Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor Nederlanders en Halve Belgen misschien, Antwerpenaren communiceren onder elkaar over de VLS ;)

:ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik heb op hookers mee aan de wieg gestaan van het invoeren van deze afkortingen. Daar hebben nederlanders, belgen en halve belgen samen gekozen voor de afkorting VGL. Maar ik zal me wel proberen aan te passen. Als halve belg is het altijd schipperen tussen beide zijden van de grens. :p
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ;)
 
Ik heb op hookers mee aan de wieg gestaan van het invoeren van deze afkortingen. Daar hebben nederlanders, belgen en halve belgen samen gekozen voor de afkorting VGL. Maar ik zal me wel proberen aan te passen. Als halve belg is het altijd schipperen tussen beide zijden van de grens. :p
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ;)

Het is hier nu Girlsreview, Hookers is al meer dan een half jaar ter ziele gegaan ;)

Je kunt het als halve Belg "schipperen" noemen, je kunt het echter ook zien als "best of both worlds" :LOL:
 
Succes!

PS. Sarah is zwartharig meisje met tattoos en een lekker stel tieten. Ze draag doorgaans een zwart latex rokje en heeft een bril. Oh ja, en haar kamer is een zwijnenstal.
Ik heb haar gevonden en haar bezocht. Vond haar iets te mager voor het mooie maar wel heel mooie borsten. Vond de bezetting verder wat tegenvallen maar dat kan koimen door de periode van het jaar. Verder nog mooie dames gezien op SS 32/2, SS 34/3 en VT 12.
 
Het is hier nu Girlsreview, Hookers is al meer dan een half jaar ter ziele gegaan ;)

Je kunt het als halve Belg "schipperen" noemen, je kunt het echter ook zien als "best of both worlds" :LOL:
Ik schipper tussen beiden, probeer dan ook van beide kanten het beste mee te pikken. Ik eet dus van twee walletjes. Maar wel alleen de lekkere gerechten.:ROFLMAO:
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
In de VLS zat trouwens een nieuwe blonde , leek net een kleindochter van Marylin Monroe. Die zat natuurlijk niet veel aan t raam , want heel veel wandelaars en dunne bezetting. Wel interessant vrouwmens.
Zelf na 2 jaar weer eens bij skinny Valeria binnengestapt in VT , die stelt je nooit teleur , lieve en aantrekkelijke vrouw.
 
In de VLS zat trouwens een nieuwe blonde , leek net een kleindochter van Marylin Monroe. Die zat natuurlijk niet veel aan t raam , want heel veel wandelaars en dunne bezetting. Wel interessant vrouwmens.
Zelf na 2 jaar weer eens bij skinny Valeria binnengestapt in VT , die stelt je nooit teleur , lieve en aantrekkelijke vrouw.
Bedoel je Juliana? VLS 7/1
 
Okee weer wat geleerd , Juliana de kleindochter van Marylin Monroe. Ook eens voor de deur gaan liggen dan😁
Ik heb haar één keer weten te bezoeken. Mooi kind met super mooie borsten en een fluweel zachte huid maar mij kon ze niet geheel bekoren. Daarvoor ontbrak de verbale interactie en de fun factor. Ze doet goed haar best en levert voor 50 euro een prima service maar het was wel op automatische piloot had ik het gevoel.

Herhalingsgevaar: 0%, hetgeen goed nieuws is voor de andere sloebers want het is een komen en gaan op VLS7/1. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan