Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste medewandelaars, welk hotelletje zou je aanraden als het slechts nodig is voor een paar uur? Antwerpen centrum zou ideaal zijn. Ik vraag me af of ze raar kijken aan de receptie als ze je na een uur alweer zien uitchecken...
wel niet in Antwerpen centrum maar zeker de moeite en vooral niet zo duur als een hotel in centrum Antwerpen en volledig anoniem inchecken

Beste medewandelaars, welk hotelletje zou je aanraden als het slechts nodig is voor een paar uur? Antwerpen centrum zou ideaal zijn. Ik vraag me af of ze raar kijken aan de receptie als ze je na een uur alweer zien uitchecken...
Ben een aantal keren met een Dvp die gestopt was in villa tinto naar de Plaatsnijderstraat geweest voor paar uur. Eigenaar was een ouder stel , dus weet niet of dat hotel nog bestaat. Is zeker 10 jaar geleden geweest. Was aan de achterzijde van een museum en koste toendertijd 36 euro voor 3 uur .

En waarom boek je niet gewoon een regulier hotel? Voor 2 personen één nacht. Je hebt een gloednieuw hotel pal in het SKW Skipr Hotel voor maar slechts 120 euro/nacht (excl. DVP). Ideaal als je eens een nachtje wil doorgaan.
Is alweer een poos geleden, maar moet je tegenwoordig niet alle info van de gasten doorgeven die verblijven?

Beste wandelaars,

Ik heb paar maanden geleden overdag een dame bezocht op schipperstraat. Haar kamer was ergens naast de villa tinto passage. Ze was roemeens en had heel kort blond haar (buzz cut). Ze was volgens mij rond 40 maar bleek veel jonger te zijn. Ik zou graag een recensie over haar willen plaatsen maar ik ben haar naam vergeten. Weet iemand misschien wie ik bedoel? Alvast bedankt!

Ik ben vanavond richting het Schipperskwartier.
Zijn er topper(s) die jullie kunnen aanraden?
Ligt er aan op welk gebied en waarvan jij houdt, lees eens de recensies? Want iedereen heeft een andere smaak qua uiterlijk maar ook qua soort dienstverlening.

Er zijn genoeg toppersmet verschillend uiterlijk en soorten dienstverlening😉

Dames die zich eens wat Geiler presenteren aan het venster zou en mooie upgrade zijn
Tph, de dames in het SKW moeten zich wel volgens een politiereglement op een deftige manier presenteren dus jongen wat ben jij hier nu aan het schrijven.

Wat zou jij eigenlijk willen dat ze voor het raam staan in sexposes 🤣 🤣 of met hun benen open en de borsten bloot.

Please denk toch eens even na voor je zulke onzin schrijft.

Indien je naar binnen gaat en betaald zullen ze dat allemaal wel voor jou doen !!!

Tph, de dames in het SKW moeten zich wel volgens een politiereglement op een deftige manier presenteren dus jongen wat ben jij hier nu aan het schrijven.

Wat zou jij eigenlijk willen dat ze voor het raam staan in sexposes 🤣 🤣 of met hun benen open en de borsten bloot.

Indien je naar binnen gaat en betaald zullen ze dat allemaal wel voor jou doen !!!
The Pussy Hunter schrijft onzin en jij schrijft met dt-fouten. Pas maar op dat de taalpolitie jou niet oppakt.

Dat gezegd zijnde, dames die amper nog oogcontact maken spreken niet meteen aan om binnen te stappen.

Een QR-code aan het raam zodat je meteen de review kan scannen. Bespaart ons hier veel discussies.
Mijne heren we zijn hier wel over dames bezig (dus mensen van vlees en bloed) die volgens mij niet alleen mooi en sexy zijn maar daarbij ook nog een groter iq gehalte hebben dan menig schrijver hier op dit forum.

Mijne heren we zijn hier wel over dames bezig (dus mensen van vlees en bloed) die volgens mij niet alleen mooi en sexy zijn maar daarbij ook nog een groter iq gehalte hebben dan menig schrijver hier op dit forum.
Mensen van vlees en bloed die op dit forum worden beoordeeld op hun prestaties want we willen allemaal betalen voor de beste ervaring… dus laat ons niet hypocriet doen. Verder moet je het ook niet te serieus nemen. Mijn comments bedoel ik, de raamdames mag je wel serieus nemen…

Ik zie toch liever iemand in het raam staan in lingerie dan in een bikini of in alledaagse kleding.
Het is natuurlijk hun goed recht zich te kleden zoals ze zelf willen net zoals ik het recht heb een voorkeur in kleding te hebben.

Meisjes die niet opkijken van hun gsm zoals da Cruz aangeeft , zetten me ook niet aan om ze te bezoeken al kan ik wel begrijpen dat indien je daar alle dagen in zo'n raam staat je je verveelt.
Spijtig want sommige van die meisjes geven uiteindelijk wel een goede service.
Al heb je er ook een paar die zodra ze verschijnen in het raam alweer rap bezet zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan