Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok. Maar Anna werkte voorheen altijd tijdens de dag, dus misschien heeft ze nu dan ook voor dubbele shifts gekozen. En dan zal ze toch ook maar kortelings terug gekeerd zijn. En zaterdag heb ik haar niet gezien, niet in de dag en niet in de avond.
 
Aliha zou wel eens met verlof kunnen zijn. Ik heb haar zaterdag niet gezien. Ze staat ook op mijn shortlist, want ze schijnt goed te zijn. Ik heb er zelf nog wel geen ervaring mee.
Awel die wil ik ook eens bezoeken. Zit, staat steeds onbewogen achter dat raam.
Ik zag er 3 weken geleden rond de middag een oude vent buitenkomen met een wandelstok.
Hij was waarschijnlijk kreupel geneukt, maar hij had een enorme smile op zijn gezicht !
 
Aliha heeft toch al een aantal keren geprobeerd om Janus binnen te lokken met haar brede uitdagende glimlach. Het wordt dus tijd dat ik eens overstag ga.
 
Zit wat in @Janus. Doorwerken zal idd incidenteel moeten blijven om er een beetje appetijtelijk uit te zien.

Wel klinkt het 'paar uurtjes slapen' en weer door achter het raam heftig, maar dat is dan ook de reden dat veel dames vervolgens ook de nodige maandjes met vkantie/terug naar het thuisland zijn.

Het blijft toch een rare mix van thuisland en werkland. Heb zelf wel eens een dame gesproken die het bijna vreemd vond om hier aan het einde van haar bezoek 2 dagen te zijn en niet te werken. We maakten toen een off-work uitstapje en het idee van in de Benelux zijn en niet in die werk-sleur zitten kende ze eigenlijk helemaal niet.

Pas toen ik zei: Als je op de 12e stopt met werken zou je ook pas op de 15e huiswaarts kunnen keren, keek ze met een verraste blik van: Oh ja, dat kan ook?!?
 
En loopt de 'nachtshift' nu dus van 17 uur tot 1 uur (meer avond-shift dus) en daarna bij 24/7 openstelling weer van 20 uur tot het ochtendgloren (of daarna)?

De shifturen zullen mogelijk wijzigen vanaf 1 september maar zoals @mechelen schrijft is daar nog helemaal niets over beslist.

De Stad Antwerpen zal daar in de komende 7 - 8 dagen een beslissing in nemen die dan zal gecommuniceerd worden naar de raameigenaars/verhuurders.

Velen hopen dat het terug 24/24 zal worden met shiften van 8u tot 20u en van 20u tot 8u maar er zijn ook geruchten dat het wel eens een nachtshift tot 4u zou kunnen worden en dat het SKW tussen 4u en 7u volledig zal moeten gesloten zijn, alle lichtjes uit in die tijdspanne dus.

Nog even geduld, begin volgende week zal het duidelijk worden hoe de shiften vanaf 1 september zullen zijn.
 
Eigen schuld, dikke bult man. Je hebt ze (Rossie ) gezien en je gaat niet binnen, dan niet melken zij jou niet kon melken hé ;)
Hera, ik dacht dat ze met haar lippen in een bijennest was gevallen, mis dus.
Laat die trend maar vlug stoppen. Alle lipjes zijn meestal ok zoals ze van nature zijn.
Tja, die Hera toch hè, ze probeert volgens mij echt wel maar die fillers doen haar uiterlijk geen goed. Ook haar borstjes zien er ondertussen een stuk minder stevig uit. Ze heeft nochtans een perfect figuur voor jarrretelles, ik zou dan toch nog bij haar gaan…maar ook dat niet…
 
Tja, die Hera toch hè, ze probeert volgens mij echt wel maar die fillers doen haar uiterlijk geen goed. Ook haar borstjes zien er ondertussen een stuk minder stevig uit. Ze heeft nochtans een perfect figuur voor jarrretelles, ik zou dan toch nog bij haar gaan…maar ook dat niet…
Jammer want ik vind Hera een heel knap meisje. Kan iemand haar ook zeggen dat zoveel zonnebank schadelijk is voor de huidcelletjes? Thanks bruurs!

PS. Béatrice vs. Hera 1-1 ;)
 
Velen hopen dat het terug 24/24 zal worden met shiften van 8u tot 20u en van 20u tot 8u maar er zijn ook geruchten dat het wel eens een nachtshift tot 4u zou kunnen worden en dat het SKW tussen 4u en 7u volledig zal moeten gesloten zijn, alle lichtjes uit in die tijdspanne dus.

Nog even geduld, begin volgende week zal het duidelijk worden hoe de shiften vanaf 1 september zullen zijn.
Persoonlijk denk ik dat voor de volksgezondheid 4u of 8u niet veel verschil zal uitmaken. Voor de dames hun portemonnee misschien wel want door de dubbele bezetting in de avonduren rond 20u is er toch extra concurrentie in de toppertjes league.

Zo sprak ik met een dame die niet kan wachten tot ze weer de volledige nacht mag werken. Blijkbaar zijn er dan meer benevelde mannen op pad die sneller durven binnenkomen. Zij weet met dergelijk cliënteel wel raad vertelde ze me. Ontvangen, verstand op nul en gaan met die banaan. Nu kloeg ze over veel passage maar weinig bezoekers.
 
Laatst bewerkt:
Iemand van de boys ervaring met de mooie verschijning op SS 10 2 of 3? Het betreft een slanke dame met lang, donker bruin zwart krullend haar. Ze is een zuiders type maar ik vermoed dat ze gewoon Roemeens of Bulgaars is. Ze staat al een tijdje op deze plek. Ik denk dat ze namiddag en avond combineert. Geeft een rustige indruk, en oogt zelfs iet wat verlegen. Ze triggert me al een tijdje... (zoals momenteel half SKW - damn boys wat een overvloed aan keuze).

Van de week stond dit meisje naast haar (waar mijn vraag wel niet over gaat maar dit als referentiepunt):

 
Iemand van de boys ervaring met de mooie verschijning op SS 10 2 of 3? Het betreft een slanke dame met lang, donker bruin zwart krullend haar. Ze is een zuiders type maar ik vermoed dat ze gewoon Roemeens of Bulgaars is. Ze staat al een tijdje op deze plek. Ik denk dat ze namiddag en avond combineert. Geeft een rustige indruk, en oogt zelfs iet wat verlegen. Ze triggert me al een tijdje... (zoals momenteel half SKW - damn boys wat een overvloed aan keuze).

Van de week stond dit meisje naast haar (waar mijn vraag wel niet over gaat maar dit als referentiepunt):

Volgens mij bedoel je de dame op 10/2. Deze dame triggert Janus ook al een hele tijd. Ik ben er zaterdagavond heel even gaan informeren, maar niet naar haar naam gevraagd. Even getwijfeld en doorgelopen, en ergens anders binnen gegaan. Ze krijgt één dezer dagen echter alsnog de kans haar kunsten aan Janus te tonen en op hem te botvieren. :p
 
PS. Als ik jouw een tip mag geven @knightrider boy vooral niet te veel afgaan op de recensies van de boys. Uiteraard is het forum nuttig voor de te mijden meiden en toerist traps eruit te filteren maar voor het overige zou ik zeggen: zet jouw rip-off radar op (softwarepakket ontvang je gratis na een aantal raambezoekjes maar moet je wel zelf geregeld upgraden) en go for it.

Ik zeg dat omdat de meningen heel subjectief zijn, en ook de dames hun serviceniveau durft al eens te crashen. Zo vond ik Maissa voor 50 euro een prima ervaring terwijl een andere sloeber er waarschijnlijk meer van had verwacht. Ook Ramona is nog een beginnend hoertje dus top top is die nog niet maar voor bibi gaf ze wel waar voor zijn 50 euro'kes. Victoria waar de boys dan weer zo lovend over zijn heb ik vandaag voor het eerst gezien maar buiten haar joekels van tieten vond ik haar niet zo knap en leek ze me ook te druk bezig met haar gsm, waarschijnlijk om al die vriendschapsverzoeken op FB te declinen. Weet ik veel.
Smaken verschillen he,ik vind ze niet alleen knap maar ook gewoon een toffe meid om mee om te gaan,heel gewoon,rustig en ze blijft vooral haar zelf,en niet zoals andere van haar collegas waar je niet kan passeren of ze tikken hun raam er bijna uit met hun overdreven gedrag.En ja gelukkig heeft ze nog ne gsm waar ze haar spelletjes kan op spelen en muziek beluisteren zodat de dag toch iets of wat voorbij gaat,want het grote deel van mannen dat er nu parradeerd zijn windowshoppers,kijken,wandelen kijken en naar huis,voilla dat is mijn mening en als er vragen zijn je mag ze gerust aan haar zelf vragen
 
Dat kan je best aan @robert vragen, als ik het hier zo lees is hij meer als vaste klant :)
buiten dat ik ook ne vaste klant ben komen we wel goed overeen,daardoor we elkaar smsen,en omdat ik close bij de straat woon en ze bv iets nodig heeft uit het kruidvat of nen andere winkel in t'centrum,maar ze daar zelf niet geraakt,doe ik dat.en ja het gebeurt dat ik gewoon en babbeltje sta te doen met haar,maar meer is het ook niet.En dit is niet op jou bedoeld,maar als de meeste mannen is gewoon wat vriendelijker zouden zijn,een recensie schrijven zonder te overdrijven of leugens te zetten,denk ik dat er heel wat meer meisjes met hun klanten overeen zouden komen
 
Iemand van de boys ervaring met de mooie verschijning op SS 10 2 of 3? Het betreft een slanke dame met lang, donker bruin zwart krullend haar. Ze is een zuiders type maar ik vermoed dat ze gewoon Roemeens of Bulgaars is. Ze staat al een tijdje op deze plek. Ik denk dat ze namiddag en avond combineert. Geeft een rustige indruk, en oogt zelfs iet wat verlegen. Ze triggert me al een tijdje... (zoals momenteel half SKW - damn boys wat een overvloed aan keuze).

Van de week stond dit meisje naast haar (waar mijn vraag wel niet over gaat maar dit als referentiepunt):

Deze dame heet Amalia. Ik heb haar vanavond bezocht. Het was geen wow-ervaring, maar gewoon een degelijke service voor een eerste bezoekje.
 
Zo, ik was gisteren dus een middag/avondje in het SKW, zo tussen 16 en 20 uur.

2 rondes gelopen, een om me te orienteren, een om definitief een keuze te maken. Het was heel boeiend, want daar waar ik elke dame van de Wallen inmiddels uit mijn hoofd ken, was ik nog nooit in het SKW geweest.

Wel een keer of 5 in Antwerpen, maar voor werk (met een groep, op zeker geen wandelaars, hoewel je dat nooit zeker weet) of met een toenmalige vriendin....dus....andere dingen gedaan... ;)

Rond 16 uur zag ik zo'n 60 dames staan en van die bezetting ging ik uit, maar toen ik rond 18.30 uur nog een ronde deed waren er 20 weg ofzo, maar nog eens 80 bijgekomen....de ogen van deze Hollander puilden uit kan ik wel zeggen!

Ik had een lijstje met de 6 namen van @Aitor Alvarez, @jeancul en @Janus bij me en wilde eerst zien wie van die dames er present waren, maar dat is nog een hele opgaaf in zo'n grote wijk die je nog helemaal niet kent.
De Wallen ken ik als mijn broekzak, Den Haag ben ik ook bekend, maar het duizelde me qua huisnummers, ramen, dames en lange straten. Probeerde af en toe een nisje in te duiken om wat aantekeningen te schrijven of de huisnummers, namen en opmerkingen van de drie Belgische mede-wandelaars en recensenten over die 6 dames te checken, maar ik zag zo al 12 andere dames staan die mijn interesse hadden.
Complete overkill van mijn sensoren dus haha.....

@knightrider

Mooi verhaal man, inderdaad veel beter geregeld daar in SKW Antwerpen, veel meer mooiere meiden met betere service, :)mooiere ruimere kamers, :) minder toeristen:LOL: enz.
Ook regelmatig nieuwe (mooie) gezichten, dus als je van veel afwisseling houd is het SKW de place to be.

Ook goed dat je van te voren een lijstje hebt gemaakt met toppers, en jammer dat ze er niet allemaal waren of bezet,:( volgende keer beter, lijstje goed bewaren zou ik zo zeggen.

Wel jammer dat je een beginnersfout hebt gemaakt en hebt gekozen voor een meisje dat niet op je lijstje stond, maar je was natuurlijk helemaal de weg kwijt na het zien van zoveel nieuwe mooie gezichten, en je zak (ballen) zat vol, :LOL:ik snap het wel.

De volgende keer, as. zaterdag zo schat ik in, zou ik wat meer een praatje maken met verschillende dames, en niet alleen maar glimlachen en voorbijlopen. Ook dit is in SKW geen enkel probleem, dus voorafgaand aan je bezoekje met ca. 4/5 voor jou aantrekkelijke dames een kort leuk praatje, met het idee van die/jou bewaar ik voor een volgende keer.;)

Om je lijstje met toppers nog verder aan te vullen: Jasmine SS29/1 bruin/zwart haar en Heidi SS29/2 blond, hoe vaak je ze ook voorbij loopt ze blijven je met een oogverblindende glimlach naar binnen lokken, misschien een goed idee voor as. zaterdagavond, een triootje met beide,:ROFLMAO: veel plezier de komende maanden/jaren!

Het gehele verhaal van jou citeren lukt niet: totaal meer dan 10000 tekens:(
 
Ik heb Anna gisteren ook gezien rond 13h. Ze heeft nu kort haar en ik twijfelde of ze het wel was. Ze beweerde Anna te zijn en dagelijks te werken tot 17h
 
Terug
Bovenaan Onderaan