Thanks bruur maar als die duiveltjes niet neuken, laat staan zelfs niet pijpen hoeft het voor bibi niet. Maar goed, over dat laatste blijkt precies nog wat fake news te bestaan dus nevermind het is niet zo belangrijk. Ik snap dat je voor kinky shit de dames op hun kinkieness (bestaat dat woord?) moet beoordelen en waarschijnlijk niet op hun pijpkunsten. Alhoewel, ik herinner me Beatrice nog, lang voor haar gezichtstransplantatie... die zoog als het ware de ballen tot achter jouw oren. Daar zou de Oekraïense Milfisk stofzuiger Elena een stevige klant aan gehad hebben toen. Ik zeg "toen" want ik weet niet of dat nu nog het geval is. Al lang niet meer bij ons Beatrice langs geweest.Mijn persoonlijke top 5 van de Kinky Devils
1- Ira
2- Kiana
3- Micha
4- Jasmine
5- Selena
Maar er zijn natuurlijk andere duiveltjes die een kinky service geven hier in het SKW die zeker gelijkwaardig en zelfs beter zijn als deze adverterende Devils, En waarbij je meestal meer tijd krijg voor hetzelfde geld.
Soit, wat ik wil zeggen is dat zonder fysieke intercourse bibi toch met een onvoldaan gevoel de arena verlaat. Kinky voor mij heeft meer te maken met acting, role play, naughty girl type of shit dan puur met SM. Daar hoort voor mij dus seks bij. Kennen jullie Helena van VL 7/2 nog? Klein Bulgaars Roma meisje met een kont om U tegen te zeggen. Bood van alle wacko diensten aan maar ik ging altijd voor standaard F&S. Ik heb daar toen letterlijk alle hoeken van de kamer mee gezien. Miljaarde. Op gegeven moment wou die met mij gaan douchen en stond ik ons Helena aan de lavabo te neuken. De seks droop van die haar gezicht... Dat is voor mij "Kinky". Helena heeft de coronacrisis jammer genoeg niet overleefd. Althans dat denk ik want bibi heeft haar al lang niet meer zien verschijnen. De Juliana's van deze tijd hebben haar plaats ingenomen...