Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet er iemand nog de naam van de dame in villa tinto...heb al een jaar niet meer gezien...ze zad steeds een jeansvestje aan boven haar borsten achter het raam, ook al iest ouder...
Ik wil je best helpen, als ik zou weten over wie het gaat.....
Maar ik zit te veel te kijken naar dat "jeansvest boven haar borsten" Dat zou ik me toch moeten herinneren.🤔
Waar verkopen ze die vesten ?

Laatst bewerkt:
Iemand een idee of de dame die afgelopen avond aan het Schipperskwartier zat (niet echt gelet op de nummer of locatie, was dicht aan het Falconplein dacht ik) met geruit zwart rood kort rokje , rond de 30 jaar, bruin haar en klein (wel grote borsten) op Redlights zit? Thx! ☺️

Die heb ik ook gezien , zat rond SS 32 of zo. Dat is een vrij nieuwe geloof ik , nog niet bezocht. Ze is heel klein en strak en schijnt al 2 kinderen te hebben.
Maar gelukkig weer eens een nieuwe, want dat is het manco van het SKW , te weinig doorstroming en dan veel de zelfde vrouwen steeds.

Die heb ik ook gezien , zat rond SS 32 of zo. Dat is een vrij nieuwe geloof ik , nog niet bezocht. Ze is heel klein en strak en schijnt al 2 kinderen te hebben.
Maar gelukkig weer eens een nieuwe, want dat is het manco van het SKW , te weinig doorstroming en dan veel de zelfde vrouwen steeds.
Was bij haar binnengegaan voor 50 euro, uiteindelijk ook nog verlengd. Heel erg knappe en lieve dame, komt oprecht over en iemand waarmee ik in het echte leven ook vrienden zou kunnen zijn. Leuk gevoel voor humor heeft ze ook (ik was al meerdere keren voorbij gelopen en telkens lachte ze speels. Toen ik uiteindelijk binnen ging vroeg ze "who were you looking for, Angelina Jolie?? 😅" wat mij betreft was ze zeker zo goed. Jammer dat je elkaar vaak nooit meer ziet nadien..

Gisteravond ook nog bij nieuwe voor mij geweest. Er stonden er 2 in de Verversrui 28 en dat was moeilijk kiezen , Alice een Italiaanse en de andere naar haar zeggen een Duitse. Alice kwam wat vrolijker over en zeer succesvol en geslaagd de avond afgesloten .Direct een goede klik. Na de sex kwam ze ook nog even terugliggen. Ook een koele kamer , voordeel de komende tijd.
Opvallend veel dames zijn naar andere panden gegaan en zie je er bij elkaar staan in nieuwe combinaties. Bij veel oudere recensies klopt intussen het adres al niet meer.

We zitten terug met nen flasher vvr 28/1 ( voor sommige 28/8 ?) . Niet mijn type, een andere wandelaar is er wel binnengegaan.
Vorige en deze week waren er nogal wat dames afwezig,ze zijn misschien al met vakantie. Ik hoop dat het volgende week nog terug wat beter is .

We zitten terug met nen flasher vvr 28/1 ( voor sommige 28/8 ?) . Niet mijn type, een andere wandelaar is er wel binnengegaan.
Vorige en deze week waren er nogal wat dames afwezig,ze zijn misschien al met vakantie. Ik hoop dat het volgende week nog terug wat beter is .
Wat is een flasher?. Gisteravond was VR 28/1 niet bezet. Toch waren er begin van de shift veel dames.

Er zijn erbij daarvan zou ik ook wel willen dat ze eens op vakantie gingen , en dan liefst een jaartje of 25 .Zo op uitgekeken .

vraagje 2wk geleden zag in villa tinto een slanke dame met een blauwe lok in haar haar. weet iemand wie dat is? maybe morgen weer even langs antwerpen want in het haagse is het een drama

Het is maar een tip hoor: je mag die dames aanspreken, en vragen stellen, ook als je niet meteen binnen denkt te gaan. Als je verlegen bent om door te gaan, zeg dan desnoods dat je vandaag al je kruit verschoten hebt, maar dat je haar nu opmerkte en dat je haar best wel ziet zitten voor binnen een paar dagen. Vraag haar werknaam en wanneer ze werkt, enz.

Villa Tinto telt 51 kamers. Een dame voorbij lopen en dan thuis op een forum gaan vragen 'wie het zou kunnen zijn' is een beetje een eigenaardige manier van doen, niet? Geen raamnummer, geen shift (dag, nacht?), enkel maar 'een blauwe lok', dat maakt het moeilijk. Als ze morgen haar haren verft, ga je haar misschien zelf ook niet meer terugvinden.

Het is maar een tip hoor: je mag die dames aanspreken, en vragen stellen, ook als je niet meteen binnen denkt te gaan. Als je verlegen bent om door te gaan, zeg dan desnoods dat je vandaag al je kruit verschoten hebt, maar dat je haar nu opmerkte en dat je haar best wel ziet zitten voor binnen een paar dagen. Vraag haar werknaam en wanneer ze werkt, enz.

Villa Tinto telt 51 kamers. Een dame voorbij lopen en dan thuis op een forum gaan vragen 'wie het zou kunnen zijn' is een beetje een eigenaardige manier van doen, niet? Geen raamnummer, geen shift (dag, nacht?), enkel maar 'een blauwe lok', dat maakt het moeilijk. Als ze morgen haar haren verft, ga je haar misschien zelf ook niet meer terugvinden.
ik kan en wil niet elke dame aanspreken als ik daar ben. ik denk dat een blauwe lok niet standaard is en wellicht iemand het weet. ik ben benieuwd of ze hier beschreven is. ik wandel al sinds 1998 dus weet wel hoe dat werkt. het forum is om elkaar te helpen dacht ik. wellicht heb je last van de warmte? neem lekker een douche. het is maar een tip.

ik kan en wil niet elke dame aanspreken als ik daar ben.
Wat houdt je dan zo tegen? Ik spreek een dame die ik wat leuker vind dan de anderen net wel aan, want op die manier krijg je vaak direct een bepaalde indruk. Dat maakt de keuze gemakkelijker.
het forum is om elkaar te helpen dacht ik
Klopt, daarom raad ik je ook aan om meiden aan te spreken. Zo werkt dat toch ook als je in het gewone leven eentje wil versieren?
ik. wellicht heb je last van de warmte?
Veel kamers hebben tegenwoordig airco. Kan je trouwens ook vragen als je de dame aanspreekt, of er airco is op de kamer.
neem lekker een douche. het is maar een tip.
Ik douche al vele jaren. Ik weet wel hoe dat werkt. :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan