Johnny Walk
Forumfiel
Is ook een non issue, wij komen vd sex
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk maak inderdaad een onderscheid tussen iets wat iemand schrijft die er veel van af weet, en iets dat van iemand anders komt. Lees anders bericht #16.451 nog eens terug. Volgens mij spreekt @Janus eerder mijn taal dan die van jou.Raar dat je niet op dezelfde manier reageert op het bericht van Janus die bevestigt wat ik schrijf , of maak je een onderscheid van wie het bericht is ?
Daarom ook dat ik er bij schrijf dat dit eigenlijk onze zaken niet zijn.Is ook een non issue, wij komen vd sex
Nee ik duid alleen je gemis aan opvoeding....Op je tenen getrapt?
Ik had alleen maar per ongeluk neergezet dat er een barretje met mogelijkheid voor magnetron aanwezig in het nieuwe pand.Hou eens om met dat kleuter gedoe niet interessant voor lezers
Ik wil donderdag overdag eens langsgaan SKW. Eerste keer. Wil vooral heel goed gepijpt worden voor €50. Wie zijn de toppers?
Jiulia Verversrui 13-1
Monica Verversrui 12
Anna Verversrui 5-4
Elena Schippersstraat 23-1
Maria Schippersstraat 40-2
Maandag een kijkje gaan nemen en geen enkele nieuwe dame gezien tis te hopen dat een rustdag was ?Deze week veel nieuwe dames gezien. SS 32, twee nieuwe, niet mijn ding. Op SS30/1: Julia, foto aan het raam met "50 min". Dat is de eerste keer dat ik dat zie. Aan de overkant 41/2 Nederlandse dame "Snow White" . In de vt zag ik een dame in gewone kleren. Ik dacht: oei, die is mager. Nadien, achter het raam van vt 30, dacht ik: dat valt wel mee. Brilletje, tatoeages, maar Laury staat aan de overkant. Monica in VVR 14 heeft gezelschap gekregen van twee dames. Nog nieuwe Ss38/3 vvr 12/3 en vvr 2/3.
Dat kleintje zwart haar knap gezicht van vvr 26/3 is ook terug met twee investeringen , voorheen waren het theezakjes, het was van de moetes.
de meisjes zien momenteel "zwarte" sneeuw, lage opkomst van klanten speelt hen partenOok pak sneeuw vandaag in Belgie? Sommige dames hebven ook vliegproblemen vanuit Roemenie waar ook sneeuwproblemen zijn
De dames hebben een glazen bol ?Aanbod dames is automatisch al afgestemd op huidige klantenstroom
vandaag was overdag hetzelfde als andere donderdagen ondanks de koude wind.T is ok vandaag se
Markt v vraag en aanbod stemt vanzelf op elkaar af. Als er minder omzetvis verdwijnen er ook dames.De dames hebben een glazen bol ?
En daarom moeten we in grote getalen naar het skw blijven komen. Dan blijven de dames ook, met wat geluk komen er zelfs bij. We hebben het dus zelf in de hand.Markt v vraag en aanbod stemt vanzelf op elkaar af. Als er minder omzetvis verdwijnen er ook dames.
Er zitten namelijk altijd meer dan genoeg dames om aan je trekken te
Zal t eerst wat beter weer moeten worden.En daarom moeten we in grote getalen naar het skw blijven komen. Dan blijven de dames ook, met wat geluk komen er zelfs bij. We hebben het dus zelf in de hand.
Dat kunnen jullie wel gaan doen ,En daarom moeten we in grote getalen naar het skw blijven komen. Dan blijven de dames ook, met wat geluk komen er zelfs bij. We hebben het dus zelf in de hand.
Altijd dat gezaag over 'zwarte sneeuw'!!!!de meisjes zien momenteel "zwarte" sneeuw, lage opkomst van klanten speelt hen parten
weerbericht : vandaag een droge dag, hopelijk blijven de dames ook niet "droog" staan
Twee klanten per dag aan 50 euro... Daar kunnen ze hun raam nog niet van betalen.Altijd dat gezaag over 'zwarte sneeuw'!!!!
Ze willen waarschijnlijk te vlug rijk worden maar met twee klanten per dag kunnen ze al even goed overleven als de meerderheid van de gewone bevolking....
![]()
In villa tinto zeker niet. Heb wel begrepen dat er elders voor een raam 70 euro betaalt wordt waarbij zelf door de dame schoon gehouden moet wordenTwee klanten per dag aan 50 euro... Daar kunnen ze hun raam nog niet van betalen.
Op heel wat plaatsen, wordt 120 Eur per shift gevraagd hoor. Schipperstraat 10 en alle kamers van diezelfde eigenaar bijvoorbeeld. Dus een dame moet al minstens 3 klanten van 50 Eur hebben om uit de kosten te komen: condooms, keukenrol, zeep is immers ook niet gratis.In villa tinto zeker niet. Heb wel begrepen dat er elders voor een raam 70 euro betaalt wordt waarbij zelf door de dame schoon gehouden moet worden