Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
's Avonds is het aanbod veel groter, maar overdag vind je in het kleinere aanbod wel meer hier beschreven toppers. Ook handig: veel van de dagtoppers hebben een naambordje, iets dat veel zeldzamer is voor de nachtshift. Zo kan je ze ter plekke nog even opzoeken.

Je zal er sowieso genoeg lekkers vinden.
 
Ik wil aankomend weekend voor het eerst hier langs gaan. Ik heb een voorkeur voor rondborstige dames (Cup E+), chubby mag zeker. Weten jullie soortgelijke dames hier?
 
Ik wil aankomend weekend voor het eerst hier langs gaan. Ik heb een voorkeur voor rondborstige dames (Cup E+), chubby mag zeker. Weten jullie soortgelijke dames hier?
Deze twee dames kan ik je zeker aanraden.
 
Ik heb een perfecte meid voor je maar wel in Brussel. Is echt insane goed. En niet duur. No limits. Heb het geluk gehad haar eerste klant te zijn juist voor kerst. (ze had nog geen ad of telefoon zelfs. Een vriendin van haar had me gebeld. Haar geboekt 3 dagen na elkaar en meteen op het juiste spoor gezet) 😜


Hiero:

 
Ik heb een perfecte meid voor je maar wel in Brussel. Is echt insane goed. En niet duur. No limits. Heb het geluk gehad haar eerste klant te zijn juist voor kerst. (ze had nog geen ad of telefoon zelfs. Een vriendin van haar had me gebeld. Haar geboekt 3 dagen na elkaar en meteen op het juiste spoor gezet) 😜


Hiero:

Thanks ziet er goed uit. En wat is niet duur volgens jou?
 
Hallo.
Ik ben op zoek naar iemand.
Persoon zou in den haag of antwerpen werken. Heeft voordien gewerkt in eindhoven onder naam rebecca en bianca.
Is een roemeense. Droeg destijds beugel.
Heeft ook wat tattoos.
Iemand een idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan