco is goedkoper dan kaviaar. En een flesje spuitwater kost een pak minder dan alcohol.
Tegenover een dvp bezoeken is niet echt noodzakelijk .
Dus: wie de dvp niet kan betalen binnen zijn budget, blijft er weg. 'Niet echt noodzakelijk' betekent dat je niet zal dood vallen als je wat minder of zelfs géén betaalde seks hebt.

Maar je omzeilt de kern van de zaak: niemand, ook geen dvp, wil vandaag werken voor een loon van 25 jaar geleden dat nooit geïndexeerd werd. Ik niet, en jij ook niet.

Vergeet ook niet dat de prijzen al vanaf de invoering van de euro ongewijzigd zijn gebleven. Er is in de hele wereld geen enkele firma te vinden die zo lang zijn prijzen niet verhoogd heeft.

Ik heb nog nooit een faillissement meegemaakt in het Schipperskwartier . Bij andere firma's wel al .
Die zijn er toch wel geweest. Uiteraard zullen ze niet allemaal officieel als faillissement genoteerd worden. Er dames die gestopt zijn of elders zijn gaan werken omdat ze kost niet meer verdiend kregen. En ik heb ook weet van minstens één verhuurder die tijdens corona failliet gegaan is.

Dan komt er niemand meer 😂
Prostitutie blijft altijd bestaan. Onder welke vorm dan ook. De wandelaars zullen echter moeten leren dat ZIJ het zijn die de buisiness moeten betalen, als eindgebruiker. Dat is overal zo.

Momenteel zijn er nog te veel geesten, die blijven denken in het ondertussen voorbijgestreefd model van seksaanbod via internet, met een gehalte aan oplichterij dat vele malen groter is dan in om het even welke andere economische sector.

Misschien zouden duurdere prijzen ook een voordeel kunnen hebben , dat er ook mooiere dames weer gaan werken , en van die lelijkerds definitief oprotten.
Als de verhuurders de prijs opdrijven gaat dat natuurlijk ook de meisjes meer kosten.
Lelijk is relatief , wat lelijk is in uw ogen kan het bij mij niet zijn.
Met de leeftijd verandert ook je interesse en ik zal mss niet naar iemand gaan die ik echt lelijk vind maar verkies toch een betere service dan het mooiste poppetje van het SKW , behalve als dat poppetje ook een goede service geeft natuurlijk

Als de verhuurders de prijs opdrijven gaat dat natuurlijk ook de meisjes meer kosten.
Lelijk is relatief , wat lelijk is in uw ogen kan het bij mij niet zijn.
Met de leeftijd verandert ook je interesse en ik zal mss niet naar iemand gaan die ik echt lelijk vind maar verkies toch een betere service dan het mooiste poppetje van het SKW , behalve als dat poppetje ook een goede service geeft natuurlijk
Sommige kunnen er wel tegen dat de huurprijzen naar omhoog gaan want ze verdienen toch genoeg per dag.

Sommige kunnen er wel tegen dat de huurprijzen naar omhoog gaan want ze verdienen toch genoeg per dag.
Dat klopt maar hij sprak over nieuwe mooiere meisjes die dan mss zouden komen.
De huidige goed verdienende meisjes zullen er zeker en vast tegen kunnen , maar een nieuwere zal eerst haarzelf moeten bewijzen en een schare vaste klanten moeten hebben. Die zullen het met prijsverhogingen moeilijker hebben.
Alhoewel de prijs van de kamers zijn al jaren nog een stuk hoger in Brussel , toch heb je daar nog steeds vrouwen aanwezig.

Jij bent boekhouder bij een verhuurbureau? Of ben je gewoon wat aan 't fantaseren?

Ik veronderstel dat jij ook veel verdient? Je zou kunnen investeren in het SKW dan. Immers, je kan daarmee genoeg verdienen per dag, lees ik hier.

Dit soort opmerkingen getuigt van erg weinig inzicht en van nog veel minder respect voor mensen die zich dagelijks inzetten om de hele machine van sekswerk te laten draaien, op een veilige en een zuivere manier, zodat de klanten er hun genot kunnen halen.

De huidige goed verdienende meisjes zullen er zeker en vast tegen kunnen , maar een nieuwere zal eerst haarzelf moeten bewijzen en een schare vaste klanten moeten hebben. Die zullen het met prijsverhogingen moeilijker hebben
Het is mij waarschijnlijk ontgaan, maar ik heb de indruk dat de inkomsten en uitgaven van de meisjes ergens in detail gepubliceerd werden, want ik tref hier op het forum een aantal mensen aan die daar perfect van op de hoogte lijken denken te zijn.

Laatst bewerkt:
De huidige goed verdienende meisjes zullen er zeker en vast tegen kunnen , maar een nieuwere zal eerst haarzelf moeten bewijzen en een schare vaste klanten moeten hebben. Die zullen het met prijsverhogingen moeilijker hebben.
Waarom blijft deze veronderstelling, gesteund op gebakken lucht, hier staan? Mag de realiteit niet vernoemd worden, ipv altijd dat gelul van mannen, over wie er hoeveel verdient? Dat zijn toch de zaken van de wandelaar niet, en het schept alleen maar wrevel en tweedracht.

Ik zoek informatie over iemand op de Vingerlingstraat 7/1 of 3/1 weet het niet zeker meer maar ik zag haar vrijdagavond hele lange vrouw/ts latina ze zag er zo goed uit dat ik niet zeker weet of het een TS is of niet had een zwarte setje aan..

Alles wordt duurder , ook voor de eigenaars zoals elektra, verwarming, onderhoud. Wat is nu een kamerhuurverhoging van 10 of 20 euro per dag voor een dame die een instaptarief van 50 euro per klant vraagt?

Terug
Bovenaan Onderaan