- 10
- 09/07/21
- 7
Iemand ervaring met blondje met opgestoken haar op Schipperstraat 14, rechter raam ? Perfect figuurtje. Ze zat er vanavond rond 2100h. Toen ik terugkeerde om haar naam te vragen was ze bezet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat jullie niet verder dan skw komen is niet mijn probleem,gelukkig is de service over het algemeen in prive huizen en massage of prive een stuk beter,skw is mooi als je voor een snelle wip gaat verwacht niets andersEcht wel. Sakis R. heeft volledig gelijk. Jij zult de pareltjes van het skw gewoon niet kunnen vinden.
Indien je meer dan 50€ geeft, heb je echt wel in de meeste gevallen een betoverende service, hoordat jullie niet verder dan skw komen is niet mijn probleem,gelukkig is de service over het algemeen in prive huizen en massage of prive een stuk beter,skw is mooi als je voor een snelle wip gaat verwacht niets anders
Dit bericht is weer een bewijs dat jij niet weet waar je over praat. In het skw kun je perfect dates van een uur of zelfs meerdere uren doe met een perfecte service. Ikzelf doe zelfs nooit meer een snelle wip.dat jullie niet verder dan skw komen is niet mijn probleem,gelukkig is de service over het algemeen in prive huizen en massage of prive een stuk beter,skw is mooi als je voor een snelle wip gaat verwacht niets anders
Dit bericht is weer een bewijs dat jij niet weet waar je over praat. In het skw kun je perfect dates van een uur of zelfs meerdere uren doe met een perfecte service. Ikzelf doe zelfs nooit meer een snelle wip.
Mijn minste ervaringen heb ik in de privé gehad, en de beste in het skw.ik loop regelmatig op een "wolk" bij een dame in het skw buiten. Dat is me in de privé nooit overkomen.
Om het kort samen te vatten, je lult dus uit je nek. En ga in de rubriek privé de sfeer verzieken, en laat ons met rust ipv al die onzin uit te komen kramen.
Tja, ga dan maar naar privé huizen, massage en privé. Dan kan je daar gelukkig zijn. Ik gun het jou.dat jullie niet verder dan skw komen is niet mijn probleem,gelukkig is de service over het algemeen in prive huizen en massage of prive een stuk beter,skw is mooi als je voor een snelle wip gaat verwacht niets anders
nee hoor ik kom nog graag in skw,lekker makkelijk ,alleen service is beter in prive huizenIk had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
De sfeer hier verzieken en negativiteit spuien over het SKW is inderdaad de enige bedoeling van copkiller. Verder is het ondertussen overduidelijk dat hij niet veel over de superservice van bepaalde dames in het SKW weet. De reden daarvoor moeten we niet ver gaan zoeken......als je enkel voor een 50 € snelle wip gaat dan kun je ook die superservice niet krijgen die wij zo dikwijls wel ervaren bij dates van minimum een uur en soms veel langer.
Goed voor copkiller dat hij zijn gading in privehuizen vindt, naar mijn ervaring overstijgt de kwaliteit van langere dates in het SKW met vaste dames ruimschoots de service in privehuizen en in de prive tout court.
Wil mij hier graag bij aansluiten, die oeverloze en steeds terugkerende discussie heeft weinig zin.Ieder zijn mening en voorkeuren toch?
Duivelse Ira is morgen eindelijk terug uit verlof! En zal met alle plezier je kont uitboren...en een ander aanrader is Jiulia verv.13/4 en ik denk dat Melissa morgen ook werkt.Lap, het is zo ver. Het testosteron is weer boven het aanvaardbare niveau gestegen. Ik moet dringend weer eens vastgeketend en/of aan de publieke schandpaal genageld worden. Volgende week kan ik pas in de nacht naar het Hemelkwartier om jeanette haar hoer te mogen zijn. Gelukkig kan ik morgen overdag al eens mijn kont laten uitboren. Ik denk dat Ira nog in verlof is en dat Kiana aanwezig is? Of zijn er nog evenwaardige aanraders in de dag? Liefst met een duivels dirty mind.
Echt? Thank you. Haar gsm staat nog steeds af. Dus hoop echt dat ze er morgen is.... my ass needs to be fucked and my mind needs humiliationDuivelse Ira is morgen eindelijk terug uit verlof! En zal met alle plezier je kont uitboren...en een ander aanrader is Jiulia verv.13/4 en ik denk dat Melissa morgen ook werkt.
Sorry, het is Kiana die morgen terug is, verkeerd in mijn agenda gekeken, maar ook zij zal je kont en .... graag doorborenEcht? Thank you. Haar gsm staat nog steeds af. Dus hoop echt dat ze er morgen is.... my ass needs to be fucked and my mind needs humiliation
Melissa en Béatrice zijn nog met verlof en komen normalerwijze pas zaterdag terug.Duivelse Ira is morgen eindelijk terug uit verlof! En zal met alle plezier je kont uitboren...en een ander aanrader is Jiulia verv.13/4 en ik denk dat Melissa morgen ook werkt.
Inderdaad ''wow''!Wow, sjieke dinges, die Anna !
Ik ben er zelf nooit rond dat tijdstip, er zitten dan gegarandeerd een aantal dames, maar de keus zal beperkt zijn, en of er iemand van jouw gading bij zit kan ik natuurlijk al helemaal niet inschatten.Eertse bericht hier.
Ik wandel heel af en toe en lees al jaren.
Ik had graag eens geweten of omstreeks 5u s'ochtends iemand aanwezig die de moeite is .
In de week stoppen de meeste dames rond 2 - 3 u. Op weekendnachten kan je er wel voldoende vinden tot 5 - 6 u.Eertse bericht hier.
Ik wandel heel af en toe en lees al jaren.
Ik had graag eens geweten of omstreeks 5u s'ochtends iemand aanwezig die de moeite is .
wie weet of arabella vvr 7k4 en haar vriendin ben naam effe kwijt vvr 7k3 al terug zijn ?
want afgelopen zaterdag waren ze er helaas nog niet.
theo
avond nachtshift.Op VVR 7/4 heeft al geruime tijd tijdens de dagshift Rushi haar vaste stek.
Gaat je vraag misschien over de avond/nachtshift?
Jammer genoeg niet.Ken haar zeker! Deze dame heb ik samen met haar vriendin Nina helaas niet meer gezien. Niet in Antwerpen en niet in Den Haag.
Inderdaad, ik had me vergist. Ik zag haar zitten schuin over de sexshop in de Vingerlingstraat. Een latina die van alles zeer goed voorzien is in rode lingerie. Heb haar nooit eerder gezien dus ik vermoed dat er nog geen recensie geschreven zal zijn over haar. Maar er zal zeker wel een forumlid zijn die ervaring opgedaan heeft bij haar.Die sexshop met cinema staat in de Vingerlingstraat. Die dame zal dus ongetwijfeld ook in de Vingerlingstraat werken ipv de Schippersstraat.
Iemand anders die haar ook nog kent? Of weet waar ze is?Ken haar zeker! Deze dame heb ik samen met haar vriendin Nina helaas niet meer gezien. Niet in Antwerpen en niet in Den Haag.