Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet iemand wie er op villa tinto 04 werkt met de avondshift zaterdag? het leek en cubaanse of dominicaanse, ik heb ze bezocht en ze zei cubaans/spaans maar verstond haar naam totaal niet zo goed en vind er nergens een pagina van terug?
Heel waarschijnlijk was dit Gloria. Heeft hier geen topic volgens mij. Pré-corona stond ze ergens op VT17 ofzo
 
ze sprak Nederlands, Duits en Spaans zei ze en was van Cuba, haar naam was zogezegd Annissa maar geloof ik geen snars van, nu je het zegt ze lijkt verdomd hard op de foto's van Gloria die ik terugvind online.
Ze zei dat ze 2 jaar niet gewerkt had en 4 jaar gewerkt had voor corona... dat ze nu net terug was, is dit allemaal van toepassing voor Gloria dan zal het haar wel geweest zijn denk ik?
 
Nou, sorry jongens, maar ik vind dit soort kwalificaties gebruiken toch wat te ver gaan. Periodehoer. Hoe kom je er op en dit getuigt toch van totaal geen respect voor de dames. Wij maken wel gebruik van de diensten van de dames. Het zijn wel gewoon mensen zoals jij en ik. Wat zou je er van vinden als ze ons vulgaire hoerenlopers zouden noemen? Alsjeblieft, laten we het een beetje netjes houden.
 
Een paar maanden geleden ben ik eens langs geweest bij een dame in het SKW, en dat was eigenlijk mijn beste ervaring met betaalde seks ooit. Sindsdien al een paar keer terug geweest om haar te zoeken, maar ik zie haar niet meer.
Weet iemand waar ze wanneer werkt en of ze misschien een profiel heeft op Redlights? Jammer genoeg vergeten vragen.

Dit is wat ik me nog herinner (in de hoop dat iemand iets herkent)

- Ze is Roemeens en rond de 25 jaar (haar naam ben ik vergeten)
- Ik weet niet meer waar ze zat, maar het was niet Villa Tinto, en ook niet de Verversrui
- Ze rookt en dat kon je wel horen aan haar stem
- Ze was heel lief en alles mocht (tongzoenen, beffen) zonder bijbetalen
- Ze ontvangt ergens op een kamer op een hogere verdieping, je moet met haar de lift in om er te geraken
- Ze begon de sessie met aan mijn tepels te zuigen
- Haar kleding bestond uit 'linten' (een lint rond haar borsten, rond haar kont als ik me goed herinner, ..) en ze had op het einde veel werk om dat allemaal weer om te doen.
- Ze is de enige raamdame ooit die mij deed wachten op het einde, i.p.v omgekeerd. Achteraf heb ik me dat wel beklaagd, ik had veel langer kunnen blijven denk ik, maar ik had haast.
- In de lift tongzoende ze me als afscheid en toen we beneden waren deed ze het teken dat niemand dat mocht zien. Als afscheid aan het raam gaf ze me een zoen op mijn wang. Vond ik wel leuk van haar.
 
Nou, sorry jongens, maar ik vind dit soort kwalificaties gebruiken toch wat te ver gaan. Periodehoer. Hoe kom je er op en dit getuigt toch van totaal geen respect voor de dames. Wij maken wel gebruik van de diensten van de dames. Het zijn wel gewoon mensen zoals jij en ik. Wat zou je er van vinden als ze ons vulgaire hoerenlopers zouden noemen? Alsjeblieft, laten we het een beetje netjes houden.

Inderdaad compleet respectloos en zegt misschien wel meer over de schrijver van de post dan over de dame zelf.

De admin heeft ook een deel uit de originele recensie van josken3 verwijderd omdat het in nogal sterke bewoordingen geschreven werd. Ook dat zegt weeral veel.

Zolang @josken3 geen verdere uitleg geeft vrees ik dat we het scenario van een soort van "wraakactie" niet kunnen uitsluiten. Mogelijk heeft josken3 zijn goesting niet gekregen bij de betrokken dame en/of er een aanvaring mee gehad.

Zolang hij dus geen verdere uitleg in normale bewoordingen kan/wil geven gaan we niet over de dame mogen/kunnen oordelen.

Zoals ik op het topic ook al schreef is het misschien beter dat de admin het volledige topic verwijdert als er geen duidelijkheid komt.
 
Een paar maanden geleden ben ik eens langs geweest bij een dame in het SKW, en dat was eigenlijk mijn beste ervaring met betaalde seks ooit. Sindsdien al een paar keer terug geweest om haar te zoeken, maar ik zie haar niet meer.
Weet iemand waar ze wanneer werkt en of ze misschien een profiel heeft op Redlights? Jammer genoeg vergeten vragen.

Dit is wat ik me nog herinner (in de hoop dat iemand iets herkent)

- Ze is Roemeens en rond de 25 jaar (haar naam ben ik vergeten)
- Ik weet niet meer waar ze zat, maar het was niet Villa Tinto, en ook niet de Verversrui
- Ze rookt en dat kon je wel horen aan haar stem
- Ze was heel lief en alles mocht (tongzoenen, beffen) zonder bijbetalen
- Ze ontvangt ergens op een kamer op een hogere verdieping, je moet met haar de lift in om er te geraken
- Ze begon de sessie met aan mijn tepels te zuigen
- Haar kleding bestond uit 'linten' (een lint rond haar borsten, rond haar kont als ik me goed herinner, ..) en ze had op het einde veel werk om dat allemaal weer om te doen.
- Ze is de enige raamdame ooit die mij deed wachten op het einde, i.p.v omgekeerd. Achteraf heb ik me dat wel beklaagd, ik had veel langer kunnen blijven denk ik, maar ik had haast.
- In de lift tongzoende ze me als afscheid en toen we beneden waren deed ze het teken dat niemand dat mocht zien. Als afscheid aan het raam gaf ze me een zoen op mijn wang. Vond ik wel leuk van haar.
Dag/nacht???
Blijft zeer vaag om te beginnen te zoeken....
 
Dat jij het alleen op een sexpop kunt, wil niet zeggen dat anderen ook sexpoppen gebruiken.

Maar ja, van jouw hoeven we niet op normale reacties te rekenen. Die zijn in al die jaren op de vingers van 1 hand te tellen.:mad:
:eek:
Ik heb ooit één keer een ostentatieve timer geweten, dat was in Gent toen ik de eerste keer bij Anaika (knap maar koppig stootkussentje) ging. Mijn goesting was meteen over. Met een timer voelt het inderdaad of je gewoon even in een sexpop mag rammen (zo voel ik dat toch). Die Anaika werd later overigens nog een 'kennis', ze is ook gestopt met dat timerke en werd wel degelijk een tophoer (weliswaar nog steeds koppig) waar veel bij kon. Jammer dat ik die niet meer zag sinds 3 jaar....
Voorts denk ik dat dames vooral bij nieuwe klanten de trucjes (met playlist, timer of GSM) wel eens toepassen. En dat is logisch ook. Eens ze je kennen vallen die trucjes weg want dan weten ze waar je van houdt en waar je voor/van komt.... En uiteraard zullen vaste dames je steeds wat extra tijd/aandacht/aanbod schenken (tenzij ze Maria heten, maar die is gelukkig ook Top op haar professionele zelve :) ).
 
Ik heb de post aangepast, omdat het op zijn vlaams gezegd "er grat over" was, in mijn ogen toch. Mss kunnen de leden die de originele post gezien hebben dit beamen.
Slechte ervaring enzo, tot daar aan toe. Kan gebeuren en daarvoor is dit forum ook deels.
Maar er is nog altijd iets zoals een vorm van elementaire beleefdheid naar anderen toe, zelfs al wordt deze niet wederzijds gegeven.
Ik ga de TS nog een kans geven om de topictitel te laten aanpassen, anders gaan deze de container in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan