Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo heren, topsite hier. Ik had een vraagje: de wulpse afrikaanse dame die deze avond (rond 23u) stond op verversrui 12 of 10 moet het zijn geweest, heeft echt een gigantische kont (zijzicht echt fenomenaal) en had een gekleurde stretchy lycra aan. Jammer genoeg had ik niet alle tijd en ging er vlak voor mij iemand naar binnen. Weet iemand wie ze is? Heb ze proberen vinden tussen de reviews voor het schipperskwartier, maar helaas geen succes. Eeuwige dank.

Voor sommige mensen is het SKW blijkbaar hun reden van bestaan.
Voor anderen is dan weer het pessimisme en het bedenken van negatieve kritiek een reden van bestaan. Als volgens de ene de helft van de ramen leeg is, zal volgende de andere de helft vol zijn, niet?
.Soms vraag ik me eigenlijk af of een van die fanatieke users hier die simpele ziel met krulhaar is. Die loopt al jaren alle elke dagen door het SKW om bestellingen voor broodjes en schotels op te nemen van dames, alles te halen, en te brengen.
Een simpele ziel? Er lopen in het SKW veel simpele zielen rond hoor: boodschappers, maar ook onderhoudsmensen, klusjesmensen, verhuurders, politie al dan niet herkenbaar, werkmensen van externe firma's die iets moeten komen fixen, de mensen die de straat moeten vegen na de invasie van de übermensen die als lovers van boobs massaal door de straten trokken, mensen die winkeltjes of een horecazaak uitbaten, de mensen van Violett... Allemaal simpele zielen omdat zij veel van die meisjes kennen.

En dan heb je natuurlijk de vaste wandelaars, die zo idioot zijn om zeer regelmatig naar het SKW te komen wandelen, ipv gewoon zoals deftige mensen elke dag op cafe te gaan zitten en daar de vaste klanten kennen, ook degenen die elke dag ladderzat aan de toog zitten te zeveren. De vaste SKW wandelaars zijn hobbyisten, maar ze houden bv niet zo van visputten en urenlang op een zinkende dobber zitten te wachten. Ieder zijn voorkeur zeker.

Eén ding is wel opvallend: als de vissers het vissen beu zijn, gaan ze niet meer vissen. Lovers van boobs echter, die zien het anders. Die zijn de wandelbuurt zielig gaan vinden, maar ze blijven er wel nog komen om naar de boobs te kijken, terwijl er op internet duizenden blote boobs te zien zijn :)

Is het op dit moment qua bezetting de moeite om af te reizen naar Antwerpen of is 75% van de bezetting niet aanwezig 😅
Goeie vraag, daar zou ik ook wel interesse in hebben. Ik ga volgende week zelf naar Antwerpen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er bij SKW een goed aanbod te vinden is. De goede en objectieve auteurs hier op het forum melden dit.

Ja rustig tot dusver. Ik wacht nog even in een nabijgelegen bar tot er wat meer aanbod is hopelijk binnekort
Uiteraard. Om 20u00 is het shiftwissel. Tussen 19u00 en 21u00 is het altijd erg rustig. Vanaf dit moment zullen er wel meerdere dames arriveren. Over een half uur tot 3 kwartier zijn de meeste dames die vanavond komen werken wel aanwezig.

Wie van de huidige avond/nacht line-up raden jullie nog aan? Zijn er nl-talige? Asiatisch?

Zelf goede ervaring met selena ss30/1, maya ss30/2, laura ss 35/1, rossie vt48, bianca vvr 24/1.

Ps. Nog steeds geen nieuws van elena met de korte jeans op vingerling voor covid of van vanessa ss 40/3? Waren echt heerlijke meiden.

Dank.

Wie van de huidige avond/nacht line-up raden jullie nog aan? Zijn er nl-talige? Asiatisch?

Zelf goede ervaring met selena ss30/1, maya ss30/2, laura ss 35/1, rossie vt48, bianca vvr 24/1.

Ps. Nog steeds geen nieuws van elena met de korte jeans op vingerling voor covid of van vanessa ss 40/3? Waren echt heerlijke meiden.

Dank.
  • SS16/2, Alicia
  • SS12/3, Anna
  • SS30/3, Alina
  • VT39, Jeanette

Onlangs nog eens naar Christina VT C geweest om van haar pijpkunsten te genieten. Nadien had ik zin in nog een wip en ben eens bij een nieuwe dame beland. In de Schippersstraat over Sara 25/1 staat een jonge meid met lang zwart haar , grotere borsten , een beetje voller gebouwd maar zeker niet dik , Roma type (ik ben niet zeker van het adres). Ze zag er heel knap uit dus besloot ik het er maar eens op te wagen. En dat bleek een enorme vergissing te zijn. Waardeloze service en weggesmeten geld. Jammer want ze is wel een knap ding.

Tegen de middag ga ik nog eens een wandelingetje doen. Weet iemand of Laura Verversrui13/1 nog aanwezig is ?

Iemand ervaring met de blonde Roemeense op vr 9/4 (dag), s avonds op vr 9/2 (middelste raam). Gisteren stond ze in hot pants, ervoor opgemerkt in
zwarte lingerie + dito kousen.

Doc

Iemand ervaring met de blonde Roemeense op vr 9/4 (dag), s avonds op vr 9/2 (middelste raam). Gisteren stond ze in hot pants, ervoor opgemerkt in
zwarte lingerie + dito kousen.

Doc
Wat zou je willen weten? Voor mij persoonlijk in ieder geval een aanrader, hele vriendelijke meid. Staat open voor jouw wensen en omschrijft zichzelf als een 'nympho'. Zeker doen.

Onlangs nog eens naar Christina VT C geweest om van haar pijpkunsten te genieten. Nadien had ik zin in nog een wip en ben eens bij een nieuwe dame beland. In de Schippersstraat over Sara 25/1 staat een jonge meid met lang zwart haar , grotere borsten , een beetje voller gebouwd maar zeker niet dik , Roma type (ik ben niet zeker van het adres). Ze zag er heel knap uit dus besloot ik het er maar eens op te wagen. En dat bleek een enorme vergissing te zijn. Waardeloze service en weggesmeten geld. Jammer want ze is wel een knap ding.

Tegen de middag ga ik nog eens een wandelingetje doen. Weet iemand of Laura Verversrui13/1 nog aanwezig is ?
Ik denk te weten wie je bedoelt. Als ik de juiste voor heb, werkt ze op SS 22/1. Ze is niet mijn type, en ik zal haar dus niet zo snel bezoeken.

Ik heb dan toch maar voor de zekerheid gekozen en ben bij lora binnengestapt. Op VT 48 stond een heel knappe meid met een schoolmeisjesuniform aan. Na mijn tegenvaller van afgelopen week was ik niet zo scheutig om een nieuwe te bezoeken maar ik ga zo meteen nog eens terug naar het SKW om de desbetreffende dame een kans te geven !

Ik heb dan toch maar voor de zekerheid gekozen en ben bij lora binnengestapt. Op VT 48 stond een heel knappe meid met een schoolmeisjesuniform aan. Na mijn tegenvaller van afgelopen week was ik niet zo scheutig om een nieuwe te bezoeken maar ik ga zo meteen nog eens terug naar het SKW om de desbetreffende dame een kans te geven !
De dame op VT 48 is Amy. Ik ben tevreden over haar service.

Onlangs een bezoek gebracht aan 1 van de dames in de avondshift.
Het was dacht ik aan de rode ramen aan het begin van de schipperstraat. Nr 38 dacht ik. Ze stond aan het 4de raam.
Ze heeft zwart haar en als je langs komt schut ze de hele tijd met haar kont.

Weet de naam niet meer en wou een review schrijven, maar vind niet direct een topic terug. Iemand een idee?

Terug
Bovenaan Onderaan