Rekkerke1983
Stamgast
dat gij nog niet zelf geïnvesteerd heb in VT....20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat gij nog niet zelf geïnvesteerd heb in VT....20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Een tip: ga eens in Brussel wandelen. Daar ademen de kamers de sfeer van Napoleon, en van de dames die daar nog willen (of moeten?) gaan werken, zijn er veel bij die zelf ook in de Hot-lover stijl van de jaren zeventig thuishoren...sommige kamers In Gent zijn nog erger,
Zonder verwarming wordt een pand gesloten. Nogal logisch.Omdat er geen chauffage is .
Ben ik blij dat jij mijn boekhouder niet bent, want een jaar van 300 dagen?20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Nee ik bezoek wel dames , maar er geld aan verdienen dat is voor mij er over.dat gij nog niet zelf geïnvesteerd heb in VT....
Bekijk de jaarrekeningen dan maar eens...Ben ik blij dat jij mijn boekhouder niet bent, want een jaar van 300 dagen?
En vt heeft meer dan 40 kamers en ze verhuren dag en nacht en….
Eigenlijk is het totaal zinloos om de berekening van iemand anders te maken, maar een feit dat zeker is, is dat het een zeer winstgevende activiteit is!
Er wordt heel wat verneukt. .Bekijk de jaarrekeningen dan maar eens...
Voor sommige wandelaars is dat nochtans prettiger dan het consumeren van het genot der vrouwelijkheid.Eigenlijk is het totaal zinloos om de berekening van iemand anders te maken,
En waar zijn de kosten in je berekening.20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
In VT heeft iedere kamer een eigen badkamertje. Dat is buiten VT vaak niet het geval, en moeten de dames de badkamer delen. Ik ben in VT dan ook al in veel meer badkamers geweest om me op te frissen dan er buiten.Ik vind de kamers op VT zowiezo van die primitieve hokken. zo'n bekrompen wasbakje waar je jezelf kan wassen.
Als geven ze nog zo'n goede service.
Daar zet ik geen voet meer binnen