Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu minimaliseer je de situatie wel stevig. Ik kom ook al in het skw sinds 1990 ofzo, maar heb nog nooit geweten dat het voor de dames zo slecht ging. Klagers waren er idd altijd, maar je ziet zelf toch ook hoe weinig wandelaars er nog zijn?
Tijdens de zomerperiode zijn er meer toeristen in Antwerpen dat zal er ook wel iets mee te maken hebben. Tijdens feestdagen zal het wel iets beter zijn voor de dames .

Ik ben laatst nog in Den Haag, Groningen en Eindhoven geweest, daar is het even erg gesteld met wandelaars. Geloof mij als het in Antwerpen slecht is dan zal het elders niet beter zijn. Ik ken er ook enkelen, die hun geluk hebben gaan zoeken in Zwitserland, daar is het in clubs te doen, maar ook daar is het één en al droevenis. Eentje is na ongeveer een jaartje terug in Antwerpen opgedaagd. Nee, het gras is momenteel niet groener op een ander. En zoals altijd heb je 7 vette jaren en 7 magere jaren, dus hoop doet leven.

Dat is inderdaad waar de redlight straten hebben in zowel België, Duitsland en Nederland met een uitzondering voor Amsterdam. Ik vermoed dat dit deels te maken heeft dat men minder te besteden heeft, hogere instaptarieven van de dames. Maar wellicht ook met mindere service van enkele dames die hiermee hun eigen glazen ingooien. Wellicht zitten we inderdaad in de 7 magere jaren.
Met name in dagshift, 70% staat leeg en wat er staat heeft veel minder klanten dat is dramatisch te noemen

70% is wel heel erg.

Ik voel me bijna schuldig dat ik elke keer ik ga nog steeds keuze teveel heb en twijfel bij wie te gaan. Zo slecht vind ik het allemaal niet.
Wat de dames betreft. Ik kom 15 a 20 jaar in SKW en toen was dat ook al klagen a volonte hoor. Deel van het spel.
Voor de wandelaars is het juist wat beter . De toppers staan nu ook vrij , de keuze in de avond is gewoon goed.
Voor de verdiensten zal het minder zijn , de ramen is toch eigenlijk bulk , veel klantjes doen per dag of avond voor de dames , daar is het toch op gebaseerd.
Massa maakt kassa , natuurlijk zijn er suikerooms maar de vlugge klant moet het doen en die zie ik veel minder.

Nu minimaliseer je de situatie wel stevig. Ik kom ook al in het skw sinds 1990 ofzo, maar heb nog nooit geweten dat het voor de dames zo slecht ging. Klagers waren er idd altijd, maar je ziet zelf toch ook hoe weinig wandelaars er nog zijn?

Ik plaatste bewust een stevige tegenstelling idd. Veel meisjes hebben ook nog steeds goed te doen hoor. Zo snel verdwijnt dat allemaal niet.

Laatst bewerkt:
Binnenkort ga ik EINDELIJK eens terug wandelen in de buurt na lange tijd..
Ik ben vooral op zoek naar dames met grote tot heel grote natuurlijke borsten, saggy tits mogen perfect ook in dagshift.
Iemand goede tips??
Bedankt voor de eventuele reacties....

Terug
Bovenaan Onderaan