CrimsonGuard
Stamgast
Moet wel deftig blijven natuurlijk. 50 euro blijft veel geld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ok eten en drinken dat hebben wij allemaal nodig we kunnen niet anders. Tegenover een dvp bezoeken is niet echt noodzakelijk . Daar vul je maag niet mee .Ah ja? Zoals de supermarkten zeker, waar de prijzen constant verhogen. Daar loopt nog altijd even veel volk rond. Waarom toch altijd dat geklaag en gezaag over die prijzen? Alles wordt toch duurder? Wees eerlijk.
Vergeet ook niet dat de prijzen al vanaf de invoering van de euro ongewijzigd zijn gebleven. Er is in de hele wereld geen enkele firma te vinden die zo lang zijn prijzen niet verhoogd heeft.Alles wordt duurder, dat klopt, maar aan een gemiddeld tempo van 5% per jaar. Als de dames €70 euro gaan vragen voor een kwartier is dat een inflatie van 40% en een krimpflatie van 25%, en dat alles in één keer. Doe dat in een supermarkt en je kan je zaak sluiten.
Dan komt er niemand meer70 voor n kwartier.
140€ voor n halfuur
De echte fans zullen blijven komen.Dan komt er niemand meer![]()
Ik heb nog nooit een faillissement meegemaakt in het Schipperskwartier . Bij andere firma's wel al .Vergeet ook niet dat de prijzen al vanaf de invoering van de euro ongewijzigd zijn gebleven. Er is in de hele wereld geen enkele firma te vinden die zo lang zijn prijzen niet verhoogd heeft.
Die zijn er toch wel geweest. Uiteraard zullen ze niet allemaal officieel als faillissement genoteerd worden. Er dames die gestopt zijn of elders zijn gaan werken omdat ze kost niet meer verdiend kregen. En ik heb ook weet van minstens één verhuurder die tijdens corona failliet gegaan is.Ik heb nog nooit een faillissement meegemaakt in het Schipperskwartier . Bij andere firma's wel al .
Prostitutie blijft altijd bestaan. Onder welke vorm dan ook. De wandelaars zullen echter moeten leren dat ZIJ het zijn die de buisiness moeten betalen, als eindgebruiker. Dat is overal zo.Dan komt er niemand meer![]()
Als de verhuurders de prijs opdrijven gaat dat natuurlijk ook de meisjes meer kosten.Misschien zouden duurdere prijzen ook een voordeel kunnen hebben , dat er ook mooiere dames weer gaan werken , en van die lelijkerds definitief oprotten.
Sommige kunnen er wel tegen dat de huurprijzen naar omhoog gaan want ze verdienen toch genoeg per dag.Als de verhuurders de prijs opdrijven gaat dat natuurlijk ook de meisjes meer kosten.
Lelijk is relatief , wat lelijk is in uw ogen kan het bij mij niet zijn.
Met de leeftijd verandert ook je interesse en ik zal mss niet naar iemand gaan die ik echt lelijk vind maar verkies toch een betere service dan het mooiste poppetje van het SKW , behalve als dat poppetje ook een goede service geeft natuurlijk
Precies dat is de kern.Sommige kunnen er wel tegen dat de huurprijzen naar omhoog gaan want ze verdienen toch genoeg per dag.
Dat klopt maar hij sprak over nieuwe mooiere meisjes die dan mss zouden komen.Sommige kunnen er wel tegen dat de huurprijzen naar omhoog gaan want ze verdienen toch genoeg per dag.
Dat klopt, maar waarom spreek je dan nog over 50 euro? Maak het instaptarief dan ook ineens 20 euro duurder. 70 ipv 50. Wat is nu 20 euro voor iemand die geld heeft om een extrastijf-pilleke te nemen, naar Antwerpen te rijden, daar te parkeren, daar wat te consumeren, en naar de meisjes te gaan.Alles wordt duurder , ook voor de eigenaars zoals elektra, verwarming, onderhoud. Wat is nu een kamerhuurverhoging van 10 of 20 euro per dag voor een dame die een instaptarief van 50 euro per klant vraagt?
Vertel!want ze verdienen toch genoeg per dag.
Het is de dames blijkbaar menens. Woensdag 7 mei zou er een 24u staking beginnen vanaf 8u. Niemand zou komen opdagen. En indien VT halsstarig bij de prijsverhoging blijft dan is het de bedoeling dit iedere week te herhalen. VT telt 51 kamers, vermenigvuldig dit met 130€ en dat is een verlies van 6.630€/dag. Ben benieuwd of de dames voet bij stek gaan houden.Woensdag 7 Mei zullen de dames van Villa Tinto in staking gaan ivm met de prijsverhoging van 110 naar 130 euro per dag deel (shift) 8 Mei zou er overleg zijn met de manager.
Go girls goHet is de dames blijkbaar menens. Woensdag 7 mei zou er een 24u staking beginnen vanaf 8u. Niemand zou komen opdagen. En indien VT halsstarig bij de prijsverhoging blijft dan is het de bedoeling dit iedere week te herhalen. VT telt 51 kamers, vermenigvuldig dit met 130€ en dat is een verlies van 6.630€/dag. Ben benieuwd of de dames voet bij stek gaan houden.
Die 51 kamers zijn op 24 uur tijd verhuurbaar in twee shiften, en ze zijn ook niet allemaal bezet gedurende die 2 shiften. Dus jouw berekening houdt niet erg veel steek.Het is de dames blijkbaar menens. Woensdag 7 mei zou er een 24u staking beginnen vanaf 8u. Niemand zou komen opdagen. En indien VT halsstarig bij de prijsverhoging blijft dan is het de bedoeling dit iedere week te herhalen. VT telt 51 kamers, vermenigvuldig dit met 130€ en dat is een verlies van 6.630€/dag. Ben benieuwd of de dames voet bij stek gaan houden.
Gesloten? Wie zegt dat? Als er een aantal dames protesteren en niet opdagen, betekent dat nog niet dat VT de dames die wel opdagen geen raam gaat geven, toch.Is dit officieel bevestigd? 7 mei vt gesloten? Hoe zit het met de andere straten?
Ik heb nog nooit 51 dames in VT gezien…Het is de dames blijkbaar menens. Woensdag 7 mei zou er een 24u staking beginnen vanaf 8u. Niemand zou komen opdagen. En indien VT halsstarig bij de prijsverhoging blijft dan is het de bedoeling dit iedere week te herhalen. VT telt 51 kamers, vermenigvuldig dit met 130€ en dat is een verlies van 6.630€/dag. Ben benieuwd of de dames voet bij stek gaan houden.
Inderdaad, de tijden dat VT dag en nacht vol met leuke meiden zat, zijn helaas verleden tijd, maar als je nu de dag- en nachtbezetting samentelt van de op 's woensdags aanwezige meiden, kan dit ''ongeveer'' wel kloppen.Ik heb nog nooit 51 dames in VT gezien…
Afgezien daarvan: niet best als VT echt leeg zou zijn door die staking. Onrust is niet goed. Door die onzekerheid wordt het wel lastiger om het SKW te bezoeken, zeker als je van wat verder komt.
Ik ben geen 50 euro klant ik blijf meestal 1 uur langer. Ik reageerde alleen dat een huurverhoging logisch us en voor die dames niet zo hoog us gezien hun verdienstenDat klopt, maar waarom spreek je dan nog over 50 euro? Maak het instaptarief dan ook ineens 20 euro duurder. 70 ipv 50. Wat is nu 20 euro voor iemand die geld heeft om een extrastijf-pilleke te nemen, naar Antwerpen te rijden, daar te parkeren, daar wat te consumeren, en naar de meisjes te gaan.
Vertel!
Er zullen er hier veel zijn die graag willen horen hoeveel. Geen gelul, geen vooroordelen, geen zelfgemaakte schattingen he, juiste cijfers. Want jij kent die blijkbaar.
Was dat die zonnebankgebruinde blonde krullebol vooraan in de Schippersstraat? Die is gewoon goed!Flory mag ook hierin niet meerekenen. Zij is gewoon vergane glorie, en leunt zelfs tegen TMM aan voor mij. Het is dus over en uit voor mij wat haar betreft. Wat ik schreef heb ik al diverse keren eerder geschreven. Gisteren een dame voor het eerst bezocht en bijna 3 kwartier binnen geweest. Geweldige service gekregen inclusief beffen voor €100.