Recensie Alicia (Roe), Verversrui 24/8 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr. Mike

Newbie
9
14/10/21
17
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen woensdagavond dit Roemeense meisje bezocht. Er was nog geen topic over haar, vandaar deze van mij.
Het was niet erg druk op dit tijdstip (19.00) ze zag er leuk uit, mooi slank en lang donkerbruin haar en naturelle borsten tussen cup A en B. Na een praatje aan de deur, mee naar binnen. Daar vroeg ze of ik extra's wilde. Alleen extra tijd gedaan. (40 minuten) Verder geen gezeur meer over extra's.
we deden allebei een wasje en daarna op bed beland. Lekker knuffelen en daarna ging er een jasje overheen en terwijl ik op mijn knieën stond werd ik heerlijk zachtjes gepijpt, (geen deep troat) terwijl ze met haar kontje naar de spiegel stond; mooi uitzicht.
Gedraaid en terwijl ze mij weer heel zachtjes pijpte kon ik haar strakke poesje likken.
Later zij on top en ze ging volle vaart ( à la Cataleia ) en moest ik haar afremmen, anders was het feest al over. Daarna in missio en heerlijk het rubbertje vol geschoten.
Daarna ging ze zich tegelijk weer uitgebreid wassen. Ik ook, maar omdat ik zei dat ik nog 10minuten overhad, weer terug op bed en nog gezellig wat geknuffeld en gebabbeld. Ze zei dat ze van de middag (tijd weet ik niet meer) tot +/- 20.00 werkte.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
vandaag deze dame eens bezocht,zeer rustig in skw weinig aanbod,dus deze mooie roemeense dame eens bezocht, afgeproken 100 incl pzc, op bed geen laken dus op zoon plakkige plastic matras waar al 300 man met reetvocht opgelegen heeft,maar goed,begon met pzc deed ze wel aardig weinig afwisseling maar okay,toen begon het,dame moest na het pzc eerst haar mond spoelen wat een lang duurde gevolg die van mijn weer half slap, gelijk een rubberke er over,begon ze onhanding de lucht er uit tehalen ,dus gelukkig nog redelijk hard ,gevraagt om op bij tekomen, na precies 4 stoten begon ze teklagen dat hij niet stijf genoeg was en begon mij af te trekken,nog gedacht okay hij staat weer paraat we mogen er weer in,ehmm nee dus bleef trekken met dat condoom er aan tot het pijn begon tedoen aan haar lichaam komen heeft ze niet graag ging ook zo zitten dat je nergens bij kont, heb maar gezegt dat ze moest stoppen en ben het na een 15min afgebold totale desinterresse van dame zelf,mooie dame de rest hopeloos
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan