Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe heet de dame die overdag op ik denk Verversrui 7/1 zit? Blond haar grote natuurlijke borsten, mooie groen/grijze ogen.
Ik moet er wel bij zeggen dat deze vrouw kieskeurig was, maar niet voor iedereen. De meeste van haar klanten leken mannen boven de 40 te zijn, hoewel ze zelf rond de 25 was. Ze was erg aantrekkelijk, maar reageerde erg emotioneel op sommige mannen. Weet iemand of deze vrouw nog steeds werkt?Ik ben al een tijdje in het buitenland en heb een vraag voor de vaste klanten. Ken je een meisje dat ergens tussen Schipperstraat 15 en 23 woonde? Ik heb haar een paar keer gezien, altijd gekleed in een kinky outfit en nylonkousen. Ik zag iemand haar benaderen, maar ze reageerde nerveus en wees meerdere keren verschillende jongens af. Is dit meisje nog beschikbaar en te zien in de Schipperstraat?
Dat klinkt mij eerlijk gezegd een beetje als Ana Maria, Maar die 'woont'Ik ben al een tijdje in het buitenland en heb een vraag voor de vaste klanten. Ken je een meisje dat ergens tussen Schipperstraat 15 en 23 woonde? Ik heb haar een paar keer gezien, altijd gekleed in een kinky outfit en nylonkousen. Ik zag iemand haar benaderen, maar ze reageerde nerveus en wees meerdere keren verschillende jongens af. Is dit meisje nog beschikbaar en te zien in de Schipperstraat?
Ik moet er wel bij zeggen dat deze vrouw kieskeurig was, maar niet voor iedereen. De meeste van haar klanten leken mannen boven de 40 te zijn, hoewel ze zelf rond de 25 was. Ze was erg aantrekkelijk, maar reageerde erg emotioneel op sommige mannen. Weet iemand of deze vrouw nog steeds werkt?
Niet binnen onder de 40, ID-controle, en een waslijstje van niet toegelaten nationaliteiten. Bovendien freak in zuiverheid. En klokkijkster. Maar een knappe, vriendelijke en aangename dame die weet hoe ze met een vleugje kinky een man moet aanpakken.Dat klinkt mij eerlijk gezegd een beetje als Ana Maria, Maar die 'woont'Schippersstraat 13/3...
Als je haar bedoelt, ze is er nog steeds.
Sommigen zullen zeggen dat ze lelijk, psychisch ziek en labiel is. Ik voelde me meteen tot haar aangetrokken, maar toen ze negatief reageerde op mijn binnenkomst, kwam de demon van lust weer boven. Dit maakte me nog meer tot haar aangetrokken. Ik weet niet of ze nog steeds zo aantrekkelijk is als twee jaar geleden, toen ik haar zag. Haar protocol maakt me een beetje bang, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet nog eens zou proberen.Niet binnen onder de 40, ID-controle, en een waslijstje van niet toegelaten nationaliteiten. Bovendien freak in zuiverheid. En klokkijkster. Maar een knappe, vriendelijke en aangename dame die weet hoe ze met een vleugje kinky een man moet aanpakken.
Dat is ze nu net NIET. Ze houdt alleen de controle over alles, en dat is haar goed recht. Mooi of lelijk is trouwens een zeer persoonlijke appreciatie maar ze heeft gewoon een rechtlijnig en nog al strikt gedrag, en daar heeft zij een goede reden voor, die echter in haar privacy sfeer valt en hier niet hoeft genoemd te worden.Sommigen zullen zeggen dat ze lelijk, psychisch ziek en labiel is.
Ik ken haar al veel jaren, en ik heb er nooit last van gehad. Het feit dat zij al zo lang in het SKW werkt, zal wel betekenen dat zij genoeg klanten heeft die haar goed vinden en komen en terugkomen. Anders zou ze de job niet blijven doen.En handje er tussen, althans bij mijn geval, wat niet erg groot is![]()
Bij mij juist hetzelfde nochtans ik ook maar een normaal formaat heb.En handje er tussen, althans bij mijn geval, wat niet erg groot is![]()
Ik vind ze persoonlijk wel knap en dat is een van de redenen dat ze volk over de vloer blijft krijgen.Ik ken haar al veel jaren, en ik heb er nooit last van gehad. Het feit dat zij al zo lang in het SKW werkt, zal wel betekenen dat zij genoeg klanten heeft die haar goed vinden en komen en terugkomen. Anders zou ze de job niet blijven doen.
In een rij aanschuiven, dat zie je enkel rond het middaguur bij de slager op de hoek aan het SKW. Bij de dames, ook degenen die goed hun klantjes hebben, heb ik nog niet zo gauw een rij mannen zien staan wachten.al staan ze nu ook niet in de rij aan te schuiven.
Dat doet ze omdat ze als de dood is dat het condoom er af glijdt.En handje er tussen, althans bij mijn geval, wat niet erg groot is![]()