Rekkerke1983
Stamgast
dat gij nog niet zelf geïnvesteerd heb in VT....20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat gij nog niet zelf geïnvesteerd heb in VT....20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Een tip: ga eens in Brussel wandelen. Daar ademen de kamers de sfeer van Napoleon, en van de dames die daar nog willen (of moeten?) gaan werken, zijn er veel bij die zelf ook in de Hot-lover stijl van de jaren zeventig thuishoren...sommige kamers In Gent zijn nog erger,
Zonder verwarming wordt een pand gesloten. Nogal logisch.Omdat er geen chauffage is .
Ben ik blij dat jij mijn boekhouder niet bent, want een jaar van 300 dagen?20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Nee ik bezoek wel dames , maar er geld aan verdienen dat is voor mij er over.dat gij nog niet zelf geïnvesteerd heb in VT....
Bekijk de jaarrekeningen dan maar eens...Ben ik blij dat jij mijn boekhouder niet bent, want een jaar van 300 dagen?
En vt heeft meer dan 40 kamers en ze verhuren dag en nacht en….
Eigenlijk is het totaal zinloos om de berekening van iemand anders te maken, maar een feit dat zeker is, is dat het een zeer winstgevende activiteit is!
Er wordt heel wat verneukt. .Bekijk de jaarrekeningen dan maar eens...
Voor sommige wandelaars is dat nochtans prettiger dan het consumeren van het genot der vrouwelijkheid.Eigenlijk is het totaal zinloos om de berekening van iemand anders te maken,
En waar zijn de kosten in je berekening.20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
In VT heeft iedere kamer een eigen badkamertje. Dat is buiten VT vaak niet het geval, en moeten de dames de badkamer delen. Ik ben in VT dan ook al in veel meer badkamers geweest om me op te frissen dan er buiten.Ik vind de kamers op VT zowiezo van die primitieve hokken. zo'n bekrompen wasbakje waar je jezelf kan wassen.
Als geven ze nog zo'n goede service.
Daar zet ik geen voet meer binnen
Ze controleren enkel maar op hygiëne en niet naar de temperatuur en naar de brandveiligheid .Zonder verwarming wordt een pand gesloten. Nogal logisch.
20 jaar van 300 dagen x 40 kamers 240.000 verhuringen aan 100 € is al weer 24 miljoen opgebracht , dan kan er wel beetje renovatie af
Hoe is de rest van het aanbod vandaag?Zoals besproken hier, alle gordijnen van vt gesloten vandaag. Ten minste deze ochtend.
Bezoek jij ze dan wel? Of houdt ze je in het voorbijgaan tegen om te klagen?Die oude uitpeesdame van VT25 heeft vannacht (toen ze om 00.35uur huiswaarts fietste) een briefje aan haar raam gehangen over de geplande stakingsdag!
Zij is dus minimaal 1 van de organisatoren!
Voldoet ook hiervoor precies aan het juiste profiel:
............... Slechtverdiendend en altijd maar klagend,
Heel erg rustig, zowel met dames als wandelaars. Het lijkt wel of de meesten solidair zijn met de dames van VT.Hoe is de rest van het aanbod vandaag?
Skw is toch meer dan Villa Tinto alleen?Als ik naar het SKW ga, dan is dat meestal op een woensdag. Mogelijk ook volgende week. Maar als die staking ook komende woensdag is, dan ga ik maar niet. Het moet wel een beetje de moeite waard zijn.
Jazeker! Maar ik bedoelde eigenlijk: als VT gesloten is en dat heeft ook z'n weerslag op de overige bezetting, dan is het maar de vraag of het voor die dag de moeite waard is om er naar toe te gaan.Skw is toch meer dan Villa Tinto alleen?
Hij heeft draadloze ontvangst van mensen hun gedachten en zeker als het op klagen aan komt, werkt dat systeem zeer goed.Bezoek jij ze dan wel? Of houdt ze je in het voorbijgaan tegen om te klagen?
Als het zo heel stil was vandaag, en je zak zat vol EN je had interesse in dat 'popje', waarom ga je dan eerst naar huis om vervolgens op het forum te vragen wie dat popje zou kunnen zijn? Was je te bang van haar om het vragen? De logica ontgaat me een beetjeHeel stil in de straat vandaag. Met volle zak naar huis terug gegaan.
Weet iemand trouwens wie dag jonge popje op vvr 18 of 20 (die verhoogde ramen) derde van links is? Redelijk jong, donkerbruin steil haar, niet te grote tietjes. Ziet er zeer mooi uit, maar ja ervaring leert dat als het te mooi lijkt het vaak ook te mooi is..
De meesten hebben waarschijnlijk niet eens weet van die 'staking'.Heel erg rustig, zowel met dames als wandelaars. Het lijkt wel of de meesten solidair zijn met de dames van VT.
Was er gepasseerd omdat ik in de buurt moest gaan eten maar kwa wandelaars zag het er dood ook , ook kwa beweging van waar ik kon inkijkenJazeker! Maar ik bedoelde eigenlijk: als VT gesloten is en dat heeft ook z'n weerslag op de overige bezetting, dan is het maar de vraag of het voor die dag de moeite waard is om er naar toe te gaan.