Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hello Janus,
Ik ben fan van je recensies. Steeds verrassend. Leerrijk ook. Me dunkt dat je ook wel reeds een huisje of appartement hebt gespendeerd aan onze meisjes. Dan ben ik zoals jij. Me dunkt dat je een aantal vaste dames hebt. En die het niet lusten om een 'verslag' over hen uit te brengen. Ik zeg tegen de meisjes ook niet dat ik iets zou schrijven over hen. Maar ik doe het wel. Zonder naam en toenaam te vernoemen uiteraard. Privacy, zoa
Zoveel recensies schrijf ik tegenwoordig niet meer. Maar ik deel wel informatie over de dames. Ik zit inmiddels wel aan een klein appartementencomplex wat ik bij de dames uitgegeven heb.

Als de dame je forumnaam kent kub je niet anders meer dan niet over haar schrijven. Ik ben al een paar keer "ontmaskerd" door een dame door mijn eerlijke en correcte recensies. En ik ga niet elke keer als ik herkend ben van naam veranderen. Ik heb bovendien zeer veel respect voor de dames, dus als ze niet wil dat er over haar geschreven wordt, respecteer ik dat, ook als ze mijn forumnaam niet kent.
 
Zoveel recensies schrijf ik tegenwoordig niet meer. Maar ik deel wel informatie over de dames. Ik zit inmiddels wel aan een klein appartementencomplex wat ik bij de dames uitgegeven heb.

Als de dame je forumnaam kent kub je niet anders meer dan niet over haar schrijven. Ik ben al een paar keer "ontmaskerd" door een dame door mijn eerlijke en correcte recensies. En ik ga niet elke keer als ik herkend ben van naam veranderen. Ik heb bovendien zeer veel respect voor de dames, dus als ze niet wil dat er over haar geschreven wordt, respecteer ik dat, ook als ze mijn forumnaam niet kent.
Dat is heel nobel van je om geen recensies meer te schrijven maar ook wel weer jammer. Want blijft toch de basis.
 
Je leest dus blijkbaar niet goed genoeg. Er staan wel enkele recensies van mij. Maar inderdaad niet veel, juist omdat mensen als jij niet normaal kunnen reageren op positieve recensies en berichten.

Sorry maar als je ziet wat ik nu en dan reageer is het ofwel een eigen recensie, ofwel een melding dat ik een bepaalde ervaring van iemand inderdaad kan bevestigen ofwel een andere ervaring heb. Ik informeer dus. In tegenstelling tot meeste van uw reactie die altijd van het type 'ik weet het beter' zijn.

Nu dus mij gaan beschuldigen van 'nooit normaal reageren' is eerder een poging om helemaal op de man en onder de gordel te spelen, terwijl het niet eens klopt.

Ik stop er hier mee. Afgaande op een deel reacties hier, en enkele die ik in PM mocht krijgen, blijken er wel meer mensen mijn mening te delen en het niet zo begrepen te hebben op u.

Veel plezier nog in het SKW bij uw "topdames waar u niets over wilt delen"..
 
Die donkere anonieme "Audi's" (want het zijn er meerdere) zijn van het "Snelle Respons Team" van de Antwerpse Politie en die rijden zo frequent rond in het SKW en in de rest van de binnenstad NET OM de veiligheid te garanderen.

We kunnen dus NET WEL over een positieve evolutie qua veiligheid spreken.

Of er effectief meerdere zijn weet ik niet. Het is me al wel opgevallen dat in het SKW gewoon dezelfde komt, en inderdaad soms wel met een andere nummerplaat erop. Maar het is wel steeds hetzelfde voertuig, hij had immers steeds dezelfde beschadiging aan dezelfde velg... Ik vond dat al een redelijk domme manier om een wagen 'anoniem' te proberen houden, vooral als ik zo al kan merken dat het steeds dezelfde is. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat die wagen eens passeerde als ik bij een dame stond te praten, en dat haar opmerking was "watch out.. they're bullies"...

Ik ken mensen bij de politie, zowel enkele agenten als personeel op de Luchtbal, en ik heb al eens bij hen gepolst en ze doen daar heel vaag over. Blijkbaar moet daar over gezwegen worden. Het viel me wel op dat ze het precies een vervelende vraag vonden terwijl die SRT's toch gewoon officieel bestaan?

Daarom dat ik het hier vroeg, want ik moet me wat dom houden tegen hen, ik kan die mensen moeilijk zeggen dat ik diezelfde wagen al meermaals 's nachts in het SKW heb zien passeren. Die hobby van mij hoeven ze niet te kennen. ;)
 
Gisteren nog eens naar Antwerpen gereisd. Met de trein. Dan met de bus "Rijnkaai" naar het SKW. Ik moet zeggen dat het me niet echt bevallen is. Veel meisjes; dat wel. Doch velen met een fluo-pakje. Bikini's alom. En plateauschoenen, wat allerminst mijn ding is. Ik lust dat niet. Veilig is het wel. Overdag toch, van de avond of nacht heb ik er geen weet van.
Tijdens het wandelen vroeg ik me steeds af: waar is de tijd gebleven van destijds. Ik weet wel: sommigen zullen zeggen: da's voltooid verleden tijd. Maar toch: dat aloudse gedoe vond ik wel iets hebben. Auto's die carousseletjes reden om de meisjes te bekijken en eventueel binnen te stappen. En alles was wat minder "gecentraliseerd". Tot aan het St.Pieters- en Paulus-plein, én aan het Steen zaten er tientallen meisjes en ook rijpere dames. En dan had je nog van die oergezellige café's zoals bij Cor, de Hollandse schipper, Dré, ook al een binnenschipper en de talloze etablissementen aan het Falconplein. Een tikkeltje goor, doch autenthiek Vlaams. Het is nu totaal anders.
Wat ik onthouden heb van mijn bezoek van gisteren?
1. Er zijn nog weinig Vlaamse dames die het SKW bevolken
2. De kledij van de meisjes bevalt me allerminst. Waar is de tijd dat de dames echt "hoerig" gekleed waren? Met jaretelles en RHT-kousen bijvoorbeeld.
3. De peepshows zijn zo goed als verdwenen.. De cafe's genre Keteltje zijn gesloten. Me dunkt dat enkel nog "de zevende hemel" stand houdt.
4. Je bent er in tien minuten doorheen.

Mijn besluit: ik ga nog even wachten om terug te keren.
Je gaat even wachten en daarna toch terug te keren.
Omdat het dan in tussentijd zal veranderen naar 'hoe het vroeger was'?

Als ik je zo bezig hoor, dan moet je idd van een héél oude stempel zijn: geen Vlaamse dames meer en anti Fluo-pakjes en bikini's maar pro jartellekes. 🤨
Sorry, maar over dat eerste, een strakke meid in bikini blijft een geil zicht, en RHT-kousen worden nog steeds gedragen..
En dat je klaagt over weinig Vlaamse dames, daarover discussiëren is als tegen een fossiel discussiëren vermoed ik, dus laat maar.

Je zit blijkbaar vast in het verleden.
Tijden veranderen en evolueren nu eenmaal, dus je kan ofwel meegaan of er eenzaam tegen ingaan.

En het is al gezegd hier, tov vroeger zijn de ramen tegenwoordig allemaal centraler, wat net makkelijk is om een overzicht te bewaren als je gaat wandelen, want het aantal ramen is eigenlijk quasi gelijk gebleven blijkbaar.
 
Of er effectief meerdere zijn weet ik niet. Het is me al wel opgevallen dat in het SKW gewoon dezelfde komt, en inderdaad soms wel met een andere nummerplaat erop. Maar het is wel steeds hetzelfde voertuig, hij had immers steeds dezelfde beschadiging aan dezelfde velg... Ik vond dat al een redelijk domme manier om een wagen 'anoniem' te proberen houden, vooral als ik zo al kan merken dat het steeds dezelfde is. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat die wagen eens passeerde als ik bij een dame stond te praten, en dat haar opmerking was "watch out.. they're bullies"...

Ik ken mensen bij de politie, zowel enkele agenten als personeel op de Luchtbal, en ik heb al eens bij hen gepolst en ze doen daar heel vaag over. Blijkbaar moet daar over gezwegen worden. Het viel me wel op dat ze het precies een vervelende vraag vonden terwijl die SRT's toch gewoon officieel bestaan?

Daarom dat ik het hier vroeg, want ik moet me wat dom houden tegen hen, ik kan die mensen moeilijk zeggen dat ik diezelfde wagen al meermaals 's nachts in het SKW heb zien passeren. Die hobby van mij hoeven ze niet te kennen. ;)

Je had beloofd dat je ermee ging stoppen, remember?

Of wil je ECHT het laatste woord hebben en alles beter weten? Pfffff 🙄

Wat een verhaal weer over het wisselen van nummerplaten op een anoniem politievoertuig en een beschadiging aan een velg, geloof je dat nu zelf? Waar hou jij je in Godsnaam mee bezig als je door het SKW wandelt?
Dat er meerdere Audi's zijn weet je niet? IK weet het WEL, daarom dat ik het je zeg.

En "they are not bullies", de dames zijn BLIJ dat die kerels er zijn, behalve natuurlijk de dames die "iets" te verbergen hebben.

En hou nu je belofte en stop er aub mee want het wordt stilaan vervelend.
 
Laatst bewerkt:
Of er effectief meerdere zijn weet ik niet. Het is me al wel opgevallen dat in het SKW gewoon dezelfde komt, en inderdaad soms wel met een andere nummerplaat erop. Maar het is wel steeds hetzelfde voertuig, hij had immers steeds dezelfde beschadiging aan dezelfde velg... Ik vond dat al een redelijk domme manier om een wagen 'anoniem' te proberen houden, vooral als ik zo al kan merken dat het steeds dezelfde is. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat die wagen eens passeerde als ik bij een dame stond te praten, en dat haar opmerking was "watch out.. they're bullies"...

Ik ken mensen bij de politie, zowel enkele agenten als personeel op de Luchtbal, en ik heb al eens bij hen gepolst en ze doen daar heel vaag over. Blijkbaar moet daar over gezwegen worden. Het viel me wel op dat ze het precies een vervelende vraag vonden terwijl die SRT's toch gewoon officieel bestaan?

Daarom dat ik het hier vroeg, want ik moet me wat dom houden tegen hen, ik kan die mensen moeilijk zeggen dat ik diezelfde wagen al meermaals 's nachts in het SKW heb zien passeren. Die hobby van mij hoeven ze niet te kennen. ;)
Ik heb weet van 3 verschillende die inderdaad sterk op elkaar gelijken, en enkele andere auto's van hetzelfde caliber.

Ik ben ook op de hoogte van de "status" van dergelijke teams. De "gewone" agent mag niet weten wat ze doen en waar ze op dat moment mee bezig zijn. In bepaalde gevallen mag zelfs de echtgenote het niet eens weten. Deze teams, en ondersteunende eenheden zijn zo met de details bezig dat ze zelfs een dergelijke "beschadiging" wel eens bewust aan kunnen gebracht hebben. Ik ben ook op de hoogte van andere speciale optie's op dergelijke wagens. Ik kan ze kort samenvatten als James Bond optie's. Mijn kennis is voor een groot deel wel gebaseerd op de Nederlandse AT's, maar dat zal niet veel verschillen met de belgische SRT's.
 
Sorry maar als je ziet wat ik nu en dan reageer is het ofwel een eigen recensie, ofwel een melding dat ik een bepaalde ervaring van iemand inderdaad kan bevestigen ofwel een andere ervaring heb. Ik informeer dus. In tegenstelling tot meeste van uw reactie die altijd van het type 'ik weet het beter' zijn.

Dit lijkt me een beetje het verhaal van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Jouw nuttige bijdragen op het board Raamprostitutie Antwerpen zijn namelijk verwaarloosbaar en eigenlijk ben jij in heel deze discussie degene die het allemaal beter wil weten.

Je verhouding posts/likes spreekt overigens ook boekdelen.

En euh, bespaar ons een reactie want je ging ermee stoppen, remember? 😉
 
Ik heb weet van 3 verschillende die inderdaad sterk op elkaar gelijken, en enkele andere auto's van hetzelfde caliber.

Ik ben ook op de hoogte van de "status" van dergelijke teams. De "gewone" agent mag niet weten wat ze doen en waar ze op dat moment mee bezig zijn. In bepaalde gevallen mag zelfs de echtgenote het niet eens weten. Deze teams, en ondersteunende eenheden zijn zo met de details bezig dat ze zelfs een dergelijke "beschadiging" wel eens bewust aan kunnen gebracht hebben. Ik ben ook op de hoogte van andere speciale optie's op dergelijke wagens. Ik kan ze kort samenvatten als James Bond optie's. Mijn kennis is voor een groot deel wel gebaseerd op de Nederlandse AT's, maar dat zal niet veel verschillen met de belgische SRT's.
ja hoor hij weet het weer beter 😅 😅
 
ja hoor hij weet het weer beter 😅 😅
Ik weet het niet beter. Ik ben gewoon ook in dergelijke zaken geïnteresseerd, en ken mensen die met dat wereldje te maken hebben. Ik zou daar nog veel meer over kunnen vertellen. Gewoon je ogen open houden Copkiller, en leren tellen. Dan kom je al een heel eind. :ROFLMAO: En dan spreek ik nog niet over de leden van het prostitutieteam die veelvuldig gewoon in burger rondwandelen. Mijn interesse en kennis reikt verder dan de dames in het skw.
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me een beetje het verhaal van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Jouw nuttige bijdragen op het board Raamprostitutie Antwerpen zijn namelijk verwaarloosbaar en eigenlijk ben jij in heel deze discussie degene die het allemaal beter wil weten.

Je verhouding posts/likes spreekt overigens ook boekdelen.

En euh, bespaar ons een reactie want je ging ermee stoppen, remember? 😉
Wat zijn nuttige bijdragen ? Voor de ene dit en voor de andere dat?
Voor mij zijn het recensies. Dat is het enige waar ik echt iets aan heb.

Of een meisje nu met verlof is van y tot z, op VL 7 of 8 staat, maakt me niet veel uit.
Ik zal het wel zien wanneer ik in het SKW ben en kies op basis van wat ik daar zie.

" Je verhouding posts/ likes spreekt overigens boekdelen "
Meen je dit nou ? Dit heeft toch geen enkele waarde.
Likes zijn m.i. voor Facebook/Instagram/Twitter etc. .. ( waar ik geenszins gebruik van maak ) en maken kindjes gelukkig.
Ik ben ook voorstander van het verwijderen van zowel #likes als #posts en het toevoegen van #recensies, zoals een ander lid op een subforum hier heeft gvoorgesteld.
Recensies zijn toch de basis hier? De rest...nou ja, eigenlijk alles, is just for fun . Zonder recensies kan je de boel hier toch opdoeken ?

Ik gun jullie jullie likes van harte, maar ik heb meer aan de leden met recensies, hoe weinig ook, dan aan leden met heel veel likes maar zonder enige recensie en die altijd maar het laatste woord willen hebben.

Recensies schrijven doen sommigen niet om wat voor bizarre redenen ook.
Wat ik dan wel lees van hen bij een topic "Voor mij zijn haar borsten juist veel te groot en te zwaar nep om interesse in Hera te hebben, en veel te veel zonnebank. Mij zal ze dus niet binnen zien " en niet dat er een vraag was, "wat vinden jullie van de tieten van Hera ? "
Wie in godsnaam heeft wat aan zo een post .
 
Goed dat je dat beseft ;) :p

Weet ook dat "stilstaan achteruit gaan is" waarmee ik bedoel dat het SKW zoals het bestond in de jaren 80 al lang volledig zou gesloten zijn als het niet mee geëvolueerd was op gebied van veiligheid en hygiëne.
Ik volg je redenering. Maar alles is momenteel zo netjes, zo afgeborsteld. Geen haartje mag er nog liggen of..... Eertijds was het inderdaad een tikkeltje minder, maar als wandelaar, die hygiëne hoog in het vaandel draagt, heb ik nooit of te nimmer "iets" opgelopen. Ik refereer daarmee eens naar Brussel: in de Linné-Planten- of Weidestraat- "pronken" daar momenteel zwartjes die van hygiëne niks afweten. Ze zitten daar in hun doorzakte zetels met een hond of katten in hun armen of schoot. Da's pas om van te walgen.
 
Zoveel recensies schrijf ik tegenwoordig niet meer. Maar ik deel wel informatie over de dames. Ik zit inmiddels wel aan een klein appartementencomplex wat ik bij de dames uitgegeven heb.

Als de dame je forumnaam kent kub je niet anders meer dan niet over haar schrijven. Ik ben al een paar keer "ontmaskerd" door een dame door mijn eerlijke en correcte recensies. En ik ga niet elke keer als ik herkend ben van naam veranderen. Ik heb bovendien zeer veel respect voor de dames, dus als ze niet wil dat er over haar geschreven wordt, respecteer ik dat, ook als ze mijn forumnaam niet kent.
Ik heb dit ook eens voorgehad. Een (zeldzame) Vlaamse dame, werkzaam in het SKW, zei me ooit: "Ik lees de rubriek van Girlsreview. Jij bent zeker die me recenseert. Je praat zoals je schrijft. Ik weet niet of ik rood kleurde. Doch het was correct. De service daarna was evenredig. Hoertjes zijn niet dom. Ze weten verdomd goed met wie ze te doen hebben.
 
Om eerlijk te zijn erger ik me aan high-heels. Veel wandelaars houden er niet van, ook veel dames haten die ondingen. Waarom ze dan nog dragen?
Hoge hakken stralen idd meer klasse uit.

Het laatste decennium komen daar nog eens vorte tattoos bij, dat is pas balen!

Mijn persoonlijke smaak zijn puur naturele dames, het liefst blootvoets zonder die dekselse high heels.
Tja, elk zijn eigen meug hé. Doch dat vele wandelaars daar van walgen, dat betwijfel ik toch sterk. En high-heels als een onding beschouwen??? Het is sexy. Vrouwelijk ook. U oppert het zelf: ze stralen klasse uit. Zodus. Blootvoets is iets voor op het strand. Niet achter één of andere vitrine. Alhoewel, mooie gestroomlijnde voetjes, daar kick ik op. Heb iets met voeten. Een soort van fetishisme me dunkt. Dan nog bij voorkeur met van die aloude retro-kousen. Geen stay-ups. Wel nylons die daadwerkelijk opgehouden worden door jarretelles.
En wat die tattoos betreft: ook ik vind die allesbehalve aantrekkelijk.
 
Wat zijn nuttige bijdragen ? Voor de ene dit en voor de andere dat?
Voor mij zijn het recensies. Dat is het enige waar ik echt iets aan heb.

Of een meisje nu met verlof is van y tot z, op VL 7 of 8 staat, maakt me niet veel uit.
Ik zal het wel zien wanneer ik in het SKW ben en kies op basis van wat ik daar zie.


Ik gun jullie jullie likes van harte, maar ik heb meer aan de leden met recensies, hoe weinig ook, dan aan leden met heel veel likes maar zonder enige recensie en die altijd maar het laatste woord willen hebben.
Ik heb juist niets aan recensies, of toch aan de meesten. Ik heb er alleen wat aan bij leden waarvan ik de voorkeur ook ken. Als hun voorkeur heel anders is dan de mijne, of juist overeen komt met de mijne. Dan kan ik aardig inschatten of de bewuste dame mij zou kunnen interesseren of dat ik er juist beter wegblijf. Ik heb mijn minste ervaringen juist bij dames waarbij ik uitsluitend op de positieve recensies afging, maar niet helemaal mijn type waren. Dat doe ik dus nooit meer, en ga vooral op mijn onderbuikgevoel en intuïtie af. Ik vind informatie over wanneer dame A met verlof gaat of dame B terugkomt, en wie er verhuisd is zeer nuttig, uiteraard vooral van de dames die mijn interesse hebben.
 
Dat is heel nobel van je om geen recensies meer te schrijven maar ook wel weer jammer. Want blijft toch de basis.
Ik heb juist niets aan recensies, of toch aan de meesten. Ik heb er alleen wat aan bij leden waarvan ik de voorkeur ook ken. Als hun voorkeur heel anders is dan de mijne, of juist overeen komt met de mijne. Dan kan ik aardig inschatten of de bewuste dame mij zou kunnen interesseren of dat ik er juist beter wegblijf. Ik heb mijn minste ervaringen juist bij dames waarbij ik uitsluitend op de positieve recensies afging, maar niet helemaal mijn type waren. Dat doe ik dus nooit meer, en ga vooral op mijn onderbuikgevoel en intuïtie af. Ik vind informatie over wanneer dame A met verlof gaat of dame B terugkomt, en wie er verhuisd is zeer nuttig, uiteraard vooral van de dames die mijn interesse hebben.
Janus, je bent een onvervangbaar persoon op deze site. Een voorbeeld ook hoe "Girlsreview" hoeft te zijn. Denk maar eens goed na voordat je ons uitwuift. We, ik althans je missen.
 
Janus, je bent een onvervangbaar persoon op deze site. Een voorbeeld ook hoe "Girlsreview" hoeft te zijn. Denk maar eens goed na voordat je ons uitwuift. We, ik althans je missen.

Ik ben voorlopig nog niet van plan om weg te gaan.

Zo snel krijg je hem niet weg hoor :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

En wat je schrijft klopt helemaal, een heel nuttig lid met hééééél veel kennis van het SKW en al het randgebeuren, al zijn er "bepaalde" leden die dat anders zien. Dat gaat dan vooral om leden met een andere kijk op prostitutie en het SKW in het bijzonder. ;)
 
Ik heb juist niets aan recensies, of toch aan de meesten. Ik heb er alleen wat aan bij leden waarvan ik de voorkeur ook ken. Als hun voorkeur heel anders is dan de mijne, of juist overeen komt met de mijne. Dan kan ik aardig inschatten of de bewuste dame mij zou kunnen interesseren of dat ik er juist beter wegblijf.

Recensies zijn enkel nuttig als ze geschreven worden door leden waarvan je weet dat ze waarheidsgetrouw schrijven (ik zou er zó een aantal kunnen opnoemen). Er zijn té veel recensies die de fantasie van de auteur weergeven maar niet de realiteit (ook daarvan zou ik er zó een aantal kunnen opnoemen).

Sommigen proberen zich dor het optutten van hun recensies interessant te maken of te voelen, ze bereiken daar echter het tegenovergestelde mee omdat een beetje ervaren wandelaar vanaf de eerste zinnen al ziet dat wat er geschreven staat niet kan kloppen. Ook recensies waarin geschreven wordt dat de auteur de dame "hard gepakt" heeft of "hard heeft mogen doorstoten" en meer van die dingen zijn meestal bedoeld om de auteur zich "interessant" te laten voelen, soms is het om van te walgen wat er allemaal geschreven wordt.

Tot daar dus het nut van recensies. Het enige wat een rol kan spelen is of een dame "overwegend" positieve of "overwegend" negatieve recensies krijgt van een voldoende groot aantal leden. In dat geval kunnen we dan spreken over een positieve of negatieve trent maar ook dát biedt geen enkele garantie over de service die een volgende klant zal krijgen. Er is tenslotte nog steeds zoiets als de overbekende "klik" met een dame en die IS er of die IS er niet.
 
Ik heb juist niets aan recensies, of toch aan de meesten. Ik heb er alleen wat aan bij leden waarvan ik de voorkeur ook ken. Als hun voorkeur heel anders is dan de mijne, of juist overeen komt met de mijne. Dan kan ik aardig inschatten of de bewuste dame mij zou kunnen interesseren of dat ik er juist beter wegblijf. Ik heb mijn minste ervaringen juist bij dames waarbij ik uitsluitend op de positieve recensies afging, maar niet helemaal mijn type waren. Dat doe ik dus nooit meer, en ga vooral op mijn onderbuikgevoel en intuïtie af. Ik vind informatie over wanneer dame A met verlof gaat of dame B terugkomt, en wie er verhuisd is zeer nuttig, uiteraard vooral van de dames die mijn interesse hebben.
kan zijn maar je spreek wel altijd ja de" toppertjes" maar dit wil niet zeggen dat het mijn of andere collega deze mening delen met jou,daarbij komt nog eens wat is een "topdame" een topdame is eigenlijke een dame die alles doet voor weinig toch! maar pzc of nzc is bij u taboe sterker u beweerd zelfs dat het in skw niet eens voorkomt,het zelfde voor drugs of vriendjes ,nee dat komt toch niet voor in skw,nou volgens mij als je een drugshond in skw lost laat is dat beestje na 10 mtr al overspanne 😅
 
kan zijn maar je spreek wel altijd ja de" toppertjes" maar dit wil niet zeggen dat het mijn of andere collega deze mening delen met jou,daarbij komt nog eens wat is een "topdame" een topdame is eigenlijke een dame die alles doet voor weinig toch! maar pzc of nzc is bij u taboe sterker u beweerd zelfs dat het in skw niet eens voorkomt,het zelfde voor drugs of vriendjes ,nee dat komt toch niet voor in skw,nou volgens mij als je een drugshond in skw lost laat is dat beestje na 10 mtr al overspanne 😅

Jongens toch, wat je hier allemaal leest!

"Een topdame is eigenlijk een dame die alles doet voor weinig toch!"........dat is voor mij nu NET GEEN topdame, daarin verschillen de meningen dus ook weer! Een topdame is een correcte dame die een correcte hygiënische service geeft voor een correcte prijs. Een dame kan dus correct zijn in haar service voor een standaardbezoek van 50 Eur maar bvb ook voor een lange date van enkele honderden EUR die dan automatisch extra diensten inhoudt.

Je verdraait ook de woorden van Janus weer, hij heeft nooit beweerd dat PZC en NZC in het SKW niet voorkomen, wél dat het zeker niet de standaard is.

PZC condoom is voor mij persoonlijk geen taboe en kán bij de "juiste dame", NZC bij raamdames is dan weer een beetje "roulette spelen". Dames die NZC aanbieden laat ik met 100% zekerheid links liggen want als ze het met mij doen dan doen ze het met honderden anderen ook.

Natuurlijk circuleren er ook drugs in het SKW, ik kan je zelfs vertellen bij welke dames. Alles hangt ervan af wat je exact bedoelt met "drugs", als je daar ook poppers mee bedoelt dan zal die drugshond halverwege de eerste straat inderdaad al overspannen zijn, wat andere drugs betreft zal dat toch nogal meevallen.

En er ZIJN inderdaad dames die een vriendje hebben maar ook DAT is NIET de algemene regel zoals jij wil doen uitschijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan