Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of:

• Maissa
• Heidi
• Maya (Alice in Den Haag)
• haar meegenomen vriendin

vandaag werken? En zo ja, meestal tot 23 uur?
Ben vandaag in Antwerpen, vandaar.

Mochten jullie nog een straatnaam/nummer update kunnen geven, dan helemaal graag, hoeft niet hoor, maar anders moet ik een hoop scrollen en mijn telefoon batterij is laag.

Dank!
 
Weet iemand of:

• Maissa
• Heidi
• Maya (Alice in Den Haag)
• haar meegenomen vriendin

vandaag werken? En zo ja, meestal tot 23 uur?
Ben vandaag in Antwerpen, vandaar.

Mochten jullie nog een straatnaam/nummer update kunnen geven, dan helemaal graag, hoeft niet hoor, maar anders moet ik een hoop scrollen en mijn telefoon batterij is laag.

Dank!
Maissa en Heidi in geen weken gezien.
misschien Andreaa pakken naast de sexshop , heeft ook mooie voorgevel.
 
Weet iemand of:

• Maissa
• Heidi
• Maya (Alice in Den Haag)
• haar meegenomen vriendin

vandaag werken? En zo ja, meestal tot 23 uur?
Ben vandaag in Antwerpen, vandaar.

Mochten jullie nog een straatnaam/nummer update kunnen geven, dan helemaal graag, hoeft niet hoor, maar anders moet ik een hoop scrollen en mijn telefoon batterij is laag.

Dank!
Maya was daarstraks na de shiftwissel nog aanwezig op ss6/1, met naambordje.
 
Bevindingen van mijn 3 uurtjes in het SKW gister:

- Het regende echt de hele dag onophoudelijk. Lichte regen, dus je denkt valt wel mee, maar na 2 rondjes liep ik er bij als een verzopen kat.

- meer dames dan ik had verwacht, toch wel zo'n 120 schat ik het in.

- minder wandelaars dan ik had verwacht. Zeker niet doodstil, maar niet meer dan redelijk wat volk op de been.

- fifty/fifty Belgen/Hollanders. De lockdown invasie is echt zichtbaar.

- Keuze-stress. Na mijn eerste ronde had ik twintig dames gezien die wel de moeite waard waren. Algehele looks, toenadering, boezem, humor....het speelt allemaal mee.

- Veel verschillende types, voor elk wat wils.

- Had ik al gezegd dat het maar niet stopte met regenen?

Mijn recensie volgt zo meteen, ik had uiteindelijk een vijftal geselecteerd uit die twintig waarvan ik er eentje daadwerkelijk bezocht en achteraf denk je altijd: Of had ik voor die of die andere moeten gaan....dus keer je altijd weer terug!
 
In het rijtje van ss6 staat een kort blonde dame, zowel overdag als 's avonds. Weet iemand wie dit is?
Ik zag haar staan, ziet er best lekker uit maar door tijdsnood en bezoek van een andere dame geen tijd gehad.

Ps: ze heeft een piercing boven haar lip in het midden.
 
In het rijtje van ss6 staat een kort blonde dame, zowel overdag als 's avonds. Weet iemand wie dit is?
Ik zag haar staan, ziet er best lekker uit maar door tijdsnood en bezoek van een andere dame geen tijd gehad.

Ps: ze heeft een piercing boven haar lip in het midden.
Je bedoelt ongetwijfeld de dame die een plakkaatje heeft hangen met de vermelding "NL- soft sm".
Ze is voor het eerst opgedoken kort na de heropening van het skw op 9 juni jl., en heeft ook al op SS10 gestaan.
Ziet er een lieve dame uit, maar dat is voor de rest zowat het enige dat ik over haar kan vertellen....
 
Al zo vaak gevraagd in dit topic, misschien een idee om hiervoor een apart topic te openen, waarin dit wordt bijgehouden.
In ieder geval moet om 23.00 alles dicht zijn.
 
En is die dagshift ook echt drukbezet met weer veel andere dames?

Ik was er vanaf 17 uur en zag zo'n 120 dames.
Kan me wel voorstellen dat met de gewijzigde tijden sommige een shift draaien van 13 tot 23 uur ofzo, maar amper dat er dames zijn die er echt louter van 7 u tot 15 u staan oid.

Dat moeten toch haast kleinere aantallen zijn?
 
Ik ben eens benieuwd of ik volgende week wat strakke kringspiertjes aan mijn pik kan rijgen....tips...?
Keuze genoeg. Gewoon even rondkijken welke dames je aantrekken. Dat is voor iedereen anders. De dames die ik top vind, zeggen jouw misschien helemaal niets. Dus gewoon kijken welke dames jij knap vind, en dan even een praatje gaan maken.
 
Keuze genoeg. Gewoon even rondkijken welke dames je aantrekken. Dat is voor iedereen anders. De dames die ik top vind, zeggen jouw misschien helemaal niets. Dus gewoon kijken welke dames jij knap vind, en dan even een praatje gaan maken.

Als Guntherf op zoek is naar strakke "kringspiertjes" dan vermoed ik dat hij op zoek is naar dames die hij anaal mag neuken.

Gewoon vragen aan de deur zou ik zeggen, de meeste dames gaan dan de deur tegen je voorgevel duwen maar er zullen er zeker zijn waar je langs de "achterdeur" je "pik kunt inrijgen". Er zal in dat geval ook wel een prijs aan vast hangen.
 
Gisteren heb ik voor het eerst SKW bezocht. Mijn eerste indruk en ervaring was dat veel hoeren daar arrogant en een onvriendelijke uitstraling hadden en doen alsof ze beter zijn dan anderen. (Waarschijnlijk niet goed opgevoed of komen ze uit een slechte omgeving/mentaliteit)

Ik schrok gewoon dat ik door de meeste hoeren daar werd geweigerd (dit was mij nog nooit overkomen)😥. Ik vroeg aan een hoer: is dit omdat ik een kleurtje heb? Ze zegt gewoon: 'Ja' en dan ook nog heel arrogant gedragen. Ik wou haar op dat moment gewoon het liefst haar telefoon uit de handen slaan en haar een keiharde stoot geven. Want als er geen camera's hingen of geen mensen bij waren had ik dat zonder twijfel ook zeker gedaan.

Ik vroeg aan een andere donkere jongen hij is meer zwart, ik ben van mezelf best licht (bruin) vergeleken met zwarte mensen. Ik vroeg aan hem: 'hebben ze een afkeur aan gekleurde mensen ofzo? Ik word door de meeste hoeren geweigerd' hij zei: ja ik word ook steeds geweigerd en dit gebeurt altijd hier.

Ik vind het wel jammer dat ik dit heb moeten ervaren en het heeft mij ook wel pijn gedaan, want je voelt je alsof je minder bent. Want ik heb altijd wel geen leuke ervaringen gehad met een kleurtje over het algemeen, je word toch anders behandeld en mensen kijken je ook anders aan en trekken vaak verkeerde conclusies over je.

Dat je wel eens word geweigerd gebeurd iedereen wel eens, maar zovaak heb ik nog nooit meegemaakt…dus dit was mijn eerste indruk en ervaring die ik bij de SKW had.

Uiteindelijk heb ik wel een Roemeense 21 jarige dame in de kont geneukt en mogen likken en blowjob gekregen voor maar €50 het verbaasde mij wel dat dit allemaal mogelijk was voor €50. Ze vertelde zelf ook dat ze hier rascistisch zijn en dat Nederland beter is.
Spijtig dat je dat zo ervaart, maar het heeft zeker niet altijd met racisme te maken.
De dames laten nu eenmaal binnen wie ze zelf willen. Het is niet omdat wij met centjes zwaaien dat ze zomaar iedereen aanvaarden.
Er zijn er die geen mannen uit het Oostblok willen.
Ze hebben daar allemaal hun redenen voor die zeer uiteenlopend zijn.
Ik ken er zelfs ééntje die mannen weigert op basis van de manier waarop hun schoenen dichtgebonden zijn.
Omdat die dan volgens haar uit een bepaald land komen, die ze niet wil.
Ikzelf, als iets oudere blanke man, ben ook al geweigerd geweest en dan ga ik maar ergens anders. Het zij zo.
Overigens zijn er dames die wel overwegend mannen met een kleurtje binnen laten en liever geen blanken.
 
Als Guntherf op zoek is naar strakke "kringspiertjes" dan vermoed ik dat hij op zoek is naar dames die hij anaal mag neuken.

Gewoon vragen aan de deur zou ik zeggen, de meeste dames gaan dan de deur tegen je voorgevel duwen maar er zullen er zeker zijn waar je langs de "achterdeur" je "pik kunt inrijgen". Er zal in dat geval ook wel een prijs aan vast hangen.
De enige die er voor zover ik weet om bekend staat is Jasmine (SS34): https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-guys-my-name-is-jasmine.html
 
Gisteren heb ik voor het eerst SKW bezocht. Mijn eerste indruk en ervaring was dat veel hoeren daar arrogant en een onvriendelijke uitstraling hadden en doen alsof ze beter zijn dan anderen. (Waarschijnlijk niet goed opgevoed of komen ze uit een slechte omgeving/mentaliteit)

Ik schrok gewoon dat ik door de meeste hoeren daar werd geweigerd (dit was mij nog nooit overkomen)😥. Ik vroeg aan een hoer: is dit omdat ik een kleurtje heb? Ze zegt gewoon: 'Ja' en dan ook nog heel arrogant gedragen. Ik wou haar op dat moment gewoon het liefst haar telefoon uit de handen slaan en haar een keiharde stoot geven. Want als er geen camera's hingen of geen mensen bij waren had ik dat zonder twijfel ook zeker gedaan.

Ik vroeg aan een andere donkere jongen hij is meer zwart, ik ben van mezelf best licht (bruin) vergeleken met zwarte mensen. Ik vroeg aan hem: 'hebben ze een afkeur aan gekleurde mensen ofzo? Ik word door de meeste hoeren geweigerd' hij zei: ja ik word ook steeds geweigerd en dit gebeurt altijd hier.

Ik vind het wel jammer dat ik dit heb moeten ervaren en het heeft mij ook wel pijn gedaan, want je voelt je alsof je minder bent. Want ik heb altijd wel geen leuke ervaringen gehad met een kleurtje over het algemeen, je word toch anders behandeld en mensen kijken je ook anders aan en trekken vaak verkeerde conclusies over je.

Dat je wel eens word geweigerd gebeurd iedereen wel eens, maar zovaak heb ik nog nooit meegemaakt…dus dit was mijn eerste indruk en ervaring die ik bij de SKW had.

Uiteindelijk heb ik wel een Roemeense 21 jarige dame in de kont geneukt en mogen likken en blowjob gekregen voor maar €50 het verbaasde mij wel dat dit allemaal mogelijk was voor €50. Ze vertelde zelf ook dat ze hier rascistisch zijn en dat Nederland beter is.
De dames in het skw zijn helemaal niet arrogant. Althans de meesten niet. Er is er hier maar één arrogant met duidelijk een ernstig gebrek aan opvoeding, en dat ben jij. Ik kan je vertellen dat als je dezelfde houding en taalgebruik bezigt tegenover de dames als hier op het forum, dan mag je van geluk spreken dat het bij weigeren gebleven is. Ik ken namelijk genoeg dames die dan een dusdanige trap in je ballen gegeven zouden hebben dat je minstens een maand geen stijve meer zou krijgen.
 
Gisteren heb ik voor het eerst SKW bezocht. Mijn eerste indruk en ervaring was dat veel hoeren daar arrogant en een onvriendelijke uitstraling hadden en doen alsof ze beter zijn dan anderen. (Waarschijnlijk niet goed opgevoed of komen ze uit een slechte omgeving/mentaliteit)

Ik schrok gewoon dat ik door de meeste hoeren daar werd geweigerd (dit was mij nog nooit overkomen)😥. Ik vroeg aan een hoer: is dit omdat ik een kleurtje heb? Ze zegt gewoon: 'Ja' en dan ook nog heel arrogant gedragen. Ik wou haar op dat moment gewoon het liefst haar telefoon uit de handen slaan en haar een keiharde stoot geven. Want als er geen camera's hingen of geen mensen bij waren had ik dat zonder twijfel ook zeker gedaan.

Ik vroeg aan een andere donkere jongen hij is meer zwart, ik ben van mezelf best licht (bruin) vergeleken met zwarte mensen. Ik vroeg aan hem: 'hebben ze een afkeur aan gekleurde mensen ofzo? Ik word door de meeste hoeren geweigerd' hij zei: ja ik word ook steeds geweigerd en dit gebeurt altijd hier.

Ik vind het wel jammer dat ik dit heb moeten ervaren en het heeft mij ook wel pijn gedaan, want je voelt je alsof je minder bent. Want ik heb altijd wel geen leuke ervaringen gehad met een kleurtje over het algemeen, je word toch anders behandeld en mensen kijken je ook anders aan en trekken vaak verkeerde conclusies over je.

Dat je wel eens word geweigerd gebeurd iedereen wel eens, maar zovaak heb ik nog nooit meegemaakt…dus dit was mijn eerste indruk en ervaring die ik bij de SKW had.

Uiteindelijk heb ik wel een Roemeense 21 jarige dame in de kont geneukt en mogen likken en blowjob gekregen voor maar €50 het verbaasde mij wel dat dit allemaal mogelijk was voor €50. Ze vertelde zelf ook dat ze hier rascistisch zijn en dat Nederland beter is.
Als je als vrouw niet met een bepaalde zwarte gozer wil neuken , ben je direct rascitisch.? Dat is kort door de bocht. Ik word ook wel es geweigerd hoor. Blijf voortaan in Amsterdam vriend
 
Jij praat alsof je weet hoe ik ben opgevoed, jij weet helemaal niks van mij. Die trap bij mijn ballen gaan ze toch niet lukken, en als ze dat deden hebben zij ook een probleem. Ik heb helemaal geen verkeerde houding op het forum dus ik weet niet wat voor onzin dingen jij zegt.
Ik zie echt wel voldoende allochtonen en zwarten ergens binnenstappen in skw. De manier waarop je het zelf verwoordde zegt al genoeg.
Vele dames hebben van deze positief ingestelde bevolkingsgroepen genoeg vaste klanten of het nu blanken, zwarten, allochtonen, afrikanen, oostblokkers zijn.
Dames arrogant? Geloof ik geen snars van.
Ik vind ze over het algemeen redelijk vriendelijk overkomen. Dat heeft met je eigen attitude te maken. Het is hun werk. Arrogant overkomen en ze kunnen fluiten naar klanten.
Begrijp daarom niet dat je alles zo veralgemeent alsof alle dames van skw een rotte racistische mentaliteit zouden hebben??
Zo kwam het toch over na het lezen van je recensie.
 
Gisteren heb ik voor het eerst SKW bezocht. Mijn eerste indruk en ervaring was dat veel hoeren daar arrogant en een onvriendelijke uitstraling hadden en doen alsof ze beter zijn dan anderen. (Waarschijnlijk niet goed opgevoed of komen ze uit een slechte omgeving/mentaliteit)

Ik schrok gewoon dat ik door de meeste hoeren daar werd geweigerd (dit was mij nog nooit overkomen)😥. Ik vroeg aan een hoer: is dit omdat ik een kleurtje heb? Ze zegt gewoon: 'Ja' en dan ook nog heel arrogant gedragen. Ik wou haar op dat moment gewoon het liefst haar telefoon uit de handen slaan en haar een keiharde stoot geven. Want als er geen camera's hingen of geen mensen bij waren had ik dat zonder twijfel ook zeker gedaan.

Ik vroeg aan een andere donkere jongen hij is meer zwart, ik ben van mezelf best licht (bruin) vergeleken met zwarte mensen. Ik vroeg aan hem: 'hebben ze een afkeur aan gekleurde mensen ofzo? Ik word door de meeste hoeren geweigerd' hij zei: ja ik word ook steeds geweigerd en dit gebeurt altijd hier.

Ik vind het wel jammer dat ik dit heb moeten ervaren en het heeft mij ook wel pijn gedaan, want je voelt je alsof je minder bent. Want ik heb altijd wel geen leuke ervaringen gehad met een kleurtje over het algemeen, je word toch anders behandeld en mensen kijken je ook anders aan en trekken vaak verkeerde conclusies over je.

Dat je wel eens word geweigerd gebeurd iedereen wel eens, maar zovaak heb ik nog nooit meegemaakt…dus dit was mijn eerste indruk en ervaring die ik bij de SKW had.

Uiteindelijk heb ik wel een Roemeense 21 jarige dame in de kont geneukt en mogen likken en blowjob gekregen voor maar €50 het verbaasde mij wel dat dit allemaal mogelijk was voor €50. Ze vertelde zelf ook dat ze hier rascistisch zijn en dat Nederland beter is.

Is het niet een beetje raar dat je blijkbaar zo goed als alleen staat met je betoog TEGEN de dames in het Antwerpse SKW?

Er is er hier zo nog eentje geweest die het altijd maar over "ethnic profiling" had :rolleyes: Beetje zielig.

Het is simpel hoor, hét sleutelwoord tegenover de dames in het SKW is "RESPECT" en als we even bekijken in welke bewoordingen JIJ over de dames in ons Antwerpse SKW spreekt dan is "RESPECT" duidelijk een begrip waar jij "niet veel kaas van gegeten hebt" (Heb je hem? Kaas? );)

Ik laat nog even in het midden hoe je dan over de dames denkt op het moment dat "je er overheen gaat" of ze "in hun kont pakt" en hoe het er dán aan toe gaat. Kun je misschien even zo eerlijk zijn van hier te vermelden WELKE Roemeense 21 jarige je voor 50 Euro in de kont geneukt hebt? Graag naam van de dame, straatnaam, huisnummer en raam aub. Of was dat gewoon wat bluf?

Gooi het ook aub niet altijd over de boeg van het zogezegde "racisme", dames in het SKW hebben gewoon HET RECHT om ZELF te bepalen wie ze binnen laten en wie niet. Je kunt misschien klacht gaan neerleggen bij de Commisiie voor Gelijke Kansen omdat je bij "een hoer" niet binnen mocht maar je gaat niet veel kans maken om daar iets uit te halen. Weet dat de dames soms allerlei soorten klanten weigeren: te jong, te oud, te vies, te donker, te licht, te zat, te groot geschapen, te stoned, en zo kan ik nog even doorgaan. Er zijn meer dan voldoende dames die respectvolle "donkere medemensen" wél binnen laten en wél servicen. Hang hier dus niet de zieligaard uit die "ocharme niet bij een dvp (dat is een dame van plezier 😉) binnen mocht"

Afin, ik hoop dat de lockdown in Nederland snel voorbij is, dan hoeven de dames is "ons" SKW kerels zoals jij niet meer te weigeren, dan kun je terug in je eigen omgeving gaan "poepen" (ja, zo heet dat in Antwerpen) want dáár zal je dan wellicht wél overal binnen mogen.

Als je het niet erg vindt dan hebben de SKW dames (zo noemen we ze hier, niet "hoeren" alhoewel ze dat natuurlijk wél zijn, "respect" weet je wel?) én blijkbaar ook een aantal leden hier liever dat je niet meer tot in Antwerpen komt.

Je nickname zegt ook al wel iets "AmsterdamTheCity", misschien moet ik de mijne dan ook waar wijzigen in "AntwerpenWereldstad" :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan