Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Raar dat je niet op dezelfde manier reageert op het bericht van Janus die bevestigt wat ik schrijf , of maak je een onderscheid van wie het bericht is ?
Ik maak inderdaad een onderscheid tussen iets wat iemand schrijft die er veel van af weet, en iets dat van iemand anders komt. Lees anders bericht #16.451 nog eens terug. Volgens mij spreekt @Janus eerder mijn taal dan die van jou.
Is ook een non issue, wij komen vd sex
Daarom ook dat ik er bij schrijf dat dit eigenlijk onze zaken niet zijn.

Op je tenen getrapt?
Nee ik duid alleen je gemis aan opvoeding....
Indien je dezelfde houding hebt in het skw wanneer je naar de meisjes gaat (of zijn het de mannen daar die je voorkeur hebben) als dat je hier op de site tentoonspreidt dan sta je vaak voor een gesloten deur.
Gelukkig is jouw mening van geen belang , jij gaat niet beslissen wie wat weet en wie uit ervaring spreekt of niet.

Ik wil donderdag overdag eens langsgaan SKW. Eerste keer. Wil vooral heel goed gepijpt worden voor €50. Wie zijn de toppers?

Deze week veel nieuwe dames gezien. SS 32, twee nieuwe, niet mijn ding. Op SS30/1: Julia, foto aan het raam met "50 min". Dat is de eerste keer dat ik dat zie. Aan de overkant 41/2 Nederlandse dame "Snow White" . In de vt zag ik een dame in gewone kleren. Ik dacht: oei, die is mager. Nadien, achter het raam van vt 30, dacht ik: dat valt wel mee. Brilletje, tatoeages, maar Laury staat aan de overkant. Monica in VVR 14 heeft gezelschap gekregen van twee dames. Nog nieuwe Ss38/3 vvr 12/3 en vvr 2/3.
Dat kleintje zwart haar knap gezicht van vvr 26/3 is ook terug met twee investeringen , voorheen waren het theezakjes, het was van de moetes.
Maandag een kijkje gaan nemen en geen enkele nieuwe dame gezien tis te hopen dat een rustdag was ?

Ik kom bij dames voor mijn plezier als ik zin heb en er iets v sfeer is en of keuze, ben geen goed doel aan het steunen en de grote aantallen lezen geen forum of hebben minder geld te besteden of zijn wat angstig door onzekere toekomst door stand vd wereld of gaan deels naar opkomende illegale thuisontvangst... het is wat het is dat verander je niet door ff hierover te schrijven.

Mijn bericht was bedoeld voor die club zeikerds die continu op de fora klagen dat ze minder gaan komen omdat er te weinig dames zouden zijn. Als zij dat daadwerkelijk doen dan verergeren zij de situatie alleen maar terwijl zij de zaak ook positief kunnen beïnvloeden door juist vaker te komen. Er zitten namelijk altijd meer dan genoeg dames om aan je trekken te komen.

En daarom moeten we in grote getalen naar het skw blijven komen. Dan blijven de dames ook, met wat geluk komen er zelfs bij. We hebben het dus zelf in de hand.
Dat kunnen jullie wel gaan doen ,
Maar aan wandelaars die er dagelijks rondlopen hebben de dames niet veel.
Het zijn klanten die ze nodig hebben
En die zijn er steeds minder ,
Zelfs de horeca in de omgeving lijdt er ook onder.
Maar ik klaag niet zoals het clubje dat u zegt .
Integendeel zelfs, want ik maak bijna nooit een afspraak en nuu heb ik meer kans dat mijn favoriete dames vrij zijn , wanneer ik er rondwandel en meer kans heb voor een spontaan bezoekje

de meisjes zien momenteel "zwarte" sneeuw, lage opkomst van klanten speelt hen parten
weerbericht : vandaag een droge dag, hopelijk blijven de dames ook niet "droog" staan
Altijd dat gezaag over 'zwarte sneeuw'!!!!
Ze willen waarschijnlijk te vlug rijk worden maar met twee klanten per dag kunnen ze al even goed overleven als de meerderheid van de gewone bevolking....
😴😔🤔

In villa tinto zeker niet. Heb wel begrepen dat er elders voor een raam 70 euro betaalt wordt waarbij zelf door de dame schoon gehouden moet worden
Op heel wat plaatsen, wordt 120 Eur per shift gevraagd hoor. Schipperstraat 10 en alle kamers van diezelfde eigenaar bijvoorbeeld. Dus een dame moet al minstens 3 klanten van 50 Eur hebben om uit de kosten te komen: condooms, keukenrol, zeep is immers ook niet gratis.

Terug
Bovenaan Onderaan