Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een beetje randinformatie met betrekking tot skw ; op het grote hoekpand Falconplein -Verversrui waar tot voor kort een bekend reclameburau was gevestigd, komt kortelings de bekende Antwerpse haaracademie Verbist
 
Een beetje randinformatie met betrekking tot skw ; op het grote hoekpand Falconplein -Verversrui waar tot voor kort een bekend reclameburau was gevestigd, komt kortelings de bekende Antwerpse haaracademie Verbist
Reclamebureau? In dat hoekpand zat het productiehuis Shelter dat voor VTM werkt. Al wel een hele tijd geleden verhuisd naar de Ernest Van Dijckkaai. Bezoekers van het Schipperskwartier zullen zich altijd de kabouterfiguren met het opgestoken vingertje in de grote etalages herinneren.
 
Reclamebureau? In dat hoekpand zat het productiehuis Shelter dat voor VTM werkt. Al wel een hele tijd geleden verhuisd naar de Ernest Van Dijckkaai. Bezoekers van het Schipperskwartier zullen zich altijd de kabouterfiguren met het opgestoken vingertje in de grote etalages herinneren.
Tjiens daar zat toch Brandhome , het bekend marketingbureau van Eric Saelens dat aan rebranding van grote bekende merken deed. Zo verzorgde Brandhome ook de restyling van NVA en ligt het werkelijk aan de basis van de oranje kabouter. Heeft Brandhome dan ook iets te maken met productiehuis Shelter ?
 
Voor diegene die de reportage van Luc Alloo hebben gemist, 7 min over skw . Je heb niets gemist.
De opnames dateren van eind okt. .

Doc
Heb het gezien op VTM ,volgens die meneer klaagde hij over de prijzen die duur was en dat de dames met een timer werkte ,dat het voor hem duur was had ik wel begrip voor als je met een karig pensioen moet rondkomen dan is een bezoekje uitgesloten maar de prijzen zijn volgens mij nog altijd hetzelfde gebleven sinds mijn wandel hobby ,gelukkig zo en ik heb nog geen enkele dvp tegengekomen die met een timer werkte tenzij natuurlijk er in de kamer een klok hangt
 
Elke gsm heeft een timer-functie en de miekes kunnen dat speeltje minder missen, naast money, dan wat dan ook ....
Ik ken geen enkele dame die de timer van haar gsm gebruikt. De dames die al een soort van timer gebruiken, gebruiken hem veel onopvallender. Ze zetten een muziekje op van een bepaalde playlist. Bij een bepaald nummer is de tijd om. Maar de meeste dames hebben gewoon een heel goed gevoel voor tijd, en weten zelfs zonder muziek wanneer de tijd om is.

Ik ben zelf ooit één keer bij een dame binnen geweest die iets van een timer gebruikte. Dat is al vele jaren geleden, en uiteraard is het bij dat ene bezoekje gebleven.
 
Ik ben 100% zeker dat de dames die ik regelmatig bezoek geen timer gebruiken. Ik zal waarschijnlijk betere keuzes maken dan jullie.:ROFLMAO:

Bovendien krijg ik meestal ook nog extra tijd ook.
Verstandige dames gebruiken een of andere timer. Al is het maar gewoon dat ze op hun telefoon kijken om welk uur de date begint, en dat ze daarna de telefoon 'in het zicht' leggen om te af en toe eens snel een blik te kunnen werpen en te weten hoeveel tijd er nog rest.
Dat vaste klanten wat anders behandeld worden, is normaal. Een vorm van respect naar die klant toe, en tevens ook een klantenbinding. Ik heb wel meegemaakt dat een raamdame die ik vaker bezocht, de timer na afloop nog eens opnieuw opstartte. Dat zal ook wel afhangen van de drukte op dat moment en de kans dat ze al dan niet een volgende klant 'mislopen'.
 
Verstandige dames gebruiken een of andere timer. Al is het maar gewoon dat ze op hun telefoon kijken om welk uur de date begint, en dat ze daarna de telefoon 'in het zicht' leggen om te af en toe eens snel een blik te kunnen werpen en te weten hoeveel tijd er nog rest.
Dat vaste klanten wat anders behandeld worden, is normaal. Een vorm van respect naar die klant toe, en tevens ook een klantenbinding. Ik heb wel meegemaakt dat een raamdame die ik vaker bezocht, de timer na afloop nog eens opnieuw opstartte. Dat zal ook wel afhangen van de drukte op dat moment en de kans dat ze al dan niet een volgende klant 'mislopen'.
Voor de duidelijkheid ik heb maar ooit één keer een dame een timer weten gebruiken. Mijn vaste dames hebben ook bij mijn eerste bezoek nooit een timer gebruikt. Ze kijken wel eens op hun telefoon voor we beginnen, maar dat is dan meestal nog even snel checken of ze geen bericht hebben van een andere klant. Want als de telefoon op 5 meter afstand blijft liggen heeft het geen zin om de starttijd te controleren.

Als jij uitsluitend dames bezoekt die een timer gebruiken, dan moet jij je skills om dergelijke zaken op voorhand te herkennen duidelijk bijschaven. Of gewoon minder achterdochtig zijn, en niet overal iets slechts in zien.
 
weet iemand wie er op villa tinto 04 stond met de avond/nacht gisterenavond zaterdag? was zo een extreem geile in zwarte latex, leek me domincaans, is er al een pagina van of weet iemand de naam?
 
Terug
Bovenaan Onderaan