Johnny Walk
Meubelstuk
Met name in dagshift, 70% staat leeg en wat er staat heeft veel minder klanten dat is dramatisch te noemen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTijdens de zomerperiode zijn er meer toeristen in Antwerpen dat zal er ook wel iets mee te maken hebben. Tijdens feestdagen zal het wel iets beter zijn voor de dames .Nu minimaliseer je de situatie wel stevig. Ik kom ook al in het skw sinds 1990 ofzo, maar heb nog nooit geweten dat het voor de dames zo slecht ging. Klagers waren er idd altijd, maar je ziet zelf toch ook hoe weinig wandelaars er nog zijn?
Ik ben laatst nog in Den Haag, Groningen en Eindhoven geweest, daar is het even erg gesteld met wandelaars. Geloof mij als het in Antwerpen slecht is dan zal het elders niet beter zijn. Ik ken er ook enkelen, die hun geluk hebben gaan zoeken in Zwitserland, daar is het in clubs te doen, maar ook daar is het één en al droevenis. Eentje is na ongeveer een jaartje terug in Antwerpen opgedaagd. Nee, het gras is momenteel niet groener op een ander. En zoals altijd heb je 7 vette jaren en 7 magere jaren, dus hoop doet leven.
Met name in dagshift, 70% staat leeg en wat er staat heeft veel minder klanten dat is dramatisch te noemen
Voor de wandelaars is het juist wat beter . De toppers staan nu ook vrij , de keuze in de avond is gewoon goed.Ik voel me bijna schuldig dat ik elke keer ik ga nog steeds keuze teveel heb en twijfel bij wie te gaan. Zo slecht vind ik het allemaal niet.
Wat de dames betreft. Ik kom 15 a 20 jaar in SKW en toen was dat ook al klagen a volonte hoor. Deel van het spel.
Nu minimaliseer je de situatie wel stevig. Ik kom ook al in het skw sinds 1990 ofzo, maar heb nog nooit geweten dat het voor de dames zo slecht ging. Klagers waren er idd altijd, maar je ziet zelf toch ook hoe weinig wandelaars er nog zijn?