Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe heet de dame die overdag op ik denk Verversrui 7/1 zit? Blond haar grote natuurlijke borsten, mooie groen/grijze ogen.

Ik ben al een tijdje in het buitenland en heb een vraag voor de vaste klanten. Ken je een meisje dat ergens tussen Schipperstraat 15 en 23 woonde? Ik heb haar een paar keer gezien, altijd gekleed in een kinky outfit en nylonkousen. Ik zag iemand haar benaderen, maar ze reageerde nerveus en wees meerdere keren verschillende jongens af. Is dit meisje nog beschikbaar en te zien in de Schipperstraat?
Ik ben al een tijdje in het buitenland en heb een vraag voor de vaste klanten. Ken je een meisje dat ergens tussen Schipperstraat 15 en 23 woonde? Ik heb haar een paar keer gezien, altijd gekleed in een kinky outfit en nylonkousen. Ik zag iemand haar benaderen, maar ze reageerde nerveus en wees meerdere keren verschillende jongens af. Is dit meisje nog beschikbaar en te zien in de Schipperstraat?
Ik moet er wel bij zeggen dat deze vrouw kieskeurig was, maar niet voor iedereen. De meeste van haar klanten leken mannen boven de 40 te zijn, hoewel ze zelf rond de 25 was. Ze was erg aantrekkelijk, maar reageerde erg emotioneel op sommige mannen. Weet iemand of deze vrouw nog steeds werkt?

Laatst bewerkt:

Ik moet er wel bij zeggen dat deze vrouw kieskeurig was, maar niet voor iedereen. De meeste van haar klanten leken mannen boven de 40 te zijn, hoewel ze zelf rond de 25 was. Ze was erg aantrekkelijk, maar reageerde erg emotioneel op sommige mannen. Weet iemand of deze vrouw nog steeds werkt?
Dat klinkt mij eerlijk gezegd een beetje als Ana Maria, Maar die 'woont' 😉 Schippersstraat 13/3...
Als je haar bedoelt, ze is er nog steeds.

Dat klinkt mij eerlijk gezegd een beetje als Ana Maria, Maar die 'woont' 😉 Schippersstraat 13/3...
Als je haar bedoelt, ze is er nog steeds.
Niet binnen onder de 40, ID-controle, en een waslijstje van niet toegelaten nationaliteiten. Bovendien freak in zuiverheid. En klokkijkster. Maar een knappe, vriendelijke en aangename dame die weet hoe ze met een vleugje kinky een man moet aanpakken.

Niet binnen onder de 40, ID-controle, en een waslijstje van niet toegelaten nationaliteiten. Bovendien freak in zuiverheid. En klokkijkster. Maar een knappe, vriendelijke en aangename dame die weet hoe ze met een vleugje kinky een man moet aanpakken.
Sommigen zullen zeggen dat ze lelijk, psychisch ziek en labiel is. Ik voelde me meteen tot haar aangetrokken, maar toen ze negatief reageerde op mijn binnenkomst, kwam de demon van lust weer boven. Dit maakte me nog meer tot haar aangetrokken. Ik weet niet of ze nog steeds zo aantrekkelijk is als twee jaar geleden, toen ik haar zag. Haar protocol maakt me een beetje bang, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet nog eens zou proberen.

Sommigen zullen zeggen dat ze lelijk, psychisch ziek en labiel is.
Dat is ze nu net NIET. Ze houdt alleen de controle over alles, en dat is haar goed recht. Mooi of lelijk is trouwens een zeer persoonlijke appreciatie maar ze heeft gewoon een rechtlijnig en nog al strikt gedrag, en daar heeft zij een goede reden voor, die echter in haar privacy sfeer valt en hier niet hoeft genoemd te worden.
En handje er tussen, althans bij mijn geval, wat niet erg groot is :oops:
Ik ken haar al veel jaren, en ik heb er nooit last van gehad. Het feit dat zij al zo lang in het SKW werkt, zal wel betekenen dat zij genoeg klanten heeft die haar goed vinden en komen en terugkomen. Anders zou ze de job niet blijven doen.

En handje er tussen, althans bij mijn geval, wat niet erg groot is :oops:
Bij mij juist hetzelfde nochtans ik ook maar een normaal formaat heb.
Ik ken haar al veel jaren, en ik heb er nooit last van gehad. Het feit dat zij al zo lang in het SKW werkt, zal wel betekenen dat zij genoeg klanten heeft die haar goed vinden en komen en terugkomen. Anders zou ze de job niet blijven doen.
Ik vind ze persoonlijk wel knap en dat is een van de redenen dat ze volk over de vloer blijft krijgen.
Voor soft seks kan je er wel terecht en of je dat goed of niet vindt is voor iedereen verschillend.
Dat ze (veel) klanten kan weigeren moet een teken zijn dat er veel graag komen al staan ze nu ook niet in de rij aan te schuiven.

Ben ooit een keer bij haar geweest omdat mijn vaste dame een paar weken afwezig was , leuke dame en veel gelachen en viel niet tegen maar alleen jammer dat ze niet gebeft wilde worden wat ik graag doe. Als ik nu soms bij haar passeer opent ze de deur al en maken we een praatje en vraagt ze of ik binnen wil komen, ik zei ja als ik mag beffen , niet dus.

Ben ooit een keer bij haar geweest omdat mijn vaste dame een paar weken afwezig was , leuke dame en veel gelachen en viel niet tegen maar alleen jammer dat ze niet gebeft wilde worden wat ik graag doe. Als ik nu soms bij haar passeer opent ze de deur al en maken we een praatje en vraagt ze of ik binnen wil komen, ik zei ja als ik mag beffen , niet dus.
Vind ik ook heel spijtig... Dat doet ze dan weer omdat ze bang is om op die manier HPV te krijgen, wat theoretisch mogelijk is... vroeger liet ze dat wél toe. Is ook de reden dat ik haar veel minder bezoek nu. Maar het blijft wel een leuke dame die zelfs blijft zwaaien naar mijn vrouw als we haar passeren 😃

Terug
Bovenaan Onderaan