Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
sommige kamers In Gent zijn nog erger,
Een tip: ga eens in Brussel wandelen. Daar ademen de kamers de sfeer van Napoleon, en van de dames die daar nog willen (of moeten?) gaan werken, zijn er veel bij die zelf ook in de Hot-lover stijl van de jaren zeventig thuishoren...

Bovendien zou het gros van de panden in Brussel de Antwerpse criteria niet halen, en dus gesloten moeten worden.

20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Ben ik blij dat jij mijn boekhouder niet bent, want een jaar van 300 dagen?:)

En vt heeft meer dan 40 kamers en ze verhuren dag en nacht en….

Eigenlijk is het totaal zinloos om de berekening van iemand anders te maken, maar een feit dat zeker is, is dat het een zeer winstgevende activiteit is!

20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
En waar zijn de kosten in je berekening.
Ik vind de kamers op VT zowiezo van die primitieve hokken. zo'n bekrompen wasbakje waar je jezelf kan wassen.
Als geven ze nog zo'n goede service.
Daar zet ik geen voet meer binnen
In VT heeft iedere kamer een eigen badkamertje. Dat is buiten VT vaak niet het geval, en moeten de dames de badkamer delen. Ik ben in VT dan ook al in veel meer badkamers geweest om me op te frissen dan er buiten.

Bovendien zijn de badkamers voor de dames zelf bedoeld en niet zo zeer voor de klanten. Het is dus iedere dame haar vrije keuze of ze haar klanten er wel of geen gebruik van laat maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan