Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ah ja? Zoals de supermarkten zeker, waar de prijzen constant verhogen. Daar loopt nog altijd even veel volk rond. Waarom toch altijd dat geklaag en gezaag over die prijzen? Alles wordt toch duurder? Wees eerlijk.
Ja ok eten en drinken dat hebben wij allemaal nodig we kunnen niet anders. Tegenover een dvp bezoeken is niet echt noodzakelijk . Daar vul je maag niet mee .

Alles wordt duurder, dat klopt, maar aan een gemiddeld tempo van 5% per jaar. Als de dames €70 euro gaan vragen voor een kwartier is dat een inflatie van 40% en een krimpflatie van 25%, en dat alles in één keer. Doe dat in een supermarkt en je kan je zaak sluiten.
Vergeet ook niet dat de prijzen al vanaf de invoering van de euro ongewijzigd zijn gebleven. Er is in de hele wereld geen enkele firma te vinden die zo lang zijn prijzen niet verhoogd heeft.

Ik heb nog nooit een faillissement meegemaakt in het Schipperskwartier . Bij andere firma's wel al .
Die zijn er toch wel geweest. Uiteraard zullen ze niet allemaal officieel als faillissement genoteerd worden. Er dames die gestopt zijn of elders zijn gaan werken omdat ze kost niet meer verdiend kregen. En ik heb ook weet van minstens één verhuurder die tijdens corona failliet gegaan is.

Dan komt er niemand meer 😂
Prostitutie blijft altijd bestaan. Onder welke vorm dan ook. De wandelaars zullen echter moeten leren dat ZIJ het zijn die de buisiness moeten betalen, als eindgebruiker. Dat is overal zo.

Momenteel zijn er nog te veel geesten, die blijven denken in het ondertussen voorbijgestreefd model van seksaanbod via internet, met een gehalte aan oplichterij dat vele malen groter is dan in om het even welke andere economische sector.

Misschien zouden duurdere prijzen ook een voordeel kunnen hebben , dat er ook mooiere dames weer gaan werken , en van die lelijkerds definitief oprotten.
Als de verhuurders de prijs opdrijven gaat dat natuurlijk ook de meisjes meer kosten.
Lelijk is relatief , wat lelijk is in uw ogen kan het bij mij niet zijn.
Met de leeftijd verandert ook je interesse en ik zal mss niet naar iemand gaan die ik echt lelijk vind maar verkies toch een betere service dan het mooiste poppetje van het SKW , behalve als dat poppetje ook een goede service geeft natuurlijk

Als de verhuurders de prijs opdrijven gaat dat natuurlijk ook de meisjes meer kosten.
Lelijk is relatief , wat lelijk is in uw ogen kan het bij mij niet zijn.
Met de leeftijd verandert ook je interesse en ik zal mss niet naar iemand gaan die ik echt lelijk vind maar verkies toch een betere service dan het mooiste poppetje van het SKW , behalve als dat poppetje ook een goede service geeft natuurlijk
Sommige kunnen er wel tegen dat de huurprijzen naar omhoog gaan want ze verdienen toch genoeg per dag.

Sommige kunnen er wel tegen dat de huurprijzen naar omhoog gaan want ze verdienen toch genoeg per dag.
Dat klopt maar hij sprak over nieuwe mooiere meisjes die dan mss zouden komen.
De huidige goed verdienende meisjes zullen er zeker en vast tegen kunnen , maar een nieuwere zal eerst haarzelf moeten bewijzen en een schare vaste klanten moeten hebben. Die zullen het met prijsverhogingen moeilijker hebben.
Alhoewel de prijs van de kamers zijn al jaren nog een stuk hoger in Brussel , toch heb je daar nog steeds vrouwen aanwezig.

Ik zoek informatie over iemand op de Vingerlingstraat 7/1 of 3/1 weet het niet zeker meer maar ik zag haar vrijdagavond hele lange vrouw/ts latina ze zag er zo goed uit dat ik niet zeker weet of het een TS is of niet had een zwarte setje aan..

Alles wordt duurder , ook voor de eigenaars zoals elektra, verwarming, onderhoud. Wat is nu een kamerhuurverhoging van 10 of 20 euro per dag voor een dame die een instaptarief van 50 euro per klant vraagt?
Dat klopt, maar waarom spreek je dan nog over 50 euro? Maak het instaptarief dan ook ineens 20 euro duurder. 70 ipv 50. Wat is nu 20 euro voor iemand die geld heeft om een extrastijf-pilleke te nemen, naar Antwerpen te rijden, daar te parkeren, daar wat te consumeren, en naar de meisjes te gaan.
want ze verdienen toch genoeg per dag.
Vertel!
Er zullen er hier veel zijn die graag willen horen hoeveel. Geen gelul, geen vooroordelen, geen zelfgemaakte schattingen he, juiste cijfers. Want jij kent die blijkbaar.

Laatst bewerkt:
Woensdag 7 Mei zullen de dames van Villa Tinto in staking gaan ivm met de prijsverhoging van 110 naar 130 euro per dag deel (shift) 8 Mei zou er overleg zijn met de manager.
Het is de dames blijkbaar menens. Woensdag 7 mei zou er een 24u staking beginnen vanaf 8u. Niemand zou komen opdagen. En indien VT halsstarig bij de prijsverhoging blijft dan is het de bedoeling dit iedere week te herhalen. VT telt 51 kamers, vermenigvuldig dit met 130€ en dat is een verlies van 6.630€/dag. Ben benieuwd of de dames voet bij stek gaan houden.

Het is de dames blijkbaar menens. Woensdag 7 mei zou er een 24u staking beginnen vanaf 8u. Niemand zou komen opdagen. En indien VT halsstarig bij de prijsverhoging blijft dan is het de bedoeling dit iedere week te herhalen. VT telt 51 kamers, vermenigvuldig dit met 130€ en dat is een verlies van 6.630€/dag. Ben benieuwd of de dames voet bij stek gaan houden.
Go girls go

Die 51 kamers zijn op 24 uur tijd verhuurbaar in twee shiften, en ze zijn ook niet allemaal bezet gedurende die 2 shiften. Dus jouw berekening houdt niet erg veel steek.

Bovendien: een verlies door niet opdagende dames is dan wel voor VT een inkomensverlies, maar intussen verliezen die dames zelf dan ook wel hun inkomen.

Inderdaad benieuwd OF en HOELANG ze zichzelf op die manier gaan benadelen.

Als zij niet kunnen leven met de prijsverhoging: hop hop hop, naar een ander verhuurkantoor, ze moeten niet ver lopen, VVR 20 rechtover de deur. Een stuk goedkoper. Of naar Joyce in de Blauwbroekstraat. Dat zou pas een 'staking' zijn, waarbij ze zelf niets verliezen.

Laatst bewerkt:
Is dit officieel bevestigd? 7 mei vt gesloten? Hoe zit het met de andere straten?
Gesloten? Wie zegt dat? Als er een aantal dames protesteren en niet opdagen, betekent dat nog niet dat VT de dames die wel opdagen geen raam gaat geven, toch.

De panden in de andere straten hebben niets met VT te maken. Denk je echt dat alle meisjes solidair hun daginkomsten gaan vergooien door weg te blijven? Slimmerikjes komen misschien net wat vroeger in de hoop dat ze klantjes kunnen inpikken van de meisjes die wegblijven. ALS er al zijn die inderdaad wegblijven.

Ik heb nog nooit 51 dames in VT gezien…
Afgezien daarvan: niet best als VT echt leeg zou zijn door die staking. Onrust is niet goed. Door die onzekerheid wordt het wel lastiger om het SKW te bezoeken, zeker als je van wat verder komt.

Ik heb nog nooit 51 dames in VT gezien…
Afgezien daarvan: niet best als VT echt leeg zou zijn door die staking. Onrust is niet goed. Door die onzekerheid wordt het wel lastiger om het SKW te bezoeken, zeker als je van wat verder komt.
Inderdaad, de tijden dat VT dag en nacht vol met leuke meiden zat, zijn helaas verleden tijd, maar als je nu de dag- en nachtbezetting samentelt van de op 's woensdags aanwezige meiden, kan dit ''ongeveer'' wel kloppen.

En als je van ver moet komen, dan kom je gewoon op een andere dag, en zo steun je de dames ook met hun (terechte) staking.

Dat klopt, maar waarom spreek je dan nog over 50 euro? Maak het instaptarief dan ook ineens 20 euro duurder. 70 ipv 50. Wat is nu 20 euro voor iemand die geld heeft om een extrastijf-pilleke te nemen, naar Antwerpen te rijden, daar te parkeren, daar wat te consumeren, en naar de meisjes te gaan.

Vertel!
Er zullen er hier veel zijn die graag willen horen hoeveel. Geen gelul, geen vooroordelen, geen zelfgemaakte schattingen he, juiste cijfers. Want jij kent die blijkbaar.
Ik ben geen 50 euro klant ik blijf meestal 1 uur langer. Ik reageerde alleen dat een huurverhoging logisch us en voor die dames niet zo hoog us gezien hun verdiensten

Flory mag ook hierin niet meerekenen. Zij is gewoon vergane glorie, en leunt zelfs tegen TMM aan voor mij. Het is dus over en uit voor mij wat haar betreft. Wat ik schreef heb ik al diverse keren eerder geschreven. Gisteren een dame voor het eerst bezocht en bijna 3 kwartier binnen geweest. Geweldige service gekregen inclusief beffen voor €100.
Was dat die zonnebankgebruinde blonde krullebol vooraan in de Schippersstraat? Die is gewoon goed!

Terug
Bovenaan Onderaan